Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu pot accesa unele pagini

Experiente cu mecanicii auto

La Digi de la Vodafone

Creveti
 Sare siguranta cand pornesc masin...

Verificare structura de rezistent...

Masina nr 2 - 90% oras, benzina, ...

Tratament ortodontic
 Passat B5 2000, fum

navigația auto nu porneș...

Demontare plastic hayon Seat Ateca

Placa de baza Samsung Galaxy M21
 Casca scuter electric + suport pi...

Inmatriculare temporara Suedia

Abonament sala

CSS - E posibil sa ignori opacita...
 

BBC atacă piața din România.

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,741
  • Înscris: 07.04.2006

BBC atacă piața din România.

  • Reprezentantii prestigioasei televiziuni britanice BBC cauta in România parteneri locali pentru a lansa aici inca trei canale de televiziune din portofoliul companiei, pe langa BBC World, care poate fi deja receptionat in retelele operatorilor de cablu, potrivit saptamanalului economic "Capital".
  • Este vorba despre BBC Entertainment, BBC Knowledge si BBC Lifestyle. Dean Possenniskie (foto), Senior Vice President pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa al BBC Worldwide, Departamentul Global Channels, a fost prezent in ultimele luni in România pentru a-i identifica, dupa declaratiile sale, pe acesti parteneri.
  • Potrivit lui Possenniskie, cresterea pietei de publicitate din tara noastra si alocarea unei „felii” consistente a bugetelor de advertising catre mediul TV a atras atentia companiei pe care o reprezinta. In plus, si succesul de audienta inregistrat de emisiuni precum „Dansez pentru tine”, un format dezvoltat de BBC, a jucat un rol in vizita sa in Romania.
  • Trebuie mentionat ca investitia anuntata de britanici nu va fi efectuata direct de BBC, o institutie publica non-profit, ci de ramura comerciala a acesteia, BBC Worldwide, care poate produce profit, cu conditia ca acesta sa fie reinvestit ori redirectionat catre societatea-mama.
[ http://www.evz.ro/pictures/normal/15BBC.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]                                                                                                                                                                                                                             Dean Possenniskie.
Sursa: http://www.evz.ro/ar...hp?artid=305038

Edited by megafanro, 15 May 2007 - 23:26.


#2
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,218
  • Înscris: 05.09.2005
Da multe canale mai vin in Romania..

cine draq le mai distribuie?

CLAR . NE TREBUIE DVB-C IN ORASE!!

#3
Brian

Brian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 04.07.2006
Pentru posturile din marea familie BBC mereu va fi loc pe telecomanda mea.

#4
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,741
  • Înscris: 07.04.2006

BBC a luat în vizor piața TV din Romånia.

Un înalt oficial al BBC declară în exclusivitate pentru Capital că venerabila instituție britanică intenționează să își extindă prezența pe piața românească de televiziune.
  • Dean Possenniskie, Senior Vice President pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa al BBC Worldwide, departamentul Global Channels, a fost prezent în ultimele luni în România pentru a identifica, după declarațiile sale, unul sau mai mulți parteneri locali pentru a lansa aici încă trei canale de televiziune din portofoliul companiei, pe lângă BBC World, care poate fi deja recepționat în rețelele operatorilor de cablu. Este vorba de BBC Entertainment, BBC Knowledge și BBC Lifestyle.
  • Ce a trezit atât de subit interesul britanicilor? Este evident că piața de publicitate din țara noastră este în creștere, iar cea mai mare parte a bugetelor de advertising sunt alocate către acest mediu; în plus, succesul de audiență înregistrat de emisiuni precum „Dansez pentru tine“, un format dezvoltat de către BBC, le-a atras atenția celor de la Londra.
  • Investiția anunțată de britanici nu va fi efectuată direct de către BBC, o instituție publică non-profit, ci de ramura comercială a acesteia, BBC Worldwide, care poate produce profit, dar cu condiția ca acesta să fie reinvestit ori redirecționat înapoi către societatea-mamă. În prezent, BBC se confruntă cu o criză financiară, deși indicatorii pentru anul 2006 arată un ușor excedent al balanței de venituri și cheltuieli, de 3,6 milioane de lire sterline (5,2 milioane de euro, după ce în 2005 fusese raportat un deficit de peste 275 de milioane de euro). În urma renegocierii taxei TV plătită de către telespectatorii din Marea Britanie, taxă care reprezintă principala sursă de venituri a instituției, deficitul estimat al bugetului instituției, pentru următorii șase ani,  se ridică la circa două miliarde de lire sterline, echivalentul a aproape trei miliarde de euro la cursul actual. În perspectivă îndelungată, nu e o situație roză.
  • Pe de altă parte, BBC Worldwide prosperă, raportând, pentru anul 2006, un profit brut de aproape 90 de milioane de lire (130 de milioane de euro, în creștere cu 62% față de anul anterior). Planurile companiei pentru România se referă în principal la lansarea celor trei noi canale TV. „Dorim să contribuim cu mai mult pentru BBC, iar calea de a o face este să ne creăm propriile branduri și canale TV“, spune Dean Possenniskie. „Rolul meu este să dezvolt în această regiune businessuri locale pentru canalele TV din portofoliul nostru.“
  • Conform declarațiilor lui Possenniskie, BBC Worldwide este interesată de piețele de advertising în expansiune, precum Polonia, Rusia, Turcia,  țările scandinave și Spania, unde BBC Worldwide derulează în acest moment cercetări de piață.
Principala problemă, distribuția.
  • Prima mutare a BBC Worldwide va fi găsirea unui partener local. „Cu siguranță, va fi vorba de un joint-venture“, spune acesta. Oficialul nu a precizat cu ce companii românești din media a purtat discuții, însă a admis că principala problemă va fi distribuția. În această privință, România este deocamdată o piață pe care legea o fac marii operatori de cablu. Pentru a-și face loc în grilele de program (deja ocupate până la refuz) ale acestora, BBC Worldwide va avea cu siguranță nevoie de un partener local care să îi asigure forța de negociere necesară. Cele trei canale anunțate vor avea, spune oficialul BBC Worldwide, o componentă puternic localizată pentru piața românească: programarea orară a emisiunilor va fi adaptată pentru România, acestea vor fi dublate în română și, mai ales, vor exista și formate produse chiar aici, în colaborare cu viitorul partener. În acest scop, Possenniskie a precizat că până la sfârșitul acestui an intenționează să găsească un sediu (posibil și facilități de producție) și să angajeze circa 20 de persoane, incluzând echipa de marketing și personalul administrativ. În următorii ani, vicepreședintele companiei vizează extinderea echipei locale a BBC Worldwide la 50 de persoane sau chiar mai mult.
  • Possenniskie nu a precizat bugetul estimat al investiției, din același motiv: deocamdată, lucrurile se află într-un stadiu incipient. Intențiile grupului par însă serioase, privind lucrurile prin prisma faptului că aceste angajamente sunt exprimate de o persoană de nivel înalt de decizie. Cine va merge, așadar, alături de BBC?
  BBC Worldwide în România.  
  • Portofoliul BBC WORLDWIDE cuprinde 18 canale TV, deținute în totalitate sau în joint-venture, și peste 50 de reviste. Compania este prezentă pe piața noastră de televiziune prin două canale TV, BBC World (știri internaționale) și BBC Prime (divertisment).
  • Acesta din urmă va suferi un proces de rebranding la nivel internațional, transformându-se în BBC ENTERTAINMENT, canal lansat inițial în Asia. În România, BBC Prime nu poate fi însă recepționat decât într-un pachet opțional oferit de U.P.C..
  • De asemenea, BBC Worldwide, prin divizia de reviste, publică în țara noastră titlurile „Top Gear“, „Good Food“ și „Good Homes“, licențe deținute de compania Media Sport Group, aflată în proprietatea CAMELIEI VOICULESCU.
  • BBC Worldwide mai deține o participație de 50% din ANIMAL PLANET EUROPE, împreună cu Discovery Networks (la nivel internațional, compania a vândut 20% din participație către Discovery). BBC Worldwide a avut în perioada 2005-2007 vânzări totale în valoare de 784 de milioane de lire sterline (peste 1,1 miliarde de euro).
  • Principalele surse de venit sunt vânzările de PROGRAME și de formate de emisiuni, care furnizează peste o treime din profitul brut, și vânzările de DVD-uri, cărți și audiobook-uri, a căror contribuție la profit este de 29%.
    Sursa: http://www.capital.ro/index.php?section=ar...x&id=102072

Edited by megafanro, 18 May 2007 - 13:45.


#5
hanssick

hanssick

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 11.07.2006
Sa vina ,ca ii astept ! B)
Poate de atunci panaramele de emisiuni de diverstisment de la televiziunile noastre  NU O SA MAI ATRAGA atentia publicului romanesc !

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate