Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !
 Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator
 Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut

Cum reactivez Google Maps?
 

Pod de pe E85 stricat

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003
Circulatia pe E85, deviata cu 18 kilometri, din cauza ruperii unui pod
Traficul pe drumul european E 85 a fost grav perturbat de un accident petrecut in noaptea de joi spre vineri la marginea orasului Bacau.
Podul de peste raul Bistrita, pe care se circula pe directia Bucuresti - nordul tarii, a fost avariat de prabusirea unei macarale cu o greutate de 80 de tone. Incidentul a avut loc in momentul in care muncitorii de la firma care efectueaza lucrarile de consolidare au incercat sa disloce o grinda de beton. Caderea utilajului a antrenat ruperea unei bucati din planseul podului, doua persoane fiind ranite. Este vorba despre seful de santier si un macaragiu, care au fost aruncati in apa.
Podul peste Bistrita, construit in 1952, a intrat in reparatii dupa ce a fost subrezit de inundatiile din vara anului 2005. Pentru a traversa râul Bistrita, soferii trebuie sa faca acum un ocol de 18 kilometri, pe soseaua de centura, din comuna Letea Veche. Masura a bulversat traficul in intreg orasul, astfel ca ieri s-au format cozi de masini pe sute de metri, in intersectiile cele mai circulate.
Expertii in constructii, chemati de la Iasi de autoritatile din Bacau, vor decide daca se va putea relua circulatia pe singura banda ramasa intacta. Acest lucru nu se va intampla insa mai devreme de inceperea iernii. „Mai mult ca sigur vom decide interzicerea circulatiei pe acest pod“, ne-a declarat profesorul Florin Varlam, de la Universitatea Tehnica din Iasi.

http://www.evz.ro/ar...hp?artid=315874
sau
http://www.observato...e-o-macara.html

[ http://photo.observatordebacau.info/wp-content/uploads/2007/07/pod-serbanesti-distrus-2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://photo.observatordebacau.info/wp-content/uploads/2007/07/pod-serbanesti-distrus-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
Laur3ntyu

Laur3ntyu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 24.04.2007
se poate circula pe langa el dar masini pana in 3,5 tone...ruta ocolitoare este centura bacaului prin localitatea letea veche

#3
self

self

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.04.2005

View PostLaur3ntyu, on Sep 2 2007, 18:21, said:

se poate circula pe langa el dar masini pana in 3,5 tone...ruta ocolitoare este centura bacaului prin localitatea letea veche

se poate circula acum pod bacau

#4
kliviu

kliviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 613
  • Înscris: 01.10.2005
nu se mai poate circula acum pod bacau ;)

#5
self

self

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.04.2005
se poate circula din nou pe pod bacau...oricum is tari gagii.:))

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate