Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motoare magnetice
Last Updated: Oct 11 2018 05:58, Started by
ender_w
, Apr 16 2007 14:13
·
0
#1
Posted 16 April 2007 - 14:13
Nu stiu daca se poate realiza dar acest tip deja le-a scos la vanzare http://www.perendev-power.com/
Din poza atasata de mine cred ca ar fi posibi dar nu gasesc shielding pt magneti pt ca as vrea sa incerc sa construiesc unul. Probabil ca este posibil dar intrebarea este cat timp vor rezista magnetii? Ideea e ca daca ar merge va schimba complet problema energiei si ma intreb de ce nu a aparut deja pe piata, de ce inca ne chinuim cu termocentrale, centrale atomice etc. http://www.eveniment...uum-mobile.html -->se pare ca si un rus a facut un motor magnetic Voi ce credeti e posibil sau nu? magnetic_motor.gif 4.99K 1052 downloads |
#2
Posted 16 April 2007 - 15:15
Shielding magnetic ai putea recupera de la niste difuzoare defecte din televizoare sau boxe de calculator. . Dar deocamdata sunt cam scumpe "motoarele" astea pentru a le folosi la scara mai mare decat pentru un experiment pe birou.
Edited by mc_h, 16 April 2007 - 15:15. |
#3
Posted 17 April 2007 - 09:17
Din clasa primara m-am gindit la asa un motor, cu magneti care sa se respinga.....
Cel mai ieftini magneti (dar si slabi) sint la accesorile pt mobila, magnetii care tin usile inchise. Da, probabil ecranarea unui capat al magentului este secretul.... Edited by H725, 17 April 2007 - 09:20. |
#4
Posted 17 April 2007 - 12:10
Nu vă mai întrebați de ce nu se folosesc sursele noi de energie. Până nu se epuizează combustibilii fosili de pe planetă, la alea nu se va renunța. Sunt prea mulți bani acolo. Ce? Crezi că motoarele hibrid acum s-au inventat? Sau motorul cu hidrogen? Crezi că poluarea nu e redusă pentru că e foarte greu sau pentru că e cam imposibil să desființezi industria petrolului?
Asta ca o paranteză. Eu doar sper să apuc implementarea acestor noi tehnologii. Iar din câte se anunță, am șanse mari. |
#5
Posted 17 April 2007 - 12:44
Fr3ak, on Apr 17 2007, 13:10, said: Nu vă mai întrebați de ce nu se folosesc sursele noi de energie. Până nu se epuizează combustibilii fosili de pe planetă, la alea nu se va renunța. Sunt prea mulți bani acolo. Ce? Crezi că motoarele hibrid acum s-au inventat? Sau motorul cu hidrogen? Crezi că poluarea nu e redusă pentru că e foarte greu sau pentru că e cam imposibil să desființezi industria petrolului? Asta ca o paranteză. Eu doar sper să apuc implementarea acestor noi tehnologii. Iar din câte se anunță, am șanse mari. Acum intreb din nou, din poza atasata de mine in primul post voi credeti ca e posibil sa construim un motor magnetic? Daca da, atunci sa ne apucam de treaba ca nu e mare lucru desi marea problema ramane shielding-ul, daca voi stiti de unde as face rost de asa ceva, va rog sa-mi spuneti. http://www.blockemf....roducts_id=5114 dar din pacate am inteles ca nu merge cu asa ceva. P.S. De ce ati mutat topicul de la editoriale? cred ca acolo ar fi avut un succes mai mare |
#7
Posted 17 April 2007 - 13:06
Nenea Zap, on Apr 17 2007, 13:51, said: Nu se demagnetizeaza dupa un timp ? |
#8
Posted 17 April 2007 - 13:39
eu incerc de vreo 11 ani sa fac motorul asta. Problema este ca nu exista (sau nu am gasit eu pana acum) un material pe post de shield magnetic si care , la fel de important, sa nu fie atras de magneti. Am incercat sute de combinatii de materiale si degeaba.
|
#9
Posted 17 April 2007 - 14:21
magnetii se magnetizeaza cu un electromagnet foarte puternic. Daca se demagnetizeaza, nu e nici o problema pt a fi re-magnetizati din nou...
|
#10
Posted 17 April 2007 - 14:41
|
#11
Posted 17 April 2007 - 14:48
Nu te gândi la perpetuum mobile.
Nu e vorba că punem magneți și gata, călătorim veșnic, pe gratis. Și dacă ai schimba magneții săptămânal, și să ieși la cam același preț ca și cu benzina (să zicem de automobile), dar măcar ai scăpat de poluare. Iar benzinăriile ar fi înlocuite de „stații de remagnetizare”. Și binențeles, plătești curentul... |
#12
Posted 17 April 2007 - 15:13
Motoare magnetice zice, pai voi credeti ca nu sunt o gramada de proiecte din astea pe hartie, chiar si teste reusite? Inca merge monopolul motoarelor clasice, cu nspe mii norme de poluare.
Faza este ca tot de mana noastra o sa ne ducem drq, adica o sa murim ... nu dureaza mult, cativa ani. Procesul de distrugere este ireversibil aici este distractia, asa ca mai bine inventam o planeta sa ne mutam, sau un aparat care sa asimileze in vreun fel poluarea din aer . O idee geniala, dar cam tarzie. Banu e ochiu dracului. |
#13
Posted 17 April 2007 - 21:29
N-as fi vrut sa va dezamagesc, ca sunteti simpatici, dar m-am gandit ca mai bine va bateti capul cu ceva util decat sa visati cu ochii deschisi.
Luati un magnet, sau doi, sau zece si calculati energia campului generat de acestia. Gasiti formulele in orice compendiu de fizica. Veti avea o surpriza. Conform principiului conservarii energiei si presupunand ca veti stoarce si ultima picatura de vlaga din magneti, veti constata ca nu ajungeti prea departe cu motorul vostru. Deci, daca va hotarati totusi sa plecati la drum, va sfatuiesc sa luati si niste pedale cu voi, ca sa nu va-ntoarceti pe jos. Ati intuit bine, problema solutiei propuse de voi se afla in shield-uri. Din pacate, conform aceluiasi principiu al conservarii energiei, energia necesara activarii acestora este cel putin egala cu cea a campului generat de magnetii respectivi. Naspa, nu? |
#14
Posted 17 April 2007 - 22:45
Thorp, on Apr 17 2007, 22:29, said: N-as fi vrut sa va dezamagesc, ca sunteti simpatici, dar m-am gandit ca mai bine va bateti capul cu ceva util decat sa visati cu ochii deschisi. Luati un magnet, sau doi, sau zece si calculati energia campului generat de acestia. Gasiti formulele in orice compendiu de fizica. Veti avea o surpriza. Conform principiului conservarii energiei si presupunand ca veti stoarce si ultima picatura de vlaga din magneti, veti constata ca nu ajungeti prea departe cu motorul vostru. Deci, daca va hotarati totusi sa plecati la drum, va sfatuiesc sa luati si niste pedale cu voi, ca sa nu va-ntoarceti pe jos. Ati intuit bine, problema solutiei propuse de voi se afla in shield-uri. Din pacate, conform aceluiasi principiu al conservarii energiei, energia necesara activarii acestora este cel putin egala cu cea a campului generat de magnetii respectivi. Naspa, nu? Dar din ce se fac shieldurile? Dacă tot suntem pe subiect? |
#15
Posted 18 April 2007 - 06:04
Fr3ak, on Apr 17 2007, 23:45, said: Dar din ce se fac shieldurile? Dacă tot suntem pe subiect? Nu stiu, probabil cu un camp electromagnetic egal si de sens opus. Ideea motorului magnetic nu este rea, dar nu cred ca transformarea energiei inmagazinate in magneti direct in lucru mecanic este solutia. Oricare ar fi aceasta, mai mult ca sigur ca un astfel de motor ar intampina aceleasi probleme ca ale motoarelor electrice alimentate de acumulatorii din portbagaj. Ca sa ajungi pana-n centru, trebuie sa cari dupa tine o remorca plina cu magneti. |
|
#16
Posted 18 April 2007 - 14:01
Thorp, on Apr 17 2007, 22:29, said: N-as fi vrut sa va dezamagesc, ca sunteti simpatici, dar m-am gandit ca mai bine va bateti capul cu ceva util decat sa visati cu ochii deschisi. Luati un magnet, sau doi, sau zece si calculati energia campului generat de acestia. Gasiti formulele in orice compendiu de fizica. Veti avea o surpriza. Conform principiului conservarii energiei si presupunand ca veti stoarce si ultima picatura de vlaga din magneti, veti constata ca nu ajungeti prea departe cu motorul vostru. Deci, daca va hotarati totusi sa plecati la drum, va sfatuiesc sa luati si niste pedale cu voi, ca sa nu va-ntoarceti pe jos. Ati intuit bine, problema solutiei propuse de voi se afla in shield-uri. Din pacate, conform aceluiasi principiu al conservarii energiei, energia necesara activarii acestora este cel putin egala cu cea a campului generat de magnetii respectivi. Naspa, nu? sa te uiti si la clipul pe care il atasez magmotor_web.wmv 1.43MB 1034 downloads |
#17
Posted 18 April 2007 - 14:25
Eu gândesc în automobile, e defectul meu, dar e valabil pentru orice altă aplicație.
Dacă zice că unu din ăla scoate 300kw timp de 5 ani, jos pălăria. Și e 38.000 de euro. Eu consider că un motoraș mai mic, de 100 kw să zicem, care să țină 3 ani, deja scoți sub 10.000. Dacă se trece la producție industrială, și mai puțin. Deci deja se poate gândi la înlocuirea motoarelor clasice. Binențeles dacă e adevărată faza. Dar ar mai fi câteva întrebări de pus: 1. Ce resursă globală de magnet natural avem la dispoziție? 2. Se poate reîncărca magnetul natural, și cu ce randament. 3. Dacă o parte din energia produsă se poate redistribui pentru reîncărcarea proprie a magneților din motor și iar, cu ce randament? |
#18
Posted 19 April 2007 - 12:50
Fr3ak, on Apr 18 2007, 15:25, said: Binențeles dacă e adevărată faza. Bineinteles ca este adevarata. Motivul pentru care au publicat un filmulet cu un titirez rudimentar in loc sa ne arate super-motorul de 300 kw este necunoscut deocamdata. Noi ii credem pe cuvant, nu-i asa? Edited by Thorp, 19 April 2007 - 12:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users