Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Chevrolet Aveo 1,4 16valve 94cp
Last Updated: Apr 08 2024 10:46, Started by
StarSteel
, Jun 20 2007 08:28
·
0
#37
Posted 26 June 2007 - 19:37
Alex_82, on Jun 26 2007, 10:16, said: R16 deja ii schimbi imaginea... go for it!!! M-am uitat in certificatul de inmatriculare specificatia e 195/45 R16.....45?! CASCO este 570 euro/an am facut un calcul, practic ce am castigat prin deducerea de TVA plasez in polita de asigurare in decursul a 3 ani....totusi se merita ca sa nu fiu stresat de orice furtuna, grindina si ce se mai declanseaza pe afara. Edited by starsteel, 26 June 2007 - 19:41. |
#38
Posted 27 June 2007 - 09:31
#39
Posted 27 June 2007 - 22:42
Buna treaba cu jurnalul de bord si la cati mai multi km fara incidente.Am tot un Aveo si mi-am pus cam aceleasi intrebari.
Imi pare bine ca pot gasi si raspunsuri pe acest forum.O sa incerc sa raspund si eu la unele nelamuriri.O sa le iau pe rand. Rezervorul se pare ca poate inghiti cu 2 - 3 l mai mult decat in cartea tehnica (asa ca cifrele despre consum mai pot suferi mici modificari) Nu am reusit sa-i fac un consum exact si nu pot decat sa banuiesc ca masina e putin mai pofticioasa decat o prezinta vanzatorii. |
#41
Posted 28 June 2007 - 12:28
Si eu am facut tot la BCR Casco (full), si platesc 475 de euro pe an.
|
#42
Posted 28 June 2007 - 14:37
Casco se poate negocia, adica pot sa-ti faca reducere, in ultimul timp a crescut mult Casco, eu am dat 1400 si ceva de RON cu o reducere de 15%. Si asta ca am platit toata suma.
Edited by scooby.cos, 28 June 2007 - 14:38. |
#43
Posted 28 June 2007 - 14:45
Cat despre masina cam lenesa. Eram pe Poiana BV unde sunt ceva serpentine si vroia taica-miu sa intreaca un Matiz si nu a reusit ca ii lua prea mult si venea curba. Cu Dacia 1300 l-ar fi intrecut fara probleme. Iar demarajul mult mai slab ca la Dacie. Masina e noua, de 1 luna si taica-miu nu a vrut sa mearga cu mai mult de 120 km/h pt ca e in rodaj(oricum nici nu cred ca prinde prea mult la cat de lenesa e) dar nu se infige deloc. Ne gandim dupa vreo 2 ani sa o vindem si sa ne luam altceva cu exterior mai naspa dar cu motor mai bun decat asta. Nush unde or fi cei 94 cp, doar in cartea tehnica. O sa fac si un reset la ECM dar nu cred ca o sa ajute cu ceva. Benzina am bagat de la Luk, deci buna zic eu.
Edited by scooby.cos, 28 June 2007 - 14:50. |
#44
Posted 28 June 2007 - 16:15
Scooby, ori i-a fost mila lui taica-tu sa bage piciorul in ea ori prea frica caci cu motorasul de 94 de cai nu-i Matiz care sa-ti stea in fata. Oricum masina incepe sa traga ca mai toate motoarele 16V la turatii mari, iar daca ati mers batraneste ca pe Dacia 1300, cred si eu ca nu mai avea cu ce. Cu toate astea, repet ca nu e Matiz ca sa-ti stea in fata daca o calci.
Edited by filipxxx, 28 June 2007 - 16:19. |
#45
Posted 29 June 2007 - 11:14
La fel zic si eu, cred ca i-a fost mila sa bage piciorul in ea, masina merge f bine....pe buc pitesti a ajuns imediat la 140 (putea si mai mult dar nu am vrut sa-i dau). Am fost pe Transfagarasan cu ea si a zburdat. Nu cumva mergea subturat de nu a putut sa depaseasca? La turatii mari, trage foarte bine.
Edited by redfive, 29 June 2007 - 11:20. |
#46
Posted 29 June 2007 - 11:28
Masina trage bine de la 3500 rpm in sus. Daca masina era in rodaj si tatal tau nu a vrut sa sara de 4000 rpm cum recomanda producatorul cum ai fi vrut bre sa traga. Motorul ala de 94 de cai chiar e potent rau daca stii sa-l calci. Pana in 120-130 la ora fuge bine rau daca te dai la ea.
Daca tatal tau voia sa depaseasca de pe la 90-100 (sa zicem ca atat avea matizul) si era in treapta 5 cum ai fi vrut bre sa-l depaseasca? La 90-100 poti retrograda linitit la 3 daca vrei o depasire in forta si pana pe la 130 te duci bine. Asteapta sa terminati rodajul si dati-i fara mila ca nu se "rupe" motorul. Oricum la 6400-6500 rpm iti taie alimentarea cu benzina asa ca poti sta linisit. Edited by Night Elf, 29 June 2007 - 11:28. |
|
#47
Posted 29 June 2007 - 12:01
Slab aveo asta, parca e facut din staniolul de la ciocolata. Nu sa infige deloc, dar poate sunt eu prea pretentios . Trucuri ieftin in interior, cu plastice vopsite sa dea impresia de metal, dar care sa sterg in timp, cheap work.
|
#48
Posted 01 July 2007 - 09:25
scooby.cos, on Jun 28 2007, 15:45, said: Cat despre masina cam lenesa..... Cutzu, on Jun 29 2007, 13:01, said: .... Nu sa infige deloc, dar poate sunt eu prea pretentios .... Edited by starsteel, 01 July 2007 - 09:28. |
#51
Posted 02 July 2007 - 11:04
Cu un filtru de aer sport si ceva modificari pe la evacuare nu e imposibil.
|
|
#52
Posted 02 July 2007 - 11:50
Aha...nu te contrazic Desi din filtru si evacuare mai mult de 2-3 cai nu scoti. Atunci inseamna ca e printre cele mai bune masini raportat la pret-performanta. Arata si bine (si bordu e super iluminat ). Sunt curios sa vad cum se comporta pe la 150k si ce probleme apar (desigur, sa fie cat mai mici). Bafta la toti care aveti masini...noi sau mai putin noi. La mine era a doua pe lista ca alegere( da' bugetu'...mama lui). In doua zile imi vine masina noua (sorry de offtopic)
|
#53
Posted 02 July 2007 - 17:57
#54
Posted 02 July 2007 - 18:11
Scoti... untul. Cine are atata minte incat sa se apuce sa modifice un motor care e aproape la limita lui de sus pentru maxim 6/7 cai , mai ales cand masina nu se preteaza la condus sportiv (ma refeream la sedan).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users