Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Chevrolet Aveo 1,4 16valve 94cp

- - - - -
  • Please log in to reply
230 replies to this topic

#181
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006
22 June 2017 - 14:09
Mi-am facut programare in service, unul nou pt. mine, revizie (ulei 5W30 GM 25lei/litru, filtre Mann: aer 32, comb 20, ulei 11, filtru no name polen 22lei),  inlocuire preventiv saboti de frana ATE 138lei + lichid de frana dot4 15 lei, senzor abs delphy 80lei,  pret total cu manopera 567 lei. Revin cu detalii saptamana viitoare, sa vad daca atac si bieleta antirului si flansa amortizor sau le mai aman ca nu deranjeaza de cativa ani!

Efectuat revizie 10 ani cu ceva strangere de inima nestiind ce poate sa mai apara....aparitia suparatoare a fost amortizor dreapta fata prezentand scurgeri, asta chiar nu ma asteptam la un amortizor pe gaz?!!! Tot la noi aparitii ar fi "ovalizari la bucse punte spate" si la cele 2 "bucse brat" pe fata, urmeaza sa studiez problema.
Revizia propriu zisa: filtre mann combustibil, ulei, aer + filtru no name polen, ulei motor 5w30, la cerinta mea am efectuat si 2 reparatii la probleme vechi, senzor abs dreapta fata model Delphi si bieleta antiruliu stanga fata un model belgian ceva cu S iar preventiv dar FOARTE INSPIRAT inlocuit saboti frana cu model ATE si inlocuit lichid de frana DOT4 + spray curatat frane. Scorurile au fost 430lei piesele si 229lei manopera, inclus si un minuscul bacsis! Despre sabotii de frana pot sa va transmit ca dupa 71.000 km erau la locul lor insa mai erau asa de lipiti ca la o simpla surubelnita bagata la un capat se declarau invinsi si paraseau instantaneu "baza"!

15 august
Azi am intrat si eu in clubul select al celor cu martorul check engine aprins....masina are putin peste 10 ani si 72.000 km! Revizia a fost facuta acum 2 luni in urma iar de vreo 2-3 saptamani am vazut ca am o scurgere mica de ulei dar uniforma in partea superioara fara sa sesizez ceva insemnat pe joja. Posibil sa fie garnitura capac colbutori, sa fie asta cauza martorului aprins? Am incercat cu un tester insa nu-mi recunoaste eroarea, sters mers un pic dupa care cu motorul lasat pornit la alimentare cu o benzina, am bagat 10litri de 100 de la OMV l-am gasit din nou aprins. Ca modalitate de mers, pana acum 2-3 ani schimbam mereu peste 3.000 rot/min dupa care am lasat-o mai jos fara sa merg subturat.
Motorul, cel putin la mersul in oras, nu prezinta niciun simptom pe care sa-l sesizez, e drept ca am facut doar cativa km!


21 august
Am pus testerul pe ea astazi, cod defect - P0340 pozitie senzor ax came, am schimbat si garnitura capac colbutori, scorurile 66 tester, 56 garnitura ELRING si 80 manopera....gasisem la manopera 50 schimbat ganitura insa nu avea tester dedicat sa-mi citeasca martorul check engine. Studiez topicul parasit, a devenit un jurnal arhiva!
https://www.autoeco....0956/a14724568/
Martorul air bag mi-a dat 5 coduri de eroare asa ca nu-mi propun sa-l fac, inlocuire senzor ax came acolo unde am fost mi-a mentionat la scor, 400!
25 august - 71.968km
efectuat ITP, probleme semnalate, usoara scurgere telescop dreapta fata, "impresia unui vag joc la capat bara dreapta, insa nu constituie o problema", deasemenea burduful capatului de bara stanga se prezinta putin taiat, la acestea se adauga martor check engine tocmai aprins conform istoricului de mai sus.

30 august
Istoric la martor aprins - engine check.....revizie 28 iun, concediu sfarsitul lui iulie,  in intervalul 1- 15 aug am observat o usoara pata de ulei in zona capacului culbutori, drumuri scurte si putine prin oras, pe data de 15 aug martor aprins pt prima data in istoricul masinii, aprox. 72.000 km, urmat imediat de o diagnoza fara sa-mi recunoasca codul de eroare, sters martorul, alimentat imediat cu 10 litri benzina omv100 rezervorul avea cativa litri rompetrol95, martorul se reaprinde cand alimentam, motorul fiind pornit, pe 16 aug facut un drum la service pt o programare/lamurire, martor check engine se prezinta stins , 21 aug plecat spre service, martor aprins, schimbat garnitura capac culbutori, diagnoza cu cei 2 martori aprinsi , unul vechi de 2 ani la air-bag rezultat dupa miscarea scaunului la revizie si "nou nascutul" engine check, rezultate P0340 pozitie senzor ax came, recomandare schimbare, si 5 erori la air-baguri, frontale, laterale (am realizat ulterior ca am avut toate mufele desfacute pt a le da cu un spray de curatare fara insa a sterge ulterior eroarea), evident au fost ambele erori sterse, pe 23aug scos masina la o spalare, bordul cu martori ok, imediat cum am iesit de la spalatorie martor aprins - check engine, pe 25 aug facut itp cu martor check engine aprins, in aceeasi zi plecat la drum, se stinge dupa o oprire la iesirea din oras alimentarea cu 10 litri de benzina rompetrol95 insa se reaprinde in cativa km, dupa parcurgerea a 100 km in care martorul mai mereu aprins, forjat putin motorul ca nu-mi permitea traficul, 4000-4500 rot/min, rar un 5000, mai mult cu viteza a 3-a si pe portiuni de 1-2 km plus dupa o fataila cu mai multe opriri prin Focsani martorul se stinge fara sa-l mai vad aprins pana astazi 30 aug. In perioada asta am facut 3 iesiri de cate 11kmx2 , 75kmx2 (dupa o alimentare cu 15 litri petrom95), drumuri de munte plus inca 120km drum intins pana acasa si cateva opriri piata, garaj, cumparaturi, etc.
Am banuit de prima data ca ar putea sa existe o legatura intre pierderea de ulei pe la garnitura capac culbutori si martorul aprins posibilitatea fiind dupa diagnosticare murdarirea senzorul ax came, deasemenea am banuit ca prin simpla stergere a codului de eroare a martorului air-bag e posibil sa nu se mai aprinda.....momentan banuielile par reale, revin daca va fi cazul! Sper ca nu prea curand.....oricum de citit se pare ca nu mai exista amatori insa daca ce am scris foloseste unui singur posesor auto atunci timpul pierdut nu a fost in zadar!
P.S. Daca am completat jurnalul de bord sa mentionez ca am un autograf, tip linie, de vreo 2 luni, pe jumatate din capota portbagajului....nu sunt singurul, e cel putin un idiot care trece prin zona in care stau si ofera cu mare marinimie "autografe", sper sa-i rupa cineva capul ala prost!

11 October 2017 - 13:36
Azi m-am interesat, unul rezonabil calitativ ar fi 75 lei + 50 lei manopera insa nu exista pe stoc decat unul modest de 63 lei care "tine 6 luni" astfel ca e in stand-by inlocuirea, culmea nu am intrebat ce marca era cel de 75 insa banuiesc ca era un Delphi.
Azi am rezolvat troncanitul care-l auzeam cateodata cand viram stanga mai nervos, nu era flansa amortizor si mi-a demonstrat mecanicul inainte sa se apuce de treaba....erau bucsele puntii spate care erau decapsulate, mai exact cauciucul iesea extrem de usor si ramanea pe pozitie doar mantaua de fier, de aici si troncanitul. Operatiunea facuta corect, manopera 150 lei, setul de bucse Meyle 146 lei, la bord 72.649km.
P.S. Am ramas cu impresia ca am postat ceva despre acel troncanit si aici insa se pare ca m-am inselat, avea un istoric de vreo 3 saptamani.

Am ajuns si la data de azi, nimic deosebit de mentionat, a ramas aprins martorul check engine pe care il tin sub observatie cu un obd2 elm327 bluetooth pe care am dat 35 lei astfel ca periodic citesc si sterg codul de eroare P0340 / senzor pozitie ax came pe care o sa-l schimb anul viitor cand mi-am propus sa fac distributia. In rest, am terminat anul cu 73.595 km si inainte de craciun i-am dat cuiva un impuls intr-o intersectie din spate, el nimic eu schimbat suportul de numar care oricum era crapat dupa o vizita la spalatorie.

Edited by starsteel, 06 January 2018 - 10:22.


#182
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Cam multe probleme la un asemenea rulaj, noroc ca sunt minore. Pune si tu o poza sa vedem autograful

#183
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006
Dilema mare, am 18.000 km facuti in aproape 5 ani /2luni, cum fac distributia, cand o fac? Manualul spune 4ani/60.000km, prima distributie am facut-o la 5ani/9luni si 56.000km iar in ceea ce priveste cum, ma gandesc sa schimb doar curea distributie, curea accesorii si senzor pozitie ax came, am luat 2 oferte una cu manopera 280lei+0lei senzorul iar alta cu manopera 260lei+50lei senzorul, kitul ar fi 320/310lei, curea distributie 35lei, curea accesorii 74lei, senzor 80/120lei, valoarea variind astfel intre 470-540 sau achizitionand un kit 750-814lei, la valoarea asta daca as mai adauga si pompa 133lei as ajunge la un max. de aprox.1000lei. Curele sau kit Contitech, senzor Delphi.

Edited by starsteel, 20 April 2018 - 18:46.


#184
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006
Dupa aproape 11 ani aerul conditionat vrea o incarcare, am cobit aflandu-ma intr-un mall si dupa mai putin de 1 km m-am convins, cu climatronicul dat la 18 grade deabia baga o gura de aer rece. In ce priveste distributia am dat comanda de role ina 158, curea Contitech 29, curea accesorii Contitech 61, pompa FAI 83 (asa am acum pusa pe masina) si senzor Delphy 86, autokarma.ro cu ridicare din magazin, pret total 417lei si manopera cu "reducere" 280lei. O sa cumpar si un litru de antigel ca apa distilata am din productie proprie si ma prezint cu oarece strangere de inima la schimbarea distributiei pe 2 mai, service-ul ales are un mecanic care a lucrat la reprezentanta Chevrolet.

Edited by starsteel, 27 April 2018 - 12:18.


#185
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Si la maxim da destul ?

#186
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006

View PostBaxon, on 27 aprilie 2018 - 12:16, said:

Si la maxim da destul ?
Adica sa-l setez la temp max sa vad ce obtin? Asta n-am incercat!

#187
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Nu mai ... daca corectezi dupa ce am postat nu se mai intelege nimic Posted Image  . Ai scris ca la minim , ma gandeam ca ventilatia nu temperatura ... oricum ai amanat cam mult sa faci o revizie la A/C !

#188
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006

View PostBaxon, on 27 aprilie 2018 - 17:59, said:

Nu mai ... daca corectezi dupa ce am postat nu se mai intelege nimic Posted Image  . Ai scris ca la minim , ma gandeam ca ventilatia nu temperatura ... oricum ai amanat cam mult sa faci o revizie la A/C !
ai realizat ca am spus climatronic? acolo setezi doar temepratura, nicidecum ventilatia

Edited by starsteel, 28 April 2018 - 00:04.


#189
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,712
  • Înscris: 06.07.2005
Cand nu e pe Auto ar trebui sa poti sa reglezi cat de tare merge ventilatia.

Edited by vimann, 28 April 2018 - 09:25.


#190
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006
Astazi am facut distributia, a 2-a,  la 74084km si 5ani2luni fata de precedenta, piese cumparate role intinzatoare si ghidare INA 158lei, curea distributie Contitech fabricata in 08.2017 instal<2022- 29lei, curea accesorii Contitech termen garantie 5 ani fabricata in 12.2017 - 61lei, pompa FAI -83lei, 2 litri de antigel -27lei, manopera 280lei Total 638lei....la astea mai merge audaugat un senzor pozitie ax came Delphi 86lei si o revizie generala, incarcare nu a fost nevoie, instalatia de aer conditionat 90lei, prima efectuata dupa aproape 11 ani de la achizitie, total general 814lei un pret mai mult decat ok.
Marea surpriza si marele noroc in acelasi timp a fost ca am gasit in suportul motorului un surub de la sistemul de prindere a pompei de apa, pompa a fost schimbata tot preventiv la prima distributie acum mai bine de 5 ani, daca ajungea intre pinion si cureaua de distributie motorul era praf datorita ruperii curelei.....ce conteaza un surub nestrans, mare noroc am avut!

#191
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Suruburile alea se dau cu o pasta speciala inainte de a fi introduse si stranse ( se pare ca mecanicii carpacii unde ai dus-o habar nu au )...

#192
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006

View PostBaxon, on 02 mai 2018 - 12:22, said:

Suruburile alea se dau cu o pasta speciala inainte de a fi introduse si stranse ( se pare ca mecanicii carpacii unde ai dus-o habar nu au )...
La manual scrie ca doar garnitura de la pompa de apa, ceea ce mentionezi tu cred ca se face doar prima data de catre producator, daca imi aduc aminte era vorba de o pasta de culoare albastra.

Edited by starsteel, 04 May 2018 - 17:04.


#193
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006
Cateva luni in care nu am mai completat jurnalul de bord, sa mentionez ca prin iulie, cred, locul reviziei anuale a fost inlocuit de o schimbare de ulei iar zilele astea am inregistrat primul bec ars, evident e vorba de faza scurta, m-am informat pe youtube si am vazut ca pt schimbarea unui bec ar fi necesar sa dau farul jos asa ca inarmat cu o cheie si o surubelnita am constatat spre surprinderea mea ca actiunea se poate face mult mai simplu locul fiind ok sa ajungi la bec asa ca am luat un bec halogen Osram H4 60/55w si l-am schimbat in parcarea celor de la Dedeman. Becul nou identic cu cel vechi, 10 lei.   De mentionat ca pe 7 nov am trecut de borna 77.000km.

