Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 

Sfat infintare firma student

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
Iuliutz

Iuliutz

    Hairmaster

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,405
  • Înscris: 27.01.2005
Buna! As dori si eu un sfat. Sunt student in anul II - trec in anul III si as dori sa imi infintez o firma. M-am inscris la un curs de coafor-frizerie si vreau sa imi deschid o frizerie. Intrebarea mea este- ce tip de firma imi recomandati sa fac pentru a fi scutit de unele taxe. Momentan firma vreau sa o deschid dar nu o sa am activitate un an sau doi. Nu as vrea sa fiu nevoit sa platesc niste taxe iar eu sa am profit zero. As vrea sa demarez deschiderea firmei pana sunt student pentru ca am inteles ca e avantajos si ca un student este scutit de unele taxe la infintare. Sediul firmei nu exista si deocamdata cred ca o sa il fac la apartamentul unde locuiesc.
Ce taxe implica ulterior firma sau ce obligatii? tre sa imi angajez contabil? pot sa imi bag masina pe firma pentru a deduce unele cheltuieli? Ce e mai avantajos P.F.A, SRL, AF, SA?

#2
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
pentru SA nu-ti trebuie 25.000 de euro ?

#3
Iuliutz

Iuliutz

    Hairmaster

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,405
  • Înscris: 27.01.2005
nu stiu....de asta intreb

#4
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
de cod fiscal ai auzit ?

#5