Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
My favorites 5 all time movies
Last Updated: Mar 04 2012 03:03, Started by
jenna
, Mar 22 2004 02:33
·
0
#19
Posted 07 April 2004 - 12:57
1. The Matrix
2. Back to the future (toate 3 partile) 3. Terminator 2 4. ConAir 5. City of Angels lista e lunga, si mie mi-a fost greu sa fac acest top 5 |
#20
Posted 10 April 2004 - 20:34
E destul de greu sa alcatuiesti un astfel de top dar eu le-as clasifica pe genuri si/sau stiluri si primul care imi vine in minte sunt filmele pur si simplu: "COOL".
Deci categoria COOL: 1.Pulp Fiction (Quentin Tarantino) 2.Snatch (Guy Ritchie) 3.True Romance (Tony Scott) 4.Fargo (Joel Coen) 5.Doberman (Jan Kounen) Si lista ar mai putea fi continuata cu: Love and a 45 (C.M. Talkington) Kill Bill (Quentin Tarantino) Kalifornia (Dominic Sena) Lock, Stock and Two Smoking Barrels (Guy Ritchie) Killing Zoe (Roger Avary) Fight Club (David Fincher) Oricum Pulp Fiction se distanteaza bine de celelalte deci nu e nici un dubiu care din filme ar putea fi pe locul 1. Alte categorii urmeaza... |
#21
Posted 11 April 2004 - 18:33
cred ca am vazut peste 3000 de filme la viata mea.deci e greu.e chiar foarte greu sa fac un top 5.dar, topul meu ar arata asha:
1.Memento 2.Meet the parents 3.Requiem for a dream 4.Gangster Nr.1 5.21 Grams |
#22
Posted 11 April 2004 - 21:55
mai era unu' p-aici... Sabian, care te-a cam spart: 5000 de filme! (sa i-o spuna lu' mutu').
nu vreau sa pornesc un flame, dar cred ca ai vazut 3000 de porcarii daca astea sunt top5... nu ca Memento n-ar fi film bun. |
#23
Posted 14 April 2004 - 09:50
)
@brandonel: mi-au placut filmele tale din top5, dar nu stiu de ce crezi ca requiem for a dream sau, mai ales, 21 grams sunt porcarii... 21 grams, cel putin, este un film exceptional |
#24
Posted 14 April 2004 - 10:08
imi pare rau daca am fost inteles gresit.
nu sunt porcarii... doar ca nu mi se par exceptionale. ps: (pentru mine) exceptionale sunt alea din top5. restu'... |
#25
Posted 14 April 2004 - 17:35
Trilogia Lord of the rings
Sings A beautiful mind Forrest Gump Meet the parents |
#26
Posted 15 April 2004 - 02:07
nu le pun intr-o ordine anume ...
A Beautiful Mind Once Upon A Time In America American Beauty Requiem For A Dream 21 grams mai pun cate ceva pe aici.... Best Comedy : Fear And Loathing In Las Vegas Best Drama : La Vita e Bella Best Romance : Ghost ; Serendipity Best Action : The Crow Best Horror : The Shining Best War : The Thin Red Line Best Crime : The Public Eye Best Thriller : Memento Best Adventure : Indiana Jones Best Mistery : Memento Best Cartoon : Beauty And The Beast Best Fantasy : Lord Of The Rings Best SF : Alien Best Western : Dances With Wolves Best Family : Now And Then |
#27
Posted 15 April 2004 - 16:42
Quote Originally posted by wiSeBoy Best Comedy : Fear And Loathing In Las Vegas loool :cool: |
#28
Posted 15 April 2004 - 21:42
Cele mai bune cinci filme in ordine aleatorie:
American Beauty Ghost World A Beautiful Mind Vanilla Sky Serendipity The Transporter Cele mai mari cinci porcarii (dupa parerea mea) pe care le-am vazut: SIGNS (!!!!!!!!!!) Un catel norocos am zis eu ca cinci, dar mi-e greu acum sa-mi mai aduc aminte si de al treilea. Atat deocamdata. |
|
#29
Posted 15 April 2004 - 22:16
Quote Originally posted by StGermain Cele mai bune cinci filme in ordine aleatorie: American Beauty Ghost World A Beautiful Mind Vanilla Sky Serendipity The Transporter care 6? |
#30
Posted 16 April 2004 - 00:43
:) lol, ma scuzi, scoate Serendipity sau The Transporter, care vrei tu.
|
#31
Posted 16 April 2004 - 01:55
Quote Originally posted by wiSeBoy Best Comedy : Fear And Loathing In Las Vegas Tu glumesti, nu ? |
#32
Posted 17 April 2004 - 11:13
la comedia aia am ras cu cea mai mare pofta... si mie aia mi-a placut cel mai mult...ce vreti acuma...daca aia mi-a placut mie...fiecare cu gusturile lui
|
#34
Posted 18 April 2004 - 23:27
Dupa parerea mea, intr-un top de acest gen trebuie sa intre numai filmele care mi-ar placea sa le revad oricand cu cea mai mare placere. Adica filme de care nu te poti satura. Aici e lista:
Pulp Fiction Shawshank Redemption The Last Boy Scout Sixth Sense Maverick Scent Of A Woman Cu parere de rau pt ca n-au mai avut loc in primele 6 (la 5 chiar nu m-am putut limita ) : Knockaround Guys, Memento, Vanilla Sky, Minority Report, Ice Age, Pay It Forward, Devil's Advocate, Pirates Of The Caribbean, Four Rooms, Reservoir Dogs, Snatch, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Basic, One Night At McCool's, Forrest Gump, A Bronx Tale, Schindler's List, American History X, Bowling For Columbine, American Pie (1 + 2 + American Wedding), Gattaca, Contact, Cruel Intentions (1), Great Expectations, The People vs. Larry Flynt, Natural Born Killers, The Rock, Back To The Future (Seria), The Sweetest Thing, Any Given Sunday, Jerry Maguire .... Desi mi-e greu sa ma opresc aici, cred ca am enumerat "The Best Of The Best" (mai aproape de top 40 decat de top 5) , in opinia mea, bineinteles. |
#35
Posted 20 April 2004 - 02:17
Phone Booth
The Matrix Swordfish People I know Casablanca |
#36
Posted 24 April 2004 - 21:56
Lord of thr ring
Black HAwk Down MAtrix(prima parte) Ultimul samurai Minority report |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users