Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Mercedes A Classe - 2001-2002 Diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
mariancosm

mariancosm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 03.08.2007
Vreau sa aflu ceva despre Mercedes A Classe, in primul rand care sunt diferentele dintre A170,160,150 si 140 variantele diesel, mie mi se par toate la fel, vorbind aici despre anul de fabricatie 2001-2002, spuneti-mi va rog ceva si despre costurile de intretinere...

Edited by MAK, 04 August 2007 - 08:02.


#2
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 05.11.2005
Eu am A classe , 2002, este versiune A 170 L CDI.
Diferente, din ce am constatat pana acum ar fi ca A 140,150, nu au motoare diesel au 1,4 si 1,5 benzina;
A160 are si 1,7 diesel, 1,6 benzina si chiar am vazut 1,6 diesel 60 CP;
A 180, A 190 si A 210 au  benzina 1,9 si diesel 2,0 exista si motor benzina 2,0;
A 170 are diesel 1,7 dar am vazut si cu 1,6 diesel 60 CP;
Diferentele la caroserie 2001-2002 tin de bord, 2001 are un alt fel de bord adica alta dispunere a butoanelor fata de 2001
, franele pe spate pot fi cu tamburi si nu cu discuri iar cea mai importanta diferenta este ca versiunea A 170 L CDI (lang) este cu 17 cm mai lunga decat A170 si A 140,160 etc.
Pe masina nu scrie ca este (lang) dar daca te uiti in cartea de identitate sau le masori (observi diferenta la volumul portbagajuli) vei constata diferenta.
Costuri de intretinere la diesel 1,7 iti pot spune numai la ce am intervenit eu:
2 telescoape fata 3,3 mil. ambele, monroe  
placheti frana fata +spate 1,8 mil. toti 8.
Filtru motorina fara senzor de apa = 400 mii. cu senzor de apa 650 mii. original germania.
Filtru ulei 300 mii. este ca un filtru de aer mai mic adica se desface capacul si se scoate filtrul, nu este monobloc ca cele mai multe.
Filtru aer 500 mii lei original Mercedes.
Deci cam asta ar fi la consumabile si tinand cont ca ai distributie pe lant nu o consider scumpa la revizie.
In rest are standard aBS, ESP, ASR, minim 4 airbaguri, geamuri electrice fata, directie electrica, senzori de ploaie fata spate, clima actionata manual adica fara afisaj, senzorul de temp. habitaclu este in plafoniera, oglinzi electrice, banchete fractionabile 1/3, 2/3 si se rabate si sezutul, 2 pozitii la bancheta spate pentru a mari volumul portbagajului etc.
Toate astea sunt standard.
A mea are in plus oglinda interioara cu sistem electronic contra orbirii , este bestiala noaptea.
Toate au inchidere pneumatica a usilor, portbagajului si capacului rezervor.
Dar mai multe detalii aici , la un 1,6 benzina http://homepage.ntlw...we/mypage.1.htm
Uitasem sa mentionez consum exterior 4,5 % si urban 6 % ambele cu clima pornita continuu si vezi ca proiectoarele sun in far si nu in bara .
Daca ai gasit una intretinuta schimbai cauciucurile originale 195/50/15, de autostrada, cu altele ce au talonul mai mare , ca sa protejezi suspensia.
In mexic s-au vandut cu 1 talonul mai mare, datorita drumurilor, eu mi-am pus 185/60/15.
Merita masina.

Edited by valyvis10, 04 August 2007 - 13:54.


#3
mariancosm

mariancosm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 03.08.2007
Multumesc mult...

#4
mariancosm

mariancosm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 03.08.2007
Valyvis10, am si eu o mare rugaminte la tine, m-ar interesa si pe mine dimensiuniile masinii tale, din talon, o sa vreau si eu varianta LANG si nu vreau sa am surprize cand merg sa o iau din Germania. De asemenea, m-ar interesa si pe mine, in viitor, un contact de la cei care aduc piese de schimb si se ocupa de reparatii. Multumesc !


--------------------------
M-ai dat gata, pt acest mesaj ai deschis un topic ???   :o
Stii ce este ala PM ?
Domne, cred ca esti unicat, cel putin eu unul nu  am vazut asa ceva pina acum.
Am sters topicul respectiv, normal trebuia sa-ti sterg si acest mesaj, dar hai sa-l las pt ca esti incepator.
Vezi ca a doua oara trec la cartonase.   -_-
@MAK

Edited by MAK, 07 August 2007 - 21:59.


#5
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 05.11.2005
Vezi ca a doua oara trec la cartonase.   -_- [/b] @MAK
[/quote]
Iarta-l, ca te las o tura cu A classe cum discutasem :D
I-am raspuns pe PM .
Apropo: location Craiova :o

#6
arypel88

arypel88

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 29.01.2009
ma poate ajuta si p mine cnv sa`mi spuna cum se da un electromotor jos de pe un a 170 cdi cu transmisie automata??? [email protected] e e`mailu` meu... va rog frumos am nevoie neaparata de ajutor.

#7
rammxxxx

rammxxxx

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.08.2021
stie cineva,va rog frumos,cat de greu se schimba cadrul motor la un a classe 170 cdi din 2002?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate