Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme cu imprimanta HP
Last Updated: Mar 08 2019 20:43, Started by
MMGMARIUS
, Apr 03 2007 01:18
·
0
#19
Posted 21 November 2010 - 12:26
Ce eroare iti arata ? Oricum daca nu poti printa cel mai probabil cartusul tau sa ars si va trebuii sa cumperi cartus nou.
|
#20
Posted 08 January 2019 - 23:48
Salutare! Am avut o experienta neplacuta cu o imprimanta ce a fost la oferta in unele din supermarket-urile din Bucuresti. Dupa multe incercari de a instala driver-ul si softul la imprimanta HP 2130 am reusit sa d-au comanda de imprimare. Surpriza paginile erau cateva pentru testare printare si incadrare in pagina. Am trecut peste teste am dat print la pagina care ma interesa pe mine...si din nou surpriza. Imprimanta HP 2130 incepuse iar sa imprime testul. Si uite asa a repetat faza de vreo 6 ori pana cand m-am saturat si am dat cu ea de pamant. Sfatul meu este sa nu cumparati acest model ieftin. Nu va lasati pacaliti de pret, este o chinezarie ieftina.
|
#21
Posted 09 January 2019 - 18:40
In caz ca nu ai dat totusi cu ea de pamant, schimba cablul dintre imprimanta si pc/laptop. Pagini multe de test, scoate pt ca ai dat multe comenzi si au ramas in memorie. Zic si eu...
|
#22
Posted 09 January 2019 - 19:29
Este pagina de aliniere a cartuselor..........citeste instructiunile printate pe ea si executa-le !
|
#23
Posted 09 January 2019 - 21:24
FARAROTI, on 09 ianuarie 2019 - 18:40, said:
In caz ca nu ai dat totusi cu ea de pamant, schimba cablul dintre imprimanta si pc/laptop. Pagini multe de test, scoate pt ca ai dat multe comenzi si au ramas in memorie. Zic si eu... Problema este cu driverul, nu o recunoaste Windows 10 ChemTeacher, on 09 ianuarie 2019 - 19:29, said:
Este pagina de aliniere a cartuselor..........citeste instructiunile printate pe ea si executa-le ! Problema este cu driverul, nu o recunoaste Windows 10 |
#24
Posted 12 January 2019 - 07:07
Asa am crezut si eu si am instalat/dezinstalat driverele si de pe cd si de pe site ul hp. Pana la urma era de la cablu. Ultima data am instalat de pe site, deci sunt ok driverele. Tot windows 10 am.
|
#25
Posted 13 January 2019 - 20:32
Acum este prea tarziu pentru mine, am facut-o praf si mi-am descarcat toti nervii. Nu am sa mai incerc in viata mea imprimante HP.
|
#26
Posted 08 March 2019 - 20:43
Conosc imprimantele acestea. Am instalat si eu una sau doua si au functionat perfect. Nu vad problema. Hp -ulrile le scotesc eu cele mai bune limprimante cu toner sau cerneala, le recomnd cu caldura. Cei drept si mie imi vine sa dau cu unele de pamant, si nu numai cu imprimante, dar daca este sa recunos, dar nu recunosc niciodata, eu sunt de vina.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users