![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motoare magnetice
Last Updated: Oct 11 2018 05:58, Started by
ender_w
, Apr 16 2007 14:13
·
0

#217
Posted 28 July 2008 - 17:40

Bănuiesc că vă referiți la Stanley Meyer,cel care a pretins că a pus la punct un motor bazat pe disocierea electrolitică a apei cu mare randament în cadrul unei instalații făcute de el... Nu cunosc să fii fost dat în judecată de cineva,știu că a decedat doar,dar nu vreau să comentez asupra condițiilor decesului său.
Îmi aleg singur colaboratorii iar prestatorii i-am ales din străinătate și am compartimentat atent lucrările de executat pentru a mă asigura că nu știe niciunul de celălalt și nici de mine,nici la ce lucrează defapt sau la ce urmează să fie utilizate componentele pe care mi le lucrează. Nu visez să păcălesc pe nimeni și nici nu mi-am propus să plec pe vreo insulă... Locuiesc în București și nu intenționez să-mi schimb localitatea de reședință. Ar fi bine să vă dezvățați de obiceiul dăunător de a emite dogme și decrete-legi ,în știință și în general în viață. Prin anul 1904,în cadrul unei ședințe a Academiei Franceze,niște domni mult mai pregătiți și mai onorabili decât dumneata,au afirmat răspicat că "zborul unui aparat mai greu decât aerul este o himeră" și au respins referatul înaintat de Traian Vuia - în chiar momentul în care ei pronunțau aceste cuvinte,prin dreptul Academiei Franceze în mod sigur zburau niște păsări,care,fatalmente sunt mai grele decât aerul... Motoarele magnetice au fost realizate de către români (cel puțin...) începând cu 1973 și sunt funcționale.Întradevăr dosarele de cercetare respective au fost și sunt clasificate,neputând fi găsite pe internet sau în orice alte baze publice de date. Cât despre faptul că școala românească produce mult și prost - asta așa este : pe un forum în care circulă sute de mii de useri și vizitatori,abia dacă am găsit doi-trei cu care să pot închega un dialog științific și de bun simț... Cât despre momentul în care se va pune în sfârșit problema comercializării m.m. - nu vă faceți probleme,chestia asta la vremea ei o voi face cât se poate de public și la lumină,probabil cu găzduirea și colaborarea UPB. Cunosc justificările generale ale celor care neagă vehement posibilitatea utilizării energiei magnetice pentru acționarea unor elemente rotative ... E pur si muove. |
#218
Posted 28 July 2008 - 19:48

domnule Gilldarida am citit topicul de la cap la coada recunosc pe alocuri nu am inteles detaliile legate de fizica pura.a fost totusi cel mai interesant schimb de idei la care am fost partas in ultima vreme.va urez succes in demersurile dumneavoastra. intrbari:
-ati vazut mergand dacia si tv-ul dotate cu motorul respectiv? -ce s-a intamplat ulterior cu ele ? -ati scris undeva ca s-a vandut occidentului inventia respectiva in anii 80. de ce oare nu s-a pus acolo in practica? |
#219
Posted 28 July 2008 - 20:26

1,- Nu.În 1983-1984 eu nu eram implicat sub nicio formă în așa-ceva fiind la acea vreme și mult prea tânăr pentru a mi se permite un astfel de amestec ; abia după 1993 (după decesul inventatorului care era și conducătorul echipei de cercetare) am primit accesul la acest dosar și abia după anul 2003 mi-am putut permite să încerc punerea în practică a lucrării respective - în anul 2004 am participat la o sesiune de comunicări științifice organizată de OSIM prilej cu care am ținut o alocuțiune referitoare la acest inventator și lucrările sale deosebite,complet necunoscute publicului larg ; ulterior am lucrat în plan strict privat pentru realizarea unei replici experimentale de mici dimensiuni,care s-a și realizat prin 2006.Lucrarea aceasta s-a făcut în două variante - una din 1973,cealaltă din 1983.Varianta simplă (1973) am putut-o replica,la cealaltă încă lucrez.
2,-Despre testările pe Dacia și TV din 1983-1984,nu știu decât din cadrul documentației pe care am parcurs-o și care conține totalitatea observațiilor ce s-au făcut pe tot timpul experimentării,note de mână ale inginerilor din echipa respectivă,câteva fotografii alb-negru,etc. Știu că toate mijloacele experimentale au fost ridicate de către Direcția a IV-a dar nu cunosc soarta finală a acestor obiecte și unde se află ele în momentul de față,dacă mai există. 3,- Da.Știu că invenția a fost vândută prin intermediul ICE Crescent care a negociat și încheiat contractul,banii fiind trecuți în contul ICE Dunărea ulterior. Cumpărătorul a fost o firmă fictivă din SUA iar banii cu care s-a plătit proveneau din conturi guvernamentale.Este treaba cumpărătorului de ce a cumpărat așa-ceva și ce are de gând să facă... Nu mă deranjează această situație pentru că brevetul s-a eliberat mai târziu de către România,iar vânzarea respectivă este din mai multe direcții lovită de nulitate absolută - proprietatea intelectuală și recunoașterea juridică a acesteia au apărut mai târziu iar documentele oficiale nu au făcut obiectul vreunei alte tranzacții ; s-au vândut așadar niște informații tehniceca atare,nu un patent sau o licență de fabricație... Dacă s-ar fi procedat la vânzarea unui brevet existent sau la cedarea unei licențe - atunci dpdv juridic,n-aș avea niciun drept în fața americanilor.Dar nu este cazul. |
#220
Posted 28 July 2008 - 20:48

Cunosc justificările generale ale celor care neagă vehement posibilitatea utilizării energiei magnetice pentru acționarea unor elemente rotative ... Si eu cunosc exemplele astea cu pasarile care sunt mai grele ca aerul ale celorlalti din turma ta. Si mai stiu ceva. O sa-ti treaca. Sau o sa mori miscand magneti aiurea. De vreo 100 de ani tot asa se intampla. Si mai cred ca te las in pace sa te dai in spectacol deocamdata ca imi pare ca asta-ti place mai mult decat pseudostiinta. Prove it. |
#221
Posted 28 July 2008 - 21:20

#222
Posted 28 July 2008 - 21:55

#223
Posted 29 July 2008 - 21:56

Acum,puțină istorie...ilustrată ; așa cum am mai spus,încă de la finele anilor '60,un colectiv de ingineri-cercetători români sub conducerea lui N.Moraru a pus la punct o sursă electrochimică posibil atât primară cât și secundară (acumulator) care deși era bazată tot pe clasicele reacții electrochimice plumb - acid sulfuric - sulfat de plumb,era nesulfatabilă,ușoară,de putere mult mai mare raportată la masa activă (electrozi-electrolit) și nici nu necesita acel clasic bac de plumb al bateriilor Pb-Acid clasice (așa cum sunt acestea și în clipa de față...) : este vorba de "sursa electrochimică bipolară cu electrozi granulați și electrolit gelatinos" - lucrare de cercetare-dezvoltare care s-a desfășurat cu acordul și deplinul suport al autorităților de atunci,pentru care s-a decis "scoaterea din producție" a inginerilor angrenați în această activitate și totodată li s-a pus la dispoziție uzina Acumulatorul,pentru construcție și testări - postez aici o serie de documente referitoare la evenimentele descrise mai sus.
Deja în 1970 aveam o sursă electrochimică secundară de mare putere,ușoară și fiabilă,nesulfatabilă,prevăzută cu electrozi bipolari sub formă granulată și electrolit gelations,capabilă de a funcționa în regim de descărcare fără niciun pericol ; imediat după aceasta,deci începând cu 1971,același colectiv care se ocupase cu ducerea la bun sfârșit a programului de cercetare pentru îmbunătățirea acumulatorului Pb-Acid,a trecut la un alt program de cercetare privind remotorizarea Daciei 1300 (creație din 1969 a industriei românești constructoare de mașini) astfel încât motorul sub licență Renault (de la care se păstra și adapta cutia de viteze)să fie în mare parte înlocuit cu un motor neconvențional de producție integral românească,alimentat cu energie electrică provenită de la acumulatorii perfecționați de care am amintit mai înainte. La început s-a venit cu ideea utilizării unui motor electric preluat de la un motostivuitor electric,și adaptat ; la început s-a mers pe această soluție,dar au fost necesare 30-40 baterii-acumulator de tipul celuor amintite mai sus,care,deși erau foarte ușoare în comparație cu acelea clasice,totuși ocupau volum mare,făcând portbagajul inpracticabil... În plus,după descărcare necesitau circa 6 ore pentru o reîncărcare completă - mult mai puțin decât la o baterie-acumulator clasică,dar încă prea mult pentru un vehicul care să poată înlocui cu succes vehiculele clasice cu motoare termice... Situația de mai sus era cea de la nivelul lui 1971 ; după ce s-a constatat că soluția inițială nu este mulțumitoare,s-a încercat aplicarea motorului cu reluctanță variabilă de tip Jarret,care pe atunci era o apariție relativ recentă în lumea științifică. Calculația pentru motorul cu reluctanță variabilă a fost realizată și s-a concluzionat că deși acest tip de motor este mult mai compact și mai fiabil decât alte motoare electrice,el nu rezolvă problema pe fond - fiind încă necesar un număr mare de acumulatori care ocipă un volum mare și nu se pot reîncărca foarte repede. Astfel,încă din 1972 activitatea de cercetare s-a reorientat către perfecționarea motorului electric clasic,în sensul reducerii masive a consumului de energie electrică. Pentru aceasta logica spune că trebuie înbunătățit randamentul transformării în lucru mecanic a forței electromagnetice dezvoltate prin interacțiunea câmpurilor învârtitoare dezvoltate de către stator (cel mai adesea) cu câmpul indus în rotor. Până în 1973,cercetarea a condus la obținerea unui motor electric la care felul și configurația interacțiunii câmpurilor magnetice de pe stator și rotor nu mai semăna cu nicio schemă clasică a niciunui tip de motor electric realizat public până atunci sau de-atunci și până astăzi : a fost numit "motorul electric cu pernă magnetică" ; acest motor nu mai era propriu-zis "alimentat" cu energie electrică,ci doar excitat secvențial,curentul electric alimentând aparatura auxiliară a motorului,nu piesele polare propriu-zise.Aceasta a condus imediat la ușurarea deosebită a pieselor polare care s-au văzut eliberate de masivele bobinaje pe care le cunoaștem din tehnica motoarelor electrice clasice. În acest fel,curentul electric alimentând doar aparatura de comutație secvențială,cantitatea de curent electric absorbită, a scăzut foarte mult și motorul de cca.42 CP a putut fi "alimentat" cu doar 3-4 baterii-acumulator (varianta perfecționată de acumulator,de care am vorbit mai sus) ; "motorul pe pernă magnetică" a echipat Dacia 1300 încă din 1973 iar rezultatele au fost impresionante ! Cu titlu general,menționez că motorul pe pernă magnetică nu utilizează clasică pereche inductor- indus ci pereche inductor-inductor (element inductor pe stator dar și pe rotor la fel)cele două piese polare având tendința de a se induce reciproc,fapt care nu se poate petrece,formându-se astfel "perna magnetică". Ulterior,începând cu 1981 și până în 1984,a fost realizată o variantă perfecționată a acestui motor electric cu pernă magnetică,variantă la care curentul electric de excitație putea fi asigurat de un singur acumulator,"perna magnetică" fiind cea care realiza lucrul mecanic și deci,tracțiunea. Ulterior,activitatea de cercetare din cadrul acestui dosar a culminat cu lucrarea ce a purtat denumirea "Mașină rotativă (motor) cu energie pur magnetică" - varianta cea mai avansată a acestui motor. În atașement sunt niște extrase din cadrul maculatorului personal al șefului de echipă ; sorry,dar nu mi-am putut permite să scanez nimic din documentația "oficială",pentru că în aceasta apar prea multe amănunte deranjante - denumiri de persoane,ștampile,numere de înregistrare,numele unor ofițeri,etc - ar fi trebuit să cenzurez foile până ajungeau ilizibile... În maculator,șeful de echipă și-a făcut o serie de notițe privind planificările din cadrul acestei activități,ordinea operațiunilor, câteva desene privind carcasa,capacele sau alte elemente "auxiliare" ale motorului,etc,etc. Attached Files |
#224
Posted 30 July 2008 - 23:35

buna seara ,pot spune ca am citit topicul de la un capat la altul fara oprire.de ceva timp as putea spune ca m-am jucat si eu cu ceva magneti din neodim asezati in toate poziitile descrtise pe net si sg lucru pe care l-am obtinut au fost cate degete strivite de magneti si ore pierdute.Sincer am tot respectul ptr "gilldarida" care a venit cu o idee noua cea a unui rotor care sa reactioneze la campul magnetic(asa cum a descris dumnealui asemantor turbinelor eoliene sau de apa care reactioneza la un curent eolian respectiv curent de apa) si ptr simplul fapt ca a fost destul de calm ca sa contracareze cu argumente diferitele ofense.Inteleg pe deplin motivul dumnealui ptr care nu poate publica mai multe date.eu nu sunt nici pe departe fizician si de multe ori calculele de pe topic au fost japoneza curata,dar poate ptr cineva care stie fizica date furnizate aici ar putea ajuta la reproducerea unei replici.cert este ca acum avem mult mai multe informatii,acces la date ,moduri de prelucrare ca in 1980.Am observat ca sunt unii care se incapataneaza sa creada ;dar eu am un magnet de neodim cam cat un pachet de tigari pe care l-am lipit de o grinda metalica dupa care am tras de el cu o ranga ca sa-l desfacem....nu am putut am reusit sa-l desprindem pri tragerea lui pe acea suprafata cu un cric auto.deci acel magnet are in el inmagazinata energie magnetica;asa cum un acumulator are energie electrica;diferenta consta ca nu am descoperit cum sa o extragem!!! rog pe dl "gilldarida" daca are posibilitatea sa ne furnizeze macar cateva detalii ale baterii mentionate.Multumesc oricum ,ptr mine a fost un inbold ...ma voi gandi la o forma noua a statorului respectiv rotorului .
p.s. multi mi-au spus ca electroliza apei nu va merge credeti-ma merge iar flacara mica e foarte puternica! |
#225
Posted 30 July 2008 - 23:45

deci acel magnet are in el inmagazinata energie magnetica;asa cum un acumulator are energie electrica; ![]() Prin urmare a spune ca magnetul are "energie" e relativ. Edited by andreic, 30 July 2008 - 23:52. |
#226
Posted 31 July 2008 - 00:25

Am repetat deseori acest lucru - eu nu am idei în materie de motoare electrice și magnetice,am însă acces nelimitat la anumite dosare de cercetare pe această tematică,dosare deschise odată cu intrarea României în "clubul" producătorilor de mașini,dar ...în postura de"frate mai mic",cumpărând licențe de la Renault și mai târziu - licența Viper Rolls-Roys și BAC în materie de construcții aeronautice.În cadrul acestor activități s-a ajuns la anumite rezultate și nu dintrodată,ci progresiv de-a lungul unor ani buni de activitate susținută.
Despre conceptul fizic de "energie magnetică" s-a mai discutat chiar în acest topic ; nu numai că este completamente recunoscuă de fizică,dar energia magnetică este și bine determinată prin calcul,fiind demult stabilite relațiile de calcul pentru valoarea acestei energii - le-am trecut în cel puțin două rânduri chiar eu pe acest topic,cred că pe la pag.4-6 ... Cât despre regimul "conservativ" - s-a discutat și despre asta ; energia magnetică,aidoma celei gravitaționale sau electrostatice este teoretic considerată "conservativă",dar asta nu înseamnă că nu poate interacționa cu alte câmpuri de forță (magnetică) sau că prin astfel de interacțiuni n-ar putea produce lucru mecanic.POATE,-ca și energia electrostatică ori cea gravitațională - și aceasta nu intră în condtradicție cu caracterul său "conservativ". Pentru "sursele electrochimice bipolare cu...etc" - am pregătit încă de-acum 14 zile bibliografia pentru întocmirea unui vast material,o expunere completă cu teorie,tabelare,grafică..,tot tacâmul. Fatalmente,mi-am stricat o parte din Windows XP odată cu ștergerea unor cai troieni și n-am făcut încă rost de program pentru a face un repair ; nasol - eu am o anumită variantă franceză și particulară a acestui program și nu-mi este util decât programul original,care trebuie să facă până la mine câteva mii de km prin serviciile poștale... Materialul despre acumulatorii aceia perfecționați nu este câtuși de puțin secret și deci imediat ce tehnic voi fi în stare să redactez lucrarea menționată,îl voi publica pentru tot omul,fără nicio restricție. |
|
#227
Posted 31 July 2008 - 00:46

multumesc inca o data "gilldarida" ptr raspunsuri si astept detalii referitoare baterie.mi s-a parut interesant si brevetul cu adaptarea magnetica la motorul otto.problema ar fi si acolo cu crearea unui schild magnetic sa-u folosirea unor electromagneti puternici ptr asa zisa detonare dar inplicit ar fi si un consum mare de energie.
|
#228
Posted 31 July 2008 - 08:15

Incredibil cât de creduli sunt unii oameni care au lipsit la orele de fizică din gimnaziu.
Deși nu pot să nu remarc că aplaudacii sunt înregistrați special pentru a aplauda. Încă o dată spun, magnetul nu se "consumă" în timpul funcționării unui motor electromagnetic, nu el este sursa de energie, și de aceea el a și putut fi înlocuit cu bobine (electromagneți). Drumul invers, înlocuirea completă a circuitului electric cu magneți permanenți, NU duce la obținerea unui motor. Nu există motor magnetic. Cât despre povești cu secrete, securitate, spionaj, armată: pentru ce vii să declari pe un forum "am un proiect, e o mare invenție, nu pot să spun nimic, deocamdată e secret absolut, toate celelalte încercări nu sunt corecte, documentația pe care o găsiți nu e ceea ce am eu"? Chiar dacă nu înțelegi fizica, cu puțin bun simț poți sesiza cui poți acorda credit. Mai descurajantă e atitudinea moderatorului care tolerează sau poate chiar susține aberațiile pe un topic legat de știință și taxează criticii pentru limbaj ofensator. |
#229
Posted 31 July 2008 - 09:05

.... Am observat ca sunt unii care se incapataneaza sa creada ;dar eu am un magnet de neodim cam cat un pachet de tigari pe care l-am lipit de o grinda metalica dupa care am tras de el cu o ranga ca sa-l desfacem....nu am putut am reusit sa-l desprindem pri tragerea lui pe acea suprafata cu un cric auto.deci acel magnet are in el inmagazinata energie magnetica;asa cum un acumulator are energie electrica;diferenta consta ca nu am descoperit cum sa o extragem!!!
p.s. multi mi-au spus ca electroliza apei nu va merge credeti-ma merge iar flacara mica e foarte puternica!
Mai descurajantă e atitudinea moderatorului care tolerează sau poate chiar susține aberațiile pe un topic legat de știință și taxează criticii pentru limbaj ofensator. |
#230
Posted 31 July 2008 - 09:22

pana la urma fiecare poate sa creada in ce vrea ,iar atat timp cat se poarta o discutie decenta nu stiu care ar fi motivul ptr care ar trebui inchis topicul.Si Toma a fost necredincios!!!! Si ma intreb de ce este oare atat de greu de aceptat ca la nivel mondial pot exista si metode neconventionale de energie care nu pot fi publicate?de ce oare nu se poate vedea un pic mai incolo de ce ni s-a dat sa invatam la fizicasau istorie?sa fim seriosi eu nu mai cred nimik nici din istorie ptr ca asisit la crearea istoriei in zilele noastre care este o minciuna generala......de unde pot sti ca acum 100 de ani a fost exact cum se scrie? au trecut 20 de ani si nu se stie ce s-a intamplat la revolutie....deci e foarte usor probabil ca omul asta sa detina ceva secret mai ales ca v-a facut cateva scanari...cati dintre voi pot scana un document de la 1970 in afara de carnetul de membru? si ar mai trebui vazute si documentare ca "Teoria caonspiratiei" "11 septembrie" sau mai nou "Cine a ucis masina electrica" si cred ca fum fara foc nu poate sa iasa.DECI TOTUL E POSIBIL !!!!!!! si apoi gandindu-te simplu ca se scoate un motor din acesta care se consuma pe el in cativa ani si care e relativ simplu cum ar fi ca sa ai un motor din asta pe masina sa nu mai ai cheltuieli cu combustibili,piese de schimb ,intretinere,taxe de mediu pe care atunci cand ajungi acasa il mai cuplezi la nustiu ce generator si mai produci si curent ptr casa si nu stiu ce "cartofi prajiti sa mai faca" oare ce s-ar intampla la nivel mondial?unde ar mai lucra cred ca mai bine de 50%din oameni? nu ar mai trebui service-uri nu ar mai trebui rafinarii,taxe mediu,electrica,statii bezinarie....si multe altele....asa ca daca credeti ca exista asa ceva nu va ramane decat sa incerdcati sa reproduceti o replica personala ca nu o sa vina nimeni sa va dea un motor care sa va scape de griji.....
|
#231
Posted 31 July 2008 - 10:48

|
#232
Posted 31 July 2008 - 12:56

Si Toma a fost necredincios!!!! ..//..//.. DECI TOTUL E POSIBIL !!!!!!! Ti-am rezumat cateva mesaje in urma foarte pe scurt ce e drept, cine genereaza campul magnetic intr-un material, ai inteles macar ca e vorba strict de configuratia orbitala electronica a materialelor, de "aliniere orbitala" ? Ia gandeste-te de ce nu poti magnetiza un diamant, de ce in special metalele se preteaza la magnetizari ?
Marea intrebare aici e 'cine a ucis masina magnetica' ![]() ![]() Edited by andreic, 31 July 2008 - 13:07. |
#233
Posted 31 July 2008 - 17:01

1,- "A nu ști" nu este egal cu "a nu se poate" ci este egal cu ignoranța privind alte moduri de plicare a legilor fizicii,decât cele larg cunoscute și utilizate în prezent ;
2,- a nu cunoaște un anumit mod de aplicare a legilor fizicii nu înseamnă că aceia care-l cunosc ar încălca aceste legi,ci doar că legile fizicii se aplică în variate forme nu doar așa cum vrea unul sau altul să le dea voie,potrivit cu limitele cunoașterii și capacității sale de înțelegere ; 3,- legile fizicii sunt aplicate la ora actuală sub o anumită formă,corespunzătoare anumitor scheme ; a le aplica sub o altă formă și în cadrul unor scheme substanțial diferite,nu înseamnă a le încălca și nici nu presupune nașterea unor contadicții față de principii fundamentale sau alte asemenea... ; 4,- "motorul electric pe pernă magnetică" din 1973,varianta modernizată a acestuia realizată în 1983 și ulterior,"motorul cu energie pur magnetică",sunt opera unui colectiv de cercetare format din ingineri specializați și care a pornit practic de la motorul electric clasic - s-au pus pe hârtie toate caracteristicile negative sau limitative ale acestui motor și rând pe rând, pentru fiecare impediment s-a venit cu soluții ; această muncă a durat ani buni și a însemnat mii de încercări și modificări ale schemelor,combinații între soluțiile propuse,etc ; nicio clipă acestor cercetători nu le-a trecut prin minte să...încalce legile fizicii ; ei și-au dat seama că - a,- trebuie modificată schema clasică inductor-indus cu o schemă de tip inductor-inductor,în întrefierul acestora formându-se ceea ce ei au denumit "perna magnetică" ; b,- trebuie eliberat rotorul de masivele încărcături de bobinaj specifice tahnicii clasice a motorului electric ; c,- alternanța interacțiunilor de câmp magnetic dintre stator și rotor,comutația și comanda mișcării de rotație trebuie să vină de la un aparat auxiliar motorului propriu-zis,neimplicând direct piesele polare,deci au eliberat piesele polare de bobinaj lăsându-le să formeze doar "perna magnetică",iar alternanța polarităților magnetice au trimis-o către un auxiliar al motorului,acesta fiind cel care necesita alimentare cu curent electric de excitație secvențială,nu unul care să fie utilizat "în tracțiune",ca la "motoarele electrice" clasice ; d,- în acest fel au ușurat foarte mult masa pieselor polare raportat la puterea motorului,prin eliberarea acestora de masivele și costisitoarele bobinaje pe care le cunoaștem din tehnica clasică ; au format o interacțiune magnetică permanentă între stator și rotor,dar fără ca aceasta să presupună apariția unor forțe contraelectromotoare,aplicarea vreunei scheme de tip inductor-indus (cu toate marile dezavantaje pe care aceasta le aduce...) ; au repartizat problema alternanței de polaritate,a comutației secvențiale,etc - către un auxiliar al motorului,deci practic au despărțit tracțiunea de alternanța polarității magnetice, ș.a.m.d. e,- nicio clipă și sub nicio formă,inginerii din componența acestui colectiv de cercetare nu a încălcat vreo lege a fizicii,vreun principiu elementar sau mai-știu-eu-ce de felul ăsta ; ei au plecat de la schema motorului electric clasic pe care progresiv l-au tot perfecționat până ce au ajuns după aproape 20 de ani... la cu totul altceva decât motorul inițial. Lipsa capacității unora dintre Dvs.,de a admite că există pe lumea asta și lucruri pe care nu le cunosc și nici nu le-au putut învăța la gimnaziu,nici nu se găsesc pe internet -date pe wikipedia- etc, face ca totul să fie obligatoriu pus pe seama imposibilității științifice și cu atât mai mult - practice,iar orice susținere contrară este -nu-i așa ?- automat declarată "contrară legilor sau principiilor fizicii". Hodoronc-tronc ! Decret-lege... Ar trebui stimați domni ingineri (-presupun...) să mai luați totuși măcar încă o mică ipoteză în calcul : că legile fizicii se pot la fel de bine aplica și în alte scheme decât acelea cu care sunteți Dvs. obișnuiți ; în alte scheme și evident - cu alte performanțe... În altă ordine de idei..,nu am "aplaudaci" - persoane plătite sau tocmite sub o formă sau alta ca să mă laude ; pe un forum există persoane cu care poți discuta,care admit niște ipoteze și cu care se încheagă încet-încet un dialog,fie el chiar și contradictoriu ; și în fine,există "decretaci" (a nu se confunda cu "decreței",că ăia au fost altceva...) adică persoane care s-au autoamplasat pe câte un soclu de statuie de unde aruncă furioși în stânga și-n dreapta cu decrete,insulte fățișe (de multe ori în limbaj suburban explicit...) diverse comentarii sau remarci care defapt nici nu au alt scop decât să jignească pe cineva dacă se poate..., ș.a.m.d. Și iarăși - în altă ordine de idei,ce să discutăm dacă din start se decretează - "se încalcă legile fizicii !", "nu există energie magnetică !", sau "există,dar nu se poate aplica pentru realizarea de lucru mecanic pe o traiectorie circulară !" , "nu există motoare magnetice !", "povești !", "minte !",etc,etc,etc. ?! Nu-mi rămâne deocamdată decât să întocmesc expunerea tehnică pentru sursele acelea electrochimice de care am povestit și care au făcut parte practic din același program de cercetare - imediat ce-mi voi repara calculatorul . Și în final mă întreb - un individ care în mintea lui neagă atât de vehement conceptul de "motor magnetic",de ce intră pe un topic care are exact acest titlu ? Pentru că nu-i cere nimeni să creadă nimic și nici nu este obligat să citească așa-ceva... |
#234
Posted 31 July 2008 - 17:02

Sunt un cercetator roman specializat in tehnologii neconventionale; sunt unul dintre foarte putinii romani (3 sau 4 in total) care detine completa informatie tehnica privind sistemele de propulsie, sistemele energogeneratoare si de comunicatii - ale viitorului indepartat;
nu am pretins niciodată că aș fi "savant" ; celor care în cadrul corespondenței personale mi-au cerut să le prezint pregătirea mea oficială,le-am răspuns ceea voi reitera și aici cu această ocazie : - încă de acum cca.20 de ani,am ajuns să fiu tangențial implicat în activități cu caracter special - la început doar la experimentare,apoi și în cercetare ; nu am făcut niciodată parte din aceste colective care erau formate exclusiv din ingineri specializați pe anumite domenii ; Nu sunt "savant", "inventator" sau altceva de felul acesta - și nici nu am pretins asta ![]()
Specialitatea mea o reprezinta defapt sistemele de propulsie aerospatiala
- am absolvit Facultatea de Drept și m-am specializat în criminalistică (balistică judiciară) ; ![]()
Am zis ,,din fericire",pentru ca de n-ar fi fost starea actuala de criza,nici nu s-ar fi pus in discutie scoaterea ,,de la naftalina" a acestor vechi inventii(unele din ele au deja respectabila varsta de...40-45 de ani !) care atata vreme au fost strict secretizate ;etc. ![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users