![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ansambluri rezidentiale in Iasi

#1729
Posted 02 March 2023 - 16:32

Salutare! Caut si eu un apartament in bloc nou si studiez 2 optiuni. Va rog sa ma ajutati cu o parere. Va multumesc!
1. Adamant Towers + Pretul (comparativ cu Silk District) + Pozitionarea (sos. Nicolina) - Dezvoltator fara proiecte anterioare si cu articole dubioase in presa https://arhiva.bzi.r...oltatori-658969 - Liniile de inalta tensiune de langa blocuri https://i.imgur.com/vqryGUM.png 2. Silk District + Dezvoltatorul cu istoric + Investitie mai buna datorita blocurilor comerciale - Zona poluata: camioane, termocentrala, trafic - Urmeaza sa locuiesti pe santier inca 3 ani dupa achizitie (in contextul ca mai urmeaza sa se contruieasca si alte blocuri in complex) |
#1730
Posted 04 March 2023 - 17:51

La Adamant spatiu verde zero si zona e la fel de aglomerata de camioane si tiruri ca la Silk, pe unde crezi ca trec camioanele care se duc/vin de la vama CUG ? Si spatiul ala verde unde zici tu ca e linie de inalta tensiune bat la pariu ca in maxim 5 ani o sa rasara inca un bloc.
La Silk blocurile din fata sunt birouri iar abia cele din spate sunt locuinte,ceea ce mai filtreaza din zgomot si praf. Ai putea sa te mai uiti si la Unirea Towers. |
#1731
Posted 04 March 2023 - 20:10

Depinde cat de tare te grabesti, mai sunt proiecte aprobate in CL Iasi pana construiec mai dureaza, numarul tranzactiilor imobiliare si a preturilor cerute a inceput sa scada.
Lista proiectelor urbanistice de impact aprobate in februarie în CL Iasi: - Dacia – două proiecte de impact, ambele ale aceluiași investitor (firma Servrom, deținută de omul de afaceri Cristin Zămosteanu). În total, este vorba despre 20 de tronsoane de bloc (16 etaje): 4 în vecinătatea Lidl (la est) şi 15 pe două parcele despărţite de str. Lupiţei. - Aurel Vlaicu – un proiect major de transformare a fostei platforme industriale ASAM în zonă de locuire: în total, peste 30 de tronsoane de bloc și cel puțin 3 cu spații birouri - zona Veneția – un proiect major, respectiv un complex cu 12 tronsoane de bloc (4 – 10 etaje) pe un teren de circa 2 ha. În acest caz, accesul se face printr-un nou pod, construit peste pârâul Ciric şi asumat de investitor, alături de o nouă reţea stradală de incintă şi de legătură cu străzi adiacente (str. Alexandrina Tănăsescu, fundac Aurel Vlaicu, str. Ciric etc.) - zona Aeroportului – proiectul vizează construirea unui ansamblu cu 7 tronsoane de bloc (maximum 4 etaje). Complexul va fi amenajat de omul de afaceri Giani Canschi - Moara de Vânt – un proiect al firmei Tătăru Residence face referire la construirea a cel puţin 6 blocuri (3 etaje) pe jumătate de hectar, la liziera pădurii, zonă în care, în ultimii ani, au fost ridicate numeroase locuinţe colective Detalii cu PUZ-uri gasesti la primarie pe site. Edited by vestale, 04 March 2023 - 20:11. |
#1732
Posted 11 March 2023 - 20:27

joker7777, pe 02 martie 2023 - 16:32, a scris:
Salutare! Caut si eu un apartament in bloc nou si studiez 2 optiuni. Va rog sa ma ajutati cu o parere. Va multumesc! 1. Adamant Towers + Pretul (comparativ cu Silk District) + Pozitionarea (sos. Nicolina) - Dezvoltator fara proiecte anterioare si cu articole dubioase in presa https://arhiva.bzi.r...oltatori-658969 - Liniile de inalta tensiune de langa blocuri https://i.imgur.com/vqryGUM.png 2. Silk District + Dezvoltatorul cu istoric + Investitie mai buna datorita blocurilor comerciale - Zona poluata: camioane, termocentrala, trafic - Urmeaza sa locuiesti pe santier inca 3 ani dupa achizitie (in contextul ca mai urmeaza sa se contruieasca si alte blocuri in complex) jmek4you, pe 04 martie 2023 - 17:51, a scris:
La Adamant spatiu verde zero si zona e la fel de aglomerata de camioane si tiruri ca la Silk, pe unde crezi ca trec camioanele care se duc/vin de la vama CUG ? Si spatiul ala verde unde zici tu ca e linie de inalta tensiune bat la pariu ca in maxim 5 ani o sa rasara inca un bloc. La Silk blocurile din fata sunt birouri iar abia cele din spate sunt locuinte,ceea ce mai filtreaza din zgomot si praf. Ai putea sa te mai uiti si la Unirea Towers. Sincer, pe hârtie arată toate bine, dar realitatea va fi alta... Infrastructura începe să facă față, din ce în ce mai greu, nr. de autoturisme din prezent. Adăugați, la fiecare bloc din ăsta nou ridicat, alte măcar câteva zeci de mașini și veți vedea că la un ansamblu nou ridicat, vin alte câteva sute de mașini în plus, în trafic. Mă uit la zona Poitiers, unde se ridică Poitiers Towers și va fi crunt traficul acolo, în 2-3 ani, maxim. Edited by Vlad_22, 11 March 2023 - 20:28. |
#1733
Posted 11 March 2023 - 20:47

Poate că sună cinic, cumva, dar eu consider că e suficientă lume în Iași și nu trebuie orașul aglomerat și mai mult.
|
#1734
Posted 12 March 2023 - 21:46

Poate că sună cinic, cumva, dar eu consider că e suficientă lume în Iași și nu trebuie orașul aglomerat și mai mult. De pe Str Cicoarei pana la Antibiotice, tot campul ala poate deveni un Valea Lupului 2 daca s-ar vrea, cu giratorii, trotuare late, piste de biciclete, gradinite,scoli, supermarket-uri, practic tot ce ai nevoie astfel incat sa nu faci naveta pana in Centru in fiecare zi. |
#1735
Posted 12 March 2023 - 21:54

Infrastructura o îmbunătățești, dar ce înțelegi prin infrastructura proastă, mai exact? Străzile așa vor rămâne, orice le-ai face... Dacă vrei să le lățești, ce faci, dărâmi blocuri/case, muți populație? Mă refer în oras.
Ar trebui să se aibă în vedere crearea de școli, grădinițe, parcuri, spitale și alte facilități în zona metropolitană, pentru ca lumea să nu mai vină musai, la mall și centrele comerciale din oraș, frecvent. Asta e singura soluție, altfel ne claxonăm și înjurăm în trafic, că facem 1-2 ore până unde avem treabă, dimineața. Un oraș precum Iașul nu a fost gândit pt un număr atât de mare de mașini și încă se construiește, în continuare. Cât timp nu-ți plătești taxele și impozitele în municipiul Iași, nu prea ai de ce te plânge. Nimeni nu vrea să accepte asta, e mai ușor cu "eu am 5 mașini, nu-mi pasă, vreau locuri de parcare și alte cele". Din nou, trebuie proiecte tip "park and ride" care să încurajeze utilizarea mijloacelor de transport și a bicicletelor în oraș. Lași mașina în parcări mari, special concepute, la intrarea în oraș și de acolo iei transportul public și ai și gratuitate la parcare ori pe transport. Edited by Vlad_22, 12 March 2023 - 21:50. |
#1736
Posted 17 March 2023 - 20:48

Salutare! Caut si eu un apartament in bloc nou si studiez 2 optiuni. Va rog sa ma ajutati cu o parere. Va multumesc! 1. Adamant Towers + Pretul (comparativ cu Silk District) + Pozitionarea (sos. Nicolina) - Dezvoltator fara proiecte anterioare si cu articole dubioase in presa https://arhiva.bzi.r...oltatori-658969 - Liniile de inalta tensiune de langa blocuri https://i.imgur.com/vqryGUM.png 2. Silk District + Dezvoltatorul cu istoric + Investitie mai buna datorita blocurilor comerciale - Zona poluata: camioane, termocentrala, trafic - Urmeaza sa locuiesti pe santier inca 3 ani dupa achizitie (in contextul ca mai urmeaza sa se contruieasca si alte blocuri in complex) Fugi de Silk . Tocmai am fost anuntat ca renunta deocamdata la faza 3 , dupa ce am blocat bani 1 an si 3 luni pentru un apartament acolo . Din pacate ce se preconiza unul din cele mai frumoase proiecte devine un epic fail !! |
#1737
Posted 17 March 2023 - 20:49

Am fost anuntat de cei de la Silk ca renunta deocamdata la faza 3 . As vrea sa caut altceva , sa fie nou , pana in 110 mii . Recomandari ?!
|
#1739
Posted 18 March 2023 - 02:32

legat de discutia despre infrastructura de mai sus... deja Soseaua Nicolina e zi de zi blocata pe sensul Podu Ros - Capat CUG de la 16 pana pe la ora 20 cel putin. e horror.
nu as lua in calcul sa ma mut in Visoianu de ex. pana nu se va pune la punct transportul public in zona respectiva. ar merge un tren urban.
Un oraș precum Iașul nu a fost gândit pt un număr atât de mare de mașini și încă se construiește, în continuare. Cât timp nu-ți plătești taxele și impozitele în municipiul Iași, nu prea ai de ce te plânge. Iasul a fost gandit cu zgarcenie, bulevarde inguste si viziune limitata. Daca arunc un bat la 90km pana la Chisinau se vede alt city planning (cu toate ca e sovietic), cu bulevarde largi din start si intersectii mari. O banda de circulatie pe un bvd in Chisinau e cam cat una jumate in Iasi.. LE: nu mai zic ca trebuie continuat proiectul centurii, zona Canta - Nicolae Iorga - Tudor / Baza 3 incaseaza tot traficul greu. Edited by horhescu, 18 March 2023 - 02:36. |
|
#1740
Posted 18 March 2023 - 02:59

Bucureștiul, Clujul tot aglomerate sunt, deci nu neapărat străzile sunt de vină... Totuși, americanii au gândit-o bine, încă de la începutul sec. 20, cu străzi, bulevarde late și autostrăzi.
|
#1741
Posted 18 March 2023 - 03:57

Tot bara la bara e si acolo in orasele mari.
In orase e nevoie de transport public, piste de biciclete si redus cat mai mult auto personal ca p-ala nu-l poti scala. [ https://i.insider.com/5bf58df30d7c6723293715b0?width=1300&format=jpeg&auto=webp - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cat face acum tramvaiul din Podu Ros pana in capat Cug de cand au scos masinile de pe linia de tramvai? Edited by sirronkcuhc, 18 March 2023 - 03:56. |
#1742
Posted 18 March 2023 - 04:22

n-as lua chiar exemplul american, acolo chiar esti legat de masina, e exagerat. trebuie un echilibru in toate
tramvaiul Pd Ros - CUG nu face mult, problema e ca sunt aglomerate si tramvaiele la orele de varf. trebuie o frecventa mai mare. ar fi ideal sa fie si un transport metropolitan de capacitate mai mare, autobuzele nu fac fata. dar asta e alta discutie si cred ca va mai dura Edited by horhescu, 18 March 2023 - 04:28. |
#1743
Posted 18 March 2023 - 14:05

Nu, a fost un exemplu cu orașele americane... Vedem că s-au gândit cu decenii în urmă că mai toți vor avea mașină și străzile tot aglomerate sunt și la ei.
Orașele europene sunt mult mai vechi, din Evul Mediu, poate și de prin Antichitate... Nu s-a gândit nimeni că aproape toți vor avea mașină. La americani, fiind orașe de pe la 1800 și ceva, majoritatea, a fost mult mai ușor să creezi infrastructura, neavând clădiri de patrimoniu. Edited by Vlad_22, 18 March 2023 - 14:06. |
#1744
Posted 19 March 2023 - 13:43

|
#1745
Posted 19 March 2023 - 21:22

furious13, on 19 martie 2023 - 13:43, said: Doar ca nu sunt seriosi . De departe cel mai mare esec rezidential din Iasi . Daca erai printre cei care au luat in faza 1 la pretul de lansare aveai alta parere acum. Esec sau nu ramane de vazut la finalul anului. Deocamdata nu ne putem pronunta. |
#1746
Posted 19 March 2023 - 21:39

Un pseudo-esec, că au făcut praf zona, de la trotuare până la utilaje care ies cu noroaie pe roți de pe șantier, fără să fie spălate... Dar na, așa se fac treburile la noi, o durere și lipsă de respect față de restul locuitorilor, participanților la trafic, pietonilor.
În zona aia, era frumos să se fi amenajat un parc de mari dimensiuni ceva, nu doar blocuri peste blocuri... Ne vom sufoca de atât beton. Orașul ăsta duce lipsă acută de spații verzi, fiind sub media pe mp de spatiu verde, pe cap de locuitor, la nivel european. Edited by Vlad_22, 19 March 2023 - 21:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users