Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Intro-uri si finaluri de nunta

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
glido

glido

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 930
  • Înscris: 31.03.2005
Taxati la sânge . corect singura problema sunt incepatorii a caror unica sansa de afirmare este filmarea pe 3 sarmale (vb lui Gunx) și de acolo toata tevătura de redeuceri de preț că deh vine clientu și "Scump, doamnă scump, dincolo era mai ieftin". Nu știu câți dintre noi ne putem permite sa dăm replica "păi atunci dute dincolo...".
La mine lucrurile sunt clare. Prețurile nu se negociază ! tarif fix plus dacă e cu deplasare la distanță mai mare de 15 Km clientul asigură transport sau platește benzina și dacă insista la vreo reducere de preț brusc și subit îmi aduc aminte ca pe ziua respectivă am luat deja o nuntă.Sorry

#20
ce10

ce10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 269
  • Înscris: 10.04.2007

View Postwassa, on Sep 4 2007, 12:12, said:

Da ce10. Exacte ce spuneam. Ei...din cauzta ta si a altor ca tine exista filmari de genul ala ..cum am vazut mai devreme..deci cum am spus.Tu esti BISNITAR.
Eu din filmari traiesc si am si datorii sa stii..dar merge bine si nu taxez omu la sange. Pentru ca iubesc ceea ce fac si daca te duci la 10 mii de nunti nu trebuie sa te saturi ci sa iti placa si mai mult si sa devii profesionist in ce faci.
Oricum.Nu o sa iti schimb ideile eu acuma. asa ca ..spor la tras banii de pe oameni.