Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tramvai in Bucuresti
Last Updated: Jul 15 2018 01:35, Started by
devs.java
, May 15 2007 10:46
·
0
#37
Posted 06 March 2008 - 00:51
Aglomerarile urbane presupun utilizarea tuturor tipurilor de mijloace de transport. Oricare dintre ele lipseste poate genera presiuni foarte mari asupra celorlalte.
In principiu cel mai bine ar fi sa locuim in afara orasului, sa venim cu masina pina la o gara de transfer pt metrou sau metrou usor (tramvai) cu care sa ajungem pina in centru. Deci, mai multe tramvaie usureaza traficul. Viitorul este al lor. Iar masinile particulare si cele comerciale vor iesi incet din centru. Este o adaptare la nevoia de miscare crescuta a oamenilor. Mai e si solutia cu home-office, dar pentru asta trebuie sa mai evoluam si noi. Pentru cine e interesat de informatii detaliate despre transportul in comun, cautati aici: http://www.transira.ro/ .Exista sectiunea Europa, unde aflati ce vehicule electrice "polueaza fonic" Europa. Veti vedea ca o comparatie intre tramvaiele moderne si cele din Bucuresti este similara celei dintr BMW-ul lui ALEX_82 si un Trabant. Asteptati sa vina tramvaiele noi in Bucuresti si mai vorbim apoi. |
#38
Posted 07 March 2008 - 10:50
Daca centura Bucurestiului ar fii pusa la punct s-ar rezolva multe probleme ale traficului.
Linile de tramvai ar trebui sistematizate si facuta o triere eficienta intre ele.Unele sunt complet inutile, la alea din centru ma refer in principal. Dupa mine viitorul transportului in comun este metroul(ala pe sub pamant).Tot ce e de suprafata este sortit esecului. Este adevarat ca este mai costisitor de construit(bani sunt stati linistiti ) dar eficienta este infinit mai mare decat o mie de lini de tramvaie, troilebuze,etc. Singurul lucru care sta in calea fluidizarii traficului bucurestean este lipsa de vointa politica. Sunt mai importante sicanele intre diverse partide decat bunastraea cetateanului. PS:Din pacate stiu unele lucruri chiar de la factori de decizie. |
#39
Posted 07 March 2008 - 15:08
Tramvaiul trebuie sa ajunga si prin centru, numai ca poate ajunge in centru prin subteran, nu obligatoriu pe sus. Vointa si minte sa fie!
Nu exista inca orasul ala, pe glob, care sa se poata baza numai pe metrou. E imposibil, e nevoie si de transport de capacitate mai mica, viteza mai mica, statii mai dese etc. Edited by abancor, 07 March 2008 - 15:09. |
#40
Posted 14 March 2008 - 17:47
Ca sa-i fac si mai "fericiti" pe cei care sustin ca traficul rutier ar fi mai simplu fara tramvaie, eu zic ca, din contra, ar trebui introduse linii noi de tramvai Serios, acum, as da dracu' spatiul verde de de drumul taberei pentru o linie de tramvai cu cale separata (eventual, ar putea fi ca aia de pe bd. timisoara, cu gazon intre sine, ca sa ramina si ceva verdeata). Va dati seama ce cool ar fi sa se renunte la cea mai mare parte a troleibuzelor si autobuzelor care stau blocate in trafic cite o ora dimineata si sa circule tramvaie rapide, silentioase si incapatoare?
|
#41
Posted 14 March 2008 - 17:53
batman, on May 30 2007, 13:38, said: Unde se reintroduce? ar trebui toate casate si inlocuite cu altele mai mari, care pot transporta mai multi calatori: http://www.railfaneu...r/GenCar879.jpg edit: stiu ca e de 1 an postul Edited by zuppy, 14 March 2008 - 17:55. |
#42
Posted 03 July 2008 - 11:39
Tramvaiele V3A modernizate din București sunt cam nașpa de felul lor. Încărcate cu călători, depinzând de model ajung să aibă și 45-50 de tone greutate
Așa că în lipsă de tramvaie noi mi-aș dori și unele second-hand-uri. Să nu să înțeleagă că mi-aș dorin ca tramvaiele V3A să dispară de tot, dar să rămână pe linii precum 19, 23, 27, 32, 41 și eventual parțial pe 21. Apropos, parcă în poza asta era mai bine. Bd__20G_ral_20G__20Magheru_20la_20Patria_201958.JPG 817.83K 141 downloads În ceea ce privește intratul pe liniile de tramvai, unde există cale de rulare separată să se pună bariere cu senzori, ca să poată intra doar tramvaiele plus salvarea, pompierii, poliția, jandarmeria. În Londra în loc de barieră erau niște țăruși. Un tip cu S.U.V. "Mercedes" a încercat să intre după un autobuz și |
#43
Posted 17 August 2008 - 21:08
Eu nu cred ca o sa avem vreodata trafic in Bucuresti, ca in orasele din Germania sau Austria ...in primul rand ca nu avem bulevarde si strazi atat de late pe cat sunt ale lor (Germania si Austria a fost "gandita" de acum 100-150 de ani).
La ora actuala in Bucuresti nici macar nu am auzit de proiect pt parcari subterane....asa ca ...peste (POATE) 20-30 de ani o sa avem si noi ceva iz de oras european. Bafta Edited by cicorico, 17 August 2008 - 21:10. |
#44
Posted 18 August 2008 - 09:17
in kassel in germania la fel si in frankfurt tramvaiele sunt foarte folosite si nici nu iti dai seama cand trece pe langa tine sunt f silentioase iar autobuzele circula tot pe liniile de tramvai astfel traficul este mult mai liber
ce pararere aveti de linile suspendate ? |
#45
Posted 03 June 2009 - 23:41
Acum cu liniile de tramvai 21 și 34 modernizate, tramvaiele mai sunt la fel de nașpa?
|
#47
Posted 05 June 2009 - 00:26
Dacă nu ar mai fi existat tramvaie prin vest, cred că multe dintre orașele României nu ar mai fi avut tramvaie. Doar în vreo 3 orașe (București, Cluj, Timișoara) se mai folosesc și tramvaie de producție românească. În restul orașelor, numai tramvaie străine. În special aduse din Germania (fie din fosta R.F.G., fie din fosta R.D.G.) și Austria, dar și ceva din Olanda, plus câteva din Elevția (alea din Elveția sunt numai pentru ecartament de 1.000 mm). În Botoșani sunt exclusiv tramvaie cehești "Tatra" T4D (aduse la s.h. din fosta R.D.G. - Germania de Est), și situația era cam la fel și la Oradea (unde acum pe lângă "Tatre" mai sunt și vreo 10 tramvaie noi nouțe).
Tramvaiele nu sunt deloc încete. Dacă au cale liberă. Duminică, pe Bd. Timișoara am făcut 2 stații în 2-3 min. Mergeau vatmanii ca disperați, numai cu 50-60 la oră. |
#48
Posted 06 June 2009 - 15:32
Le-am vazut si eu pe cele din Ordaea, sunt o bijuterie!!
|
#49
Posted 06 June 2009 - 15:43
Toate liniile de tramvai ar trebui sa fie Cum e linia tramvaiului 41 din Buc. Rapida , eficienta , nu se baga masinile in fata tramvaiului ( ma rog , sunt si bizoni) . Eu unu prefer sa fac 20min de la 1 mai pana la cora lujerului cu tramvaiul decat 1h cu masina.
|
#50
Posted 08 June 2009 - 10:58
Din păcate, în București nu se poate separa peste tot calea de rulare a tramvaielor. Sincer, aș vrea pe Mihai Bravu, de la Ferdinand la Baba Novac linie separată pentru tramvai. Așa ar merge tramvaiul mai repede. Defapt ar fi bine de la Bucur Obor, dar între Bucur Obor și Ferdinand/Colegiul Național "Iulia Hașdeu" sunt prea multe "treceri la nivel", așa că s-ar nasoli și mai mult circulația tramvaielor.
Cu transportul în comun în București e tare aiurea, mai ales din cauză că ceea ce trebuia făcut trebuia făcut din anii '90. Dacă în anii '90 se îmbunătățea transportul în comun, nu-și mai luau atâția Bucureșteni mașină. Iar soluția era second-hand-ul. Să nu aud pe careva că zice, vai, second-hand, că dintre a avea un transport în comun decent cu vehicule second-hand și a avea un transport în comun aiurea (cu aglomerație, multe transbordări...) cu vechicule noi mi se pare mai bună prima variantă; orcium, second-handul ar fi fost probabil o soluție temporară. Terenurile nu erau încă revendicate și erau ieftine. Putea să facă la modul cel mai ușor depouri pentru trmavaie și troleibuze și autobaze. Una din prostiile care le-au făcut a fost să renunțe treptate la vehiculele articulate (cu burduf) - la autobuze și troleibuze (bine, în anii '90 mai existau destule troleibuze articulate), deși în acestea încăpeau mai mulți oameni. La autobuze second-hand ar fi mers și chestii occidentale, dar cele mai indicate erau "Ikarus", din moment ce erau ușor de reparat și de întreținut, și ca grad de poluare nu erau la fel de nasoale precum Dușmanul Aerului Curat a.k.a. "Dac". Tramvaie am fi putut fabrica și noi. Partea bună cu vehiculele eletrice e că sunt mai fiabile decât cele care au motor cu ardere internă, nu se încălzesc așa de tare vara, e mai ușor cu produsul căldurii iarna. Ce m-a enervat în anii '90 la R.A.T.B. era că au fost așa de cretini încât nu puteau înlocui bandajele de la roțile tramvaielor nemțești și le-au pus boghiuri românești; la "Rathgeber" (cele albastre) știți care a fost rezulatul... Dacă erau mai multe vehicule, se puteau introduce mai multe vehicule pe anumite trasee, se putea înființa noi trasee. La tramvaie, se puteau reface legăturile P-ța Sf. Vineri - P-ța Unirii și P-ța Sf. Vineri - Timpuri Noi. Dacă se refăcea legătura Sf. Vineri - Unirii, ca să ajungi din Pantelimon și Colentina în Rahova nu mai trebuia să schimbi atâtea. Iar Sf. Vineri - Timpuri Noi, ar fi putut să fie o alternativă pentru o altă rută de tramvai care să ajungă din Tei la Cimit. Bellu (Șerban Vodă) - de exemplu 17B. Iar la tramvaie mai e o chestie mișto: de obicei tramvaiul este mai aglomerat în partea din față/primul vagon, așa că în partea din spate/vagonul din spate poți să pui câteva scaune în plus, ca să zică omul care călătorește o distanță mare cu tramvaiul: "nu trebuie să stau tot drumul în picioare, am și eu parte de o călătorie comfortbilă!". Aerul condiționat e necesar, dar nu ar fi fost așa de multă nevoie de ele dacă drumurile ar fi fost mai libere, pentru că până la o anumită temperatură s-ar fi putut asigura comfortul cu geamurile deschise - vehiculul mai mult mergând decând stând pe loc, s-ar fi aerisit în mod natural. Dar tot ce am zis mai sus nu s-a făcut și probabil nu o să se facă vreodată din cauză că trăim în România (și asta ne ocupă tot timpul). Edited by djl, 08 June 2009 - 11:01. |
#51
Posted 08 June 2009 - 22:37
Tot timpul daca am avut de a alege intre un traseu cu autobuzul si tramvaiul , iau tramvaiul , e mult mai rapid , indiferent pe unde merge , vehicul electric, implicit si demaraj mai rapid , fara soferii de autobuz care au lene sa apese si pe butonul "Drive" .
Asteptam tramvaie noi in Bucuresti , cele actuale si-au facut treaba , unele au ajuns deja la al doilea RK , asteptam niste Siemens-uri sau orice altceva mai comod cu AC , un noroc al meu e ca nu mai am de a face cu ele . Unul din traseele mele preferate este cel dintre Aeroport si SF. Vineri (linia 5) , care are traseu pe langa Lacul Tei , iti da impresia ca mergi cu trenul pe acel tronson , sina de viteza, fiind separata de sosea , joante destul dese , pentru efect maxim . Si mai este linia 7 , in partea dinspre Unirii , pe stradutele acelea inghesuite , cand e liber , e foarte interesant pe acolo . Edited by connectorxp, 08 June 2009 - 22:39. |
|
#52
Posted 07 November 2009 - 22:15
Pentru cei care sunt fani tramvaie si au avut ocazia sa il cunoasca pe domnul Gabi Nica de la RATC Craiova doresc pe aceasta cale sa ii aduc un sincer omagiu, azi domnul Nica a decedat,pt cei care nu l au cunoscut,a fost sef de sectie la RAT Craiova tramvaie. Totodata a fost si unchiul meu.
Dumnezeu sa il odihneasca in pace ! Edited by doppel, 07 November 2009 - 22:17. |
#53
Posted 28 February 2010 - 21:19
Eu îmi doresc tramvaie blindate. Cum se mai bagă unul aiurea pe linia de tramvai... buf tramvaiul îl el.
|
#54
Posted 19 May 2011 - 00:40
Eu cred ca TOATE tramvaiele sunt o mizerie si trebuiesc scoase IMEDIAT din uz....
1. sunt ineficiente 2. ocupa spatiu de pomana 3. se misca pe strada mergand cu aceiasi viteza ca si masinile (chiar mult mai incet) 4. uratesc orasul datorita liniilor de curent 5. au o capacitate foarte mica de a cara calatori... 6. din moment ce avem autobuze nu vad rostul tramvaielor... sunt f ineficiente 7. la noi in tara e imposbil sa avem VREODATA produse de calitate , deci o sa se foloseasca aceleasi mizerii de tramvaie... 8. sunt urate , sinele nu pot fi calcate de masini , deci se pierde din carosabil... 9. incurca circulatia... foarte rau... 10. in un oras aglomerat sunt un dezastru... nu ajuta cu nimic... doar incurca... pe langa tramvaie , includ si troleibuzele... principlalul motiv fiind necesitatea cablurilor suspendate.... totusi , e pacat... exact mijloacele care nu polueaza sunt cele cu dezavantaje mari... metroul e o metoda eficienta... din pacate in bucuresti e o bataie de joc... e un sistem vechi , nemodernizat , greoi si prost gandit... metrorex e o mizerie de companie... autobuzele din bucuresti au probleme mari de trafic... in primul rand , nu exista un bus lane... deci e haos... nu e un transport civilizat... autobuzele sunt gandite GRESIT... fiecare poate sa intre fara sa plateasca... nu sunt etajate... deci capacitate scazuta... singurul lucru care il apreciez la transportul in comun in Romania este numarul FOARTE mic de mame SAU parinti care se unrca cu carucioarele in autobuze sau alte mijloace de transport... maxim respect... eu cred ca trebuie o lege internationala de a interzice carucioarele cu copii in autobuze... daca tot ai plod , tine l dracu acasa si nu incurca traficul si ocupa 5 locuri cu boracul tau si pe langa asta mai si dureaza 1 milion de ani pana duci caruciorul in locul destinat... si pe langa asta... daca mai si plange atunci meriti parnaie clar... ai plod , mergi cu masina , nu ai masina , mergi cu el pe jos si cu asta basta... nu e lumea obligata sa auda copilul tau plangand sau sa vada tata expusa cand alapteaza cate un hipopotam din asta. Edited by voposphere, 19 May 2011 - 00:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users