Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Universitatea din Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#73
Ph@ntom

Ph@ntom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 31.07.2007
Ai dreptate geo si eu sunt student la facultatea asta si sunt profund nemultumit de ceea ce se face,insa daca ne gandim asa la nici o facultate din Romania nu inveti programare cu adevatat.Peste tot se fac o droaie de matematici inutile si la materiile de info se face mult prea multa teorie.Cu toate astea daca,chiar vrei sa inveti ai la disponizitie o gramada de tutoriale pe net si carti si daca ai timp te apuci de proiecte ca freelancer sau te angajezi la o firma si acolo inveti cu adevarat si capeti experiente.Facultatea asta cum am mai zis nu prea te invata mare lucru,insa cu diploma pe care o obtii poti pleca oriunde in lume sa faci masteratul.

Edited by Ph@ntom, 01 June 2011 - 16:40.


#74
cristik112

cristik112

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 17.02.2011
Care a fost ultima medie anul asta pentru cazare la buget la informatica ?

Edited by cristik112, 17 October 2011 - 15:33.


#75
bogdan_boss

bogdan_boss

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,456
  • Înscris: 08.02.2010

View PostPh@ntom, on 1st June 2011, 17:40, said:


Nu neaparat.
Uite, eu fac teoria sistemelor, nu inteleg rostul ei, nu inteleg ce face etc etc etc.