Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Tramvai in Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
251 replies to this topic

#73
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,957
  • Înscris: 12.06.2004
Eu sunt copil? Ia uita-te-n buletin, sa vezi cum sta de fapt treaba.
"un sistem de metroul bine pus la punct si foarte bine dezvoltat" - sapi tu tunelurile de metrou? Ce usor e sa dai din gura...
Altii nu-si propun sa scape de tramvai, desi au si metrou si autobuze (d-alea care merg conform unui orar, si se mai si coboara ca sa le fie calatorilor mai usor). Toate astea functioneaza impreuna, completandu-se si nu concurand. Noroc ca esti tu mai destept; nu vrei sa le explici cat de mult gresesc?
Iar daca la noi transportul in comun e varza asta nu-i un motiv sa-l facem si mai varza, eliminand de-a-mboulea linii deosebit de importante (e.g. 41, de care s-a tot vorbit).

Prefer de cele mai multe ori tramvaiul in locul autobuzului (cand am de ales, doh!) intrucat primul e mai putin aglomerat si merge si mai repede. Las-o moarta cu VITEZA ta, ca macane.
Dar ce pretentii sa am din partea unuia care crede ca un tramvai are o capacitate de transport mai mica decat un autobuz.

#74
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010

View Postvoposphere, on 19th May 2011, 01:40, said:

singurul lucru care il apreciez la transportul in comun in Romania este numarul FOARTE mic de mame SAU parinti care se unrca cu carucioarele in autobuze sau alte mijloace de transport... maxim respect...

eu cred ca trebuie o lege internationala de a interzice carucioarele cu copii in autobuze... daca tot ai plod , tine l dracu acasa si nu incurca traficul si ocupa 5 locuri cu boracul tau si pe langa asta mai si dureaza 1 milion de ani pana duci caruciorul in locul destinat... si pe langa asta... daca mai si plange atunci meriti parnaie clar...
ai plod , mergi cu masina , nu ai masina , mergi cu el pe jos si cu asta basta... nu e lumea obligata sa auda copilul tau plangand sau sa vada tata expusa cand alapteaza cate un hipopotam din asta.

sa vedem: carucior+parinte=max. 2 mp; parinte+copil+auto personal= min. 6mp.

esti tare intelijent, nu-i asa?  :naughty:

#75
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostKunzite, on 20th May 2011, 00:01, said:

Eu sunt copil? Ia uita-te-n buletin, sa vezi cum sta de fapt treaba.
"un sistem de metroul bine pus la punct si foarte bine dezvoltat" - sapi tu tunelurile de metrou? Ce usor e sa dai din gura...
Altii nu-si propun sa scape de tramvai, desi au si metrou si autobuze (d-alea care merg conform unui orar, si se mai si coboara ca sa le fie calatorilor mai usor). Toate astea functioneaza impreuna, completandu-se si nu concurand. Noroc ca esti tu mai destept; nu vrei sa le explici cat de mult gresesc?
Iar daca la noi transportul in comun e varza asta nu-i un motiv sa-l facem si mai varza, eliminand de-a-mboulea linii deosebit de importante (e.g. 41, de care s-a tot vorbit).

Prefer de cele mai multe ori tramvaiul in locul autobuzului (cand am de ales, doh!) intrucat primul e mai putin aglomerat si merge si mai repede. Las-o moarta cu VITEZA ta, ca macane.
Dar ce pretentii sa am din partea unuia care crede ca un tramvai are o capacitate de transport mai mica decat un autobuz.

pai de aia nu se merge bine in bucale... ca voi ganditi asa

1. sistemul de metrou nu este dezvoltat pentru ca metroul nu este profitabil...
2. chestia cu sapa tu tunelul e pur romaneasca
3. la cat incomodeaza pe sosea , un tramvai are capacitate mai mica in raport cu spatiul ocupat si cu neplacerile produse...
4. daca in loc de carutele de tramvaie am avea inca 1 banda cum ar fi? eu zic ca ar fi mult mai bine
5. viteza e cea care face legea.... daca metroul merge cu 50 la ora in loc de 80 atunci pierzi o droaie de timp...



View PostCarrman, on 20th May 2011, 06:56, said:

sa vedem: carucior+parinte=max. 2 mp; parinte+copil+auto personal= min. 6mp.

esti tare intelijent, nu-i asa?  :naughty:

bai einstein

nu asta era problema... pro blema e ca vaca aia cu caruciorul incurca tot autobuzul... mai ales cand e aglomerat... tre sa stai sa urce... sa se coboare autobuzul , sa faci loc sa si puna franele la carucior...  daca mai si urla plodul mai ai putin si te si impusti... e un discomfort creat celorlalti...

dar ce stii tu? de cate ori ai mers asa? eu merg aproape in fiecare zi... si cand o mai vad si pe nigerianca aia care vine de la dansat in jurul focului ca si scoate tata afara sa si alapteze plodu o iei pe pereti...


ar trebuii banare totala... daca vine unul in carucior si are dizabilitati , inteleg... e singura lui metoda... dar pe astia cu boraci NU... trebuie banati... sa si lase plodu acasa , sau sa l ia fara carucior ca nu mai ocupe spatiu... si daca plange sa i puna calus pe loc...

cand o sa ai stresul asta zilnic o sa intelegi

#76
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010

View Postvoposphere, on 20th May 2011, 09:48, said:

bai einstein

Stiati ca:
- in trenurile "de cursa lunga" exista cabine speciale pentru schimbat scutece, haine, alaptat etc. (inclusiv in TGV)?

#77
geocosma

geocosma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 17.05.2007

View Postvoposphere, on 20th May 2011, 09:48, said:

5. viteza e cea care face legea.... daca metroul merge cu 50 la ora in loc de 80 atunci pierzi o droaie de timp...

Si chiar crezi ca metroul merge cu 80 km/h?

#78
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010
In Londra, da!
metroul circula printr-un tub din plexiglass in care este suflat aer cu compresorul...

#79
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,909
  • Înscris: 09.12.2004
cred ca nu sufla ci trage
asa e la hypermarketuri cind pleaca banii de la case :lol:

vehementii, n-ati avut parte de asa ceva cind erati mici? si acu varsati frustrarile pe forum??

partea proasta e ca exista handicapati ce au fost boraci tiriiti prin tramvaie si autobuze, unii au ajuns studenti si probabil vor ajunge pensionari; atunci or sa vada ce bine e ca nu va fi nimeni care le va plati pensia......

#80
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostCarrman, on 20th May 2011, 10:04, said:

Stiati ca:
- in trenurile "de cursa lunga" exista cabine speciale pentru schimbat scutece, haine, alaptat etc. (inclusiv in TGV)?

stiai ca un TREN e mai mare decat un autobuz? pe langa asta in tren exista si cusete... unde se inchide mama cu plodul si cu sotul si pot sa faca ce doresc... in autobuz NU exista cusete si nu vad de ce sa fie calatorii obligati sa stea minute in plus doar ca sa urce cineva cu un carucior IMENS care ocupa spatiu de 4 persoane si apoi sa fie obligati sa asculte tipetele si urletele boracului.

#81
ParapantaFlavia

ParapantaFlavia

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,251
  • Înscris: 20.10.2008

View Postdevs.java, on 15th May 2007, 11:46, said:

De ce avem tramvaie in Bucuresti? Sunt si avantaje?
Cum de ce avem tramvaie? Ca să încurce cocalarii categoria B în trafic. În special subcategoria puțoii cu bembeul lui tati și permis luat pe brânci (de la 5 încercări în sus, ăia de intră într-o veselie în capete de pod și se dau cu roatele în sus).
On. Ca să polueze RATB mai puțin urbea. 41 rullz!!!

Edited by ParapantaFlavia, 20 May 2011 - 09:43.


#82
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010
da' ce te faci daca pun si astia din bucuresti in tramvaie si trenuri rastele de biciclete???
o sa spumegi din Kensington pana-n Camberwell...

#83
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View Postgeocosma, on 20th May 2011, 10:09, said:

Si chiar crezi ca metroul merge cu 80 km/h?

* AVERAGE 33 km per hour (20.5mph) - including station stops
* In central London, trains cannot reach speeds of more than 30-40 mph because of the short distance between stations.
* On the Victoria line, where stations are further apart, trains reach speeds of up to 50 mph.
* On the Metropolitan line, trains can reach over 60 mph.

50 mile pe ora sunt vreo 85 km/h

60 mile inseamna 100 km/h


deci se poate... mai ales in bucuresti , unde statiile sunt departate unele de altele... daca facem statii peste TOT... si merge metroul cu 20 mile pe ora... si mai vine si cate 1 metroul la fiecare 2 minute eu cred ca tranportul de suprafata nu ar mai fi ca acum... doar cateva autobuze si cam atat

#84
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010

View Postvoposphere, on 20th May 2011, 10:32, said:

nu vad de ce sa fie calatorii obligati sa stea minute in plus doar ca sa urce cineva cu un carucior IMENS care ocupa spatiu de 4 persoane
daca tot esti din london, am o intrebare: la casele de marcat tipi ca nu se misca mai repede? ca aia te baga in seama abia dupa ce s-a carat clientul din fata ta...

#85
ParapantaFlavia

ParapantaFlavia

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,251
  • Înscris: 20.10.2008
Și când face grevă metroul... Blocaj total.

#86
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostParapantaFlavia, on 20th May 2011, 10:33, said:

Cum de ce avem tramvaie? Ca să încurce cocalarii categoria B în trafic. În special subcategoria puțoii cu bembeul lui tati și permis luat pe brânci (de la 5 încercări în sus).
On. Ca să polueze RATB mai puțin urbea. 41 rullz!!!

chestia cu poluarea e singurul avantaj al tramvaului... insa cand vine vorba de fluidizarea traficului crede ma ca nu mai e asa importanta...

pe langa asta , e vina ratb ca nu schimba toate autobuzele cu din alea hibride... daca nu au bani e clar ca ratb nu este eficient.

View PostCarrman, on 20th May 2011, 10:35, said:

da' ce te faci daca pun si astia din bucuresti in tramvaie si trenuri rastele de biciclete???
o sa spumegi din Kensington pana-n Camberwell...

prefer pe aia cu bicicleta... macar nu tipa , nu urla... si PS: la metroul nu intra... doar in trenuri , care sunt considerabil mai mari si care rar sunt f pline... deoarece circula la intervale de 2 3 minute...

#87
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010

View Postvoposphere, on 20th May 2011, 10:42, said:

la metroul nu intra... doar in trenuri , care sunt considerabil mai mari si care rar sunt f pline... deoarece circula la intervale de 2 3 minute...
la strasbourg au si in tramvaie...

#88
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostCarrman, on 20th May 2011, 10:40, said:

daca tot esti din london, am o intrebare: la casele de marcat tipi ca nu se misca mai repede? ca aia te baga in seama abia dupa ce s-a carat clientul din fata ta...

ce case de marcat ?

te referi la bilete? sau la incarcat cartelea?

pai sunt zeci de masini automate in fiecare statie... pun cartela , bagi cardul si in 20 secunde ai plecat... nu inteleg ce ai vrut sa spui...

View PostParapantaFlavia, on 20th May 2011, 10:40, said:

Și când face grevă metroul... Blocaj total.

daca e un sistem eficient nu mai se face greva...

#89
ParapantaFlavia

ParapantaFlavia

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,251
  • Înscris: 20.10.2008

View Postvoposphere, on 20th May 2011, 10:42, said:

chestia cu poluarea e singurul avantaj al tramvaului... insa cand vine vorba de fluidizarea traficului crede ma ca nu mai e asa importanta...

Dacă în tramvai încap 100+ persoane care teoretic ar utiliza auto personal eu zic că se fluidizează ceva. Tramvaiul nu percepe fluidizarea dpdv al cocalarului categoria B care caută să aibă cât mai mult loc pentru el și rablamentul său ci dpdv al economiei de spațiu necesar per cocalar deplasat. Un tramvai are lungimea a 3-4-5 autoturisme. Și circulă pe o singură bandă.
P.S. A fost cineva curios să afle accelerația unui tamvai? În cât ajunge de la 0 la 100 km/h? Motorul electric are cuplu mai bun decât motorul termic. În special la pornire.

Edited by ParapantaFlavia, 20 May 2011 - 09:52.


#90
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostCarrman, on 20th May 2011, 10:43, said:

la strasbourg au si in tramvaie...

la strasbourg tramvaiul merge pe pista separata cu iarba intre sine... si pe langa asta strasbourg nu e asa de aglomerat ca bucuresti...

sper ca intelegi de ce tramvaiul nu are ce cauta in bucuresti

tramvaiul e pentru orase civilizate cu oameni decenti si cu o infrastructura GANDITA

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate