Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...
 Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 

FIAT LINEA

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#55
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
pretul nu e mic dar nici exgerat pt o masina dotata, sigura, cu consum mic si cutie automata cu 6 trepte.

ce as avea eu de comentat la linea este provenienta si motorul cam mic. in rest mi se pare cat se poate de ok.

Attached Files



#56
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postundercoverbrother, on Aug 22 2008, 10:26, said:

pretul nu e mic dar nici exgerat pt o masina dotata, sigura, cu consum mic si cutie automata cu 6 trepte.

ce as avea eu de comentat la linea este provenienta si motorul cam mic. in rest mi se pare cat se poate de ok.


masina nu a fost testata de euroncap, deci nu se poate stii daca e sigura sau nu. Bine in comparatie cu aveo, nu ar fi exclus, insa dpdv al sigurantei in sine, nu se stie nimic ca masina ar fi sigura.

#57
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View Postromaximusro, on Aug 22 2008, 20:32, said:

masina nu a fost testata de euroncap, deci nu se poate stii daca e sigura sau nu. Bine in comparatie cu aveo, nu ar fi exclus, insa dpdv al sigurantei in sine, nu se stie nimic ca masina ar fi sigura.

e mai relevanta o situatie reala decat 1000 de euroncapuri.
soferul si pasagerul din aveo au murit iar soferul din linea a dat declaratii ziaristilor. nu cred ca a fost foarte afectat fizic.
http://www.bzi.ro/Do...ati-A19043.html

Edited by undercoverbrother, 23 August 2008 - 09:19.


#58
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postundercoverbrother, on Aug 23 2008, 10:16, said:

e mai relevanta o situatie reala decat 1000 de euroncapuri.
soferul si pasagerul din aveo au murit iar soferul din linea a dat declaratii ziaristilor. nu cred ca a fost foarte afectat fizic.
http://www.bzi.ro/Do...ati-A19043.html


cred ca daca ma chinui iti gasesc si eu poze cu accident intre Dacia 1310 si ...opel astra de exemplu in care aia din dacia au scapat. Stii tu ca e nasol sa generalizezi o situatie nedeterminata stiintific.

#59
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postromaximusro, on Aug 22 2008, 21:32, said:

masina nu a fost testata de euroncap, deci nu se poate stii daca e sigura sau nu. Bine in comparatie cu aveo, nu ar fi exclus, insa dpdv al sigurantei in sine, nu se stie nimic ca masina ar fi sigura.


minim 4 stele tot are tinand cont ca surorile Fiat grande punto si fiat bravo au 5 stele (33 puncte) ....deci se poate sti !

Quote

e mai relevanta o situatie reala decat 1000 de euroncapuri.
soferul si pasagerul din aveo au murit iar soferul din linea a dat declaratii ziaristilor. nu cred ca a fost foarte afectat fizic.
http://www.bzi.ro/Do...ati-A19043.html

poate cea mai IRELEVANTA situatie reala . NU poti compara impact frontal cu impact lateral ...adica e simplu nu poti compara mere cu pere.

Daca repozitionezi masinile vei avea aproape acelasi rezultat ( aveo are 15 puncte lateral in timp de bravo si grande puncte 16 puncte ) deci aproape la fel.

Daca era un accident bot in bot... puteam vorbi de o situatie relevanta....desi nici atunci nu prea este (depinde de multi factori)

Daca la accident frontal ai sanse mai mari sa scapi cu masina de 4 stele , la accident lateral ai ..... steagu cu masina de `6` stele . Partea laterala a unei masini e cea mai vulnerabila parte . Deci evitati cat de mult posibil sa aveti un accident lateral cu o botul unei alte masini sau cu un copac.

legat de jurnal ....sa stapanesti sanatos masina , asteptam impresii si poze.

Edited by cosmin_miu, 23 August 2008 - 16:11.


#60
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
desi nu pare, impactul a fost aproape frontal. minim 150 de grade intre axele masinilor. uita-te la botul de la aveo.

#61
ciric25

ciric25

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 07.01.2008
Am avut ocazia sa vad masinile , cel cu Aveo a incercat o depasire complet idioata si cel cu Linea l a l o v it in bot dar pe partea pasagerului . De asta deformarea la aveo e asa de mare deoarece este preluata doar pe o anumita suprafata si nu de toata partea frontala.

#62
unqteo

unqteo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 25.09.2005
salutare
am si eu un Fiat Linea 1.3 Multijet 90Cp
e puturoasa tare....mi-e dor de demarajul pe care-l aveam cu un Logan 1.5 DCI
lasand asta la o parte intrebarea me aeste
stiu ca la jenti sunt tot felul de notatii in functie de distanta dintre prezoane, de dimensiunile ei si tot asa. la linea care sunt acestea?

#63
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
sub turatia de cuplu max turbina ajuta prea putin.
puterea litrica e aceeasi la majoritatea motoarelor diesel cand functioneaza aspirat.
la turatie mica e diferenta maricica de cuplu si putere intre 1250cmc si aproape 1500 cmc.
ai avantajul, pe care banuiesc ca nu-l exploatezi, de a avea cuplu bun pana la o turatie mai mare in cazul fiatului, desi valoarea max a lui e egala cu cea a 1.5/85

mai e si celebra deja eroare a softului care se rescrie gratuit, la cerere banuiesc, si care dadea o intarziere maricica a raspunsului motorului la accelerare.

#64
unqteo

unqteo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 25.09.2005
o intrebare
cum schimb becul de la pozitie...m-am uitat eu putin pe acolo da nu m-am dumirit
trebuie dat farul jos cu totul si dupa are 2 capace in spate?...asa mi s-a parut mie

#65
elxbobo

elxbobo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.06.2009
o intrebare
cum schimb becul de la pozitie...m-am uitat eu putin pe acolo da nu m-am dumirit
trebuie dat farul jos cu totul si dupa are 2 capace in spate?...asa mi s-a parut mie

vezi ca mufa de la far se da foarte usor jos are o clema si tragi de ea(ca sa lucrezi mai usor) pe urma rotesti de capac si tragi mufa de la bec ca iese cu totul inlocuiesti becul si pui la loc tot in ordine inversa demontarii

#66
emmy_agudaru

emmy_agudaru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.08.2008
Salutare .. (sunt nou in deale forum'urilor)  o sa incep prin a va spune  ca sunt inca minor . intrebarea mea ar fi daca e adevarata treaba cu linea  la 10 mii si ceva euro   chestia cu ratele  platesti 1 an dupa 2 ani nu mai platesti (pauza) dupa continui .. daca reviziile sunt scumpe .. si daca se merita sa iti iei linea sau Megane si asta nu ar fi special pentru mine ci pt  o ruda. (ar fi interesat de motorul diesel 1.3 90cp) Lui ii place  exteriorul foarte mult dar nu stie ce sa faca sa isi ia linea sau megane .. sau ceva  second-hand .mai zic ca  e  invatat cu motorul diesel dar cel pe care il conduce de ceva timp e un 1.5 dci 85 cp care are dupa mn (fara sa stiu f multe....) are un demaraj destul de bunisor pt masina pe care e pusa(kango) chiar si incarcata si merge destul de bn .Deci cam cum sta treaba cu linea asta ?linea(cel cu multijet 90cp) sau megane(1.5 dci)  (daca se poate un raspuns cat mai simplutz si mai concret.. ms anticipat sper sa nu fiu chiar in aer:P )  (mentionez cateva cerinte obligatorii )aer conditionat.. abs geamuri electrice macar  fata un motor sa mearga macar la fel de bn ca cel de pe kango 1,5 dci 85 cai  consum micutz

Edited by emmy_agudaru, 24 July 2009 - 18:25.


#67
Dan-sara

Dan-sara

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 08.01.2018
Sal am si eu un Fiat linea diesel,din 2008 cutie semi automata,am o problema numai imi intra pe manual treptele 4-5-6,are cineva idee de ce sau de la ce?va multumesc

Sal am si eu un fiat linea diesel,din 2008 cutie semi automata,am o problema numai imi intra pe manual treptele 4-5-6,are cineva idee de ce sau de la ce?va multumesc

#68
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
In primul rand ai cutie automata. Cutii semi-automate gasesti (doar) pe masinile de formula 1 care prin regulament au voie sa schimbe doar la comanda pilotului, deci schimba doar din padelele de pe volan.

In al doilea rand, vezi sa nu ai vreun mod de iarna, mers pe zapada, activat. Am avut eu o cutie automata mei veche pe un Mitsubishi Lancer si la fel facea cand apasam un buton cu un fulg de zapada. Mergea doar in trepte inferioare si facea frana de motor mai puternica.

View Postpolizei, on 23 august 2008 - 16:05, said:

minim 4 stele tot are tinand cont ca surorile Fiat grande punto si fiat bravo au 5 stele (33 puncte) ....deci se poate sti !

Post cam vechi, dar nu ma pot abtine:

Nu se fac extrapolari nici macar la acelasi model de masina cu echipari diferite, daramite la modele diferite. Deci nu, nu se poate sti, in lipsa unui test Ncap pe bune, orice masina este Kinder Surprise.

#69
iuliangrecu

iuliangrecu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 26.09.2010
Salutare,
Trebuie să schimb capota față la Linea 1.6 mtj (323) din 2010, la dezmembrări am găsit multe de Linea 1.3 mtj, știe cineva (sigur) dacă sunt compatibile?

Mulțumesc!

Edited by iuliangrecu, 04 February 2019 - 17:18.


#70
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca capota nu e parte din motor ar trebui sa potriveasca , dhoaaa !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate