Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
FIAT LINEA
Last Updated: Feb 04 2019 17:21, Started by
seppar
, Jul 13 2007 15:55
·
0
#37
Posted 07 September 2007 - 07:36
De unde regula 16v -> cuplu sus? Cum spuneam, eu am tot 16v, dar cuplul maxim e dat la 3000, iar puterea la 5800.
|
#38
Posted 19 September 2007 - 13:09
Opinia celor de la Drive-test despre diesel-ul de 90 cai:
http://www.drive-tes...articole_masini Edited by Genesis, 19 September 2007 - 13:10. |
#39
Posted 19 September 2007 - 13:21
Am citit si eu testul celor de la drive.
Astia m-au copiat pe mine , exact asta am spus si eu, diferenta fiind cutia de viteze, care in cazul meu a fost exemplara. Asa este, sub cuplu parca nici nu ai motor. |
#40
Posted 19 September 2007 - 14:05
tu parca nu ai zis nimic de suspensii si/sau spatii de depozitare etc:) Vezi ca testul ala se intinde pe mai multe pagini, vreo 4-5
|
#41
Posted 19 September 2007 - 18:20
MAK, on Aug 31 2007, 11:17, said: Ambreiajul foarte moale, parca calci pe un burete, foarte placut. Cutia merge foarte usor, nu se impotriveste la nici o viteza. Frina liniara, ferma, pedala moale, si isi face treaba foarte bine. Volanul se invirte enervant de usor, in curbe trebuie sa-l tii bine, adica sa misti cite un mm, daca incerci sa jonglezi cu o mina risti sa-i pierzi controlul. Daca intri mai repede intr-o curba, spatele tinde sa-si piarda aderenta, nu stiu daca intr-adevar si-o pierde dar asta este senzatia. Daca intri usor in curba, adica sa asezi masina pe curba si pe urma accelerezi, merge bine, chiar i-a curbele cu viteza mare, fara sa se impotriveasca sau sa dea senzatie de nesiguranta, in ciuda garzii la sol. La drum cu denivelari isi pierde repede aderenta pe spate, trebuie corectata din volan.Sub cuplu este mort, daca incerci cu a 2-a de la 1200 rpm sa accelerezi nu vrea nici in ruptul capului, trebuie sa astepti pina urca usor in ture, iar cei din spate dau cu clacsoanele dupa tine. In spate o persoana de 1,88 atinge cu capul dunga unde se imbina caroseria cu luneta, dar in schimb are loc la genunchi berechet. Farurile sint perfecte, faza scurta lumineaza soseaua intr-un mod placut, a lunga nici nu mai vorbesc bate foarte bine si lumina alba. |
#42
Posted 24 September 2007 - 12:33
Si totusi ce se spune despre Linea 90CP? Cate rotatii maxim ai voie / viteza maxima in rodaj si in cati km?
|
#43
Posted 24 December 2007 - 20:41
Se pare ca a inceput sa se primeasca comenzi si pentru noua motorizare de 120 cp T-jet, un motor mai mult decat interesant, dezvolta un cuplu excelent si o acceleratie de invidiat pentru o cilindree atat de mica. Turbo rulez! Acum Linea poate fi considerata,in sfarsit, completa.
|
#45
Posted 22 March 2008 - 18:16
Nu exista Linea cu motor de 120Cp Multijet, adica pe motorina, ci T-Jet, pe benzina. Motorul este foarte bun si este cea mai buna varianta de motorizare pentru Linea. Masina mi se pare ca arata cam ciudat in realitate, si foarte bine in poze. Drive-testul este obligatoriu!
|
#46
Posted 17 June 2008 - 19:15
ciprica2, on Mar 21 2008, 23:11, said: Salutare tuturor. Nu stiu daca a mai existat un topic pe aceasta tema, dar as vrea sa aflu, eventual de la proprietari, pareri despre noul Fiat Linea Multijet de 120 CP. Este o masina care isi merita banii? |
|
#47
Posted 17 June 2008 - 19:16
ce dotari are in 16.000 de euro? Ca mie mi se pare extrem de scumpa, tinand seama ca totusi e un sedan de clasa mica.
|
#48
Posted 18 June 2008 - 12:19
romaximusro, on Jun 17 2008, 20:16, said: ce dotari are in 16.000 de euro? Ca mie mi se pare extrem de scumpa, tinand seama ca totusi e un sedan de clasa mica. Inchidere centralizata cu telecomanda(3 taste: inchidere si deschidere usi, deschidere portbagaj Volan reglabil in inaltime si axial Servodirectie Trip computer Tetiere anterioare reglabile in inaltime Faruri reglabile Geamuri atermice Plafoniera anterioara si posterioara Suport pahare (2 anterioare) Incinta portbagaj cu iluminare Caseta in bord Sistem follow me home Sistem My Car Al treilea stop Turometru Buson rezervor cu cheie Deschidere electrica portbagaj din interior prin actionare tasta bord Kit fumatori (scrumiera + bricheta) Climatizare automata Radio CD + MP3 Scaun sofer cu reglare lombara electrica Roata de rezerva de dimensiuni normale Oglinzi exterioare reglabile electric, cu degivrare si senzor de temperatura Tetiere posterioare reglabile in inaltime (3 buc) Bancheta posterioara rabatabila divizata 60/40 Buzunare spatare scaune Oglinda parasolar sofer si pasager cu iluminare Capac rezervor cu deschidere din interior prin actionare parghie podea Cotiera anterioara cu spatiu depozitare Volan si schimbator de viteze in piele Geamuri anterioare si posterioare actionate electric Proiectoare ceata Jaluzea luneta Cotiera posterioara cu spatiu de depozitare si suport pahare Sistem Blue & Me Suport ochelari Comenzi radio pe volan Scaun sofer reglabil in inaltime Plansa de bord bicolora (negru/bej) Bare de protectie in culoarea caroseriei Bandouri laterale in culoarea caroseriei Manere portiere in culoarea caroseriei Oglinzi exterioare cu carcasa in culoarea caroseriei Calandru de culoare neagra cu rama cromata Jante din aliaj de 16" cu pneuri de 195/55 Kit Estetico 1: calandru cromat cu rama cromata si rama proiectoare cromata Sigla motorizare cromata pe calandru - Multijet Kit Estetico 2: bandouri laterale cromate, ornamente cromate pe barele de protectie si pe manerele portierelor ABS Airbag sofer Airbag pasager (posibilitate dezactivare) Centuri de siguranta anterioare reglabile in inaltime, autorulante, cu pretensionare si limitator de sarcina Centuri de siguranta posterioare autorulante (3 buc) Sistem antiincendiu Sistem antifurt (FIAT code) Sistem Isofix pe bancheta posterioara Airbag-uri laterale anterioare Windowbag Protectie inferioara motor Kit Fix&Go Senzori posteriori de parcare ESP Cruise control Meniu Blue & Me limba engleza Culoare caroserie: Rosso Esuberante Tapiterie: Bej Jante: Jante din aliaj de 16" cu pneuri de 195/55 vn23adf, on Jun 18 2008, 13:17, said: Dotari: Inchidere centralizata cu telecomanda(3 taste: inchidere si deschidere usi, deschidere portbagaj Volan reglabil in inaltime si axial Servodirectie Trip computer Tetiere anterioare reglabile in inaltime Faruri reglabile Geamuri atermice Plafoniera anterioara si posterioara Suport pahare (2 anterioare) Incinta portbagaj cu iluminare Caseta in bord Sistem follow me home Sistem My Car Al treilea stop Turometru Buson rezervor cu cheie Deschidere electrica portbagaj din interior prin actionare tasta bord Kit fumatori (scrumiera + bricheta) Climatizare automata Radio CD + MP3 Scaun sofer cu reglare lombara electrica Roata de rezerva de dimensiuni normale Oglinzi exterioare reglabile electric, cu degivrare si senzor de temperatura Tetiere posterioare reglabile in inaltime (3 buc) Bancheta posterioara rabatabila divizata 60/40 Buzunare spatare scaune Oglinda parasolar sofer si pasager cu iluminare Capac rezervor cu deschidere din interior prin actionare parghie podea Cotiera anterioara cu spatiu depozitare Volan si schimbator de viteze in piele Geamuri anterioare si posterioare actionate electric Proiectoare ceata Jaluzea luneta Cotiera posterioara cu spatiu de depozitare si suport pahare Sistem Blue & Me Suport ochelari Comenzi radio pe volan Scaun sofer reglabil in inaltime Plansa de bord bicolora (negru/bej) Bare de protectie in culoarea caroseriei Bandouri laterale in culoarea caroseriei Manere portiere in culoarea caroseriei Oglinzi exterioare cu carcasa in culoarea caroseriei Calandru de culoare neagra cu rama cromata Jante din aliaj de 16" cu pneuri de 195/55 Kit Estetico 1: calandru cromat cu rama cromata si rama proiectoare cromata Sigla motorizare cromata pe calandru - Multijet Kit Estetico 2: bandouri laterale cromate, ornamente cromate pe barele de protectie si pe manerele portierelor ABS Airbag sofer Airbag pasager (posibilitate dezactivare) Centuri de siguranta anterioare reglabile in inaltime, autorulante, cu pretensionare si limitator de sarcina Centuri de siguranta posterioare autorulante (3 buc) Sistem antiincendiu Sistem antifurt (FIAT code) Sistem Isofix pe bancheta posterioara Airbag-uri laterale anterioare Windowbag Protectie inferioara motor Kit Fix&Go Senzori posteriori de parcare ESP Cruise control Meniu Blue & Me limba engleza Culoare caroserie: Rosso Esuberante Tapiterie: Bej Jante: Jante din aliaj de 16" cu pneuri de 195/55 |
#49
Posted 18 June 2008 - 18:35
destule, dar la 16.000 totusi, parca sunt alte pretentii.... parerea mea...
|
#50
Posted 18 June 2008 - 22:22
am si eu o intrebare...tata vrea sa-si cumpere o linea....destul de curand zilele astea face actele dar nu e insa 100% convins da 10 000 euro pe masina(asta cu reducerea de la "rabla") varianta de baza cu destule optionale benzina 1,4 77 cp am citit ca este cam lenes motorul dar pe tata nu il intereseaza ce variante mai bune ar avea in acest pret (spatiu interior si portbagaj mare) sau poate aceasta este cea mai buna varianta??? Multumesc anticipat...
|
#51
Posted 20 June 2008 - 00:57
Drag0n_X, on Jun 18 2008, 23:22, said: am si eu o intrebare...tata vrea sa-si cumpere o linea....destul de curand zilele astea face actele dar nu e insa 100% convins da 10 000 euro pe masina(asta cu reducerea de la "rabla") varianta de baza cu destule optionale benzina 1,4 77 cp am citit ca este cam lenes motorul dar pe tata nu il intereseaza ce variante mai bune ar avea in acest pret (spatiu interior si portbagaj mare) sau poate aceasta este cea mai buna varianta??? Multumesc anticipat... |
|
#52
Posted 20 June 2008 - 12:26
vrea neaparat sedan? Ca hatchback-uri ar fi prin segmentul asta de pret.
|
#53
Posted 20 June 2008 - 16:34
Isi merita banii, pentru o persoana fara pretentii de pilot este o.k.
|
#54
Posted 06 July 2008 - 21:43
seppar, on Jul 13 2007, 16:55, said: Salutare ! Fiat Linea. Aspect frumos. Si interior si exterior. Motorizare oare prea mica, pt gabaritul ei...? Cam putine date tehnice, masa, volum, cuplu.... In rest, nu ar fi scumpa pt cum arata. Ce ziceti? masina e foarte ok ...aspect frumos atat interior cat si exterior....o singura chestie nu mi-a placut la ea(am facut si test drive cu ea) si anume spatiul din spate...eu am 1.78 si stau ok in spate insa am foarte multi prieteni si rude care trec lejer de 1.90..iar in Fiat linea problema se pune daca reusesc sa intre acolo nu daca stau bine...oricum repet masina e foarte OK |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users