#194
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Pune o poza sa vedem cum mai arata masina

#195
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006
Nimic semnificativ în ultimele luni, de menționat că la sfârșitul lui februarie am reușit, din graba, să fortez ștergătoarele care nu am realizat că sunt înghețate pe parbriz astfel că am reușit să rup plasticul de la una din articulații, respectiv ștergătorul scurt. Inițial am căutat acel brat la dezmembrări nu-l dădea nimeni separat doar tot ansamblul cu sume cuprinse între între 180-300. Dacă aveam motorașul prăjit 180 era chiar un chilipir însă am preferat să-l lipesc cu poxipol, e vorba de plasticul care sta pe acea nuca făcut probabil special să sară în caz de blocare a mecanismului, momentan merge totuși mi-am pregătit 3 șuruburi cu piulițe/contrapiulița/șaibe și cum a sărit trec la o găurire plastic/nuca pt fixarea articulației. Planul de bătaie anul asta daca nu intervin alte evenimente nedorite, revizie, ITP și spre toamna 4 cauciucuri all season, am 4 vara bune pe mașină dar care care sunt montate in 2014, și 3 iarna achiziționate sh care culmea încă arată bine. Am uitat sa mentionez că mi-a căzut și mie fisa după un car de ani și mi-am montat o camera video tip oglinda comandata direct din China cu camera și pe spate pe care am dat impresionanta sumă de 82 lei, până acum foarte mulțumit!

Attached Files


Edited by starsteel, 07 March 2019 - 08:44.


#196
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006

View Postpielea, on 23 noiembrie 2018 - 18:26, said:

Pune o poza sa vedem cum mai arata masina
am căutat Ă®n telefon și văd că nu i-am mai făcut o poză de mult timp, data viitoare când Ă®mi aduc aminte de jurnal o sa pun o poza
PS am găsit o poză și am decupat din ea ce se vede din masina

Attached Files


Edited by starsteel, 07 March 2019 - 08:57.


#197
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006
Batranica face luna viitoare, 12 ani!

Attached Files


Edited by starsteel, 29 May 2019 - 16:12.


#198
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 06.10.2006
27aug2019
Sa revin si eu pe jurnalul de bord, in luna iunie efectuat revizia curenta, cam la 79700km, constatat un cunoscut amortizor dreapta fata scurs, deja e mai veche constatarea nu m-a deranjat, problema aparuta acum 1-2 luni e un cloncanit pe fata, toti pasagerii din dreapta, mai putin copilotul titular �� , au dat verdict dreapta fata, am luat niste preturi la un service, amortizor, flansa amortizor x2 la care se adauga manopera, total 726 lei. Am stat in cumpana daca sa o fac atunci insa am zis ca mai studiez problema, cum eram inainte de vacanta si aerul pt a 2-a oara imi face figuri, prima data anul trecut, rezolvat atunci printr-o prima trecere prin standul arhicunoscut, fara vreo completare,  am poposit la un alt centru de service aer conditionat unde constatarea a fost ca radiatorul nu mai este etans astfel ca la 12 ani am efectuat inlocuire radiator, cel nou 250, manopera 100, iar incarcare completa la stand 620g de gaz, 130 lei. Ieri am facut ITP-ul, la 81277km, unde pe langa cunoscutul amortizor dreapta fata mi-a gasit bucsa brat stanga "dezumflata" in consecinta operatiunea urmatoare, acum sau cel tarziu in primavara, va fi, inlocuit amortizoare + flanse/rulment si schimbare bucsa sau mai sigur bucse la ambele brate, deaemenea in luna urmatoare o sa-mi echipez puntea spate cu 2 cauciucuri all season astfel ca cele 6 jante pe care le am vor fi pozitionate, all season pe spate si schimbata puntea fata cu cate 2 functie de anotimp Cea mai haioasa parte a ITP-ului a fost rezolvarea proiectorului de ceata dreapta printr-o clasica lovitura de picior, statea stins de vreun an si jumatate. ��

12.09.2019
81366km efectuat schimb amortizoare, schimb bucse mari brat suspensie si pt prima data un bracaj. Preturi (autokarma online), amortizoare gaz KYB, 192lei x2, flanse amortizor + rulment KYB, 63lei x 2, bucse mari brat suspensie Delphi 21lei x2, manopera (garaj) 180 lei si bracaj facut la un service dotat 100 lei.

13.09.2019
Achizionat 2 anvelope Sailun allseasons, comanda emag, 340 lei, dot nov2018

Attached Files

  • Attached File  5.jpg   100.03K   31 downloads
  • Attached File  a.jpg   16.75K   39 downloads
  • Attached File  2 (2).jpg   102.6K   29 downloads
  • Attached File  3 (2).jpg   86.79K   20 downloads
  • Attached File  4.jpg   128.67K   14 downloads

Edited by starsteel, 13 September 2019 - 16:15.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate