Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...
 Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 

Logan GPL

- - - - -
  • Please log in to reply
169 replies to this topic

#1
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Cica a aparut Logan GPL -1.4 benzinar care are autonomie de 1500km fata de cei 900km declarati ai modelului fara bomba din portbagaj.
1. Ar fi buna o atare autonomie.
2. Chiar mege 900km, doar cu 50 de kile de benzina un motor 1.4? Ma gandesc la un consum mixt, desigur. Altfel , in afara, la viteze luminice de 90km/h, ORICE E POSIBIL.Iar GPL il iau cei care fac taximetrie in oras. :naughty:
3. Preturi de 8-9k,...livrare dupa cum doreste clientul. :peacefingers:
4. Roata de rezerva nu a mai incaput in portbagaj si va fi livrata in plic clientului, on request. :w00t:

Reducerea tarifului pe km la masinile respective a fost anuntata pt data de Sf Asteapta! Cel putin as scrie in EVZ de azi .
Ma gandsc daca stele NCAP ale masinii sunt afectate de bomba din portbagaj.
Ar trebui sa modifice si specificatiile tehnice ale masinii, ca acuma nu mai stie nimeni cat cantareste un Logan.

ps: nu nu am innebunit dar vad ca romaximusro e in sesiune, nu zice nimic. :notangel:

Edited by sanddy1964, 22 May 2007 - 09:22.


#2
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
-rezervorul de gpl nu explodeaza nici daca masina arde scrum...

-italienii (ii dau exemplu pt ca sint cei mai multi) nu sint prosti daca cumpara masini cu gpl....

-cit despre motorul de 1.4 si gpl.... in italia se vinde kalos cu motor 1.2 si alimentare gpl... sa vezi la kalos demaraje...

Edited by H725, 22 May 2007 - 10:34.


#3
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
Asa este.
Subscriu la ce zice H725.

Alimentarea cu GPL as spune ca e mai sigura decat alimentarea cu benzina.

Butelia are o valva speciala si nu permite incarcarea decat pana la maxim 80% pentru a avea destul volum daca exista vreo sursa de caldura langa butelie. Apoi daca exista vreun pericol , iti scoate afara gazul. Destul de multe sisteme de securitate pe o instalatie din asta. Este mai putin poluanta.
In tragedia de la Mihailesti unde a bubuit tir-ul ala cu azot, o dacie berlina a fost avariata, dar nu a sarit in aer de la GPL.

Eu , din experienta personala, gasesc urmatoarea situatie absolut deranjanta comportarea dinamica pentru un automobil cu GPL:
-Afara frig -15grade celsius;
-un pic de deal, un pod etc,
-butelia intre 10 pana la 50% umpluta.

In situatia de mai sus, te rogi de ea sa mearga si in a doua treapta cu pedala la fund.
In rest, la drum drept nu se simte decat la lipsa demarajului.

Edited by $eb, 22 May 2007 - 11:29.


#4
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
gpl-ul nu e mai nou accizat ca benzina?  :huh:

daca da, nu se mai merita gpl.

#5
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postturbo trabannt, on May 22 2007, 12:31, said:

gpl-ul nu e mai nou accizat ca benzina?  :huh:

daca da, nu se mai merita gpl.

cit costa litru? mai de mult era jumatate din pretul benzinei. mai degraba dragan (care e bine merci, nu e adevarat ca nevasta tinara il scoate la geam cind vine postasul cu pensia  :P ), crimbo, mol etc au marit marja de profit....

#6
dassaev

dassaev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,442
  • Înscris: 06.09.2005
Litrul de GPL este 15 - 16 si nu este accizat. Acum asta cu Loganul care are o autonomie de 1500 km e cea mai mare minciuna. Cu un consum mediu de 9% (mai putin de atat este imposibil sa scoata) i-ar trebui sa aiba in rezervor 135 l, asta insemnand numai 80% din capaciatea rezorvorului. Deci rezervorul ar trebuie sa fie cat jumatate din masina (sau poate i-au pus roti si il trag dupa ei...un fel de cisterna)

#7
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postdassaev, on May 22 2007, 14:36, said:

Litrul de GPL este 15 - 16 si nu este accizat. Acum asta cu Loganul care are o autonomie de 1500 km e cea mai mare minciuna. Cu un consum mediu de 9% (mai putin de atat este imposibil sa scoata) i-ar trebui sa aiba in rezervor 135 l, asta insemnand numai 80% din capaciatea rezorvorului. Deci rezervorul ar trebuie sa fie cat jumatate din masina (sau poate i-au pus roti si il trag dupa ei...un fel de cisterna)

Nu, nu e corect ce zici.Pai refa calculele in functie de noua capacitate a rezervorului de gaz al Logan GPL care e de NUMAI 42.3L! :lol:  (el e mai mare dar atat se poate baga dinmotive de securitate)
Si el (LOGANU), practic merge pe gaz, benzina e fudulie, la porniri doar.
Daca vreti , verificati in ziarul de azi, EVZ.
Ajungi cu el la Stuttgart, plecand din Bucale.Nu bagi benzina decat acolo, (si gaz desigur).
Oricum, ca sa nu faci pana prostului, dupa vreo 8-9 sute de km, e bine sa bagi ceva, sa fii sigur...

Quote

Rezervorul de GPL este montat in portbagaj, pe locul ocupat in mod obisnuit de roata de rezerva. Din acest motiv, daca a cincea roata este lasata acasa, marimea portbagajului ramane neafectata. Desi capacitatea noului rezervor este de 53 de litri, un plin de GPL va avea, din motive de securitate, numai 42,3 litri. Dacia recomanda ca demarajul sa se faca pe benzina, urmand ca trecerea pe gaz sa se produca ulterior, in mod automat.
Performantele Loganului pe GPL nu difera mult de cele ale Loganului cu motor 1.4. Puterea maxima este de 73,5 CP (fata de 75 CP), cuplul maxim 110 Nm (fata de 112 Nm), viteza maxima 160 km/h (fata de 162 km/h), iar acceleratia 0-100 km/h - 13,1 secunde (fata de 13 secunde). Consumul pe gaz este mai mare cu 0,6 litri in regim mixt.
Principalul avantaj al utilizarii gazului petrolifer lichefiat este reducerea pretului de transport cu 40-50% fata de carburantii obisnuiti. Aceasta economie deriva din pretul autogazului care se situeaza la aproape 50% din cel al benzinei.
Chiar daca randamentul motorului scade cu 6-10% la functionarea cu autogaz, iar consumul este cu aproximativ 7% mai mare, economia aduce cheltuielile deplasarii la putin peste jumatate din pretul corespunzator alimentarii cu carburanti obisnuiti, benzina sau motorina.

Quote

Datorita functionarii alternative, benzina/gaz, Logan GPL are o autonomie crescuta la 1.500 kilometri. Cu un plin, Logan 1.4 poate acoperi aproximativ 900 de kilometri in regim extraurban

Edited by sanddy1964, 22 May 2007 - 14:00.


#8
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
autonomie gpl + benzina, nu numai gpl...

ce naiba, cititi cu atentie....

#9
dassaev

dassaev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,442
  • Înscris: 06.09.2005
Chiar si asa. Cu 40 l de GPL si 50 benzina nu o sa faci in veci 1500 de km

#10
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View PostH725, on May 22 2007, 23:54, said:

cit costa litru? mai de mult era jumatate din pretul benzinei. mai degraba dragan (care e bine merci, nu e adevarat ca nevasta tinara il scoate la geam cind vine postasul cu pensia  :P ), crimbo, mol etc au marit marja de profit....
stiam ca odata cu intrarea in ue trebuie sa fie accizat. si apoi o gramada de taxiuri in bucale au trecut pe diesel de la LPG.

nu spun pe ce marci diesel ca imi iau ban de la maxi  :P

#11
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postturbo trabannt, on May 22 2007, 18:04, said:

stiam ca odata cu intrarea in ue trebuie sa fie accizat. si apoi o gramada de taxiuri in bucale au trecut pe diesel de la LPG.

nu spun pe ce marci diesel ca imi iau ban de la maxi :P

pai de ce nu face cineva socoteala? Cat are un rezervor de Logan plus rezervorul de gaz ?
50+42.3=92 l combustibil mixt
Ei zic ca in oras consuma 9-10l/100km  -----cam 900km urban           e ok estimarea.
Afara cat consuma?            6l/100km? ------cam :peacefingers:   extra urban ..e ok estimarea

PS Am vazut o gramada se Skoda Octavia pe taxi-daca la asta te referi. :naughty:

#12
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postsanddy1964, on May 23 2007, 04:32, said:

pai de ce nu face cineva socoteala? Cat are un rezervor de Logan plus rezervorul de gaz ?
50+42.3=92 l combustibil mixt
Ei zic ca in oras consuma 9-10l/100km  -----cam 900km urban           e ok estimarea.
Afara cat consuma?            6l/100km? ------cam :peacefingers:   extra urban ..e ok estimarea

PS Am vazut o gramada se Skoda Octavia pe taxi-daca la asta te referi. :naughty:
eu stiam ca la GPL consumul e cam 14-15  in oras. oricum mai mare ca la benzina.  :o

#13
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postturbo trabannt, on May 22 2007, 18:35, said:

eu stiam ca la GPL consumul e cam 14-15 in oras. oricum mai mare ca la benzina. :o
Consumul e mai mare cu:

Quote

0,6 litri in regim mixt.
Deci,...stiu si eu, normal ar fi sa-i creditam pe cei de la Fabrica, (cu o marja de minciuna de 15%) si sa facem din nou socoteala.Ziceti, cat face?Plus ca doar Loganele de Bucuresti au aceste consumuri, in rest, in multe orase e parfum.

Edited by sanddy1964, 22 May 2007 - 17:42.


#14
bbbbb

bbbbb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.05.2007
Vreti sa stiti mai multe despre Logan GPL?
Atunci dati clic aici

#15
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postsanddy1964, on May 23 2007, 04:41, said:

Consumul e mai mare cu:

Deci,...stiu si eu, normal ar fi sa-i creditam pe cei de la Fabrica, (cu o marja de minciuna de 15%) si sa facem din nou socoteala.Ziceti, cat face?Plus ca doar Loganele de Bucuresti au aceste consumuri, in rest, in multe orase e parfum.
mai eu stiu de la taximetristi  chestia asta. consum cu 30% mai mare decat pe benzina, motor pe injectie.

#16
Vanzatorul de Iluzii

Vanzatorul de Iluzii

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 828
  • Înscris: 08.08.2005

View Postsanddy1964, on May 22 2007, 10:13, said:

2. Chiar mege 900km, doar cu 50 de kile de benzina un motor 1.4? Ma gandesc la un consum mixt, desigur. Altfel , in afara, la viteze luminice de 90km/h, ORICE E POSIBIL.Iar GPL il iau cei care fac taximetrie in oras. :naughty:

Ce chestie dom'le, e chiar consumul extraurban. Si ce nesimtire pe astia de la marketing sa dea consumul cel mai mic. Ar trebui si pretul sa fie anuntat nu "de la [cel mai mic pret]" ci "pana la [cel mai mare pret, cu toate optionalele teoretic posibile]". Ca sa nu mai spun ca sunt unii "baietii destepti ai pietei auto" care vorbesc de pretul CIP. Ce mai conteaza ca se adauga TVA 19%, la unii taxa vamala 10%, la altii vezi la showroom ca este CIP dar la Curtici si mai trebuie sa platesti si transportul pana la Bucuresti etc. Niste imbecili romanii astia care fac o masina frantuzeasca de trei lei si o vand cu sase pe cand altii o fac de zece si o vand cu cinci si in plus, daca ii rogi frumos o dau chiar gratis. Sau poate moka... sau poate degeaba... sau poate deloc. Noroc cu forumul asta ca mai deschide ochii la tugulan (tzugulan).
Cat despre cum trage pe frig, banuiesc ca stiti ce inseamna instalatie GPL secventiala. Unde e gaz lichid, unde se transforma in gaz (stare gazoasa), cand considera calculatorul ca este nevoie de benzina sau de gaz etc. In situatia in care debitul de gaz ar fi insuficient pentru a asigura functionarea motorului in parametrii (articol hotarat enclitic i, ca sa nu fie discutii) prestabiliti, calculatorul comanda trecerea pe benzina. Si mai stie si altele cum ar fi autodiagnoza, autocalibrarea etc. Nu de alta dar la Mercedes tot d'astea secventiale mai pune lumea, inclusiv pe G-uri. Inconstienti... nu?

Mai oameni buni, chiar tot ce este romanesc este prost asa... din oficiu? Bietul Odobleja si cei asemenea lui. Niste inconstienti si neadaptati. Sau farsori?

#17
bbbbb

bbbbb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.05.2007
LOGAN GPL

#18
bbbbb

bbbbb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.05.2007
Stiri din diferite surse despre:

LOGAN GPL

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate