Tramvai in Bucuresti
Last Updated: Jul 15 2018 01:35, Started by
devs.java
, May 15 2007 10:46
·
0
#55
Posted 19 May 2011 - 07:52
Sa le luam pe rand:
1. tramvaiele sunt mult mai eficiente decat un autobuz 2. din moment ce sunt eficiente, ocupa spatiul cu folos 3. trec vajaind pe langa masini... mai putin cand adoarme vreun berbec pe linii 4. discutabil. 5. ce spui tu, straine? Un tramvai are o capacitate mult mai mare decat un autobuz. 6. intrucat sunt eficiente, se misca rapid si au o capacitate mare, ma intreb ce rost mai au autobuzele? 7. la fel s-ar putea spune si despre autobuze, metrou samd 8. discutabil. 9. imagineaza-ti Bucurestiul fara 41. Ei, eu mi-l amintesc de pe vremea cand 41 nu era "metrou usor"... ce vremuri, mergeam iarna agatat de scara... si-atunci nu se circula ca acum. 10. vezi mai sus Nu stiu ce raca ai tu impotriva tramvaielor (poate preferi o banda suplimentara pentru autoturismul personal?) insa e absolut nefondata. |
#56
Posted 19 May 2011 - 09:35
Kunzite, on 19th May 2011, 07:52, said: Sa le luam pe rand: 1. tramvaiele sunt mult mai eficiente decat un autobuz 2. din moment ce sunt eficiente, ocupa spatiul cu folos 3. trec vajaind pe langa masini... mai putin cand adoarme vreun berbec pe linii 4. discutabil. 5. ce spui tu, straine? Un tramvai are o capacitate mult mai mare decat un autobuz. 6. intrucat sunt eficiente, se misca rapid si au o capacitate mare, ma intreb ce rost mai au autobuzele? 7. la fel s-ar putea spune si despre autobuze, metrou samd 8. discutabil. 9. imagineaza-ti Bucurestiul fara 41. Ei, eu mi-l amintesc de pe vremea cand 41 nu era "metrou usor"... ce vremuri, mergeam iarna agatat de scara... si-atunci nu se circula ca acum. 10. vezi mai sus Nu stiu ce raca ai tu impotriva tramvaielor (poate preferi o banda suplimentara pentru autoturismul personal?) insa e absolut nefondata. nu are rost sa ne certam pe punctele de mai sus.... imi mentin parerea... |
#57
Posted 19 May 2011 - 09:47
Atunci ne ramine sa speram ca parerea ta nu conteaza si nici nu va conta.
|
#58
Posted 19 May 2011 - 09:51
#59
Posted 19 May 2011 - 11:50
Nu. Cita vreme, dupa cum am spus, nu esti vreun factor decizional.
M-ar deranja insa intransigenta ta (nu discutam, io am parerea asta si basta) si in cazul in care am fi amici si am discuta fata in fata. Nu imi plac oamenii cu certitudini, cu convingeri ferme, oamenii nedispusi sa isi puna parerile in discutie, nedeschisi spre a si le schimba (daca e cazul). Mai ales daca parerile nu sint ale vreunui specialist (in cazul de fata in trafic sau transporturi). Mai mult, unele din acele puncte nu sint opinii, ci fapte concrete, care, la o simpla masurare ochiometrica, se pot dovedi false. Tu nici macar pe acelea nu vrei sa le accepti. Adica nu inteleg cum poti sa consideri tu ca un tramvai are capacitatea mai mica decit un autobuz. Asta nu se considera, se masoara. Sau ca troleibuzele incurca traficul, cind au un demaraj net superior oricarui vehicul cu motor cu ardere interna. Te mai si contrazici: tramvaiul ia din carosabil, dar vrei bus lane separat. Si in final te dovedesti si partinitor: transportul in comun sa fie numai pentru cine vrei tu. Dar, cum declari de la inceput ca nu te intereseaza o conversatie, ai vrut doar sa insiri niste idei de dragul de a le vedea insirate, nu mai am ce comenta. Si ce am scris mai sus, am scris numai ca asa consider eu, nu ca sa discutam. |
#60
Posted 19 May 2011 - 11:55
voposphere, on 19th May 2011, 01:40, said: singurul lucru care il apreciez la transportul in comun in Romania este numarul FOARTE mic de mame SAU parinti care se unrca cu carucioarele in autobuze sau alte mijloace de transport... maxim respect... eu cred ca trebuie o lege internationala de a interzice carucioarele cu copii in autobuze... daca tot ai plod , tine l dracu acasa si nu incurca traficul si ocupa 5 locuri cu boracul tau si pe langa asta mai si dureaza 1 milion de ani pana duci caruciorul in locul destinat... si pe langa asta... daca mai si plange atunci meriti parnaie clar... ai plod , mergi cu masina , nu ai masina , mergi cu el pe jos si cu asta basta... nu e lumea obligata sa auda copilul tau plangand sau sa vada tata expusa cand alapteaza cate un hipopotam din asta. se pare ca AlbaLux avea un furtun de evacuare al naibii de bun! |
#61
Posted 19 May 2011 - 12:05
Total nejustificate parerile lui voposphere. Hai sa ne gandim ce ar fi sa scoata 41 si sa introduca autobuze care sa fie la fel de dese. Ce s-ar intampla cu traficul si asa INFERNAL de pe Podul Grant daca ar mai fi inca un autobuz la 3-4 min cum circula 41?In cat timp ajungi de la piata presei la ghencea cu masina/autobuz si in cat cu 41?
Si mai sunt si alte linii, nu doar 41, de exemplu 25 care circula pe la valea cascadelor/afi/razoare/viilor/sura mare care de asemenea merge f repede. Eu as inlocui autobuzele/troleibuzele acolo unde se poate suplimenta pe acelasi traseu numarul de tramvaie. |
#62
Posted 19 May 2011 - 12:06
n-ati inteles: vopo a fost fatat in masina lu' ma-sa!
el a invatat sa conduca si abia apoi a trecut la mersul in patru labe. acum merge doar intr-o laba... |
#63
Posted 19 May 2011 - 12:16
Boracimea si handicapatii reprezinta o problema majora. Singurul motiv pentru care la curse interne prefer avionul fata de tren, este ca sunt boraci nenorociti in vagon care horacaie intruna, si parinti care incearca sa-i calmeze in gura mare, stricand orice atmosfera de liniste.
Trebuie la trenuri limitat numarul sugarilor pe vagon la MAXIM 1, si biletul acestora sa fie dublu, asa cum e la avion. Nu trebuie sa fii obligat sa ii suporti pe aia care nu se pot controla, ca sunt minori sau retardati, si nicidecum sa le dai gratuitati pentru transport. Insa CFR si RATB sunt vazutre drept servicii sociale! Adica statul considera ca doar saracii si handicapatii merg cu transportul in comun, motiv pentru care conditiile sunt cum sunt, tarifele la fel, si chiar si asa nu se aplica, mergand si pe naspa. Eu nu pot fii de acord cu o asemenea strategie, iar pana la schimbarea mentalitatii, atat serviciile CFR cat si RATB trebuie restranse. Ocupa prea mult spatiu si incurca transportul mult prea mult. Se poate incepe cu scoaterea tramvaielor, deoarece sunt cele mai invechite si au ramas tehnologic in urma cu mult. Achizitia de vagoane noi, cam 400 cate ar trebui, costa cam 1mld de euro, pe care nu ii vreau cheltuiti pe aurolaci, studenti, pensionari, si handicapati. Exact categoriile beneficiare care nu produc nimic! |
#64
Posted 19 May 2011 - 16:28
Highlander91
In numele mamei si a socrei mele iti multumesc din suflet. Da, pensionari nu mai produc nimic. Pt ca au muncit pana sa iasa la pensie. Sper din suflet ca peste niste ani unul la fel ca dta sa iti amintesca de asta. Chiar, sunt curios ce vei face cand cand parinti dumitale vor iesii la pensie si un destept va scrie despre ei? Sau cand va va venii randul dvoastra sa va incasati pensia Sau nu va doriti asta? Adica sa va moara mama/tata/bunica si dvoastra inainte sa iasa/iesiti la pensie? Chiar, eu muncesc din '82. Nu-i asa ca dta ti-ai facut scoala etc din fondurile platite de mine, mama, tata, cand mai munceau, etc? Chiar, era un film" Biscuitul verde" pe care va rog respectuos sa il comentati Si Asimov avea niste nuvele despre ce insemna 60-ul..Asta daca va duce capull, evident. Cat despre ideea ca cei cu copii in brate sau carucioare, ce sa faci. Cine are /sau a avut plod isi va permite sa ii deranjeze pe prea domni si deloc mitocani care calatoresc alaturi de ei. Cand dvoastra era copii nu ati fost dusi nicodata nicaieri, asa ca nu ati tipat de foame, sau pt ca va e cald, cum fac sugarii. Mama mai, de ce domni/doamne pe aici. Si ce educatie faina, Si ce logica au ..Sau nu au? Nu ca mine. De aia sustin avortul. Si e asa de simplu. Scuipi si gata. Da, merit inca un warn. Pt ca nu am gasit smileul, vroiam sa fiu hazos..In tot cu generatai prost tv cool.. |
|
#65
Posted 19 May 2011 - 17:17
#66
Posted 19 May 2011 - 18:16
Poate in speta de fata nu-l intreaba nimeni pe el dar cand vad ca sunt astfel de pareri ma gandesc ca undeva ajung sa ia si posesorii lor o decizie si ne mai miram apoi ca avem o tara asa de minunata. Trist, foarte trist.
|
#67
Posted 19 May 2011 - 18:19
@Prien, transportul izvoraste din necesitatea de a produce. Daca esti pensionar, telenovela vine prin cablu, piata e aproape. Nu iti trebuie tramvaie de miliarde cu banda dedicata. Spui ca lucrezi din 82? Si ai fost in stare, nu tu. Oricine din generatia ta, sa le oferiti propriilor parinti o pensie decenta? Un sistem sanitar de care au atata nevoie? NU. Pentru munca in zadar, remuneratie nu se da! ...si nici pensie.
Transportul public necesita decenta, prin urmare sugarii reprezinta o batjocura la adresa intregului vagon. Daca tu vrei sa ii suporti 12 ore, de la B la Timis, sau Iasi, Oradea? esti liber. ITBul oricum e aglomerat. Sa ocupi 1/3 din platforma centrala pentru ca plimbi boracul e nesimtire crasa. Si NU. Nu taxeaza DOUA bilete. calinkgb, on 19th May 2011, 18:17, said: Din fericire, nu te intreaba nimeni ce si cum..... |
#68
Posted 19 May 2011 - 20:31
Bullsh*t. Transportul "izvoraste" din necesitatea de a (te) transporta de la punctul A la punctul B.
In multe cazuri, tramvaiul e cea mai buna solutie; vezi 41. Da, inclusiv in a transporta oameni care merg la/vin de la lucru; nu doar pensionari si sugari. Ai o solutie mai buna? Daca nu (si stim ca n-ai), taci. P.S. Poate tu consideri ca ai fost o batjocura si-un borac cand erai sugar... dar ai face bine sa-ti tii asemenea opinii pentru mataluta. Despre altii nu ti-ai castigat dreptul sa vorbesti. |
#69
Posted 19 May 2011 - 20:42
Si celebrul 41 e o poveste trista. Ce visa conducerea ITB, si ce este acum! Unde e comandarea semafoarelor? Parc circulant special? Separare totala de trafic? (inspre centru nu e separat). Capacitatea mare?
Utopiile de metrou usor au murit din nastere, si 41 o sa se tarasca asa cum e: Fara neoane, cu limitari de viteza, cu scari in interiorul lui, pana cand poata va fi scos de metrou, sau de incompetenta celor care il au in grija. De 10 ani nu au fost in stare sa lungeasca peroanele sa incapa doua tramvaie. Metroul din Drumul Tarabei ii va scadea importanta, redevenind un simplu tramvai, asa cum a fost intotdeauna. Edited by Highlander91, 19 May 2011 - 20:42. |
|
#70
Posted 19 May 2011 - 21:01
Nu ma lua cu abureli de genul "poveste trista" ca eu am trait povestea aia; diferenta e dramatica, in favoarea acestei "povesti triste".
Metroul nu poate inlocui transportul de suprafata, FYI. |
#71
Posted 19 May 2011 - 21:43
Highlander91, on 19th May 2011, 13:16, said: Trebuie la trenuri limitat numarul sugarilor pe vagon la MAXIM 1, si biletul acestora sa fie dublu, asa cum e la avion. sa moara pestii mei! Plecare - BBU-LTN, Ma, 31. mai. , 2011 Zbor: 0B 131 , Plecare: 08:45, Sosire: 10:00 2 Adult(peste 14 ani) (102,99) 205,98 1 Infant(0-2 ani) (35,00) (35,00) Airport Fee 20,00 Security Fee 14,00 Intoarcere - LTN-BBU, S, 18. iun. , 2011 Zbor: 0B 132 , Plecare: 10:00, Sosire: 15:10 2 Adult(peste 14 ani) (31,26) 62,52 1 Infant(0-2 ani) (35,00) (35,00) Airport Fee 35,18 Security Fee 2,28 Edited by Carrman, 19 May 2011 - 21:51. |
#72
Posted 19 May 2011 - 22:27
abancor, on 19th May 2011, 11:50, said: Nu. Cita vreme, dupa cum am spus, nu esti vreun factor decizional. M-ar deranja insa intransigenta ta (nu discutam, io am parerea asta si basta) si in cazul in care am fi amici si am discuta fata in fata. Nu imi plac oamenii cu certitudini, cu convingeri ferme, oamenii nedispusi sa isi puna parerile in discutie, nedeschisi spre a si le schimba (daca e cazul). Mai ales daca parerile nu sint ale vreunui specialist (in cazul de fata in trafic sau transporturi). Mai mult, unele din acele puncte nu sint opinii, ci fapte concrete, care, la o simpla masurare ochiometrica, se pot dovedi false. Tu nici macar pe acelea nu vrei sa le accepti. Adica nu inteleg cum poti sa consideri tu ca un tramvai are capacitatea mai mica decit un autobuz. Asta nu se considera, se masoara. Sau ca troleibuzele incurca traficul, cind au un demaraj net superior oricarui vehicul cu motor cu ardere interna. Te mai si contrazici: tramvaiul ia din carosabil, dar vrei bus lane separat. Si in final te dovedesti si partinitor: transportul in comun sa fie numai pentru cine vrei tu. Dar, cum declari de la inceput ca nu te intereseaza o conversatie, ai vrut doar sa insiri niste idei de dragul de a le vedea insirate, nu mai am ce comenta. Si ce am scris mai sus, am scris numai ca asa consider eu, nu ca sa discutam. transportul in comun e pentru toata lumea... insa mijloacele de transport NU sunt in totalitate ok... tramvaiul e o metoda de transport depasita... in alte tari functioneaza cat de cat pentru ca tramvaiele au foarte multe piste speciale , se folosesc in orase degajate si pe langa asta au un nivel de calitate buna... daca ai mers vreodata pe soseaua pantelimon cu tramvaiul... parca 14 tre pe acolo (daca mai tin minte bine) o sa te minunezi... un car din ala de la tara e mai comfortabil. tramvaiele sunt pentru orase si tari civilizate fara aglomeratie mare... NU pentru romania. si pe langa asta mi se pare o mizerie ca in 2011 sa mai avem fire suspendate in orase... dar ce ma mira , cand in bucuresti nu sunt in stare sa bage in pamant firele de internet si unele de curent... dapai sa scoata tramvaiele si sa faca metrou peste tot Carrman, on 19th May 2011, 12:06, said: n-ati inteles: vopo a fost fatat in masina lu' ma-sa! el a invatat sa conduca si abia apoi a trecut la mersul in patru labe. acum merge doar intr-o laba... pe tine te a facut in tramvai... cand mergea catre centura bucurestiului... la munca... Prien, on 19th May 2011, 16:28, said: Highlander91 In numele mamei si a socrei mele iti multumesc din suflet. Da, pensionari nu mai produc nimic. Pt ca au muncit pana sa iasa la pensie. Sper din suflet ca peste niste ani unul la fel ca dta sa iti amintesca de asta. Chiar, sunt curios ce vei face cand cand parinti dumitale vor iesii la pensie si un destept va scrie despre ei? Sau cand va va venii randul dvoastra sa va incasati pensia Sau nu va doriti asta? Adica sa va moara mama/tata/bunica si dvoastra inainte sa iasa/iesiti la pensie? Chiar, eu muncesc din '82. Nu-i asa ca dta ti-ai facut scoala etc din fondurile platite de mine, mama, tata, cand mai munceau, etc? Chiar, era un film" Biscuitul verde" pe care va rog respectuos sa il comentati Si Asimov avea niste nuvele despre ce insemna 60-ul..Asta daca va duce capull, evident. Cat despre ideea ca cei cu copii in brate sau carucioare, ce sa faci. Cine are /sau a avut plod isi va permite sa ii deranjeze pe prea domni si deloc mitocani care calatoresc alaturi de ei. Cand dvoastra era copii nu ati fost dusi nicodata nicaieri, asa ca nu ati tipat de foame, sau pt ca va e cald, cum fac sugarii. Mama mai, de ce domni/doamne pe aici. Si ce educatie faina, Si ce logica au ..Sau nu au? Nu ca mine. De aia sustin avortul. Si e asa de simplu. Scuipi si gata. Da, merit inca un warn. Pt ca nu am gasit smileul, vroiam sa fiu hazos..In tot cu generatai prost tv cool.. e posibil ca in o anumita masura sa ai dreptate cu pensiile si batranii... nu e problema asta.. insa realitatea e ca tramvaiele , troleibuzele sunt o mizerie si asa vor fi pana cand vor disparea. Kunzite, on 19th May 2011, 20:31, said: Bullsh*t. Transportul "izvoraste" din necesitatea de a (te) transporta de la punctul A la punctul B. In multe cazuri, tramvaiul e cea mai buna solutie; vezi 41. Da, inclusiv in a transporta oameni care merg la/vin de la lucru; nu doar pensionari si sugari. Ai o solutie mai buna? Daca nu (si stim ca n-ai), taci. P.S. Poate tu consideri ca ai fost o batjocura si-un borac cand erai sugar... dar ai face bine sa-ti tii asemenea opinii pentru mataluta. Despre altii nu ti-ai castigat dreptul sa vorbesti. ai dreptate... punctul A catre B.... insa daca din punctul A in punctul B mergi cu CARUL tras de boi si faci 15 ani... nu crezi ca e o problema? ideea e VITEZA... e principalul factor... pe de alta parte , ratb este o mizerie cand vine vorba de transport... in primul rand nu exista decenta , toate mijloacele de transport sunt ineficiente si foarte greoaie... si pe langa asta sunt foarte putine autobuze... tre sa astepti vreo 10 minute dupa autobuze... o tampenie... ar trebuii sa vine la fiecare 3 minute maxim... in 10 minute se aduna toti , se imbulzesc , intra fiecare pe unde apuca... si poc civilizatie... si ramanem la tramvaie... ce bun au? leaga A de B in o zona importanta ... asa si? din A in B in zona aia ultra aglomerata , de genul 41 sau 32 se poate face 15 minute cu metroul (daca ar exista) si nu ar mai fi nevoie de acele cutii de metal ruginite... si hai sa ne gandim cum ar fi traficul pe traseul 32 daca nu ar mai fi tramvaie.... eu cred ca ar fi mult mai fluent... mult mai fluent... ar fi 2 benzi pe sens atunci.. alta viata... in schimb soferii in loc sa ii dea talfa sa fluidizeze stau in spatele mizeriilor de tramvaie care au statia in mijlocul drumului... hai sa fiim seriosi... e o mizerie... Kunzite, on 19th May 2011, 21:01, said: Nu ma lua cu abureli de genul "poveste trista" ca eu am trait povestea aia; diferenta e dramatica, in favoarea acestei "povesti triste". Metroul nu poate inlocui transportul de suprafata, FYI. ce copil esti... metroul POATE foarte usor sa complementeze sistemul de suprafata.... un sistem de metroul bine pus la punct si foarte bine dezvoltat inseamna ca la suprafata se pot folosii DOAR cateva sute de autobuze... care sa duca oamenii intre statiile de metrou... mai ales in bucuresti... ohoooooooooo.... daca ar fi un sistem destept de metrou si extins ar scoate din uz mizeriile de tramvaie si troleibuze... insa metroul bucurestean e o mizerie la fel ca si transportul ratb... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users