Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 

FIAT LINEA

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#37
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
De unde regula 16v -> cuplu sus? Cum spuneam, eu am tot 16v, dar cuplul maxim e dat la 3000, iar puterea la 5800.

#38
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,042
  • Înscris: 02.07.2007
Opinia celor de la Drive-test despre diesel-ul de 90 cai:

http://www.drive-tes...articole_masini

Edited by Genesis, 19 September 2007 - 13:10.


#39
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Am citit si eu testul celor de la drive.
Astia m-au copiat pe mine   :lol: , exact asta am spus si eu, diferenta fiind cutia de viteze, care in cazul meu a fost exemplara.
Asa este, sub cuplu parca nici nu ai motor.

#40
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,042
  • Înscris: 02.07.2007
tu parca nu ai zis nimic de suspensii si/sau spatii de depozitare etc:) Vezi ca testul ala se intinde pe mai multe pagini, vreo 4-5 :)

#41
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostMAK, on Aug 31 2007, 11:17, said:

Ambreiajul foarte moale, parca calci pe un burete, foarte placut.
Cutia merge foarte usor, nu se impotriveste la nici o viteza.
Frina liniara, ferma, pedala moale, si isi face treaba foarte bine.
Volanul se invirte enervant de usor, in curbe trebuie sa-l tii bine, adica sa misti cite un mm, daca incerci sa jonglezi cu o mina risti sa-i pierzi controlul.
Daca intri mai repede intr-o curba, spatele tinde sa-si piarda aderenta, nu stiu daca intr-adevar si-o pierde dar asta este senzatia.
Daca intri usor in curba, adica sa asezi masina pe curba si pe urma accelerezi, merge bine, chiar i-a curbele cu viteza mare, fara sa se impotriveasca sau sa dea senzatie de nesiguranta, in ciuda garzii la sol.
La drum cu denivelari isi pierde repede aderenta pe spate, trebuie corectata din volan.
Sub cuplu este mort, daca incerci cu a 2-a de la 1200 rpm sa accelerezi nu vrea nici in ruptul capului, trebuie sa astepti pina urca usor in ture, iar cei din spate dau cu clacsoanele dupa tine.
In spate o persoana de 1,88 atinge cu capul dunga unde se imbina caroseria cu luneta, dar in schimb are loc la genunchi berechet.
Farurile sint perfecte, faza scurta lumineaza soseaua intr-un mod placut, a lunga nici nu mai vorbesc bate foarte bine si lumina alba.
Iti dai seama ca pe mine nu m-a interesat  decit calea de rulare, motorul, pozitia la volan, adica chestii de care te lovesti\stresezi in mers.

#42
Stegal

Stegal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 13.05.2004
Si totusi ce se spune despre Linea 90CP? Cate rotatii maxim ai voie / viteza maxima in rodaj si in cati km?

#43
TrapJaw

TrapJaw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 16.04.2007
Se pare ca a inceput sa se primeasca comenzi si pentru noua motorizare de 120 cp T-jet, un motor mai mult decat interesant, dezvolta un cuplu excelent si o acceleratie de invidiat pentru o cilindree atat de mica. Turbo rulez! Acum Linea poate fi considerata,in sfarsit, completa.

#44
ciprica2

ciprica2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 14.03.2007
Salutare tuturor.
Nu stiu daca a mai existat un topic pe aceasta tema, dar as vrea sa aflu, eventual de la proprietari, pareri despre noul Fiat Linea Multijet de 120 CP. Este o masina care isi merita banii?

#45
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,614
  • Înscris: 22.03.2007
Nu exista Linea cu motor de 120Cp Multijet, adica pe motorina, ci T-Jet, pe benzina. Motorul este foarte bun si este cea mai buna varianta de motorizare pentru Linea. Masina mi se pare ca arata cam ciudat in realitate, si foarte bine in poze. Drive-testul este obligatoriu!

#46
vn23adf

vn23adf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 20.04.2007

View Postciprica2, on Mar 21 2008, 23:11, said:

Salutare tuturor.
Nu stiu daca a mai existat un topic pe aceasta tema, dar as vrea sa aflu, eventual de la proprietari, pareri despre noul Fiat Linea Multijet de 120 CP. Este o masina care isi merita banii?
cu siguranta isi merita banii. eu mai am si un Opel astra h elegance de 100 cp . Linea e peste ea la dotari si fuge mult mai bine 1,4 t-jet 120 cp + ca ai garantie 5 ani. poate e un pic cam scumpa ce sa zic (16000) da se merita parerea mea.

#47
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ce dotari are in 16.000 de euro? Ca mie mi se pare extrem de scumpa, tinand seama ca totusi e un sedan de clasa mica.

#48
vn23adf

vn23adf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 20.04.2007

View Postromaximusro, on Jun 17 2008, 20:16, said:

ce dotari are in 16.000 de euro? Ca mie mi se pare extrem de scumpa, tinand seama ca totusi e un sedan de clasa mica.
Dotari standard
Inchidere centralizata cu telecomanda(3 taste: inchidere si deschidere usi, deschidere portbagaj  
Volan reglabil in inaltime si axial  
Servodirectie  
Trip computer  
Tetiere anterioare reglabile in inaltime  
Faruri reglabile  
Geamuri atermice  
Plafoniera anterioara si posterioara  
Suport pahare (2 anterioare)  
Incinta portbagaj cu iluminare  
Caseta in bord  
Sistem follow me home  
Sistem My Car  
Al treilea stop  
Turometru  
Buson rezervor cu cheie  
Deschidere electrica portbagaj din interior prin actionare tasta bord  
Kit fumatori (scrumiera + bricheta)  
Climatizare automata  
Radio CD + MP3  
Scaun sofer cu reglare lombara electrica  
Roata de rezerva de dimensiuni normale  
Oglinzi exterioare reglabile electric, cu degivrare si senzor de temperatura  
Tetiere posterioare reglabile in inaltime (3 buc)  
Bancheta posterioara rabatabila divizata 60/40  
Buzunare spatare scaune  
Oglinda parasolar sofer si pasager cu iluminare  
Capac rezervor cu deschidere din interior prin actionare parghie podea  
Cotiera anterioara cu spatiu depozitare  
Volan si schimbator de viteze in piele  
Geamuri anterioare si posterioare actionate electric  
Proiectoare ceata  
Jaluzea luneta  
Cotiera posterioara cu spatiu de depozitare si suport pahare  
Sistem Blue & Me  
Suport ochelari  
Comenzi radio pe volan  
Scaun sofer reglabil in inaltime  
Plansa de bord bicolora (negru/bej)  
Bare de protectie in culoarea caroseriei  
Bandouri laterale in culoarea caroseriei  
Manere portiere in culoarea caroseriei  
Oglinzi exterioare cu carcasa in culoarea caroseriei  
Calandru de culoare neagra cu rama cromata  
Jante din aliaj de 16" cu pneuri de 195/55  
Kit Estetico 1: calandru cromat cu rama cromata si rama proiectoare cromata  
Sigla motorizare cromata pe calandru - Multijet  
Kit Estetico 2: bandouri laterale cromate, ornamente cromate pe barele de protectie si pe manerele portierelor  
ABS  
Airbag sofer  
Airbag pasager (posibilitate dezactivare)  
Centuri de siguranta anterioare reglabile in inaltime, autorulante, cu pretensionare si limitator de sarcina  
Centuri de siguranta posterioare autorulante (3 buc)  
Sistem antiincendiu  
Sistem antifurt (FIAT code)  
Sistem Isofix pe bancheta posterioara  
Airbag-uri laterale anterioare  
Windowbag  
Protectie inferioara motor
Kit Fix&Go
Senzori posteriori de parcare
ESP
Cruise control
Meniu Blue & Me limba engleza
Culoare caroserie: Rosso Esuberante
Tapiterie: Bej
Jante: Jante din aliaj de 16" cu pneuri de 195/55

View Postvn23adf, on Jun 18 2008, 13:17, said:

Dotari:
Inchidere centralizata cu telecomanda(3 taste: inchidere si deschidere usi, deschidere portbagaj  
Volan reglabil in inaltime si axial  
Servodirectie  
Trip computer  
Tetiere anterioare reglabile in inaltime  
Faruri reglabile  
Geamuri atermice  
Plafoniera anterioara si posterioara  
Suport pahare (2 anterioare)  
Incinta portbagaj cu iluminare  
Caseta in bord  
Sistem follow me home  
Sistem My Car  
Al treilea stop  
Turometru  
Buson rezervor cu cheie  
Deschidere electrica portbagaj din interior prin actionare tasta bord  
Kit fumatori (scrumiera + bricheta)  
Climatizare automata  
Radio CD + MP3  
Scaun sofer cu reglare lombara electrica  
Roata de rezerva de dimensiuni normale  
Oglinzi exterioare reglabile electric, cu degivrare si senzor de temperatura  
Tetiere posterioare reglabile in inaltime (3 buc)  
Bancheta posterioara rabatabila divizata 60/40  
Buzunare spatare scaune  
Oglinda parasolar sofer si pasager cu iluminare  
Capac rezervor cu deschidere din interior prin actionare parghie podea  
Cotiera anterioara cu spatiu depozitare  
Volan si schimbator de viteze in piele  
Geamuri anterioare si posterioare actionate electric  
Proiectoare ceata  
Jaluzea luneta  
Cotiera posterioara cu spatiu de depozitare si suport pahare  
Sistem Blue & Me  
Suport ochelari  
Comenzi radio pe volan  
Scaun sofer reglabil in inaltime  
Plansa de bord bicolora (negru/bej)  
Bare de protectie in culoarea caroseriei  
Bandouri laterale in culoarea caroseriei  
Manere portiere in culoarea caroseriei  
Oglinzi exterioare cu carcasa in culoarea caroseriei  
Calandru de culoare neagra cu rama cromata  
Jante din aliaj de 16" cu pneuri de 195/55  
Kit Estetico 1: calandru cromat cu rama cromata si rama proiectoare cromata  
Sigla motorizare cromata pe calandru - Multijet  
Kit Estetico 2: bandouri laterale cromate, ornamente cromate pe barele de protectie si pe manerele portierelor  
ABS  
Airbag sofer  
Airbag pasager (posibilitate dezactivare)  
Centuri de siguranta anterioare reglabile in inaltime, autorulante, cu pretensionare si limitator de sarcina  
Centuri de siguranta posterioare autorulante (3 buc)  
Sistem antiincendiu  
Sistem antifurt (FIAT code)  
Sistem Isofix pe bancheta posterioara  
Airbag-uri laterale anterioare  
Windowbag  
Protectie inferioara motor
Kit Fix&Go
Senzori posteriori de parcare
ESP
Cruise control
Meniu Blue & Me limba engleza
Culoare caroserie: Rosso Esuberante
Tapiterie: Bej
Jante: Jante din aliaj de 16" cu pneuri de 195/55


#49
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,936
  • Înscris: 02.09.2005
destule, dar la 16.000 totusi, parca sunt alte pretentii.... parerea mea... :)

#50
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
am si eu o intrebare...tata vrea sa-si cumpere o linea....destul de curand zilele astea face actele dar nu e insa 100% convins da 10 000 euro pe masina(asta cu reducerea de la "rabla")  varianta de baza cu destule optionale benzina 1,4 77 cp am citit ca este cam lenes motorul dar pe tata nu il intereseaza ce variante mai bune ar avea in acest pret (spatiu interior si portbagaj mare) sau poate aceasta este cea mai buna varianta??? Multumesc anticipat...

#51
vn23adf

vn23adf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 20.04.2007

View PostDrag0n_X, on Jun 18 2008, 23:22, said:

am si eu o intrebare...tata vrea sa-si cumpere o linea....destul de curand zilele astea face actele dar nu e insa 100% convins da 10 000 euro pe masina(asta cu reducerea de la "rabla")  varianta de baza cu destule optionale benzina 1,4 77 cp am citit ca este cam lenes motorul dar pe tata nu il intereseaza ce variante mai bune ar avea in acest pret (spatiu interior si portbagaj mare) sau poate aceasta este cea mai buna varianta??? Multumesc anticipat...
cu siguranta nu Fiat linea cu 77 de cai. Incearca si un chevrolet aveo de 94 de cai cu destule dotari la 10- 11 de euro

#52
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,042
  • Înscris: 02.07.2007
vrea neaparat sedan? Ca hatchback-uri ar fi prin segmentul asta de pret.

#53
TrapJaw

TrapJaw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 16.04.2007
Isi merita banii, pentru o persoana fara pretentii de pilot este o.k.

#54
mihaita_sp

mihaita_sp

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 06.07.2008

View Postseppar, on Jul 13 2007, 16:55, said:

Salutare ! Fiat Linea. Aspect frumos. Si interior si exterior. Motorizare oare prea mica, pt gabaritul ei...? Cam putine date tehnice, masa, volum, cuplu.... In rest, nu ar fi scumpa pt cum arata. Ce ziceti?


masina e foarte ok ...aspect frumos atat interior cat si exterior....o singura chestie nu mi-a placut la ea(am facut si test drive cu ea) si anume spatiul din spate...eu am 1.78 si stau ok in spate insa am foarte multi prieteni si rude care trec lejer de 1.90..iar in Fiat linea problema se pune daca reusesc sa intre acolo nu daca stau bine...oricum repet masina e foarte OK

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate