Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 

Logan GPL

- - - - -
  • Please log in to reply
169 replies to this topic

#37
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 dassaev, on May 23 2007, 08:43, said:

Am curajul sa fac pariu ca nici o masina cu motor >= 1.400 nu scade sub 10% consum mixt GPL

Gaseste cineva o statistica cu repartitia Loganelor pe judete? Ca sa vedem "harta rosie" :lol: a acestor mici calamitati naturale :cursing: ...si sa vedem cati circula in Bucuresti si cati in provincie, pt a face apoi o medie a consumului reala.
Insa afara nu are cum sa consume 8% GPL, daca merge cu 90km/h.
deci:
cat consuma in Buc pe GPL?
cat consuma in provincie pe GPL?
cat consuma extraurban pe GPL?
Stie cineva?

#38
dassaev

dassaev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,442
  • Înscris: 06.09.2005
Daca benzina ii consuma 6% in exerior pe gpl consuma 7.5-8%

#39
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005

 AlexIP, on May 22 2007, 22:25, said:

Cele mai bune sisteme sunt cele duale care permit trecerea din mers de pe GPL pe benzina si invers... activezi motorul normal la depasiri. :P Nu stiu daca e pe injectie, pe carburator sigur se poate.
Mda, foarte fain alea care poti sa schimbi pe benzina in timpul mersului. Zici ca treci pe TURBO.
NOS frate,.. demaraj :P

Pe mine m-ar interesa altceva. Ce modificari constructive au adus la noua Dacie?
Excrocii astia pana acum, daca montai o instalatie de firma,pierdeai automat garantia motorului.

Sunt si eu curios daca stie cineva despre vreun material schimbat al supapelor, garnituri mai rezistente, si ce XXX se mai uzeaza mai tare in cazul alimentarii cu GPL.

LaterEdit:
Consumul de GPL este mai mare cu ~20% decat consumul pe benzina.
Motorul de benzina 1,4MPI consuma urban provincie intre 8 si 9 litri. In Bucuresti intre 9 si 10.5 litri. Acum depinde si de ce trafic.
Extraurban motorul de 1,4MPI consuma cam 6litri la o viteza constanta de 110Km/h.
Adaugi un +20% si iti da consumul de GPL.

La motorul de 1,6L e cu 1 litru mai mult.

Edited by $eb, 23 May 2007 - 09:07.


#40
dassaev

dassaev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,442
  • Înscris: 06.09.2005
Nu au schimbat nimic la motor pt ca nu se strica nimic de la GPL. Merg de cativa ani cu gpl si nu mi s-a stricat nimic la motor din cauza gpl-ului. Din contra, la dacie secmentez motorul mai rar decat atunci cand mergeam numai cu benzina. Acum ultima chestie pe care am auzit-o este ca se strica injectoarele... dar explicatia inca nu a reusit nimeni sa mi-o dea... iar eu nu am nici un injector stricat :D

#41
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 $eb, on May 23 2007, 10:01, said:

Consumul de GPL este mai mare cu ~20% decat consumul pe benzina.
Motorul de benzina 1,4MPI consuma urban provincie intre 8 si 9 litri. In Bucuresti intre 9 si 10.5 litri. Acum depinde si de ce trafic.
Extraurban motorul de 1,4MPI consuma cam 6litri la o viteza constanta de 110Km/h.
Adaugi un +20% si iti da consumul de GPL.

La motorul de 1,6L e cu 1 litru mai mult.
Atunci cifra avansata de Fabrica e corecta pt autonomie urbana dar gresita nitzel pt cea extraurbana (cu 200km mai putin)...Ei, nu e rau....

#42
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

 AlexIP, on May 22 2007, 22:25, said:

In Deva Loganurile pe GPL manca 8-9 in oras. Cu regula de 2 simpla rezulta un consum de 16-18 in Bucuresti. :lol:

In general cine si'a pus GPL, fie Dacie clasica, Cielo sau Logan si'a recuperat investitia dupa 10-15 mii de km din diferenta de consum. Cu cresterile de pret anuntate la GPL, o sa creasca distanta parcursa pana la recuperare la maxim 20 de mii... dupa aia poti spune ca platesti doar 2/3 din cat plateai pentru un km consumat.

Cele mai bune sisteme sunt cele duale care permit trecerea din mers de pe GPL pe benzina si invers... activezi motorul normal la depasiri. :P Nu stiu daca e pe injectie, pe carburator sigur se poate.

La injectie e inca si mai simplu, butonul ala are doar 2 pozitii: benzina sau GPL. La carburatie, mai exista o treapta intermediara folosita atunci cind se face comutarea de pe benzina pe gaz: motorul nu mai este alimentat in nici un fel si masina merge doar cu benzina din carburator. In momentul in care se termina benzina din carburator, se face trecerea pe GPL. Eu inca nu am vazut nici o masina care sa nu permita trecerea benzina-GPL si invers din mers. E adevarat ca din motive de siguranta (sa presupunem ca s-a stricat vreo electrosupapa, sau ceva pe la instalatia de gaz), se poate trece manual electro-supapa de benzina pe deschis.
La momentul acum combinatia benzina + GPL mi se pare mai avantajoasa din toate punctele de vedere (fiabilitate, costuri, ecologie) decit un diesel. Din punctul meu de vedere GPL are un singur mare dezavantaj: spatiul ocupat de butelia de gaz. Daca se opteaza pentru o butelie clasica, se reduce spatiul de portbagaj si dispare si posibilitatea rabatarii banchetei (pentru cine o avea). Daca se opteaza pentru o butelie toroidala sau alta varianta, acestea au dezavantajul unui pret mai mare si al unei capacitati reduse.

#43
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

 dassaev, on May 23 2007, 08:43, said:

....Nu stiu de unde mania asta de a da un consum mai mic de cel real ...

Cica datele tehnice in varianta gpl au fost date de italieni. Deci Dacia a lansat modelul in productie dar nu au facut nici o masuratoare. RAR a omologat modelul fara sa faca nici o masuratoare...

Attached Files


Edited by H725, 23 May 2007 - 10:12.


#44
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Consumul pe GPL mai mare cu 30% cred ca era doar pe la masini Daewoo prost reglate, care oricum consuma ca la balamuc. In plus daca instalatia, implicit reglajul se face din fabrica de catre niste oameni calificati adusi probabil chiar de la Landi Renzo, nu vei avea acelasi consum pe care ti-l regla mesterul la un atelier la coltul blocului: "mai strange-l ma juma' de tura ca zice omu' ca-i ia prea mult".

#45
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 H725, on May 23 2007, 21:12, said:

Cica datele tehnice in varianta gpl au fost date de italieni. Deci Dacia a lansat modelul in productie dar nu au facut nici o masuratoare. RAR a omologat modelul fara sa faca nici o masuratoare...
ce surpriza! normal ca nu avea cum sa consume ca la benzina. bine ca nu au zis ca o sa consume cat dci-ul  :P


acuma pe bune, in ditamai portbagajul de Logan nu incap 2 butelii de gaz. deci 3000 km autonomie  :rolleyes:

#46
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

 turbo trabannt, on May 23 2007, 11:31, said:

...
acuma pe bune, in ditamai portbagajul de Logan nu incap 2 butelii de gaz. deci 3000 km autonomie  :rolleyes:

Ma mir ca nu a trecut nimanui ideea asta prin cap... Si cu 2 butelii tot mai ramine ceva loc in portbagaj...

#47
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 H725, on May 23 2007, 21:42, said:

Ma mir ca nu a trecut nimanui ideea asta prin cap... Si cu 2 butelii tot mai ramine ceva loc in portbagaj...
pai faci turul ioropei cu 2 butelii. visul oricarui posesor de carucior de butelii PECO  :P

#48
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

 filipxxx, on May 23 2007, 11:17, said:

Consumul pe GPL mai mare cu 30% cred ca era doar pe la masini Daewoo prost reglate, care oricum consuma ca la balamuc. In plus daca instalatia, implicit reglajul se face din fabrica de catre niste oameni calificati adusi probabil chiar de la Landi Renzo, nu vei avea acelasi consum pe care ti-l regla mesterul la un atelier la coltul blocului: "mai strange-l ma juma' de tura ca zice omu' ca-i ia prea mult".

La GPL reglajul consumului se poate face foarte usor din robinetul de sarcina. Insa nu fiti zgirciti ca daca reglati un amestec prea sarac, exista riscul sa fie afectate supapele  :peacefingers:  Daca vreti performanta, e recomandat rulajul pe benzina, pentru ca la alimentarea pe GPL masina are un cuplu mai mic.

#49
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 turbo trabannt, on May 23 2007, 11:31, said:

acuma pe bune, in ditamai portbagajul de Logan nu incap 2 butelii de gaz. deci 3000 km autonomie :rolleyes:

Mai aveti nitel si  o sa vreti sa mearga doar cu gaz de esapament de la masina din fata. :w00t:
Abtineti-va de la comentarii rauvoitoare. :naughty:
E primul topic de Logan pe care trebuie sa postam numai PRO.Stii de altfel ca masina trebuie omologata dar WTF, omologheaza ei orice la RAR.
:worthy:

#50
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 sanddy1964, on May 23 2007, 22:14, said:

Mai aveti nitel si  o sa vreti sa mearga doar cu gaz de esapament de la masina din fata. :w00t:
Abtineti-va de la comentarii rauvoitoare. :naughty:
E primul topic de Logan pe care trebuie sa postam numai PRO.Stii de altfel ca masina trebuie omologata dar WTF, omologheaza ei orice la RAR.
:worthy:
ce ai bre cu mine? chiar era pe bune ideea cu 2 butelii in portbagajul de logan. incap la fix.

da' RAR-ul nu omologheaza si carucioarele alea de butelii de la tara ?  :lol:

#51
yule

yule

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 13.04.2003
Care e treaba cu roata de rezerva? Daca in locul ei e butelia, si eu vreau sa am roata de rezerva in portbagaj... o pun... unde? O culc in portbagaj?

#52
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 yule, on May 23 2007, 22:40, said:

Care e treaba cu roata de rezerva? Daca in locul ei e butelia, si eu vreau sa am roata de rezerva in portbagaj... o pun... unde? O culc in portbagaj?
bancheta din spate sa o tii in brate.

la gpl nu pute din cand in cand in masina a gaz? ma gandesc ca portbagajul ala nu e separat de habitaclu.

#53
yule

yule

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 13.04.2003

Quote

bancheta din spate sa o tii in brate.

poftim?

Quote

la gpl nu pute din cand in cand in masina a gaz? ma gandesc ca portbagajul ala nu e separat de habitaclu.

Totusi banuiesc ca trebuie sa fie etans rezervorul ala. GPL-ul nu cred ca miroase deloc, ci doar daca are mercaptan (asa se numeste?) sau ceva substanta asemanatoare in el.

#54
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
putoarea era la instalatile improvizate montate pe dacii antice. Si putoarea de mercaptan venea din compartimentul motor, nu din portbagaj. Oricine a avut dacie stie ca daca se spargea un furtun de benzina, simteai imediat in interior.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate