Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Logan GPL
Last Updated: Aug 18 2010 01:08, Started by
sanddy1964
, May 22 2007 09:13
·
0
#19
Posted 22 May 2007 - 17:54
bbbbb, on May 22 2007, 18:42, said:
Bune, linkurile, cine vrea , e liber sa surfeze pe ele. POATE-SI IA VREUN BUG. Aceleasi surse ca aici. Acelasi articol. ZI-ne si noua daca esti clona lui maxi sau a lu Basarab? Eu as vrea sa stiu daca merita investitia, daca gazul e mult mai ieftin decat benzina sau nu cumva, cu banu cheltuit in plus, practic tot acolo ajungi. Ca poluare ne situam mai bine...si asta nu e rau. Si chiar e bine ca nu mai fug asa tare, sa putem sa le depasim si noi, loganele astea-ca au invadat peste tot. Edited by sanddy1964, 22 May 2007 - 18:01. |
#20
Posted 22 May 2007 - 21:25
In Deva Loganurile pe GPL manca 8-9 in oras. Cu regula de 2 simpla rezulta un consum de 16-18 in Bucuresti.
In general cine si'a pus GPL, fie Dacie clasica, Cielo sau Logan si'a recuperat investitia dupa 10-15 mii de km din diferenta de consum. Cu cresterile de pret anuntate la GPL, o sa creasca distanta parcursa pana la recuperare la maxim 20 de mii... dupa aia poti spune ca platesti doar 2/3 din cat plateai pentru un km consumat. Cele mai bune sisteme sunt cele duale care permit trecerea din mers de pe GPL pe benzina si invers... activezi motorul normal la depasiri. Nu stiu daca e pe injectie, pe carburator sigur se poate. |
#21
Posted 22 May 2007 - 21:44
#22
Posted 22 May 2007 - 22:04
un prieten are cielo pe gpl si tot timpul se lauda cu consumul mic al masini.
maine voi reveni cu detalii (consum in litri/100km, autonomie , marime rezervor, comportament pe timp de iarna). |
#23
Posted 22 May 2007 - 22:08
Vanzatorul de Iluzii, on May 22 2007, 18:44, said: Mai oameni buni, chiar tot ce este romanesc este prost asa... din oficiu? Bietul Odobleja si cei asemenea lui. Niste inconstienti si neadaptati. Sau farsori? Pai am zis eu ca ar fi proasta ideea? Ai citit pe alaturi cred.Daca cineva intreaba, asta inseamna ca deja stie raspunsul? Daca te uitai mai jos, ai fi vazut ca s-a calculat ca nu ar fi mari probleme de a merge kilometrii aia cu un GPL din asta, daca masina ar merge in afara orasului , pt Bucuresti cativa soferi care poate au mai condus GPL, si-au dat cu presupusu ca ar fi niste inconveniente si nist econsumuri mai mari.La fel cu frigul , avand si bomba aproape goala. Sau daca ti se pare ca nu sunt suficiente informatii aici, la tzugulani, eu iti recomand sa citesti linkurile alea de pe google. Deocamdata atat.Nu a facut nimeni masina proasta si daca vrei sa deturnezi topicul civilizat pana acum, e locul gresit in care ai aterizat.Mai mult, nici nu te-ai obosit sa observi ca am dat preturile masinii FARA NICI UN COMENTARIU. Stie toata lumea sa citeasca reclama fabricii -barem atata cred ca-ti dai seama ca stim. Oricum, daca mai avem nelamuriri, o sa te intrebam.Pana atunci...e bina ca ai deschis ochii... Edited by sanddy1964, 22 May 2007 - 22:12. |
#24
Posted 22 May 2007 - 22:11
Ce-au pus astia pe Logan? Gepeleu?
Frantujii aia chiar ne iau de prosti. Mai bine faceau o masina buna la banii pe care ii cer pe ea si pentru avantajele pe care le-a facut Statul pentru ei. |
#25
Posted 22 May 2007 - 22:39
sabian, on May 22 2007, 23:11, said: Frantujii aia chiar ne iau de prosti. Mai bine faceau o masina buna la banii pe care ii cer pe ea si pentru avantajele pe care le-a facut Statul pentru ei. Instalatia e italieneasca, dup anume -asa ca frantujii nu au mare treaba aici.In fond, taximetristii o sa demonstreze repejor daca initiativa e buna.In provincie nu sunt probleme de a eticheta solutia cu GPL ca f buna. Ramane Bucurestiul si stilul de mers al fiecaruia ca sa stabileasca consumul ...cine o sa mearga de noapte, precis o sa aiba consum super mic si o sa se faca media cu cel de zi, pe ansmablu poate ies BINE la vopsea baietii... Cu avantajele de la guvern e alta socoteala dar nu face obiectul topicului...Aici se discuta de gepeleu doar.
Edited by romaximusro, 22 May 2007 - 23:10.
|
#26
Posted 22 May 2007 - 23:10
sabian, on May 22 2007, 23:11, said: Ce-au pus astia pe Logan? Gepeleu? Frantujii aia chiar ne iau de prosti. Mai bine faceau o masina buna la banii pe care ii cer pe ea si pentru avantajele pe care le-a facut Statul pentru ei. si de ce te ia de prost? esti tu cumva client de logan? sau te temi ca cielo odata cu lansarea acestei masini (logan pe gpl ) isi traieste ultimile momente din viata? Am editat niste atacuri la persoana pe aici, il avertizez pe userul respectiv (si nu.. nu e sandy) sa nu mai jigneasca, ca nu e frumos |
#27
Posted 22 May 2007 - 23:24
romaximusro, on May 23 2007, 00:10, said: il avertizez pe userul respectiv (si nu.. nu e sandy) sa nu mai jigneasca, ca nu e frumos PS Ai vaut ce topic frumos de Logan , la cheie ti-am dat? Edited by sanddy1964, 22 May 2007 - 23:27. |
#29
Posted 22 May 2007 - 23:34
romaximusro, on May 23 2007, 00:26, said: k, k sa revenim. mie mi se pare o miscare buna, Dacia va castiga clienti destui cu aceasta miscare. Productia e deja antamata de vreo 500 de taxiuri pt Buc , asa ca...o sa se astepte la rand... Ce nevoie are sa castige mai multi clienti. Sa lase nene sa mai vanda si altii ( VW, Hyundai,etc.-CARE SUNT IN SUFERINTA,,,) Nu e bine sa monopolizeze piata. Au invadat Europa asta...unde te uiti vezi unul... |
#30
Posted 22 May 2007 - 23:45
romaximusro, on May 23 2007, 00:26, said: k, k sa revenim. mie mi se pare o miscare buna, Dacia va castiga clienti destui cu aceasta miscare. Important este ca se monteaza din fabrica, nu trebuie sa iti umble "doreli" prin motor... Si in fond tot era greu de ajuns in fundul portbagajului, ca la symbol, ca sa ajungi in fund trebuia sa te bagi in portbagaj... |
#31
Posted 22 May 2007 - 23:58
sanddy1964, on May 23 2007, 00:34, said: Productia e deja antamata de vreo 500 de taxiuri pt Buc , asa ca...o sa se astepte la rand... Ce nevoie are sa castige mai multi clienti. Sa lase nene sa mai vanda si altii ( VW, Hyundai,etc.-CARE SUNT IN SUFERINTA,,,) Nu e bine sa monopolizeze piata. Au invadat Europa asta...unde te uiti vezi unul... Mai bine cumpara functionarii UE de la Strasbourg o flota de Logane GPL...sa mai faca "iconomie" la bugetul european.... Hi hi hi ...ce bine le-ar sta ....si s-ar bucura si francezii la ei in tara de minunata realizare "by renault". |
#32
Posted 23 May 2007 - 00:21
Ca tot vorbeati de concurenta... Cielo se mai face putin cu sau fara GPL, oricum urma sa iasa de pe piata in curand data fiind situatia administrativa naspa de la Craiova. Loganul vine la fix pe target... din pacate fara nimic nou. Apropo, stie cineva preturile exacte? Sunt curios care e diferenta de pret fata de varianta normala... si de ce nu se gasesc si motoarele de 1,6 pe GPL. Prestige pe GPL parca mai merge, iti raman ceva cai.
|
#33
Posted 23 May 2007 - 00:25
AlexIP, on May 23 2007, 01:21, said: Ca tot vorbeati de concurenta... Cielo se mai face putin cu sau fara GPL, oricum urma sa iasa de pe piata in curand data fiind situatia administrativa naspa de la Craiova. Loganul vine la fix pe target... din pacate fara nimic nou. Apropo, stie cineva preturile exacte? Sunt curios care e diferenta de pret fata de varianta normala... si de ce nu se gasesc si motoarele de 1,6 pe GPL. Prestige pe GPL parca mai merge, iti raman ceva cai. costa 900 de euro in plus la motorizare +dotare identica. Cam multicel (era k cam pe la 700 de euro) da asta e, macar ai garantie de la o singura firma ,nu de la 2(fabricant masina + fabricant instalatie gpl). Oricum cine ia gpl cred ca nu cauta performante supersportive , ci sa iasa cat mai ieftin la km parcurs |
|
#34
Posted 23 May 2007 - 00:34
#35
Posted 23 May 2007 - 01:54
Si o sa aiba cat, 60 de cai ? ditamai masina de 1 tona,puturoasa si la propriu,ca da gaze, si la propriu,ca e submotorizata. Asa e, macar de ar fi prestijul ala de 105-20 de cai , sa fie acolo un 85 sa nu stea masina pe loc sa`ti simti partzurile motorului. Cum ziceam deja in n topicuri, Dacia Logan se baga peste toate ideile de masina . Urmeaza autobusul logan,tramvaiulu logan, trenul logan,naveta spatiala logan. Sau asta inseamna frigider ?
|
#36
Posted 23 May 2007 - 07:43
Revenind la consumul pe GPL: consumul real este cu 30 % mai mult decat pe benzina. asta cu 0.6 % ce spune fabrica e vrajeala. Nu stiu de unde mania asta de a da un consum mai mic de cel real la posesorii de cielo pt ca cielo consuma gpl ~12% in intr-un oras de provincie (bine nici chiar mioveni) iar in exterior nu scade sub 8%. Prietenii care spun ca le consuma masina 7-8 % GPL rugatii sa va duca undeva si o sa vedeti atunci cat consuma. O sa fiti surpinsi cum brusc ii creste consumul cand sunteti voi in masina . Am curajul sa fac pariu ca nici o masina cu motor >= 1.400 nu scade sub 10% consum mixt GPL
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users