Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 

Despre Land Rover Defender

- - - - -
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#73
cotzi

cotzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 07.09.2004
Aberezi... daca ai ajuns sa compari Terrano cu Cayenne... oricum o las balta pentru ca asta e un thread dedicat lui Defender. Asta e, am gresit.. e SUV, il pot compara chiar cu X5 sau cu Touareg V10  :coolspeak: Iar Patrol sigur ca e mai bun, doar e mai mare iar marimea conteza :naughty:

P.S. Cam crispata lumea pe aici... ma gandeam ca o sa aflu noi prieteni si am vrut sa fiu prietenos, incercand sa inchegam o discutie insa se pare ca interventia mea a avut efectul contrar. Scuze! Nu va mai deranjez. Promit!

Edited by cotzi, 12 August 2005 - 01:04.


#74
aztec

aztec

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 830
  • Înscris: 23.10.2003
poze cu toate modelele si versiunile de Land Rover defender... foarte bine pus la punc la acest capitol... 2 ore aveti ce face

http://www.defendernet.it/

#75
trami

trami

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 29.08.2005
Probleme, rezolvari, intretinere, alte link-uri, etc. Aproape totul numai despre Land Rover.
http://www.africalan...rum/default.asp
@akeem, si eu votez pentru Defender.

#76
ynocentzya

ynocentzya

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 05.08.2004
iubesc defenderu' m-am dat cu unu de la o companie de paza, dar paca patrolu din poza asta e mai masina..... nu modificarile ei... dar ce mi-a ajutat un patrol (ala ca ca in poza dar pur de serie) n-am sa uit niciodata

p.s. filtru ala de aer suspendat de care vb voi se numeste snorkel

Attached Files


Edited by ynocentzya, 13 September 2005 - 01:48.


#77
vladd

vladd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 28.03.2005

dacia_loo_gone, on Aug 11 2005, 23:33, said:

ba Terrano e foarte SUV... daca-l compari cu Defender nu e nici macar SUV, e masina de oras. Singura chestie utila in teren produsa de Nissan e Patrol-ul.

scrii tampenia si pleci.
Cred ca in topic se vorbea de terenul romanesc sau adiacent NU DE Vf. Aconcagua sau mangrovele Asiei.
Conform rationamentului matale loganul e masina de sufragerie nu?

#78
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
mai omule terrano este un suv, e drept ca unul mai evoluat insa este un suv. Se descurca pe drumurile putin mai desfundate, insa daca il bagi in teren greu vei avea probleme. De ce asta? Pentru ca un offroader adevarat are sasiul separat de caroserie, diferentiale autoblocante (nu softuri care sa imite ce e sfant , adica mecanic). Asa cum se zicea pe aici, offroadere adevarate ar fi: Mercedes g-class, Land Rover discovery, Toyota landcruiser (modele mai vechi), Nissan patrol, Mitsubishi pajero(care cu generatia actuala a facut trecerea de la offroader la suv de lux).

#79
vladd

vladd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 28.03.2005

romaximusro, on Sep 13 2005, 14:27, said:

mai omule terrano este un suv, e drept ca unul mai evoluat insa este un suv. Se descurca pe drumurile putin mai desfundate, insa daca il bagi in teren greu vei avea probleme. De ce asta? Pentru ca un offroader adevarat are sasiul separat de caroserie, diferentiale autoblocante (nu softuri care sa imite ce e sfant , adica mecanic). Asa cum se zicea pe aici, offroadere adevarate ar fi: Mercedes g-class, Land Rover discovery, Toyota landcruiser (modele mai vechi), Nissan patrol, Mitsubishi pajero(care cu generatia actuala a facut trecerea de la offroader la suv de lux).

<{POST_SNAPBACK}>

as putea sa adaug suspensii five-link macar pe una din punti, gume de tip M/T, troliu, etc. dar NU ASTA E DISCUTIA.
terrano e un SUV numai pentru ca apare la categoria respectiva in anunturile de prin reviste. SUV este si Outlander, X3 si chiar Ignis. Le putem compara? se pare ca NUU!  Limuzina este atat C5 cat si "maibah"  :P  
terrano e singura masina din lume care a fost construita pornind de la un off-road (Patrol) catre o masina mai comfortabila pe drumuri asfaltate. Insa terrano ramane masina pentru drumuri grele. Si prin ce drumuri grele a trecut! (e vb. de un 2,7TD din '98 cu 3 usi, gume standard)
Da-mi un terrano eu il bag in teren greu si vei vedea ca nu o sa am probleme

#80
dacuburebista

dacuburebista

    Still Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 30.09.2003
:D

incearca intii cu un ims sau o lada niva...

#81
gusteru

gusteru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005
ca proprietar de land rover- in momentul de fata nu mai am decit un 109 din 71 si un td5 din'02(ale dracului taxele astea) , trebuie sa va spun ca LR este intr-adevar foarte capabildar nu trebuie comparat cu alte masini pentru simplul fapt ca a fost fabricat nu ca masina ci ca tractor multifunctional. pe linga toate calitatile care le are trebuie mentionat si faptul ca e total antiaerodinamic, ca pozitia de conducere e foarte incomoda si ca de nou intra apa in el pe la usi. cineva intreba aici de fiabilitatea motorului td5. pot sa spun ca-i foarte bun dar nu stii cind te lasa electronica. cei care vor sa calatoreasca la distante mari si-au schimbat toti motoarele cu 300tdi. atentie si la cutiile de viteza in 5 trepte se cam duce axul primar iar abs-ul trebuie de revizuit cam o data la 3 ani sau mai repede. eu am distrus o cutie de viteza la fiecare tura in maroc. in schimb batrinul meu 109 slla din '71 care nu depaseste astrocomica viteza de 85 de km/h m-a dus pina in gana si inapoi doar cu doua pene de cauciuc si un furtun spart la radiator. deci pentru ture raid optati pentru orice fabricat inainte de 94- n-au electronica si abs- cu exceptia lui 2,5 td(nu ptea mai sint oricum) care are tendinta de a se supraincalzi. va spun toate astea nu numai din experienta mea, ci si din a altor calatori si colegi de club-in NL sintem 5200.
cum se spune in comunitatea LR "with landrover is never over" insa ramine de departe masina calatoriilor-raid capabila de orice si cu marele avantaj ca gasesti piese oriunde si daca nu permite improvizatii- cum spuneam la cele pre '94 fara electronica

#82
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Multumim si sa treci mai des. Aici la noi nu prea are cine sa scrie. Eu nu cred ca am vazut mai mult de 5 Defender in viata mea.
Tot ce stiu e din reviste (Land Rover Owner) pe care mi le aduce un prieten din Irlanda.

#83
gusteru

gusteru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005
acceseaza www.lrch.nl  sau landroverpagina.nl. prima e a clubului olandez care are o gramada de link-uri si in engleza iar pe cea dea 2 aai sa gasesti tot felul de la informatii tehnice pina la descrieri de calatorii
daca esti din bucuresti probabil pe la inceputul lui ianuarie poti sa-l vezi si pe al 6lea , sper sa-l termin pina atunci, îi inlocuiesc td5-ul cu un 200tdi multifuel, daca nu am sa vin cu batrinul mei 109

#84
gusteru

gusteru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005

 akeem, on Mar 4 2004, 08:59, said:

Ca tot a venit vorba despre Defender in thread-ul cu H2, am zis sa deschid unul nou, ma gandesc ca si printre voi sunt destui care apreciaza o recreere la sfarsit de saptamana in mijlocul naturii, atunci cand mai vor si altceva decat aglomeratie, galagie, fum, stres, etc., etc.
Dar vreau sa precizez de la bun inceput ca pentru mine a ma duce la munte nu inseamna deplasarea in Porsche Cayenne, cu cutie automata, piele Nappa si DVD-player si admirarea peisajului de pe balcon de la etajul 7 al Hotelului Alpin in timp ce-mi savurez cafeaua si o tigara ci petrecerea a catorva zile intr-un loc in care singura urma umana o reprezinta cel mult o cabanuta de barne, cu foc de lemne si fara curent electric. Nu cad nici in extrema cealalta cu catarari pe carari imposibile si traversarea unui munte doar cu rucsacul in spate - ii inteleg pe cei ce o fac dar pe mine pur si simplu nu ma pasioneaza.
Deci, o masina capabila, bine echipata, care sa ma duca pe drumuri forestiere fara teama ca raman intepenit acolo, dar nici ca-i zgarii vopseaua metalizata sau ca-i murdaresc cromurile cu noroi. Tragand linie si adunand => Defender, ca G-Klasse e totusi prea scump si pretentios iar Landcruiser (ala adevarat) nu se mai fabrica. Dar nu varianta scurta (90), deoarece nu sunt interesat de competitii gen trial, cu traseu de cativa km in care omori motorul si suspensiile prin gropi infernale si noroaie pana la praguri ci varianta lunga (110), pe care sa o captusesc bine cu tot soiul de echipamente.
Ma distreaza acum cand imi aduc aminte despre ideile mele de pe vremuri in materie de pregatire a unui 4x4: pe atunci preferatul meu era Nissan Terrano I, mai apoi Opel Frontera, iar gadget-urile se limitau la un bull-bar cromat + proiectoare si eventual niste roti supradimensionate.
Astazi mi-as dori (vise, taica) un Defender 110 kaki (sau camuflaj) si:
- motor diesel cu priza de aer la inaltime, radiator cu ventilator suplimentar, esapament din inox, baterie si filtre de aer speciale off-road.
- suspensii speciale, mai solide si cu cursa mai lunga.
- scuturi pt. directie, diferentiale si rezervor.
- bull-bar ,roll-cage si praguri.
- gratare de protectie pt. faruri, stopuri si geamuri.
- winch (chiar hidraulic!).
- caucioace speciale, cu margini ranforsate si sistem "second-air" sau "runflat".
- proiectoare suplimentare (am vazut unele de 210 watts, cu ventilare de aer, raza larga sau ingusta si bataie pana la 5 mile!).
- echipament de bord: inclinometru, GPS, etc.
- rampe de iesit din nisip sau pentru trecut peste santuri.
De asemenea se mai pot adauga: arzator pe motorina, instalatie de purificare a apei, instalatie de climatizare, topor, lopata, tarnacop, rezervoare suplimentare de apa si motorina, si nu in ultimul rand portbagaj pt acoperis ca sa ai unde pune toate astea inclusiv cortul. A, si sa nu uit: mai exista niste chestii pt capitonat interiorul, gen sandwich, impermeabile, ignifuge si izolatoare de zgomot (si huse pt. scaune la fel).
Mai adaugati si voi.

-un compresor, in nisip mai bine lasi presiunea la roti pina la 0,7 actionind astfel ca niste senile
-un troliu de mina cu care sa stabilizezi spatele atunci cind troliul din fata lucreaza pe diagonala.
-un cric hi-jack care se pune sub bari atunci cind ai pus sasiul pe pamint si care se poate folosi si ca troliu
-o scindura sanatoasa s-o pui sub cric cind faci o pana pe nisip sau teren moale, altfel in loc sa ridici masina ingropi cricul
- o plasa in spatele scaunelor ca sa te protejeze de toate bagajele care oricit de bine le-ai lega tot vor veni peste tine
- o statie radio HF si eventual una VHF in europa, sau macar un CB
- o a2a baterie pentru proiectoarele alea de 210wati
-plase de protectie la bull-bar care nu numai ca-ti protejeaza farurile dar se foloseste cu succes la uscarea lenjeriei
-o trusa de primajutor
-o harta buna fara de care GPS-ul nu face 2 bani
- SIRMA si DUCT TAPE bune la toate, eu nu plec fara niciodata
si  daca faci greseala sa pleci singur ,fara o a2a masina ia-ti o rabla de bicicleta cu care sa te duci dupa tractor cind te-ai intepenit

#85
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003

 akeem, on Mar 4 2004, 07:59, said:

Nu cad nici in extrema cealalta cu catarari pe carari imposibile si traversarea unui munte doar cu rucsacul in spate - ii inteleg pe cei ce o fac dar pe mine pur si simplu nu ma pasioneaza.

Ha, ha... de vreo 2 luni am o prietena care chiar cu asta se ocupa. Pana acum am dus-o cu vorba dar duminica n-am avut ce-i face, am fost la Piscu Negru. Eu am ramas acolo, dar ea a urcat pana la Balea pe vajgalau' ala (si in nici un caz pe drum). Cred ca am cam pus-o de-acum incolo. :huh:

On topic:
Pui si niste poze cu sculele tale? Poate ai si de prin peregrinari.

Edited by akeem, 25 November 2005 - 07:44.


#86
gusteru

gusteru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005
[quote name='akeem' post='1067888' date='Nov 25 2005, 08:43']
Ha, ha... de vreo 2 luni am o prietena care chiar cu asta se ocupa. Pana acum am dus-o cu vorba dar duminica n-am avut ce-i face, am fost la Piscu Negru. Eu am ramas acolo, dar ea a urcat pana la Balea pe vajgalau' ala (si in nici un caz pe drum). Cred ca am cam pus-o de-acum incolo. :huh:

On topic:
Pui si niste poze cu sculele tale? Poate ai si de prin peregrinari.
[/quote]


On topic:
Pui si niste poze cu sculele tale? Poate ai si de prin peregrinari.
[/quote]

Attached Files



#87
gusteru

gusteru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005

 gusteru, on Nov 27 2005, 19:04, said:

On topic:
Pui si niste poze cu sculele tale? Poate ai si de prin peregrinari.
Attached File  jennifer.jpg   129.17K   546 downloads
109 e in spania in pirinei, def-ul e una in andora si una in maroc. din pacate majoritatea pozelor sint clasice, cu aparat analog, cu digitale nu prea ma ocupAttached File  jennifer.jpg   129.17K   546 downloads

#88
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Asa... pentru Guster (voiam sa-ti scriu pe pm dar ma gandesc ca s-or mai folosi si altii).

- Dupa cate vad, una din probleme ar fi electronica, probabil de aceea versiunile militare XD Wolf au motor 300Tdi si nu TD5, ca sa nu ramana in fundu' gol in fata inamicului ca li s-a blocat Windows-ul. Treaba e, 300Tdi are chiar alimentare clasica, cu fiare, nici pic de electronica pe-acolo? Inseamna ca un tunning nu poti face decat dintr-un filtru de aer si un esapament?
- Pentru TD5 exista o gramada de firme de chip-tunning, care anunta cresteri de putere si cuplu de 30-50%, unele chiar mai mult. Asa e, sau e vrajeala comerciala? Ai mers cu asa ceva, se simte tare diferenta?
- Pe coclauri te ajuta foarte mult ABS si Traction Control sau mai degraba iti pierzi mana cu ele?
- Am citit ca intr-adevar una din marile probleme e arborele primar din cutia de viteze, cica nu stiu ce traseu de ungere n-a fost desenat cum trebuie, dar la cutia de TD5 s-ar fi remediat. Daca e asa, se poate monta o cutie de TD5 pe un 300Tdi?
- Ce Euro respecta 300Tdi? Ma gandesc daca poate fi inmatriculat in Romania. As vrea ca intr-un an-doi sa-mi trag si eu unul. N-are rost sa dau 25-30.000 de euro pe unul nou si chel, n-am nici atatia bani si parca nici nu-ti vine sa bagi masina noua pe aratura, cat ar fi el de Defender si de urat. Mai degraba unul de vreo 7-8 ani si 100.000 km la vreo 10.000 si inca ceva bani pentru cateva maruntisuri off-road, macar caucioace, troliu, snorkel si ceva scuturi. N-ajung eu in Ghana sau Maroc dar pe drumuri forestiere de pe la noi ma duc si acum cu Daciuta mea. Tu, daca ai avea 10.000 euro, ce ti-ai lua?

#89
gusteru

gusteru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005

 akeem, on Apr 30 2006, 20:45, said:

Asa... pentru Guster (voiam sa-ti scriu pe pm dar ma gandesc ca s-or mai folosi si altii).

- Dupa cate vad, una din probleme ar fi electronica, probabil de aceea versiunile militare XD Wolf au motor 300Tdi si nu TD5, ca sa nu ramana in fundu' gol in fata inamicului ca li s-a blocat Windows-ul. Treaba e, 300Tdi are chiar alimentare clasica, cu fiare, nici pic de electronica pe-acolo? Inseamna ca un tunning nu poti face decat dintr-un filtru de aer si un esapament?
   primele 300tdi au fost simple, apoi s-au modificat pompele de injectie care au fost controlate electronic, dar se pot inlocui cu cele de tip vechi


- Pentru TD5 exista o gramada de firme de chip-tunning, care anunta cresteri de putere si cuplu de 30-50%, unele chiar mai mult. Asa e, sau e vrajeala comerciala? Ai mers cu asa ceva, se simte tare diferenta?
  td 5 vine din fabrica cu numai 75% din puterea nominala. daca firma respectiva stie ce face vei avea o crestere simtitoare de turatie la motor cu consecintele de rigoare intre care se numara si o uzura mai rapida a motorului si in conditii extreme si incalzire. personal nu am mers cu unul modificat deci nu stiu ce sa spun, o sa mai intreb prin jur

- Pe coclauri te ajuta foarte mult ABS si Traction Control sau mai degraba iti pierzi mana cu ele?
    nu numai ca-ti pierzi mina, dar nici nu poti sa controlezi ferul cum vrei tu, te controleaza el pe tine. si in plus cind ai panta accentuata e bine nici sa nu folosesti frinele, o pui intr-aIa redus, mai ales daca ai un 110 la care i-o ia spatele inainte

- Am citit ca intr-adevar una din marile probleme e arborele primar din cutia de viteze, cica nu stiu ce traseu de ungere n-a fost desenat cum trebuie, dar la cutia de TD5 s-ar fi remediat. Daca e asa, se poate monta o cutie de TD5 pe un 300Tdi?
    n-am auzit de probleme la cutia de td5. la cutiile lt77s si r380 de la 200 si 300 tdi nu stiu daca asta-i problema  dar arata ca nu ar avea ulei, eu am spart 2, tot ce era inauntru arata ca fara ulei dar uleiul era la nivel, de altfel il controlez la fiecare 2000km.
  cutia de td5 nu se potriveste la 300tdi, celelalte cutii -lt77, lt77s,  r380 se potrivesc cu toate motoarele fabricate dupa 1968, exceptie  2600cmc cu 6 cil. in linie la care trebuie sa-i schimbi carcasa de ambreiaj sau sa-i modifici 2 gauri.


- Ce Euro respecta 300Tdi? Ma gandesc daca poate fi inmatriculat in Romania. As vrea ca intr-un an-doi sa-mi trag si eu unul. N-are rost sa dau 25-30.000 de euro pe unul nou si chel, n-am nici atatia bani si parca nici nu-ti vine sa bagi masina noua pe aratura, cat ar fi el de Defender si de urat. Mai degraba unul de vreo 7-8 ani si 100.000 km la vreo 10.000 si inca ceva bani pentru cateva maruntisuri off-road, macar caucioace, troliu, snorkel si ceva scuturi. N-ajung eu in Ghana sau Maroc dar pe drumuri forestiere de pe la noi ma duc si acum cu Daciuta mea. Tu, daca ai avea 10.000 euro, ce ti-ai lua?
  300tdi cu pompa controlata electronic are euro 3, cele fara electronica nu stiu, mai intreb.
  daca tot nu te duci pe distante mari ia unul scurt, un 90, e mai manevrabil in munti dar nu are tinuta de drum si ca si 110 cu 3 usi nu prea ai loc la volan daca esti lung in picioare, are o despartitura in spatele scaunelor. daca tot iei, ia un 300 fara electronica sau un 200 - e mai slab dar mult mai lejer de reparat si inghite orice mizerie de motorina inclusiv ulei de floarea soarelui.
  personal daca mi-ar trebui numai pentru munte as cauta un 88 sIIa sau un sIII si ias pune un motor de 2,5 l fara turbo. de altfel mi-am def.-ul meu isi asteapta noul proprietar, mi-am oprit numai 109 station si mai la vara poate-mi iau 88 sau un 130 300tdi, depinde cum stau cu munca.
  daca te hotarasti la ceva sa-mi dai un semn, poate gasesc ceva manuale de reparatie. din pacate ptr.td5 nu a aparut nimic, ptr. serii si def. se mai gaseste

  scuze pentru dubla poza de la celalalt post, poate reusesc sa pun azi alta cu def-ul


#90
gusteru

gusteru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005
bullbarul e de Toyota, snorkelul si cortul de pe acoeris de fabricatie proprie si portbagajul recuperat de la un microbuz

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate