Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
IZOLATIE TERMICA LOCUINTA
Last Updated: Aug 27 2021 06:46, Started by
lgalatanu
, May 03 2007 13:32
·
0
#1837
Posted 27 January 2016 - 07:31
am nevoie sa cumpar niste placi / panel cu izolatie pe interior.
care credeti ca izoleaza mai bine cele umplute cu polistiren extrudat sau cele cu spuma ? (ambele de aceeasi grosime) multumesc. Edited by casadivino, 27 January 2016 - 07:31. |
#1838
Posted 27 January 2016 - 08:06
Buna,am folosit polistiren pentru caci nu reuseam sa ajung la 0.13 wat/m2 cu 20 de cm exterior si mai gros de 20 de cm nu am gasit in comert. Aceiasi discutie am avuto si eu cu arhitectul dar nu a avut un raspuns plauzibil!polistirenul expandat respira foarte bine deci nu as vedea cu ceea ce afecteaza corpul de cladire.am si sistem de ventilatie cu recuperare de caldura. Deci nu am polen si nici poluton in casa!
Apropo de ce in celelalte tari europene se comercealizeaza placinde gips carton cu polistiren ,spuma poliuretanica speciale pentru pereti din exterior! Te rog sa ma ajuti daca ai vreo formula de calcul mai exacta sau daca ai un minut sa imi calculezi la ceea ce am eu acolo ce izolati. Multumesc Cele mai bune sunt cele cu spuma poliuretanica lapanouri senwich avem undeva 0.023/k/m2 pe cand la polistiren extrudat mai bine de 0.032 nu stiu sa existe doar fabricile alea de garaj care scriu scos la imprimanta si nu au nici un certificat sau vreun test de la o companie independenta. Multumesc Luc09 pana la urma r-value determina u-value cu cat este mai mare r-value cu atat e mai mic u-value adica pierderi de caldura pe m2. Luc09 pana la urma r-value determina u-value cu cat este mai mare r-value cu atat e mai mic u-value adica pierderi de caldura pe m2. |
#1839
Posted 27 January 2016 - 08:20
ai facut vreun calcul, referitor la cat te costa sa mai termoizolezi la interior fata de beneficii ?
ma refer la cei 5 cm pe interior, tu avand deja 20 cm la exterior |
#1840
Posted 27 January 2016 - 08:39
Sa stii caci nu foarte mult relativ tecuiala sau rigips am lipit direc pe perete apoi am dat doua maini de plasa adeziv pentru intarirea structuri si apoi glet si vopsea.
In alta ordine de ideei nu trebuie sa gandim asa va trebui sa gandim ca intrun business investesti acum si treptat iti scoti investitia! Sunt proiecte de viitor pentru panouri solare fotovoltaice si de acm+caldura si eu sper sa ajung la costuri 0 sau aproape de acolo asta inseamna caci profitul este fantastic de mare caci nu am sa mai am nici o factura! Eu zic caci este o realizare sa platesti factura de net doar in fiecare luna. |
#1841
Posted 27 January 2016 - 09:24
curios sfat
nu trebuie sa gandim si sa calculam cat bagam si ce primim trebuie sa bagam fara sa ne punem problema ca intr-un business spui deci asa se fac business-urile |
#1842
Posted 27 January 2016 - 10:55
narcischopper, on 27 ianuarie 2016 - 08:06, said:
polistirenul expandat respira foarte bine deci nu as vedea cu ceea ce afecteaza corpul de cladire. In multe cazuri cand se vorbeste de izolatie pe interior, se considera ca asta va inlocui aproape in totalitate izolatia pe exterior. Si atunci peretii raman reci, umiditatea din camera trece prin polistiren si ajunge la peretele rece, acolo se condenseaza si se face mucegai. La tine nu e cazul pentru ca la tine peretii sunt izolati si pe exterior si mai ai si ventilatie cu recuperare de caldura. Un alt dezavantaj al izolatiei pe interior este ca pierzi din inertia termica a casei, stabilitatea temperaturii interioare. Un exemplu un pic exagerat: intr-o casa cu peretii "dezbracati" la interior, daca folosesti fierul de calcat, creste temperatura in camera cu 1 grad. Intr-o casa cu peretii izolati pe interior, toata caldura de la fierul de calcat o preia doar aerul, si atunci temperatura aerului creste cu 3 grade. narcischopper, on 27 ianuarie 2016 - 08:06, said:
Te rog sa ma ajuti daca ai vreo formula de calcul mai exacta sau daca ai un minut sa imi calculezi la ceea ce am eu acolo ce izolati. |
#1843
Posted 27 January 2016 - 12:00
inertia termica este importanta atat vara cat si iarna
vara mentine casa racoroasa pe perioadele caniculare (ziua) iarna mentine caldura cand ai minusuri mari ( noaptea ) sau cand aerisesti camera isi revine mai repede la temperatura initiala deci este optim pentru locuinte permanente la case de vacanta e mai bine fara inertie te duci si gasesti casa bocna, pana se incalzeste bine esti plecat incalzesti zeci de tone de zidarie, ca sa ai ce sa pierzi dupa ce ai plecat asta este dilema mea acuma..... gandesc o casa de vacanta lemnul s-a scumpit foarte mult, nu mai merita sa faci pe lemn daca fav din zidarie, confortul termic primavara/toamna/iarna e dificil de obtinut, sau il obtii dar cu cheltuieli mari |
#1844
Posted 27 January 2016 - 12:11
Quote vara mentine casa racoroasa pe perioadele caniculare (ziua) iarna mentine caldura cand ai minusuri mari ( noaptea ) sau cand aerisesti camera isi revine mai repede la temperatura initiala Cred ca vara e putin diferit si mai putin evident avantajul inertiei, ca sa nu zic ca se poate transforma in dezavantaj... La o casa neizolata pe exterior, se intampla fenomenul descris de tine, peretii se incalzesc ziua si se racesc noaptea, inainte ca acea caldura primita de la exterior sa "ajunga" in casa. Asta in cazul in care noaptea este destul de racoare... La o casa izolata pe exterior, peretii nu se incalzesc si nici nu se racesc "din exterior". In schimb, se pot incalzi "din interior" (intra in casa aer cald de afara pe geam, pe usi, etc). Si daca intra caldura in ei, sa zic asa, cu greu mai iese in lipsa unei surse de "racire". Iarna problema asta nu exista pentru ca exista in permanenta o sursa de caldura la interior, care tine peretii calzi. Dar vara poate fi o problema daca nu exista o sursa de racoare care sa tina peretii "reci" cat de cat, sau daca nu se poate evita intrarea de aer cald de afara. |
#1845
Posted 27 January 2016 - 16:49
Buna multumesc pentru aplicatie,dar e in limba germana si nu o aud foarte foarte bine )
Eu am folosit aplicatia U-value de la passive house asociatio se gaseste pe app store sau android! Pentru celelalte mentiuni care sau facut in legatura cu incalzirea pe timp de zi am geamuri cu 4sezoane si aparatul de ventilatie are sumer by-pass si schimbator de caldura in pamant aerul absorbit ori se preincalzeste ori se raceste pe timp de vara! |
#1846
Posted 27 January 2016 - 17:00
Quote aparatul de ventilatie are sumer by-pass si schimbator de caldura in pamant Gata, e clar De curiozitate, poti sa ne spui cam cat a costat schimbatorul de caldura in pamant si ce dimensiune are (lungimea totala a tevii, adancimea, etc)? Edited by oMariusRO, 27 January 2016 - 17:00. |
|
#1847
Posted 27 January 2016 - 23:16
Scimbatorul este cam 40 de ml de 160mm pe sub fundatia casei la 1.3m adancime si in exterior am teava de 110 ca distribuitor 8bucati si distributia e din teuri reduse 160-110-160 nr1 e cam 4.40x2.1 la adincimea de 2 metri si absortie e in diagonala. Ca si costuri nu stiu cat a costat caci nu am facut un calcul dar nu este foarte scump decat sapaturile in principiu restul este teava portocalie.
|
#1848
Posted 27 January 2016 - 23:32
Apropo de inertie eu iarna daca nu fac foc o saptamana si la -15 grade temperatura din casa nu scade de 13 grade pe timp de vara iarasi nu se incalzeste foarte tare e destul de racoroasa e foarte placut la interior.
|
#1849
Posted 28 January 2016 - 07:57
Multumesc Narcis. Intrebasem de teava crezand ca ai folosit din aceea speciala, antimicrobiana, awaduct thermo de la Rehau parca se numeste. Am citit ca are si un transfer termic mai bun si e protejata (nu stiu cum) la infiltratiile de radon, dar ar costa pe la 100 de euro metrul. 40 de metri la banii astia nu e chiar ieftin . Oare e ok asa, cu teava "normala"?
Edited by oMariusRO, 28 January 2016 - 07:59. |
#1850
Posted 28 January 2016 - 08:30
Marius eu am facut asta in 2015 mai fara sa fie pe piata rehau cu produsul lor ei au aparut pe undeva prin august cand au facut complexul inteligent de la Cambridge unde au inplementat si sistemul de profile ganeo pentru case pasive de 92 de mm.
Eu zic caci ori ce teava care este tratata cu antistatic merge din cauza caci avem o ventilatie constanta diferenta de temperatura este aproape egala dupa o perioada de functionare. Eu am facut eu sistemul dupa ce am vazut la canadieni puturile canadiene pe aer si am zis asa daca as folosi pentru ventilatie. mai astept pareri din parte altor persoana care sun in domeniul dar rog cine stie concret caci asa cu am ajut eu caci nu e bine sunt la tot coltul care sa spuna asta. Cand am optat pentru izolatia la interior la fel a fost si inclusiv arhitectul! |
#1851
Posted 28 January 2016 - 08:38
Quote Marius eu am facut asta in 2015 mai fara sa fie pe piata rehau cu produsul lor ei au aparut pe undeva prin august Nu stiu ce sa zic, poate vorbim de altceva... Eu am gasit un catalog de la Rehau (pentru Romania) din 2010 in care, printre alte produse, aveau si teava asta speciala pentru puturi canadiene. Doar ca nu dadeau preturi, ziceau sa suni pentru pret. LE. Uite un articol dintr-o revista de specialitate despre teava aia, se pare ca a fost lansata in Romania in 2008: http://www.agendacon...energetice.html Referitor la izolatie pe interior, daca ar fi sa aleg asa ceva, mai repede as face casa direct pe sistem ICF (cofraje de polistiren umplute cu beton gen Amvic), ai din prima izolatie pe ambele parti, mai rapid si poate un pic mai ieftin. Edited by oMariusRO, 28 January 2016 - 08:44. |
|
#1852
Posted 28 January 2016 - 09:23
Da iti dau dreptate dar nu are sa ajunga la rezistentata termica de 0.11w/m2,
Sa am vazut intradevar nu stiam caci exista am gasit si eu cautand un simulator pentru case de la ei poate ajuta pe cineva http://www.rehau.com...ng-configurator Aici am gasit ceva pachete de teava include toate ceea ce trebuie inclusiv http://www.phstore.c...ukt-thermo.html |
#1853
Posted 28 January 2016 - 09:32
Ajunge pe la 0.12. Ce mi-e 0.12, ce mi-e 0.11, tot pe acolo esti
Uite o simulare in u-wert: Capture.JPG 118.49K 44 downloads Am vazut si eu preturile alea, daca se respecta si in Romania, nu e chiar ieftin. Cel mai mic pachet e in jur de 3600 de euro plus TVA. Plus sapatura, plus manopera/montaj... Edited by oMariusRO, 28 January 2016 - 09:42. |
#1854
Posted 28 January 2016 - 17:06
Izolatia pe interior nu are cum sa produca efecte negative atata timp cat si exteriorul este izolat corespunzator. Am cam aceeasi structura de izolatie ca narcischopper, numai ca eu pus rigips peste polistirenul de la interior.
Peretele din spatele polistirenului nu apuca sa se raceasca niciodata, sa zicem, la 10 grade, astfel incat sa apara condens (decopertat in vreo cateva locuri din casa bucati mici si confirmat). "....daca nu fac foc o saptamana si la -15 grade temperatura din casa nu scade de 13 grade" Cam asa e! Saptamana trecuta cand au fost temperaturile astea, am lipsit si eu de acasa 4 zile, timp in care sarise siguranta de la poarta. In afara de congelatorul dezghetat pe jumtatate, in casa erau 14 grade la parter si 16 la etaj (aici ajunge mai mult soare). Exemplul "un pic exagerat" cu fierul de calcat, nu mi se pare deloc exagerat, depinde cum privesti. In timp ce in restul camerelor a muncit centrala vreo 3-4 ore sa ridice temperatura din nou, in bucatarie am aprins cateva becuri, mi-am facut o pizza la cuporul electric si pana am terminat de mancat termostatul s-a oprit pt ca nu mai era nevoie de caldura. Trebuia s-o pun pe nevasta sa calce toate hainele la etaj si mai inchideam 1-2 termostate. Partea nasoala e ca vara, daca a apucat sa intre caldura in casa, acolo sta daca nu ai un sistem care sa o scoata afara. Daca nu intra caldura, cum e la parter la mine, e ok, e chiar racoare. In schimb la etaj, e moarte. Trebuie un sistem de umbrire ceva care sa blocheze caldura inaintre sa intre pe geam. Edited by Meister, 28 January 2016 - 17:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users