Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motoare magnetice
#1549
Posted 23 March 2017 - 23:49
Quote Ai dreptate cu monopolul magnetic si aceasta se vede foarte clar in fig. de mai jos. Alooo !!! Se aude in Difuzor ? |
#1550
Posted 26 March 2017 - 11:40
gilldarida, on 31 mai 2008 - 17:13, said:
1,- campul magnetic si energia pe care el o dezvolta,nu este ,,extrasa" ci convertita intr-o alta forma de energie ; termenul de ,,extragere" se refera de obicei la consumare ; pentru un bun randament de conversie sunt necesare doua conditii : existenta a cel putin doua piese polare,sau doi magneti interpozitionati astfel incat liniile lor de camp sa formeze un camp magnetic unitar(pentru asta fiind necesara o configuratie speciala a pieselor polare si o anumita directie a polarizarii lor) si in fine ,- liniile de camp sa fie perfect inchise in cadrul dispozitivului magnetic,asta inseamna ca daca trasam grafic liniile de camp,acestea vor trece cat mai putin prin zone deschise,aer,etc - ci se vor inchide in cadrul geometriei pieselor polare si jugurilor magnetice ale acestora ; 2,- singurul spatiu liber ramane asa-zisul ,,intrefier" situat intre piesele polare ; in acest spatiu de intrefier se va situa elementul rotoric de reactie ; 3,- conversia energiei magnetice in energie cinetica nu se face utilizand bobine,-asa cum am arata intr-un mesaj anterior,tocmai aceasta este marea greseala a tuturor categoriilor si tipurilor de motoare electrice clasice ; se utilizeaza cel mai bine miez magnetic,deci magnet nepermanent realizat din tole de Fier-Siliciu ; pe aceste pachete reactive de tole magnetice nu se pune niciun fel de bobinaj ; ele sunt doar taiate intr-o anumita geometrie cu totul si cu totul atipica fata de tot ceea ce se cunoaste la ora actuala in materie de electrotehnica,fiind dispuse pe un jug de forma speciala si care este integrat geometric jugurilor pieselor polare,-amplasarea acestor pachete magnetice reactive facandu-se in intrefierul pieselor polare care reprezinta sursa de camp magnetic ; 4,- felul in care liniile de camp comune ale celor minim doua piese polare strabat intrefierul,va genera magnetizarea pe o anumita directie de polarizare a elementelor de reactie situate in intrefier ; acestea fiind mai multe si independente una fata de cealalta,fiecare dintre ele va reactiona independent formand un anumit vector cinetic ; variatia reluctantei(datorata spatiului gol - aer - dintre elementele reactive)va participa la dinamica rotorului,in sensul amplificarii fortei sale cinetice ; in final se face o insumare vectoriala a momentelor cinetice la care se adauga o forta magnetomotoare cauzata de variatia reluctantei in cadrul elementului rotoric ,- si iata,avem conversia energiei magnetice in energie cinetica a elementului de rotatie ; 5,- intretinerea miscarii...am precizat ca liniile de camp trebuie sa fie perfect inchise,deci dispozitivul magnetic este static, fix,fara piese in miscare ; elementul mobil - ce dupa dorinta poate descrie o miscare de translatie,de rotatie,etc - vine situat in intrefierul pieselor polare,fiind o componenta aparte a agregatului ; altminteri sursa de camp magnetic este statica si are asigurata inchiderea perfecta in juguri magnetice a liniilor de camp ; daca este vorba de electromagneti,functionarea este intretinuta de curentul electric de excitatie a pieselor polare ; daca este vorba de magneti permanenti,acestia vor functiona atata vreme cat materialul nu va fi "demagnetizat" - la magnetii de buna calitate ademagnetizarea se produce in multi ani de zile...Practic insa,miscarea nu va tine atat de mult datorita limitelor de uzura ale elementelor mecanice ,- arbore,lagare,piese alunecatoare,etc.Pe de alta parte,incalzirea componentelor motorului influenteaza negativ calitatile magnetice ale materialului si randamentul. In ce priveste performantele motoarelor electrice actuale,testate de unele firme...Nu vreau sa repet ceea ce am spus in mesajul precedent.Daca aceste motoare nu sunt introduse in mare productie de serie,aceasta nu se datoreaza in primul rand lipsei unor surse electrice apte de a fi imbarcate(de bine,de rau-sursele electrice ar exista...)dar motoarele sunt inca de fiabilitate mult prea mica pentru a inlocui motorul de combustie interna. Este necesar un motor robust,cu o buna fiabilitate,consum energetic foarte redus,randament bun,etc.Niciunul din motoarele electrice clasice nici macar nu se apropie de aceste criterii.... |
#1551
Posted 19 April 2017 - 17:35
Trebuie sa-mi fac si eu un... motor care sa se invirta pe nimic.
Daca merge va spun ca merge dar, nu va spun cum l-am facut si nici nu il arat nimanui. Edited by barbu78, 19 April 2017 - 17:36. |
#1552
Posted 20 April 2017 - 17:02
Magneti au o energie interna , care se manifesta asupra unui material feromagnetic cu o anumita forta pe o anumita distanta si aceasta energie ,( Lm. ) reprezinta mai mult decat nimic. Totul este sa gasesti un sistem fizic unde suma lucrurilor mecanice pe cele 3 axe de coordonate sa fie diferita de zero . Grea problema .
Edited by Dany_Darke, 21 April 2017 - 08:03. |
#1553
Posted 21 April 2017 - 00:09
Problema a fost rezolvata in secolul 12 e.n. de un inginer francez, care a descoperit una din modalitatile prin care se poate obtine free energy folosind magneti.
Sunt folositi ca si artificiu cuantic pt. a extrage energia pe care o numim astazi zero point energy. A realizat un mecanism duplex angrenat, care foloseste arhitectura duplex pt. a anula fortele antagonice, reusind insa sa extraga simultan free energy de origine zero point energy, prin artificiul cuantic dat de magneti. Forta magnetica este o forta conservativa, ca si cea mecanica acumulata intr-un resort. In cel mai bun caz e un acumulator destul de slab de energie. E ridicol sa crezi ca poti sa extragi o energie semnificativa din magneti. In sec 17-18 au fast cativa care au incercat sa faca trasuri fara cai, dotate cu arcuri ca la ceasuri. Mergeau cu ele putin prin curtea castelului, dupa care arcul era destins si trebuia luat la manivela... Edited by loock, 21 April 2017 - 00:28. |
#1554
Posted 21 April 2017 - 05:36
Daca ai o schema a inginerului francez , sunt curios. In rest sunt perfect de acord cu tine .
Edited by Dany_Darke, 21 April 2017 - 08:03. |
#1555
Posted 21 April 2017 - 05:53
Si acum o situatie unde apare o diferenta foarte mare intre forta de atractie si forta de respingere dintre magneti, sau invers . Raportul dintre forte are valoarea 23 masurata de mine. Pentru experiment am folosit magneti din ferita dura care au fost supusi unui simplu procedeu de remagnetizare cu ajutorul unui magnet din Neodim , pe un timp foarte scurt de 2 sec. In fig. 1 a sunt magnetii asa cum au fost fabricati , iar in fig. 1 b , transformati. Ex . Atractie 690 gr. respingere 30 gr. sau invers daca dorim .
Attached FilesEdited by scanteitudorel, 21 April 2017 - 05:54. |
#1556
Posted 21 April 2017 - 11:49
Pai ori esti de acord cu forta conservativa, ori nu esti cand povestesti de 690 vs 30g...
Explicatia e evidenta - polarizarea nu este asa de simpla in oglinda cum o prezinti, ci are o forma asimetrica fata de volumetria magnetilor si fetele lor. Pe partea pe care se atrag ai N - S puternic dominat, si periferic ai f. superficial si campuri de acelasi fel care se resping doar usor. Pe partea in care se resping polarizarea asimetrica are intamplator campuri mai puternice ale polilor opusi, a.i. ele contracareaza mare parte din forta de respingere. E o ciudatenie, dar nu ai cum sa o folosesti pt a extrage free energy, pt ca problema e cum ii desparti cand se atrag. E mai rezonabil sa incerci cu magneti polarizati mai clasic. E nevoie de o constructie duplex care sa anuleze fortele antagonice la atractie. Duplex inseamna simultan doua mecanisme agrenate comun. Am mai povestit, si se gasesc scheme pe net usor. E adevarat ca o imagine face cat 1000 de cuvinte, dar uite ca se gasesc pe net scheme si multi tot nu le inteleg chit ca sunt ridicol de stupid de simple, tehnologie din sec 12... Daca nu intelegi explicatia mea in cuvinte, nu intelegi nici desenele chiar daca sunt stupid de simple. Vizualizeaza imaginar doua roti identice vazute frontal, una in stanga si una in dreapta, la aceeasi inaltime, cu o mica distanta intre ele - care distanta se calibreza si regleaza pt. functionare optima. Rotile sunt angrenate intre ele undeva in spate, de ex. prin intermediul unor roti dintate concentrice cu primele si cu diametru mai mare cat sa acopere distanta dintre primele. Pe primele sunt plasati radial magneti, in oglinada intre roti, cu poli de acelasi fel !!!, deci au ambele fie NN fie SS, cu polarizare simetrica, care se atrag si resping la fel de puternic. Ideal ar fi sa se respinga mai tare, dar nu te stresa daca nu gasesti... In jumatatea de jos, se plaseaza vertical un separator feromagnetic la mijloc intre rotile cu magneti. Repet, de jos pana la jumatate. In partea de jos magnetii sunt atrasi de separatorul magnetic, dar simultan se resping intre ei - aici intervine calibrarea pt a anula cat mai bine fortele antagonice, prin distanta si grosimea aleasa special pt. separator. O sa apara curenti electrici de respingere, care trebuie si ei recuperati si utilizati motor pt a se compensa si efectul lor !!! In jumatatea superioara, cum scapa de separatorul feromagnetic, magnetii si rotile se resping liber - si de aici se extrage lucru mecanic si free energy. Este destul de mic castigul, si repet ca trebuie utilizat si curentul electric indus care altfel franeaza instalatia. Edited by loock, 21 April 2017 - 12:14. |
#1557
Posted 21 April 2017 - 12:20
Pt. ca este absurd altfel, castigul de energie se explica prin extractie de zero point energy.
Exista si alte solutii pt a extrage ZPM, si magnetice, si cu piese in miscare, si solid state. Se poate chiar si fara artificii cuantice, prin conversie de energie cinetica in flux continuu in motoare repulsoare, la viteze chiar surprinzator de mici, extrem de mici fata de unele relativiste, dar totusi de minim cateva sute m/s. Cele din urma reprezinta tot o solutie primitiva de a extrage ZPM, dar permit o extractie de o magnitudine mult superioara. Din cauza asta cele magnetice nu prezinta mare interes pt. cei capabili sa le inteleaga si fabrice. Poti sa scoti si zeci de KW daca iti pui capul cu ele, chiar si relativ compacte, insa e nevoie de o abordare f. serioasa si industriala pt. a ajunge la astfel de performante. Cine e capabil de asa ceva, mai degraba se apleaca catre motoare repulsoare care permit deja usor performante cu mai multe ordine de magnitudine peste. Iar repulsoarele se pot face si de puteri nelimitate, dar cine e capabil sa faca repulsoare cu 4 ordine de magnitudine peste cele magnetice, deja e capabil sa faca si ZPM-uri solid state care deja sunt altceva, nu mai sunt primitivisme. Si ele pot fi pe generatii, mai primitive si mai evoluate, dar sunt oricum din alta civilizatie fata de cele cu piese in miscare... Edited by loock, 21 April 2017 - 12:45. |
#1558
Posted 21 April 2017 - 13:32
Quote loock E o ciudatenie, dar nu ai cum sa o folosesti pt a extrage free energy, pt ca problema e cum ii desparti cand se atrag Edited by scanteitudorel, 21 April 2017 - 13:39. |
|
#1559
Posted 21 April 2017 - 16:24
Quote loock]Este destul de mic castigul, si repet ca trebuie utilizat si curentul electric indus care altfel franeaza instalatia. |
#1560
Posted 21 April 2017 - 17:01
loock, Asta ai incercat sa-mi prezinti mai sus ? Forte echilibrate ? Adica forta de respingere dintre magneti este egala cu suma fortelor de atractie a fiecarui magnet in parte de materialul feromagnetic ? Mi-ai scris ca energia obtinuta este mica . Miscarea este perpetua ?
Attached Files |
#1561
Posted 21 April 2017 - 18:52
loock , am inteles modelul descris de tine . Este interesant ,chiar imi place . Ramane sa-l studiez mai cu atentie . Se pare ca in modelele pe care le experimentez aplicarea fortei Laplace nu am avut-o in vedere , de aceia te-am intrebat ; Cu Legea Lentz cum ramane ?
Edited by scanteitudorel, 21 April 2017 - 18:55. |
#1562
Posted 21 April 2017 - 23:13
scanteitudorel, on 21 aprilie 2017 - 13:32, said:
Dar unde am scris eu ca folosesc aceasta metoda pentru free energy? Energia magnetica este foarte mica, similara cu un resort, e destul de clara treaba, e o forta conservativa. Daca nu vrei sa folosesti magneti doar ca artificiu cuantic pt. a extrage zero point energy - din eter nu din ei, ce anume vrei sa faci mai exact ????? Ai tot scris pe forum si tot nu se intelege. Motor magnetic PM (perpetuum mobile) care sa nu fie nici extractor de ZPM (zero point module) nu ai cum sa faci - e o aberatie. Daca extrage ZPM o poate face pana vin barbatii in negru, sau pana se destabilizeaza universul si se ciocnesc planurile existentei din a 13-a dimensiune cand se da restart cu Big Bang... scanteitudorel, on 21 aprilie 2017 - 16:24, said:
Interesant . Ce ne facem cu legea Lentz.? Dar tu stii mai bine si te rog sa-mi dai si mie adresa cu schema de pe internet. scanteitudorel, on 21 aprilie 2017 - 17:01, said:
loock, Asta ai incercat sa-mi prezinti mai sus ? Forte echilibrate ? Adica forta de respingere dintre magneti este egala cu suma fortelor de atractie a fiecarui magnet in parte de materialul feromagnetic ? Mi-ai scris ca energia obtinuta este mica . Miscarea este perpetua ? Eu am scris sa-ti imaginezi roti vazute frontal, nu lateral. Miscarea e perpetua dar nu e PM, ci sursa/extractor ZPM cu piese in miscare. scanteitudorel, on 21 aprilie 2017 - 18:52, said:
loock , am inteles modelul descris de tine . Este interesant ,chiar imi place . Ramane sa-l studiez mai cu atentie . Se pare ca in modelele pe care le experimentez aplicarea fortei Laplace nu am avut-o in vedere , de aceia te-am intrebat ; Cu Legea Lentz cum ramane ? In secolul 12 nu era nascut nici Pierre-Simon Laplace, si cu atat mai putin Emil Lentz. Despre "eter" se stia ca exista. E mai putin important acum daca inginerul francez din sec. 12 a realizat ca a inventat un ZPM primitiv cu piese in miscare, sau daca a considerat eronat ca a inventat un P.M. de speta I ( I de I...) Edited by loock, 21 April 2017 - 23:33. |
#1563
Posted 22 April 2017 - 05:17
Quote loock ,Vizualizeaza imaginar doua roti identice vazute frontal, una in stanga si una in dreapta, la aceeasi inaltime, cu o mica distanta intre ele - care distanta se calibreza si regleaza pt. functionare optima Quote loock :Motor magnetic PM (perpetuum mobile) care sa nu fie nici extractor de ZPM (zero point module) nu ai cum sa faci - e o aberatie. Edited by scanteitudorel, 22 April 2017 - 05:27. |
|
#1564
Posted 22 April 2017 - 05:36
Exceptionala aceasta discutie! Intra sigur in cartea de aur a Fizicii!
|
#1566
Posted 24 April 2017 - 00:58
Bobinele nu au ce sa caute in prim plan.
Designul dublu duplex trebuie sa anuleze campurile M si EM in jumatatea de jos. In cea de sus apare diferenta de potential dar acolo se resping deci nu e de franare. Se poate colecta, dar nu e obligatoriu, si fie se pun in scurt prin colectoare si conductoare electrice intre roti-magneti si separatorul feromagnetic, fie se alimenteaza un motor auxiliar care antreneaza si el instalatia - pt. a compensa un eventual randament scazut al anularii campurilor din prima jumatate - eventual se realizeaza o constructie multipla cu cel putin inca un rand de roti defazat cu 1/2 sector de magneti, pt. echilibrarea pulsurilor de cuplu, si se compenseaza suplimentar si cu volanta. Edited by loock, 24 April 2017 - 01:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users