Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
probleme turatie motor
Last Updated: Jun 16 2018 21:43, Started by
bistro
, Jun 28 2007 00:39
·
0
#1
Posted 28 June 2007 - 00:39
salut
am si eu un hiunday accent de vreo 2-3 luni motor de 1.4 benzina cand pornesc motorul creste instant turatia motorului pe la 1200-1400 rpm iar dupa 1 min cam asa scade pe la 7-800 apoi cand incerc sa plec de pe loc motorul merge inecat adiq te zgiltiie bine pina se tureaza 1 pic. Daca il las si se incalzeste putin e totul bine dar asta dupa cateva min stie cineva care ar putea fi problema? thx |
#3
Posted 28 June 2007 - 12:27
Sună a probleme cu șocul. Du-te la service că este în garanție.
|
#4
Posted 29 June 2007 - 06:03
socul automat...la dacie e 5 miliaone...la iunday nu poate fi mai mult decat dublu.;..dar daca e nou beneficiezi de garantie!
|
#6
Posted 25 July 2007 - 12:43
bistro, on Jun 28 2007, 01:39, said: salut am si eu un hiunday accent de vreo 2-3 luni motor de 1.4 benzina cand pornesc motorul creste instant turatia motorului pe la 1200-1400 rpm iar dupa 1 min cam asa scade pe la 7-800 apoi cand incerc sa plec de pe loc motorul merge inecat adiq te zgiltiie bine pina se tureaza 1 pic. Daca il las si se incalzeste putin e totul bine dar asta dupa cateva min stie cineva care ar putea fi problema? thx |
#7
Posted 31 July 2007 - 10:49
bistro, on Jun 28 2007, 01:39, said: salut am si eu un hiunday accent de vreo 2-3 luni motor de 1.4 benzina cand pornesc motorul creste instant turatia motorului pe la 1200-1400 rpm iar dupa 1 min cam asa scade pe la 7-800 apoi cand incerc sa plec de pe loc motorul merge inecat adiq te zgiltiie bine pina se tureaza 1 pic. Daca il las si se incalzeste putin e totul bine dar asta dupa cateva min stie cineva care ar putea fi problema? thx Bafta! |
#8
Posted 01 August 2007 - 20:37
OIL1, on Jul 31 2007, 11:49, said: Si eu am avut aceeasi problema la Fabia cand alimentam cu benzina de 95. Masina noua, in garantie. Am dus-o la service si nu i-au gasit nimic. Cum am pus OMV100 n-am mai avut probleme. Ulterior, am trecut iar pe 95 si e mai bine decat inainte. OMV100 contine si ceva aditivi de curatare. Nu vreau sa pun numai OMV100 ca merg destul de mult cu masina si ma costa foarte mult. Fac din cand in cand cate un plin cu 100 si restul cu 95. Am constatat ca e ok asa. Bafta! E pe naiba.... Eu zic, ca trebuie sa ii dai o forja la masina, poate s-a depus mizerie la motor, incearca sa iesi in afara localitatii si dai blana calumea, in sensul mergi cu ea turata ... Daca masina a fost folosita numai in oras, sigur s-a depus calamina si alte mizerii... Macar din cand in cand mai dai si tu o forja mica la masina, si sa nu mergi cu ea subturata(incearca sa mentii turatia la cuplul optim... si in cazul celui care a facut topicul Hyundai 1.4 benzina cred ca este in jur de 3000rpm) |
#9
Posted 01 August 2007 - 22:37
tomycta, on Aug 1 2007, 21:37, said: E pe naiba.... Eu zic, ca trebuie sa ii dai o forja la masina, poate s-a depus mizerie la motor, incearca sa iesi in afara localitatii si dai blana calumea, in sensul mergi cu ea turata ... Daca masina a fost folosita numai in oras, sigur s-a depus calamina si alte mizerii... Macar din cand in cand mai dai si tu o forja mica la masina, si sa nu mergi cu ea subturata(incearca sa mentii turatia la cuplul optim... si in cazul celui care a facut topicul Hyundai 1.4 benzina cred ca este in jur de 3000rpm) Ii dau "forja" non-stop stai linistit. Nu o scot din garaj doar pt oraselul mic in care stau. Merg doar drumuri lungi si o "storc" la maxim. Si mie mi-au zis cativa prieteni (inclusiv angajati service Skoda si Peugeot) si alti "forumisti" ca au patit la fel si au remediat tot la fel. Merita sa incerce bistro si una si alta. N-are ce pierde. |
#10
Posted 02 August 2007 - 00:21
Poi vedeti?
Benzina foarte proasta... cu tot felul de impuritati mai mici sau mai mari... care trec de filtre si infunda jigloarele... cand face asa... pune-ti masina pe liber chiar si in mers si apasati un pic mai tare acceleratia sa ajunga acul de la turomatru cam pe la 4000 (poate si mai bine) sa sara toata mizeria. Asta e doar o posibilitate. |
|
#11
Posted 04 August 2007 - 18:12
realstrike, on Aug 2 2007, 01:21, said: Poi vedeti? Benzina foarte proasta... cu tot felul de impuritati mai mici sau mai mari... care trec de filtre si infunda jigloarele... cand face asa... pune-ti masina pe liber chiar si in mers si apasati un pic mai tare acceleratia sa ajunga acul de la turomatru cam pe la 4000 (poate si mai bine) sa sara toata mizeria. Asta e doar o posibilitate. Eu am citit undeva, ceva asemanator cu ce ai zis, de ex pt Logan 1.4 in parcare, o tii turata la 3000rpm la cuplu optim vreo 5min, poate chiar si 10... si asa se mai elimini mizeria |
#12
Posted 28 August 2007 - 10:18
bistro, on Jun 28 2007, 01:39, said: salut am si eu un hiunday accent de vreo 2-3 luni motor de 1.4 benzina cand pornesc motorul creste instant turatia motorului pe la 1200-1400 rpm iar dupa 1 min cam asa scade pe la 7-800 apoi cand incerc sa plec de pe loc motorul merge inecat adiq te zgiltiie bine pina se tureaza 1 pic. Daca il las si se incalzeste putin e totul bine dar asta dupa cateva min stie cineva care ar putea fi problema? thx soc electronic, nu este nici o problema - este normal ceea se intampla trebuie sa ai rabdare sa incalzesti motorul |
#13
Posted 28 August 2007 - 11:43
dntz_c, on Aug 28 2007, 11:18, said: soc electronic, nu este nici o problema - este normal ceea se intampla trebuie sa ai rabdare sa incalzesti motorul Da asa e... de obicei asa se intampla la orice masina, cand dai la cheie, sare turatia peste 1000rpm si scade treptatat.... Zgaltaitul il simti la inceput, pentru ca nu a ajuns motorul la temperatura optima. Daca intampini aceeasi problema si atunci cand temeperatura motorului este optima, atunci s-ar putea sa ai probleme cu masina... dar nu cred ca este cazul tau. |
#14
Posted 29 August 2007 - 19:07
DAca esti fan clima, incearca si fara clima pornita sa vezi ce zice...
|
#15
Posted 08 September 2007 - 18:15
e normal sa creasca turatia atunci cand motorul care il pornesti este rece...si la fel de normal e sa "dea in nas" primele minute de la pornire...incearca sa lasi masina pornita macar vreo 3-4 minute
|
|
#16
Posted 16 June 2018 - 21:43
Buna seara,
Si eu am o intrebare legata de turatia motorului...tot un Hyundai (1.3 benzina din 2003). Am observat ca turatia motorului vine incet spre relanti atunci cand iau piciorul de pe acceleratie...nu ma refer la situatia cand transmisia este cuplata. De exemplu cand apas pedala de ambreiaj ca sa schimb vitezele, acul turometrului coboara mai greu decat la aceeasi masina a altor posesori. Unii spun ca e modificare in soft pentru a micsora emisiile. Eu cred ca am probleme cu compresia motorului...segmenti sau supape. Am mai vazut problema aceasta ridicata si pe alte forum-uri si acolo s-a sugerat ca volanta e prea grea si trebuie una mai usoara...bineinteles ca s-au apucat baietii sa schimbe piesa. As vrea sa stiu, daca s-a mai confruntat cineva cu problema aceasta, cum a rezolvat-o? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users