Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre Land Rover Defender
Last Updated: May 10 2016 09:40, Started by
akeem
, Mar 04 2004 07:59
·
0
#91
Posted 17 May 2006 - 00:04
servus ...acu' am picat si eu pe aici. nu sunt posesor de defender dar este o masina de care sunt 100% indragostit.acum am o bestie de asfalt un 530d si un patrol Gr de 2,8 din 96' ptr "fanteziile" mele.amj avut prilejul sa conduc un defender din dotarea unei armate din nato si mi-am schimbat complet parerea despre off road. defender este off road pur sange. pur si simplu "simtzi" gustul libertatii.ceea ce vreau eu sa va intreb este daca aveti idee de unde pot sa achizitionez un kit snorkel ptr patrolul meu.va multutmesc anticipat
|
#92
Posted 17 May 2006 - 20:14
1.jpg 173.53K
217 downloads
Gabbiano, on May 17 2006, 00:04, said: servus ...acu' am picat si eu pe aici. nu sunt posesor de defender dar este o masina de care sunt 100% indragostit.acum am o bestie de asfalt un 530d si un patrol Gr de 2,8 din 96' ptr "fanteziile" mele.amj avut prilejul sa conduc un defender din dotarea unei armate din nato si mi-am schimbat complet parerea despre off road. defender este off road pur sange. pur si simplu "simtzi" gustul libertatii.ceea ce vreau eu sa va intreb este daca aveti idee de unde pot sa achizitionez un kit snorkel ptr patrolul meu.va multutmesc anticipat fa-l singur. ca materiale o teva de plastic de 75-80 diametru, un furtun de aspirator industrial sau unul de aluminiu la instalatii de aer conditionat, 1-2 coturi de plastic care le gasesti impreuna la un magazin de materiale de constructie si capul filtrului care daca nu-l gasesti pe la un tractorist il mai poti gasi la camioanele tatra model vechi din plastic si cu ulei, mult mai bune decit primele in conditii de praf |
#93
Posted 17 May 2006 - 20:37
#94
Posted 01 June 2006 - 07:50
Auzi, dar daca tu zici ca cutia de pe TD5 e buna, in schimb problemele sunt la cutia cu tranzistori si diode, nu se poate monta una identica langa ea si cand te lasa in mijlocul dunelor doar sa muti stecherul de la una la alta? Sau nu e asa simplu?
|
#95
Posted 01 June 2006 - 09:12
akeem, on Jun 1 2006, 07:50, said: Auzi, dar daca tu zici ca cutia de pe TD5 e buna, in schimb problemele sunt la cutia cu tranzistori si diode, nu se poate monta una identica langa ea si cand te lasa in mijlocul dunelor doar sa muti stecherul de la una la alta? Sau nu e asa simplu? |
#96
Posted 01 June 2006 - 14:57
din cite am inteles dupa ce inlocuiesti unitatea propriu-zisa iti mai trebuie si un laptop cu ceva programe care-ti regleaza unitatea noua in functie de parametrii motorului. totusi, ca orice alt program trebuie sa se gaseasca pe undeva. daca mai aflu ceva iti dau un semn
cit despre cutiile de viteza am zis ca nu am auzit de probleme pina acum, ceea ce poata sa fie si pentru ca nu sint asa multe si mai ales omorite prin coclauri ca precedentele, nu neaparat ca sint mai bune |
#97
Posted 01 June 2006 - 15:21
Ei acum, nu trebuie sa te omori, intrebam asa, ca idee, ca mai dureaza pana imi trag eu un Def. Ce stii despre gama actuala, cat se mai fabrica, ei ziceau ca o schimba inca din 2005. Sper sa nu, ca atunci chiar n-ar mai fi nimic asemanator pe piata.
|
#98
Posted 01 June 2006 - 18:16
akeem, on Jun 1 2006, 15:21, said: Ei acum, nu trebuie sa te omori, intrebam asa, ca idee, ca mai dureaza pana imi trag eu un Def. Ce stii despre gama actuala, cat se mai fabrica, ei ziceau ca o schimba inca din 2005. Sper sa nu, ca atunci chiar n-ar mai fi nimic asemanator pe piata. -------------------------------------------------------------------------------- ]Produktie Defender veilig tot 2010, zie het artikel in Autoweek tocmai ce citeam un articolas care spunea ca se va mai fabrica pina in 2010. cit despre " ceva asemanator pe piata " poti sa stai linistit, spaniolii au dat clasa cu santana ps10, o varianta modernizata a lu LR serie 3 mult mai fiabila si confortabila decit defender. il cam strica stopurile din spate si nici nu e 4x4 permanent, dar pina la urma asta ar fi un plus |
#99
Posted 02 June 2006 - 15:08
Mda, uratele daca sunt alea lungi pe care le stiu eu. Si nici dupa alea 4 faruri nu ma omor, sunt prea sus si prea inghesuite, se vede ca a fost doar o adaptare. N-am o poza la indemana, ca sa vad daca vorbim de acelasi lucru.
Despre variantele militare SH ce stii, are vreun prieten de-al tau asa ceva? Astia din revista zic ca trebuie sa ai grija, ca multe sunt omorate. La noi, pe vremuri, ce era Dacie sau Aro, erau masini de comandanti bibilite si aranjate si era o afacere destul de buna sa pui mana pe una din asta. |
#100
Posted 02 June 2006 - 16:57
akeem, on Jun 2 2006, 15:08, said: Mda, uratele daca sunt alea lungi pe care le stiu eu. Si nici dupa alea 4 faruri nu ma omor, sunt prea sus si prea inghesuite, se vede ca a fost doar o adaptare. N-am o poza la indemana, ca sa vad daca vorbim de acelasi lucru. Despre variantele militare SH ce stii, are vreun prieten de-al tau asa ceva? Astia din revista zic ca trebuie sa ai grija, ca multe sunt omorate. La noi, pe vremuri, ce era Dacie sau Aro, erau masini de comandanti bibilite si aranjate si era o afacere destul de buna sa pui mana pe una din asta. cit despre SH nu stiu ce sa spun. aici mai apar de la armata, dar in general le iei sub 30 000km. eu am luat acum 5 ani un S3 din '81 la 6000km in perfecta stare dar vopsit de citeva ori cu bidineaua. depinde si de unde le iei si probabil difera conditiile de la tara la tara Attached Files |
|
#101
Posted 05 June 2006 - 12:41
Urate stopuri si prost puse, cum ai dat un pic cu spatele in ceva, cum risti sa le crapi. Le prefer pe cele de la Def, or arata ele ca in evul mediu dar macar sunt mai ferite.
Apropo, am vazut stopuri identice pe la niste remorci de TIR-uri, s-ar putea sa fie tot astea, cred ca daca motorul e de Iveco, logic si stopurile tot de Iveco ar trebui sa fie. La varianta de PS10 de care vorbeam eu, una militara, stopurile sunt tot astea, dar puse vertical si bagate in tabla, exact ca la ARO 24. |
#102
Posted 13 June 2006 - 19:31
stie cineva unde pot gasi un manual service pentru un Land Rover defender model 110 din 2000 cu motor td5???
|
#103
Posted 14 June 2006 - 08:23
myllenyum, on Jun 13 2006, 19:31, said: stie cineva unde pot gasi un manual service pentru un Land Rover defender model 110 din 2000 cu motor td5??? www.landrover.ee/est/varia/downloads/cars.htm - 50k sau si mai simplu da un search pe google manual + landrover |
#104
Posted 14 June 2006 - 15:08
Mai zi-mi niste chestii:
- am vazut ca butucul rotii din fata se vireaza intr-o sfera din capatul puntii (normal, fiind punte rigida, n-are brate cu rotule), care, tot normal, indiferent cat ar fi masina de noroita, sfera tot curata e: cum se realizeaza asta, are vreo garnitura de etansare? nu sunt probleme de uzura, fiabilitate, cu tot noroiul ala? - la masinile astea noi bieletele de directie sunt in spatele puntii, la Defender le-am vazut in fata: nu sunt mai expuse? am vazut ca se pun niste tuburi de protectie peste ele, dar orisicum .... si nici scutul din fata nu poate sa le protejeze complet, ca el nu e lat din roata in roata ca altfel n-ai mai putea vira masina. |
#105
Posted 14 June 2006 - 16:10
preferatul meu este 109.
ce parere aveti de 6x6 australiene (Perentie)? Attached Files |
|
#106
Posted 14 June 2006 - 22:05
akeem, on Jun 14 2006, 15:08, said: Mai zi-mi niste chestii: - am vazut ca butucul rotii din fata se vireaza intr-o sfera din capatul puntii (normal, fiind punte rigida, n-are brate cu rotule), care, tot normal, indiferent cat ar fi masina de noroita, sfera tot curata e: cum se realizeaza asta, are vreo garnitura de etansare? nu sunt probleme de uzura, fiabilitate, cu tot noroiul ala? au niste semeringuri care la modelele de inainte de 80 erau de piele si ar trebui sa aiba si niste burdufuri de protectie care nu stiu sigur daca sint standard. eu am avut burdufuri numai la def. celelalte (2 s2a si unul s3 diesel toate 3 model lung, 109) au fost/e fara si nu am avut probleme. primul chiar avea niste zgirieturi cam de 1,5 mm ( avea 1 200 000km saracul in logbook cind l-am luat eu) si nu pot sa spun ca m-am omorit sa-i completez uleiul in homocinetica. - la masinile astea noi bieletele de directie sunt in spatele puntii, la Defender le-am vazut in fata: nu sunt mai expuse? am vazut ca se pun niste tuburi de protectie peste ele, dar orisicum .... si nici scutul din fata nu poate sa le protejeze complet, ca el nu e lat din roata in roata ca altfel n-ai mai putea vira masina. daca de bara de directie care face legatura intre fuzete vorbim, atunci def. o are in spatele puntii si e ferita destul, la LR 88/109 e inaintea puntii si am vazut citeva strimbate. insa daca mergi incet nu prea ai cum s-o lovesti, de regula diferentialul atinge primul sau amortizorul de directie daca ai. in umila mea parere scuturi si alte protectii daca nu faci off road de competitie sint numai bani aruncati si kg in plus de carat degeba in loc sa cari apa si combustibil. oricum pe teren greu mergi la pas. depinde acum si ce vrei sa faci cu masina |
#107
Posted 09 January 2007 - 14:09
Care ar fi argumentele unui troliu hidraulic in locul unuia electric? Sau ma rog, o paralela intre ele, si pro si contra.
|
#108
Posted 09 January 2007 - 21:22
akeem, on Jan 9 2007, 15:09, said: Care ar fi argumentele unui troliu hidraulic in locul unuia electric? Sau ma rog, o paralela intre ele, si pro si contra. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users