Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Golf V GT TSI 170 CP
Last Updated: Jan 16 2019 18:52, Started by
Ahile
, Jun 14 2007 18:57
·
0
#37
Posted 28 June 2007 - 13:01
@Vlad
Consumul la TSI 140 ch in oras e mai mic decit la TSI 170 ch. Chiar si asa TSI-ul 170 ch ramine foarte putin gurmand daca il conduci lejer, in ritmul traficului. In afara orasului eu am obtinut chiar valori mai mici decit la FSI 90 ch, fara sa ma strofoc sa consum putin, mergind in ritm de rodaj. In oras inca nu vreau sa dau verdicte fiindca am mers prea putin. Insa daca NetFlow zice ca ii ia 10-12% inseamna ca asa e. Eu am constatat ca valorile date de el sint corecte in afara, asa ca probabil si cele de Bucuresti sint la fel. La cit am mers eu mi-a luat cam 11-12% insa repet, vreau sa mai treaca o perioada pina sa dau niste cifre mai precise. Asa cum am mai spus, gropile si denivelarile din oras se simt clar mai naspa decit la FSI 90 ch. Suspensia e sensibil mai ridiga, fara a deveni deranjanta totusi. E o masina cu vocatie sportiva pina la urma. Cu garda la sol ma descurc bine pina acum, n-am avut probleme deosebite. |
#39
Posted 28 June 2007 - 19:54
mihaimilk, on Jun 28 2007, 18:45, said: Pe site=ul VW pot configura un GT cu 140CP: Golf GT Sport/ Benzina / 1.4 litri TSI / 140 CP / Cutie manuala -6 viteze / 4 usi EUR 16.065,- Asa e, numai ca ii zice GT sport ( si se vinde in locul variantei de echipare sportline care nu se mai poate comanda incepand din ianuarie anul asta) si e diferit de modelul GT care a aparut initial doar cu motorizarile 2.0 TDi si 1.4 TSi, ambele de 170 cp. @Ahile : mersi mult pentru informatii ; astept sa imi zici mai exact cum se comporta si prin Buc dupa ce faci mai multi km ; si la fel astept sa faci primii 50 000 km , pt ca atunci cand a aparut motorul asta ,twincharger, au fost foarte multi sceptici care au zis ca o sa aiba probleme (desi o sa va mire am auzit asta inclusiv de la agenti de vanzari de la porsche) ; eu cred ca e mai mult faza cu strugurii acrii , tocmai d-aia astept sa faci tu primii 50 000 dupa care incerc sa-mi iau si eu . Bafta in continuare |
#40
Posted 29 June 2007 - 15:58
Din GT-urile TSI de pe forumul VW, vreo 5, printre care si cel al lui NetFlow, nu a avut nimeni probleme serioase pina acum. De fapt nu a avut nimeni probleme cu motorul de nici un fel. E adevarat ca nu cred ca e vreununul mai vechi de 1 an.
In al doilea rind, vinzatorii de la Porsche nu cred ca sint mari specialisti in domeniul fiabilitatii TSI-urilor, mai ales ca sint motoare foarte noi. Oricum, eu am incredere in seriozitatea nemteasca la nivelul unei marci de prestigiu cum e VW. Si daca ar fi fost probleme de fiabilitate crezi tu ca VW ar fi scos trei variante de 1.4 TSI pe piata? Adica 122 CP, 140 CP si 170 CP? Sa-si faca praf marca? Crezi ca aia sint imbecili?! |
#42
Posted 29 June 2007 - 22:58
curios ca pe mobile.de nu prea sunt TSI-uri de vanzare...sau ce este e la 15 mii de km, maximum...e clar ca lumea le-a luat sa le tina, de placere adica,,,si probabil fac fata cu brio...
In alta ordine de idei, un Golf5 benzinar a mers in spatele meu f mult timp -15-20KM pe autostrada in Austria si pana la urma chiar m-a depasit,,,tot alb era dar nu avea 2 tevi de esapament...era la 2 usi,, cred ca era 2.0 FSI GT sau GTI sau ceva de genul asta, ca nu am vazut bine ce scria... |
#43
Posted 30 June 2007 - 10:09
GT & GTI au 2 tevi in spate. De se exclud. 4motion iar au 2 tevi.
Singuru golf 5 fara tevi ar fi putut fi un 2L TDI remapat la 170CP. (sau mai mult, vezi masini pe forum aici cu 200CP 2L TDI) Nu cred ca 2L FSI de 150 te-ar fi putut depasi. Edited by NetFlow, 30 June 2007 - 10:10. |
#44
Posted 30 June 2007 - 10:17
sebulbus, on Jun 29 2007, 23:44, said: 122? care e aia? se pare ca nu sunt chiar la curent. Uite aici, va inlocui motorul actual de 1.6 FSi 115 cai http://www.worldcarf...ngine-in-detail |
#47
Posted 30 June 2007 - 10:43
Cred ca mai important e cuplu mult mai mare decat consumul redus. Asta fata de 1.6FSI .
|
#48
Posted 30 June 2007 - 13:45
Si cand te gandesti ca inca mai sunt persoane care spun ca VW nu si-a pastrat blazonul ... pura ignoranta; Ms Ahile , habar nu aveam de aparitia acestui motor si din cate am vazut nu sunt singurul; Oricum devine din ce in ce mai evident ca golfu meu imediat cum face un an isi schimba proprietaru si asta doar din cauza forumului asta
|
#49
Posted 30 June 2007 - 13:51
cea mai tare masina e . areo forma aerodinamica , plus dara e gt sau r32 e cea mai tare !!
uitati si un filmulet [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YtlkNeazzvw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#50
Posted 30 June 2007 - 17:24
si eu care credeam ca-l intrebi cu ce se ocupa.
still off topic: nu esti trecut de 16 ani, este? |
#51
Posted 01 July 2007 - 00:16
OnShop, on Jun 30 2007, 14:51, said: cea mai tare masina e . areo forma aerodinamica , plus dara e gt sau r32 e cea mai tare !! La partea cu aerodinamicitatea , nu ai prea nimerito ; nici o masina din clasa compact nu are o forma foarte aerodinamica deoarece la viteze mari creeaza mici turbulente in spate; majoritatea au coef de aerodinamicitate intre 0.3-0.35 care nu este foarte extraordinar. |
|
#52
Posted 02 July 2007 - 16:20
Am facut aproape 1000 de km.
Consum cu AC on, 110-120 km/h pe autostrada, apoi mers mai mult in coloana pe ruta Bucuresti-Mangalia: 6,5%. La intoarcere, duminica seara, a fost mai aglomerat, insa am venit noaptea cind AC-ul nu prea a avut de lucru. Consum: 6,3%. Se confirma inca o data apetitul foarte redus al masinii in conditii de mers normal spre linistit, fara a depasi 3000 de ture. Alte impresii: - s-a favorizat clar comportamentul sportiv in detrimentul confortului. Stabilitatea in curbe e imperiala; in timp ce altii frinau inainte de a aborda curba eu nici macar nu ma gindeam sa fac asta. Apaream ca un avion in spatele lor fara nici o strofocare. Sint foarte impresionat de viteza cu care e capabila masina sa ia viraje fara sa-ti dea senzatia ca face vreun efort in sensul asta. Mai putin impresionat sint insa de cealalta parte a monedei: confortul la rulare. Capacitatea de a lua curbe tare si sigur se plateste in detrimentul confortului. Suspensia e ferma, prea ferma pentru o masina de familie as spune. Pentru cei care vor sa fuga cu ea e ok, pentru familisti e cam dura. Masina nu se unduie dupa denivelari, nu te leagana usor cum o fac altele, ci se izbeste ca un tanc teapan in ele. Rotile 225/45/R17 Bridgestone Potenza fac un zgomot puternic pe portiunile cu beton ale autostrazii. Deranjant pentru confortul acustic al masinii. Si cind spun puternic...vreau sa zic puternic rau. Stiu ca si alte masini fac zgomot acolo insa asta face ca lumea, nu se incurca. - daca conduci masina pina in 3000 de ture nu vei fi impresionat de performante. Cuplul maxim de 240 Nm e la 1750 de ture. Insa in practica nu prea l-am simtit. Ramin la parerea ca tot Caii Putere sint cheia performantelor la o masina. Si cum acestia s-au adunat spre 6000 de ture... o sa va spun cum se comporta cind voi ajunge acolo. - directia e foarte precisa, chirugicala as spune. Asta e misto, iti da senzatia de siguranta si sportivitate. - in continuare am probleme cu cele 6 trepte. E greu sa treci de la 5 trepte intiparite in creier timp de 14 ani aproape, la 6. Cind incepi sa retrogradezi incepind dintr-a 6-a si vrei sa ii dai a 3-a sau a 4-a le mai incurci cu a 5-a sau a 2-a. Sint prea multe! O sa mai vin cu niste poze in curind. Edited by Ahile, 02 July 2007 - 16:28. |
#53
Posted 02 July 2007 - 16:41
Cuplu maxim incepe la 1500rpm. Stiu ca pe multe siteuri apare 1750.. insa e gresit.
Eu am gume Continental SportContact2. Sunt mai zgomotoase ca fostele Continental, insa nu deranjant. Nasul are gume ca ale tale pe un accord si sunt mult mai zgomotoase ca ale mele. Sau o fi mai prost antifonata. Dimensiunea mare a jentii duce la rigiditate.. insa si zgomot. Edited by NetFlow, 02 July 2007 - 16:44. |
#54
Posted 02 July 2007 - 16:51
frate, aveti un hectar de gume sub masina, vreti sa taca?!
Ahile, solutia e AT ... ca - deh - viteza maxima creste, tre' sa creasca si numarul rapoartelor de demultiplicare ... o sa avem ca la bicicleta sau ca la tractor pe masinile de peste 5 ani: 18 viteze / 24 etc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users