Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jeep COMPASS
Last Updated: Feb 02 2022 12:44, Started by
nevrax
, May 20 2007 22:54
·
0
#19
Posted 22 July 2008 - 23:36
vad ca a trecut un an de cand am postat pe acest topic, asa ca reiterez:
Compass US vs RO In US are motor de 2.4 172 cai, in RO de 2 litri 140 cai (tocmai am vazut pe website-ul lor caci nu stiam ce vand in ro) in US costa aproape 18 mii dolari = 11.250 EURO - IN RO cost 23,000 EURO plus TVA si alte prostii, adica 30,000 euro IN US este o masina destul de ieftina, de la care nu ai pretentii mari, de nivelul lui Dodge Caliber, si nu se vinde, a fost un esec. In RO, din diferite motive dezbatute pe alte topicuri, ajunge la preturi prohibitive, aducand acelasi nivel slab de calitate a materialelor. Daca o luam invers, luati Loganul, inmultiti pretul in Euro cu 1.6 si vedeti cat obtineti, $17,000 zic eu. Ce iei de banii astia in US? Jeep COMPASS!!!! Deci acesta esti si adevarul, relativ la cele 2 piete, Compassul este de nivelul Loganului, asa cum mai observa cineva, doar ca din cauza taxelor si a dealerilor nostri dragi, ajunge de 3 ori mai scumpa. Acuma alegeti voi ce este mai bun, un Logan sau un Compas, repet, relativ la pietele lor de vanzare. (intrebarea nu este adresata tuturor, dintr-un minim de bun simt, cei care se simt sa se abtina) PS o comparatie cu 300M nu isi are rostul, Above_Gods avea dreptat, sunt total diferite |
#20
Posted 22 July 2008 - 23:40
mr_know_it_all, on Jul 23 2008, 00:36, said: vad ca a trecut un an de cand am postat pe acest topic, asa ca reiterez: Compass US vs RO In US are motor de 2.4 172 cai, in RO de 2 litri 140 cai (tocmai am vazut pe website-ul lor caci nu stiam ce vand in ro) in US costa aproape 18 mii dolari = 11.250 EURO - IN RO cost 23,000 EURO plus TVA si alte prostii, adica 30,000 euro IN US este o masina destul de ieftina, de la care nu ai pretentii mari, de nivelul lui Dodge Caliber, si nu se vinde, a fost un esec. In RO, din diferite motive dezbatute pe alte topicuri, ajunge la preturi prohibitive, aducand acelasi nivel slab de calitate a materialelor. Daca o luam invers, luati Loganul, inmultiti pretul in Euro cu 1.6 si vedeti cat obtineti, $17,000 zic eu. Ce iei de banii astia in US? Jeep COMPASS!!!! Deci acesta esti si adevarul, relativ la cele 2 piete, Compassul este de nivelul Loganului, asa cum mai observa cineva, doar ca din cauza taxelor si a dealerilor nostri dragi, ajunge de 3 ori mai scumpa. Acuma alegeti voi ce este mai bun, un Logan sau un Compas, repet, relativ la pietele lor de vanzare. (intrebarea nu este adresata tuturor, dintr-un minim de bun simt, cei care se simt sa se abtina) PS o comparatie cu 300M nu isi are rostul, Above_Gods avea dreptat, sunt total diferite lol pai cat sunt taxele alea? 10% taxe vamale si cam atat. iar diferenta cred ca e de vreo 100%. chiar asa profit mare fac dealerii Jeep in europa? |
#21
Posted 22 July 2008 - 23:47
romaximusro, on Jul 23 2008, 00:40, said: lol pai cat sunt taxele alea? 10% taxe vamale si cam atat. iar diferenta cred ca e de vreo 100%. chiar asa profit mare fac dealerii Jeep in europa? daca pretul in US, tara de principala destinatie este cat este (nu ma crezi verifica, si nu uita ca la dealerships prinzi si alte reduceri) 11250 Euro, iar in Ro, caci vorbim de romania, este iarasi cat am spus (30 de mii), si in plus in US are 32 de cai in plus, atunci tu unde crezi ca se duc banii? hai sa nu o luam de la capat caci au fost destule topicuri pe tema asta, la care si tu te-ai aventurat, le stii bine, si nu are rost. Deci 18,000 euro se duc undeva: taxe vamale, transport, tva, taxe de prima inmatriculare si alte prostii, adaos comercial nesimtit. Deci repet, nu trebuie sa ma crezi pe mine, intra pe internet si verifica sumele. |
#22
Posted 22 July 2008 - 23:50
mr_know_it_all, on Jul 23 2008, 00:47, said: daca pretul in US, tara de principala destinatie este cat este (nu ma crezi verifica, si nu uita ca la dealerships prinzi si alte reduceri) 11250 Euro, iar in Ro, caci vorbim de romania, este iarasi cat am spus (30 de mii), si in plus in US are 32 de cai in plus, atunci tu unde crezi ca se duc banii? hai sa nu o luam de la capat caci au fost destule topicuri pe tema asta, la care si tu te-ai aventurat, le stii bine, si nu are rost. Deci 18,000 euro se duc undeva: taxe vamale, transport, tva, taxe de prima inmatriculare si alte prostii, adaos comercial nesimtit. Deci repet, nu trebuie sa ma crezi pe mine, intra pe internet si verifica sumele. tocmai, mi se pare enorm ca 18000 de euro se duc in buzunarele dealerilor. Sa zicem ca putem scadea tva-ul, cam 3000-4000 de euro insa tot raman 15000 de euro. chiar atat costa sa transporti un Jeep in romania (europa) ? Chiar intra 15000 de euro in buzunarele dealerilor/importatorilor/distribuitorilor europeni? |
#23
Posted 23 July 2008 - 01:30
romaximusro, on Jul 23 2008, 00:50, said: tocmai, mi se pare enorm ca 18000 de euro se duc in buzunarele dealerilor. Sa zicem ca putem scadea tva-ul, cam 3000-4000 de euro insa tot raman 15000 de euro. chiar atat costa sa transporti un Jeep in romania (europa) ? Chiar intra 15000 de euro in buzunarele dealerilor/importatorilor/distribuitorilor europeni? aritmetica mea este simpla: 30,000-11250=18,750 euro. banii astia se duc undeva. tva cum ai zis, 4000-5000, transportul este 2000 daca o faci de unul singur, la cantitate este mult mai ieftin. 10% in taxele de non UE. deci ajungi chinuit la vreo 8000. La un motor de 2 litri, 140 cai (si repet, modelul pt us are 172) nu platesti taxe enorme de prima inmatriculare. la un calcul aproximativ, mai baga in buzunar cam 90% din valoarea masinii. deci zi-mi tu unde se duc banii, daca nu in buzunarul lor? poate imi scapa mie ceva. si in plus nu vorbim de reprezentante Jeep, este vorba de firme care importa. atat. |
#24
Posted 23 July 2008 - 01:32
mr_know_it_all, on Jul 23 2008, 02:30, said: aritmetica mea este simpla: 30,000-11250=18,750 euro. banii astia se duc undeva. tva cum ai zis, 4000-5000, transportul este 2000 daca o faci de unul singur, la cantitate este mult mai ieftin. 10% in taxele de non UE. deci ajungi chinuit la vreo 8000. La un motor de 2 litri, 140 cai (si repet, modelul pt us are 172) nu platesti taxe enorme de prima inmatriculare. la un calcul aproximativ, mai baga in buzunar cam 90% din valoarea masinii. deci zi-mi tu unde se duc banii, daca nu in buzunarul lor? poate imi scapa mie ceva. si in plus nu vorbim de reprezentante Jeep, este vorba de firme care importa. atat. alea nu sunt preturi de reprezentanta? ca pana si in iasi au dealer oficial.. |
#25
Posted 23 July 2008 - 01:47
romaximusro, on Jul 23 2008, 02:32, said: alea nu sunt preturi de reprezentanta? ca pana si in iasi au dealer oficial.. aici recunosc, nu sunt foarte informat, nefiind in Romania de destula vreme si in ultimii ani am trecut doar in vacanta si sa vizitez familia. Preturile le-am luat de pe site-ul Jeep romanesc. Dar stiam ca in Ro exista multe firme, care se dau drept distribuitori directi ai diferitilor constructori, care de fapt nu sunt decat dealeri autorizati (citisem acum un an despre mercedes). daca Jeep are chiar distribuitori directi, foarte bine, nu ca ar conta. Asta nu schimba ce se intampla cu banii si unde se duc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users