Dacia 1310
Last Updated: Jul 21 2018 15:51, Started by
citizenx
, Sep 19 2004 21:49
·
0
#21
Posted 13 April 2007 - 15:05
E un gunoi de masina. Daca ai fi mers cu un reno12 din anii 70 ai fi vazut ca originalul este antifonat si nu se aude motorul, are geamuri atermice (nu se aburesc cum da frigul/ploaia afara)...
Cind aveam 1310 niciodata nu eram sigur ca nu ma lasa in drum. Aveam toate cheile si surubelnitele in buzunarul de la usa. De exemplu stiam si cind se rupe cureaua de radiator, numai privind ceasurile de bord. Am schimbat vreo 6 planetare, 4-5 placi de presiune, 4 discuri de ambreiaj (in 100,000km). Masina dupa 5 ani avea aripile gaurite de rugina (si fusese antifonata suplimentar). Dupa 2-3 ani vopseaua era mata, dupa 5 am revopsit-o. Dupa 1 an incepuse sa curga radiatorul. Am schimbat 3 ceasuri kilometraj. Cauciucurile romanesti erau zbircite si imbatrinite, desi nu erau uzate. Usile trebuiau periodic reglate zavoarele sau cum sa le zic. Centurile de siguranta erau fixe Volanul s-a blocat in timpul mersului, noroc ca eram in oras, cu 20km/h. Dupa vreo 2 ani toba s-a gaurit de rugina, ma rog, am pus una artizanala de inox si nu am mai avut probleme. Am plecat o data spre bucuresti, pe la herculane a inceput sa huruie, la severin am oprit sa schimb rulmentii fata. Intr-o vreme consuma 20 litri in oras, constant. Am rezolvat problema decit schimbind carburatorul. A fost si furata o data, ca doar nu are nici o protectie antihoti. Dupa ce am recuperat-o am si vindut-o urgent (ca oricum mai aveam 2 masini). Dacia de serviciu era sa ia foc in benzinarie, de la contactul pornire, noroc cu genialul ala cablu albastru, am putut sa deconectez repede curentul... A fost cea mai proasta masina din viata si NU POT SA INTELEG de ce dupa revolutie inca mai existau NAIVI care sa cumpere Dacia noua in loc de SH strain, crezind ca lucrul nou este nou si ca cel vechi se va strica. Acest topic ar trebui mutat la FUN.... Edited by H725, 13 April 2007 - 15:09. |
#24
Posted 14 April 2007 - 01:23
chiar daca merge cu gpl, tot o troaca ramine. a se merge cu ea numai in oras. tot timpul se strica ceva la ea.
acum o sa mai dispara citeva mii de dacii antice... reincepe programul rabla! |
#25
Posted 14 April 2007 - 10:29
Dacia 1310 e buna pt cineva care abia sia luat permisul si vrea sa invete sa conduca si sa invete sa mai si repare ceva daca ramane in pana(eventual sa impinga)in rest E O RABLA
|
#26
Posted 14 April 2007 - 11:58
Se confirma, rabla de la A la Z! Am avut una (fabricata 1981) din 97 pana anul trecut. Am invatat cam cum functioneaza orice sistem din ea, si cred ca as fi putut s-o desfac si s-o fac la loc. Am urat masina asta cu tot sufletul (in special in ultima parte a "vietii"), dar trebuie sa-i recunoasteti un merit: orice altceva pare suficient de bun, daca ai Dacia 1300 cu care sa compari. nu mai dau detalii ca se interpreteaza gresit.
|
#28
Posted 18 April 2007 - 09:29
Mai toti recunoastem ca a avut atatea probleme incat am invatat din ce este facuta si cum sa inlocuim majoritatea pieselor . Daca nu ar fi fost ea cum am fi putut oare sa apreciem masinile pe care mergem astazi sau visam ca vom merge intr-o zi ?
|
|
#29
Posted 20 April 2007 - 16:08
soferincepator, on Apr 18 2007, 10:29, said: Mai toti recunoastem ca a avut atatea probleme incat am invatat din ce este facuta si cum sa inlocuim majoritatea pieselor . Daca nu ar fi fost ea cum am fi putut oare sa apreciem masinile pe care mergem astazi sau visam ca vom merge intr-o zi ? Parerea mea ...este masina ideala pentru a invata sa conduci ! Senzatia de nesiguranta , motorul care se opreste din cand in cand , volanul fara servo. !!! Am vazut niste "mari soferi" care au facut scoala pe Matiz & Logan si cand s-au urcat prima oara intr-o Dacie 1310 nu stiau sa mearga drept. In rest ...ce sa zic ... am avut parte de cele mai frumoase intamplari .... la drum mai lung ( Buc. - Buftea de ex.) ramaneam fara frane si simteam miros de incins , mergeam cu ea la service si se uitau la mine ca la un paranoic...chestii de genu` ! |
#30
Posted 20 April 2007 - 16:20
Ma, ce sa zic, io ma declar multumit de costurile extrem de mici pe care le implica aceasta masina.
|
#31
Posted 20 April 2007 - 16:28
Daca calculezi la cat timp schimbi ceva la ea nu cred ca mai sunt costurile de intretinere asa de mici
|
#32
Posted 20 April 2007 - 16:33
Sa stii ca nu e chiar asa. Uite de exemplu in ultimele 10 luni am bagat nici mai mult nici mai putin de 2 Ron pentru un amarat de arc de acceleratie.
|
#34
Posted 20 April 2007 - 16:38
In jur de 20.000 km.
LE: Una peste alta eu nu consider aceasta masina rabla. Fiecare o are cum o intretine. Si spun asta desi pe langa 1310 mai am o masina, masina din 2006. Edited by maryus_83, 20 April 2007 - 16:46. |
#35
Posted 20 April 2007 - 17:25
Am condus Dacia Break 80.000 km. Masina m-a lasat de cateva ori in drum insa erau chestii minore... gen jigler de relanti, bendix etc si in general reuseam sa o remediez pe drum. oricum s-a intamplat destul de rar. Eu am cumparat-o la 40.000 km. In 120.000 km nu am schimbat vreo panetara sau ambreiaje cum spunea cineva mai sus. Ideea este ca 1310 este destul de sensibila datorita calitatii pieselor si din acest motiv ca sa ai o Dacie insemna sa ai si cateva cunostinte de mecanica, electrica, etc si sa o intreti cum se cuvine. Daca faci lucrurile astea este o masina cu care iti faci treaba. Anul trecut am facut 1100 km cu ea (mare si inapoi) fara probleme. Am facut si un Transfagarasean cu ea ... aici a fost interesant ca am putut sa ne oprim sa admiram peisajul mai des ca se incingea motorul.
|
#36
Posted 20 April 2007 - 17:40
Ia nu vă mai plîngeți că așa a fost concepută de la bun început strategia de marketing la dacii: prețul de cumpărare era de fapt avansul iar ratele erau reparațiile și piesele.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users