Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Logan GPL
Last Updated: Aug 18 2010 01:08, Started by
sanddy1964
, May 22 2007 09:13
·
0
#37
Posted 23 May 2007 - 07:54
dassaev, on May 23 2007, 08:43, said: Am curajul sa fac pariu ca nici o masina cu motor >= 1.400 nu scade sub 10% consum mixt GPL Gaseste cineva o statistica cu repartitia Loganelor pe judete? Ca sa vedem "harta rosie" a acestor mici calamitati naturale ...si sa vedem cati circula in Bucuresti si cati in provincie, pt a face apoi o medie a consumului reala. Insa afara nu are cum sa consume 8% GPL, daca merge cu 90km/h. deci: cat consuma in Buc pe GPL? cat consuma in provincie pe GPL? cat consuma extraurban pe GPL? Stie cineva? |
#38
Posted 23 May 2007 - 08:32
Daca benzina ii consuma 6% in exerior pe gpl consuma 7.5-8%
|
#39
Posted 23 May 2007 - 09:01
AlexIP, on May 22 2007, 22:25, said: Cele mai bune sisteme sunt cele duale care permit trecerea din mers de pe GPL pe benzina si invers... activezi motorul normal la depasiri. Nu stiu daca e pe injectie, pe carburator sigur se poate. NOS frate,.. demaraj Pe mine m-ar interesa altceva. Ce modificari constructive au adus la noua Dacie? Excrocii astia pana acum, daca montai o instalatie de firma,pierdeai automat garantia motorului. Sunt si eu curios daca stie cineva despre vreun material schimbat al supapelor, garnituri mai rezistente, si ce XXX se mai uzeaza mai tare in cazul alimentarii cu GPL. LaterEdit: Consumul de GPL este mai mare cu ~20% decat consumul pe benzina. Motorul de benzina 1,4MPI consuma urban provincie intre 8 si 9 litri. In Bucuresti intre 9 si 10.5 litri. Acum depinde si de ce trafic. Extraurban motorul de 1,4MPI consuma cam 6litri la o viteza constanta de 110Km/h. Adaugi un +20% si iti da consumul de GPL. La motorul de 1,6L e cu 1 litru mai mult. Edited by $eb, 23 May 2007 - 09:07. |
#40
Posted 23 May 2007 - 09:14
Nu au schimbat nimic la motor pt ca nu se strica nimic de la GPL. Merg de cativa ani cu gpl si nu mi s-a stricat nimic la motor din cauza gpl-ului. Din contra, la dacie secmentez motorul mai rar decat atunci cand mergeam numai cu benzina. Acum ultima chestie pe care am auzit-o este ca se strica injectoarele... dar explicatia inca nu a reusit nimeni sa mi-o dea... iar eu nu am nici un injector stricat
|
#41
Posted 23 May 2007 - 09:20
$eb, on May 23 2007, 10:01, said: Consumul de GPL este mai mare cu ~20% decat consumul pe benzina. Motorul de benzina 1,4MPI consuma urban provincie intre 8 si 9 litri. In Bucuresti intre 9 si 10.5 litri. Acum depinde si de ce trafic. Extraurban motorul de 1,4MPI consuma cam 6litri la o viteza constanta de 110Km/h. Adaugi un +20% si iti da consumul de GPL. La motorul de 1,6L e cu 1 litru mai mult. |
#42
Posted 23 May 2007 - 09:20
AlexIP, on May 22 2007, 22:25, said: In Deva Loganurile pe GPL manca 8-9 in oras. Cu regula de 2 simpla rezulta un consum de 16-18 in Bucuresti. In general cine si'a pus GPL, fie Dacie clasica, Cielo sau Logan si'a recuperat investitia dupa 10-15 mii de km din diferenta de consum. Cu cresterile de pret anuntate la GPL, o sa creasca distanta parcursa pana la recuperare la maxim 20 de mii... dupa aia poti spune ca platesti doar 2/3 din cat plateai pentru un km consumat. Cele mai bune sisteme sunt cele duale care permit trecerea din mers de pe GPL pe benzina si invers... activezi motorul normal la depasiri. Nu stiu daca e pe injectie, pe carburator sigur se poate. La injectie e inca si mai simplu, butonul ala are doar 2 pozitii: benzina sau GPL. La carburatie, mai exista o treapta intermediara folosita atunci cind se face comutarea de pe benzina pe gaz: motorul nu mai este alimentat in nici un fel si masina merge doar cu benzina din carburator. In momentul in care se termina benzina din carburator, se face trecerea pe GPL. Eu inca nu am vazut nici o masina care sa nu permita trecerea benzina-GPL si invers din mers. E adevarat ca din motive de siguranta (sa presupunem ca s-a stricat vreo electrosupapa, sau ceva pe la instalatia de gaz), se poate trece manual electro-supapa de benzina pe deschis. La momentul acum combinatia benzina + GPL mi se pare mai avantajoasa din toate punctele de vedere (fiabilitate, costuri, ecologie) decit un diesel. Din punctul meu de vedere GPL are un singur mare dezavantaj: spatiul ocupat de butelia de gaz. Daca se opteaza pentru o butelie clasica, se reduce spatiul de portbagaj si dispare si posibilitatea rabatarii banchetei (pentru cine o avea). Daca se opteaza pentru o butelie toroidala sau alta varianta, acestea au dezavantajul unui pret mai mare si al unei capacitati reduse. |
#43
Posted 23 May 2007 - 10:12
dassaev, on May 23 2007, 08:43, said: ....Nu stiu de unde mania asta de a da un consum mai mic de cel real ... Cica datele tehnice in varianta gpl au fost date de italieni. Deci Dacia a lansat modelul in productie dar nu au facut nici o masuratoare. RAR a omologat modelul fara sa faca nici o masuratoare... Attached FilesEdited by H725, 23 May 2007 - 10:12. |
#44
Posted 23 May 2007 - 10:17
Consumul pe GPL mai mare cu 30% cred ca era doar pe la masini Daewoo prost reglate, care oricum consuma ca la balamuc. In plus daca instalatia, implicit reglajul se face din fabrica de catre niste oameni calificati adusi probabil chiar de la Landi Renzo, nu vei avea acelasi consum pe care ti-l regla mesterul la un atelier la coltul blocului: "mai strange-l ma juma' de tura ca zice omu' ca-i ia prea mult".
|
#45
Posted 23 May 2007 - 10:31
H725, on May 23 2007, 21:12, said: Cica datele tehnice in varianta gpl au fost date de italieni. Deci Dacia a lansat modelul in productie dar nu au facut nici o masuratoare. RAR a omologat modelul fara sa faca nici o masuratoare... acuma pe bune, in ditamai portbagajul de Logan nu incap 2 butelii de gaz. deci 3000 km autonomie |
#47
Posted 23 May 2007 - 10:44
#48
Posted 23 May 2007 - 11:07
filipxxx, on May 23 2007, 11:17, said: Consumul pe GPL mai mare cu 30% cred ca era doar pe la masini Daewoo prost reglate, care oricum consuma ca la balamuc. In plus daca instalatia, implicit reglajul se face din fabrica de catre niste oameni calificati adusi probabil chiar de la Landi Renzo, nu vei avea acelasi consum pe care ti-l regla mesterul la un atelier la coltul blocului: "mai strange-l ma juma' de tura ca zice omu' ca-i ia prea mult". La GPL reglajul consumului se poate face foarte usor din robinetul de sarcina. Insa nu fiti zgirciti ca daca reglati un amestec prea sarac, exista riscul sa fie afectate supapele Daca vreti performanta, e recomandat rulajul pe benzina, pentru ca la alimentarea pe GPL masina are un cuplu mai mic. |
#49
Posted 23 May 2007 - 11:14
turbo trabannt, on May 23 2007, 11:31, said: acuma pe bune, in ditamai portbagajul de Logan nu incap 2 butelii de gaz. deci 3000 km autonomie Mai aveti nitel si o sa vreti sa mearga doar cu gaz de esapament de la masina din fata. Abtineti-va de la comentarii rauvoitoare. E primul topic de Logan pe care trebuie sa postam numai PRO.Stii de altfel ca masina trebuie omologata dar WTF, omologheaza ei orice la RAR. |
#50
Posted 23 May 2007 - 11:17
sanddy1964, on May 23 2007, 22:14, said: Mai aveti nitel si o sa vreti sa mearga doar cu gaz de esapament de la masina din fata. Abtineti-va de la comentarii rauvoitoare. E primul topic de Logan pe care trebuie sa postam numai PRO.Stii de altfel ca masina trebuie omologata dar WTF, omologheaza ei orice la RAR. da' RAR-ul nu omologheaza si carucioarele alea de butelii de la tara ? |
#51
Posted 23 May 2007 - 11:40
Care e treaba cu roata de rezerva? Daca in locul ei e butelia, si eu vreau sa am roata de rezerva in portbagaj... o pun... unde? O culc in portbagaj?
|
|
#52
Posted 23 May 2007 - 11:42
yule, on May 23 2007, 22:40, said: Care e treaba cu roata de rezerva? Daca in locul ei e butelia, si eu vreau sa am roata de rezerva in portbagaj... o pun... unde? O culc in portbagaj? la gpl nu pute din cand in cand in masina a gaz? ma gandesc ca portbagajul ala nu e separat de habitaclu. |
#53
Posted 23 May 2007 - 11:52
Quote bancheta din spate sa o tii in brate. poftim? Quote la gpl nu pute din cand in cand in masina a gaz? ma gandesc ca portbagajul ala nu e separat de habitaclu. Totusi banuiesc ca trebuie sa fie etans rezervorul ala. GPL-ul nu cred ca miroase deloc, ci doar daca are mercaptan (asa se numeste?) sau ceva substanta asemanatoare in el. |
#54
Posted 23 May 2007 - 11:59
putoarea era la instalatile improvizate montate pe dacii antice. Si putoarea de mercaptan venea din compartimentul motor, nu din portbagaj. Oricine a avut dacie stie ca daca se spargea un furtun de benzina, simteai imediat in interior.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users