Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Placare cu vata de sticla vs placarea cu polistiren
Last Updated: Aug 24 2021 10:07, Started by
George C
, May 24 2007 10:28
·
0
#73
Posted 14 November 2014 - 20:56
Este vorba de permeabilitatea la vapori de apa a peretilor. Nu ar trebui sa-ti doresti ca peretii sa absoarba vapori.
|
#74
Posted 19 November 2014 - 14:53
Salut, termen folosit gresit atunci, scuze.
Permeabilitate de unde unde? De unde pot aparea vaporii in structura peretelui descrisa de mine? Mersi |
#75
Posted 23 November 2014 - 01:18
at_b, on 14 noiembrie 2014 - 13:28, said:
mersi revin si eu cu 2 intrebari: -daca aerisesc mai des camerele, nu pierd chiar mai mult din cat as castiga prin eficienta sporita a grafitatului? sau a oricarei izolatii? -referitor la respiratie, ce respira mai exact? practic eu am ditamai bariera de vapori imediat sub rigips, deci un transfer de vapori din casa insprea afara ar trebui sa fie super mult redus orice informatie este binevenita, multumesc 1. Din cate cunosc eu bariera de vapori permite trecerea vaporilor din interior catre exterior, exact ca cea de pe casa, adica contrazice ultima ta afirmatie 2. Poti folosi vata, dar te ustura buzunarul. Vata este execelenta la fatadele ventilate. Foloseste polistirenul ala ca nu-i bai. at_b, on 19 noiembrie 2014 - 14:53, said:
Salut, termen folosit gresit atunci, scuze. Permeabilitate de unde unde? De unde pot aparea vaporii in structura peretelui descrisa de mine? Mersi Pt ca ai pus bariera de vapori in casa(pe gips) nu vei avea vapori care sa provina din exterior. In perete insa vaporii pot proveni din exterior cat si din interior. Din interior pt ca bariera le da voie sa iasa, iar din exterior pt ca tencuiala+termoizolantul absorb vapori in cantitati mai mari sau mai mici(depinde de producator si/sau material). EPS-ul absoarbe mult mai putina apa de cat vata, izoleaza mai bine, doar ca nu rezista la foc si se deformeaza usor. Si este mai ieftin. |
#76
Posted 04 March 2015 - 16:56
Sunt nou in domeniu, in principiu intentionez sa merg pe banalul polistiren, desi nu-mi place ideea.
De ce ar merita sa pun Rockwool? Cat de usor se monteaza? Ce implica apoi, cum se finiseaza? Se poate tencui ca polistirenul? Alte chestii la care sa fiu atent? Inteleg ca pretul poate ajunge triplu fata de polistiren? Merita? Cred ca as economisi putin din faptul ca nu ar mai fi nevoie sa tencuiesc caramida inainte de aplicarea izolatiei. Am inteles bine? Edited by til, 04 March 2015 - 16:58. |
#77
Posted 28 March 2015 - 09:54
til, on 04 martie 2015 - 16:56, said:
Sunt nou in domeniu, in principiu intentionez sa merg pe banalul polistiren, desi nu-mi place ideea. De ce ar merita sa pun Rockwool? Cat de usor se monteaza? Ce implica apoi, cum se finiseaza? Se poate tencui ca polistirenul? Alte chestii la care sa fiu atent? Inteleg ca pretul poate ajunge triplu fata de polistiren? Merita? Cred ca as economisi putin din faptul ca nu ar mai fi nevoie sa tencuiesc caramida inainte de aplicarea izolatiei. Am inteles bine? Depinde ce doresti a obtine prin aceasta izolare; spre exemplu daca doresti sa ai pierderi cat mai mici de caldura si sa platesti facturi de energie mai mici iti recomand sa folosesti polistirenul grafitat (gen austrotherm af plus) Daca consideri ca permeabilitatea la vapori, izolarea fonica si rezistenta la foc(daca va lua foc casa vor ramane doar peretii) sunt necesare atunci mergi pe varianta de vata minerala bazaltica (ai 2 variante Rockwool Max e si Knauf fkd-s) Vata se monteaza pe fatada un pic mai complicat decat EPS-ul (diferente sunt la lipire, la masa de spaclu, etc) Recomand ca fatada sa fine tencuita inainte de a se aplica vata. De retinut ca vata bazaltica antreneaza dupa ea alte produse si accesorii mai scumpe pentru a forma un sistem eficient(profil soclu mai gros, dibluri speciale cu rozete mari, tencuiala silicatica, manopera mai scumpa). Am intalnit foarte multe lucrari unde proprietarul si-a cumparat vata dar o fixa mecanic cu dibluri de plastic si aplica finisaj acrilic.. etc Pentru ca lucrarea sa iasa cat mai reusita trebuie ca materialele sa fie puse in opera de o echipa cu knowhow care sa execute fara punti termice si care sa stie a monta corect profilele pentru termosistem. www.bricopoint.ro |
#78
Posted 28 March 2015 - 15:17
nicuata, on 28 martie 2015 - 09:54, said: De retinut ca vata bazaltica antreneaza dupa ea alte produse si accesorii mai scumpe pentru a forma un sistem eficient(profil soclu mai gros, dibluri speciale cu rozete mari, tencuiala silicatica, manopera mai scumpa)[/b]. Am intalnit foarte multe lucrari unde proprietarul si-a cumparat vata dar o fixa mecanic cu dibluri de plastic si aplica finisaj acrilic.. etc Intentionez sa izolez fatada tencuita a unei case cu vata bazaltica, dar as vrea sa nu folosesc dibluri, ptr a nu gauri caramida, Este poasibil ? Am inteles ca ptr izolarea cu polistiren, pana la 10 m inaltime, se pot exclude diblurile, daca se foloseste un adeziv de buna calitate. |
#79
Posted 30 March 2015 - 08:07
zamolxis01, on 28 martie 2015 - 15:17, said:
Intentionez sa izolez fatada tencuita a unei case cu vata bazaltica, dar as vrea sa nu folosesc dibluri, ptr a nu gauri caramida, Este poasibil ? Am inteles ca ptr izolarea cu polistiren, pana la 10 m inaltime, se pot exclude diblurile, daca se foloseste un adeziv de buna calitate. La vata este obligatorie folosirea diblurilor. |
#81
Posted 02 April 2015 - 06:40
zamolxis01, on 28 martie 2015 - 15:17, said:
Intentionez sa izolez fatada tencuita a unei case cu vata bazaltica, dar as vrea sa nu folosesc dibluri, ptr a nu gauri caramida, Este poasibil ? Am inteles ca ptr izolarea cu polistiren, pana la 10 m inaltime, se pot exclude diblurile, daca se foloseste un adeziv de buna calitate. Exclus. Vata trebuie fixata mecanic cu dibluri de foarte buna calitate. daca doriti a minimiza pierderile prin orificiile produse de fixarea diblurilor va recomand sa folositi dibluri cu adancime minima de ancorare, cu diametru de 8, si cu pin PPE+cui otel inoxidabil pentru a elimina si puntea termica. (ACEST diblu il recomand) til, on 30 martie 2015 - 08:10, said:
Iar la polistiren merge fara, pe o casa simpla? Intradevar. Fixarea mecanica suplimentara este ar putea fi influientata si de zona in care aveti casa(dpdv al vantului). Va recomand doar 2 modalitati de lipire: -in pat continuu - daca aveti zidaria esterioara tencuita -pe conturul placii + 3 pucte adeziv interiorul placii = cca 70% acoperire placa cu adeziv - a se forma intre polistiren si zidarie o camera de aer inchisa ermetic - a se lipi pe zidarie dreapta, plana. Sunt anumiti adezivi care se recomanda a se folosi la astfel de lucrari.(este specificat pe sac, pretul >25 lei) www.bricopoint.ro Edited by nicuata, 02 April 2015 - 06:41. |
#82
Posted 02 April 2015 - 17:28
nicuata, on 02 aprilie 2015 - 06:40, said:
-pe conturul placii + 3 pucte adeziv interiorul placii = cca 70% acoperire placa cu adeziv - a se forma intre polistiren si zidarie o camera de aer inchisa ermetic - a se lipi pe zidarie dreapta, plana. Nu am casa tencuita si multi imi zic sa pun pe mamaligi dar nu ma incanta ideea. Dar asa, cu contururile acoperite parca as incerca. La polistiren gros de 15-20 cm ar trebui sa nu fie mare problema camera de aer ramasa cumva prea aproape de atmosfera exterioara(?). |
|
#83
Posted 02 April 2015 - 18:14
Multumesc, in sfarsit o idee buna pentru evitarea tencuirii peste zidarie!....
salut, pentru placare cu vata - depinde de care alegi....procesul de placare este acelasi ca si la polistiren; chiar profilul de soclu poate fi acelasi, recomandat fiind profilul de aluminiu nu si o grosime anume cum a fost sugerat anterior. pentru profilul de soclu trebuie sa folosesti neaparat piesele de jonctiune intre bucatile de profil pentru asigurarea unei bune rigiditati mecanice si dibluri corespunzatoare pentru prinderea lor pe zid -atentie la liniaritate si la volumetria rezultata! avind in vedere greutatea specifica mai mare pe metrul patrat al bucatilor de vata, va trebui sa alegi corespunzator si adezivul folosit -personal iti recomand lipirea in pat continuu si chiar un strat de adeziv foarte subtire si pe placile de vata inainte de montare- o sa ti fie mai usor sa le potrivesti pe pozitie.....si calitatea lipirii e foarte buna - unii producatori chiar recomanda asta in realizarea sistemului ! diblurile pe care le alegi trebuie sa fie in adevar cu rozeta mare, daca poti gasesti si cu capac pentru floarea cuiului.....atentie la lungimea tijei/cuiului, mai ales daca ai caramida cu goluri/eficienta energetic.... atentie la cantitatea de adeziv - nici pe departe nu iese ca in fisa tehnica; in practica o valoare aprape dubla a cantitati de adeziv este aproape de adevar si in cazul lipirii si in cazul spacluirii/montaj plasa ! in rest, pentru realizarea sistemului de termoizolare se procedeaza la fel ca la polistiren, numai o parte a materialelor fiind diferita; atentie ca te poti informa la inceput ce inseamna un sistem de termoizolare complet de la un producator consacrat, dupa care poti lua deciziile care te privesc.... ziua buna, laurentiu |
#84
Posted 03 April 2015 - 19:05
til, on 02 aprilie 2015 - 17:28, said:
La polistiren gros de 15-20 cm ar trebui sa nu fie mare problema camera de aer ramasa cumva prea aproape de atmosfera exterioara(?). Camera de aer formata, daca se lipeste pe contur + 2/3 puncte nu dezavantajeaza sau nu faciliteaza a se pierde mai multa caldura. Ideea este ca intre polistiren si perete sa nu imi circule aerul, ci sa stea inchis in cordonul de adeziv. www.bricopoint.ro |
#85
Posted 17 April 2015 - 00:16
at_b, on 14 noiembrie 2014 - 13:28, said:
mersi revin si eu cu 2 intrebari: -daca aerisesc mai des camerele, nu pierd chiar mai mult din cat as castiga prin eficienta sporita a grafitatului? sau a oricarei izolatii?..... la prima intrebare: la o aerisire completa, care in luna lui Gerar dureaza cca 1 minut cu toate ferestrele deschise, se pierd Q = 1,3 (kJ/mc) * dt (grdCelsius) * Volum interior (mc) adica aproximativ ptr o casa de 150mp cca 1,3 x 30 x 375mc = 14625kJ = 4kWh. Pe zi se pot pierde minim 12kWh, la 3 aerisiri ultrascurte, sau multe zeci de kWh daca se lasa ferestrele deschise "pana iese zapuseala"... O solutie e un sistem de ventilatie cu recuperare de caldura. Exista topic undeva pe acilea... la Casa verde.. |
#86
Posted 24 August 2021 - 10:07
Ventilatie care-si va recupera investitia in 100 de ani ! No way ....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users