![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
hai sa ne mutam in sud
Last Updated: Jul 02 2009 21:00, Started by
Nicanor
, Aug 13 2007 08:55
·
0

#1
Posted 13 August 2007 - 08:55

...ce ziceti, este o alternativa? se pare case va construi o autostrada, metro de la bulgarii este aproape
![]() Erste face la Jilava un proiect comercial de peste 40 mil. euro Sparkassen Immobilien, divizia imobiliara a grupului austriac Erste, care a anuntat investitii de 500 de milioane de euro pe piata locala, va dezvolta un proiect comercial cu o suprafata de 45.000 de metri patrati in localitatea Jilava, aflata la sud de Capitala, in urma unei investitii de minimum 40 de milioane de euro. "Valoarea totala a investitiei nu a fost stabilita. Aceasta variaza intre 40 si 70 de milioane de euro", a declarat pentru ZF Rudolf Schmid, reprezentant al companiei. Sparkassen Immobilien a cumparat la inceputul acestui an un teren cu o suprafata de 97.000 de metri patrati in Jilava, pentru care a platit 7,4 milioane de euro. |
#2
Posted 13 August 2007 - 10:15

Pt cei interesati: www.apartamentegloria.ro in Jilava
Preturi bune cf site si cam atat... |
#3
Posted 13 August 2007 - 10:51

Pt cei interesati: www.apartamentegloria.ro in Jilava Preturi bune cf site si cam atat... |
#4
Posted 13 August 2007 - 11:09

...destul de ieftine. dar si eu aud pentru prima oara de acest developer....
|
#5
Posted 13 August 2007 - 11:30

Sparkassen Immobilien a cumparat la inceputul acestui an un teren cu o suprafata de 97.000 de metri patrati in Jilava, pentru care a platit 7,4 milioane de euro. Nicanor, aici e ceva in neregula. Un calcul simplu arata ca mp de pamant in Jilava a fost de 76 euro. Ceea ce e urias la o asemenea suprafata. Nu cred ca exista nebunul care sa plateasca 76 de euro cand cumpara 10 ha. |
#6
Posted 13 August 2007 - 11:31

Nicanor, aici e ceva in neregula. Un calcul simplu arata ca mp de pamant in Jilava a fost de 76 euro. Ceea ce e urias la o asemenea suprafata. Nu cred ca exista nebunul care sa plateasca 76 de euro cand cumpara 10 ha. o zi buna. |
#7
Posted 13 August 2007 - 11:32

#8
Posted 13 August 2007 - 11:33

#9
Posted 13 August 2007 - 11:58

e greu de gasit 10 ha comasate in jurul bucurestiului. de aici pretul mare. Nu e chiar asa. M-am saturat de developerii care se lauda cat de mult au bagat ei in teren. Toti arunca sume astronomice. Va recomand sa intrebati cat e terenul in Jilava. Eu unul imi caut teren in zona de sud si de aceea stiu cum se misca piata in zona. Asa ca nu cred ca a dat cineva, in primavara, 76 euro/mp ... |
#10
Posted 13 August 2007 - 12:04

Nu e chiar asa. M-am saturat de developerii care se lauda cat de mult au bagat ei in teren. Toti arunca sume astronomice. Va recomand sa intrebati cat e terenul in Jilava. Eu unul imi caut teren in zona de sud si de aceea stiu cum se misca piata in zona. Asa ca nu cred ca a dat cineva, in primavara, 76 euro/mp ... in al doilea rand , pe Sparkassen Immobilien , ca o mare companie, nu o intereseaza terenul in sine. cat timp are o oferta care i se incadreaza in bugetul ei de companie mare si ii place terenul , va plati cat i se cere. compania rapoteaza la bursa achizitiile asa ca nu minte. in al treilea rand, ati deviat rau de tot. topicul este despre sud iar sparkassen dezvolta acolo un proiect comercial nu rezidential.. nicanor a pus stirea cu sparkassen pentru a arata ca lucruile din punct de vedere infrastructura incep sa se miste si in sud. personal, tare imi este ca si preturile la terenuri vor sari . probabil terenurile din sud vor fi mai ieftine pe viitor dar nu cu mult mai ieftine ca in nord. |
|
#11
Posted 04 October 2007 - 21:59

Eu sunt de parere ca merita sa ne mutam in sudul Burestiului. Decat in nord unde e super aglomerat si plin de praf si poluare, strazi inguste si proaste ma bine la sud. Eu stau in Jilava si e OK. Fac 15-20 min pana la Unirii. Plus ca preturile la pamant e destul de bun.
|
#12
Posted 05 October 2007 - 08:36

...cand nu se gatuie soseaua pe Giurgiului si eu fac de la Adunati juma de ora pana in Unirii. dar se lucreaza, se largeste intrarea...
|
#13
Posted 05 October 2007 - 08:41

...cand nu se gatuie soseaua pe Giurgiului si eu fac de la Adunati juma de ora pana in Unirii. dar se lucreaza, se largeste intrarea... |
#14
Posted 05 October 2007 - 09:54

Desi sudul are avantaje multe : metrou pana pe camp, parcuri, trafic lejer,distanta pana in centru max 30 minute, preturi mici(cea mai mare eficienta economica) si au existat multe proiecte pentru revitalizarea sudului(aeroport in sud,canalul Dunare-Bucuresti,penetrare autostrada sud in Bucuresti,unul dintre cele mai marii centre comerciale din tara) se pare ca lucrurile se misca mai greu.
In nord se lucreaza la pasarele, la infrastructura apar mult mai multe cartiere rezidentiale si birouri de firem.Apropo in sud, in afara orasului propriu zis cladirile de birouri sunt aproape inexistente.Nordul este un exemplu destul de bun si al snobismului dar si al faptului ca banul la ban trage, si acolo unde apar investitzii se "curata" un pic zona si creste si "calitatea" oamenilor. |
#15
Posted 05 October 2007 - 10:11

Desi sudul are avantaje multe : metrou pana pe camp, parcuri, trafic lejer,distanta pana in centru max 30 minute, preturi mici(cea mai mare eficienta economica) si au existat multe proiecte pentru revitalizarea sudului(aeroport in sud,canalul Dunare-Bucuresti,penetrare autostrada sud in Bucuresti,unul dintre cele mai marii centre comerciale din tara) se pare ca lucrurile se misca mai greu. In nord se lucreaza la pasarele, la infrastructura apar mult mai multe cartiere rezidentiale si birouri de firem.Apropo in sud, in afara orasului propriu zis cladirile de birouri sunt aproape inexistente.Nordul este un exemplu destul de bun si al snobismului dar si al faptului ca banul la ban trage, si acolo unde apar investitzii se "curata" un pic zona si creste si "calitatea" oamenilor. e destul de simplu de ce nu se construieste intr-un ritm mai alert in sud: in primul rand snobismul romanilor si in al doilea rand ca la sud de Bucuresti nu mai este nimic interesant. in partea nordica ai acces la DN1 (desi groaznic de aglomerat, il ai) si mai departe catre Brasov, Cluj etc etc. majoritatea companiilor isi au birourile in jumatatea de nord a capitalei (de la Universitate in sus) si oricat de mult ai spune ca accesul e bun, daca vii de la IMGB cu masina faci mai mult de o ora pana acolo. la nord ai infrastructura in crestere (chiar daca o crestere lenta, important e ca o ai), la sud se chinuie la Sos. Oltenitei de juma de an (corectati-ma daca gresesc) . la sud de Bucuresti poti vizita Giurgiu, un oras cu o arhitectura deosebit de... comunista, iar ca sa iesi spre Brasov in nord iti trebuie nervi de otel.... etcetera etcetera... nu sustin nordul nici pe departe, din contra sunt un fan al sudului, dar totodata sunt si realist.... |
|
#16
Posted 05 October 2007 - 12:36

Bat Giurgiului in fiecare zi, stau in Tineretului si lucrez in Magurele si nu am probleme cu traficul. Giurgiului nu este o sosea aglomerata comparativ cu multe alte artere. In jurul lui City Mall incepe traficul sa stranga randurile. Deci, inc ama bucur de un trafic rezonabil inspre si dinspre locul de munca. Cu toate astea mi-am luat si o parcela de pamant in Magurele langa padure pentru cand voi avea resursele sa-mi torn o cocioaba. Cu alte cuvintele ma indrept cu toate motoarele spre zona de sud.
|
#17
Posted 05 October 2007 - 21:34

e destul de simplu de ce nu se construieste intr-un ritm mai alert in sud: in primul rand snobismul romanilor si in al doilea rand ca la sud de Bucuresti nu mai este nimic interesant. in partea nordica ai acces la DN1 (desi groaznic de aglomerat, il ai) si mai departe catre Brasov, Cluj etc etc. majoritatea companiilor isi au birourile in jumatatea de nord a capitalei (de la Universitate in sus) si oricat de mult ai spune ca accesul e bun, daca vii de la IMGB cu masina faci mai mult de o ora pana acolo. la nord ai infrastructura in crestere (chiar daca o crestere lenta, important e ca o ai), la sud se chinuie la Sos. Oltenitei de juma de an (corectati-ma daca gresesc) . la sud de Bucuresti poti vizita Giurgiu, un oras cu o arhitectura deosebit de... comunista, iar ca sa iesi spre Brasov in nord iti trebuie nervi de otel.... etcetera etcetera... nu sustin nordul nici pe departe, din contra sunt un fan al sudului, dar totodata sunt si realist.... Pai eu din sud pana la Unirii fac 10 minute la orice ora, am un singur stop pe soseaua Giurgiului la City mall... si cel din nord face o ora sau doua cateodata. Ce este in nord in plus? Lume mai buna? Nu cred, se muta toti din Pipera dupa cateva luni de chin si nervi in trafic daca au ocazia. Cu Ikea, Bricostore si alte mizerii masate pe langa DN1 au reusit sa aglomereze si mai rau treaba, mi-e greata sa ma mai duc la munte, stai vineri si cate 2 ore sa ajungi de la Unirii la Otopeni. Ce pot sa zic, succes celor care au nervi, timp si chef sa stea in masina dar sa locuiasca acolo. |
#18
Posted 06 October 2007 - 17:47

din cate stiam (citit mai demult) vanturile prin zona asta bat mai mult dinspre Nord, din aceasta cauza in N Bucurestiului a existat atata zona verde, pentru a aduce aer proaspat in oras.
daca asta e adevarat, atunci sudul va suferi mai tot timpul de poluare, indiferent de cat de departe esti de centrul orasului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users