Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Suzuki SX4

- - - - -
  • Please log in to reply
2720 replies to this topic

#19
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
nu, nu vorbeam de Logan, unde portbagajul e mare, dar degeaba. Am avut alte masini, si ele la fel de mari ca portbagajul ... Faptul ca ai trecut de varsta caratului iti amelioreaza CRUNT nevoile de spatiu :D

#20
GOvidiu

GOvidiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 29.06.2005

 adyx3mbmx, on Apr 30 2007, 15:20, said:

Poate sa-mi spuna cineva cam cat e perioada de asteptare?


Astazi am aflat de la Sara Motors ca perioada de asteptare este de 4 luni de la semnarea contractului.
Este destul de mult.
Dar daca ti se pune pata pe ea o sa astepti ca nu ai ce face.

#21
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

 GOvidiu, on May 8 2007, 13:50, said:

Astazi am aflat de la Sara Motors ca perioada de asteptare este de 4 luni de la semnarea contractului.
Este destul de mult.
Dar daca ti se pune pata pe ea o sa astepti ca nu ai ce face.

Eu am asteptat cam 3 saptamani...e drept la dealerul din Tg. Mures - Premier Auto

#22
adyx3mbmx

adyx3mbmx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 30.04.2007

 alexpet, on May 9 2007, 10:38, said:

Eu am asteptat cam 3 saptamani...e drept la dealerul din Tg. Mures - Premier Auto


Si ce model ai cumparat. Poate pui si tu niste poze sau imi trimiti. M-am uitat la preturi la dealereu din Tg. Mures, mai scump un pic mai mult decat in alte parti. Adica modelul 1.5 GLX cu aer conditionat si cd-player la B&S Motors in Bucuresti si la Sara  Motors in Timisoara este la 12500 de euro si in Tg MUres este  la 15000 de euro? E aiurea. Mai puneti si voi niste poze cu masinile voastre (Suzuki SX4) sa le vedem si sa ne bucuram. Oricum acum toata lumea ma intreaba de ce vreau sa-mi iau Suzuki, toti zic ca nu merita ca na daca nu se vinde in tara si nu o vazut nici o reclama nu e buna domne'.

#23
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

 adyx3mbmx, on May 12 2007, 12:31, said:

Si ce model ai cumparat.


Modelul este GLX si nu JLX cum am afirmat (din greseala) mai devreme.
Intradevar au marit preturile nejustificat in ultima vreme...nu stiu de ce...se pare ca piata este "impartita" oarecum intre dealeri, cei din Tg Mures avand preturi mai bune decat altii la Vitara si Jimnny. In decembrie cand am luat-o eu alta era situatia (financiar vorbind).
Cei care spun ca alegerea nu este buna sa si justifice afirmatia.
O sa incerc sa pun cateva poze

Edited by MAK, 27 May 2007 - 19:16.


#24
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
Eu am dat pe ea in decembrie 12900 de euro cu vopseaua metalizata inclusa, doua revizii gratuite (inclusiv consumabilele adica) + masina primita la programul rabla (adica au scazut 30 de milioane din cei 12900 de euro).
Explicatia, sa zicem oficiala, pentru timpul lung de asteptare (desi si la Fiat astepti 2 luni jumate) este faptul ca productia se exporta in totalitate in vest datorita cererii foarte mari. In Romania nu vin decat "frimiturile" de la alte comenzi. Iar Suzuki nu a gasit de cuviinta sa se extinda pe piata romaneasca, inca, din lipsa capacitatilor suficiente de productie.

#25
adyx3mbmx

adyx3mbmx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 30.04.2007

 alexpet, on May 13 2007, 19:53, said:

Eu am dat pe ea in decembrie 12900 de euro cu vopseaua metalizata inclusa,


Esti multumit de ea? spune ceva probleme dak ai avut. Scrie-ne plusuri si minusuri, sa vedem. Te rog incarca pozele daca poti pt. ca ma intereseaza acelasi model si pe mine (vreau sa vad cum arata fara barele de pe plafon si ornamentele exterioare). S-ar putea sa merg saptamana viitoare in Bucuresti sa fac un test drive (iupi).

Edited by MAK, 27 May 2007 - 19:16.


#26
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

 adyx3mbmx, on May 14 2007, 00:58, said:

Esti multumit de ea?

Sunt foarte multumit de ea...in afara de un click la scaunul soferului enervant care apare la curbe si caruia nu am reusit sa-i dau de cap (in sensul ca am vazut unde trebuie sa strang un surub dar nu am surubelnita potrivita (este un tip special si trebuie sa merg la service) in rest totul absolut ok. Am scris mai sus cu plusuri si minusuri tot ce am observat la ea. De adaugat doar ca motorul era cam zgomotos in plaja de 2500-3000 de turatii (mai sus torcea super) fapt rezolvat de la sine dupa cam 8000 km, probabil rodajul! Chiar in weekend i-am verificat aptitudinile de offroad pe niste drumuri, mai exact poteci de munte, unde a mers foarte bine si nu am lovit absolut nimic cu ea pe dedesupt. Un minus tot cauciucurile (Continental Eco II) care sunt extrem de bune intr-un singur mediu si anume asfalt incins. In rest sunt varza, cum prinzi un petec de iarba sau pamant patineaza, cu alte cuvinte motorul trage dar degeaba. Nu stiu de ce au ales astfel de cauciucuri pentru o masina care se descurca binisor pe orice fel de drum. O sa le schimb cu siguranta.
Suspensia e dura ceea ce face ca pe denivelari sa o "simti" dar asta te ajuta sa nu dai cu burta de cine stie ce iar in curbe este foarte stabila. In rest dupa 11000 km nici o problema nici macar un "greieras" pe undeva. Masina da impresia de maxima soliditate de la cum inchizi usile pana la cum treci prin gropi. De fapt de cand am luat-o am uitat cum era cand imi puneam mainile in cap cand luam vreo groapa mai mare de ziceam ca se rupe masina. Acum chiar daca "simti" denivelarile chiar si cele mici, masina le trateaza asa cum trebuie adica cu fermitate si fara sa se poticneasca si sa paraie din toate incheieturile.
In rest....nu degeaba Suzuki face motociclete. Si masinile constat ca se comporta asemanator. Motorului ii place turatia in cazuri extreme am mers cu a doua (de ex.) pana la in jur de 4500-5000 de turatii pana la aproximativ 70-80 km/h (zona rosie incepe de la 6500 rpm iar puterea maxima este pe la 5100rmp)....si trage superb ! Bine asta nu ma impresioneaza prea tare, desi nu suntem vitezomani stiu pe cineva care a reusit, intr-o depasire, sa ajunga in a doua cu un Peugeot 107 la 90km si masinuta mai tragea!
Poza este facuta in Slovenia la vre-o 2000 km de casa.

Attached Files


Edited by MAK, 27 May 2007 - 19:16.


#27
maxutu

maxutu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 05.11.2006

 adyx3mbmx, on May 14 2007, 00:58, said:

Esti multumit de ea? spune ceva probleme dak ai avut.

sal,
Dupa cum am mai spus , eu modelul 1.6 4WD GS 5 usi  din noiembrie 2006 ( trebuia sa o am din octombrie).E bine sa vezi ambele modele, exista mici diferente de inaltime la 1.5 GS ( h-1.56m, garda 17 am) fata de 1.6 4WD( h=1.62m, garda 19 cm), care dau alt aspect masini.Daca imi aduc bine aminte  ,in perioada cind cautam eu masina, la 1.5 GS difera ornamentele interioare - ale bordului- fata de 1.6 DS, de ex. a mea are pe bord niste ornamente cromate care dau  bine si aceste ornamente , parca nu le-am vazut la bordul (pe care l-am vazut eu) de  la 1,5.
Asta la capitolul aspect. In rest plusuri multe, da mai bine zic de minusuri:
Scartie din primii 500 km ceva la alternator, la pornire, cind este in sarcina .
Un ornament din dreapta la prag are doua elemente de prindere sarite
Scutul din plastic (de fapt un ornament) a cazut in primii km, era logic sa cada, sistemul de prindere este gindit prost, cu prindere in 2 suruburi intr-o parte si consola spre spate de aprox 50 de cm. iar cealalta parte (opusa) fiind prinsa cu un mastic.Asa ca de la vibratii a ajuns sa se tirie pe jos , singura solutie a fost prinderea cu inca 2 holsuruburi- dar nu este o solutie corecta.
Minusurile aste nu ar trebui sa te influenteze in decizie, cam toate masinile au bugurile lor.
Garda inalta ( la 1,5 e de 17 cm, la 1.64wd e de 19 cm) te ajuta pe drumuri mai forestiere,la picnicuri, pescuit.Daca mergi pe modelul 4x4 ,ceea ce te sfatuiesc, pot sa spun ca are un sistem de tractiune foarte reusit, eu am cautat toata iarna locuri cu zapada mare ca sa o verific si nu m-a dezamagit.Mai nou o incerc pe zonele noroioase, dar cu prudenta ca am trecut la cauciucuri de vara.
In rest- sa te feresti de dealerul de la bacau, e neserios, la service-ul lui de garantii se slefuiesc Dacii, nu am vazut calculator , nu au manualul de reparatii a masinii, si le-am aratat eu unde-i joja, asa ca nu a fost cazul sa-l pun sa-mi repare ceea ce am ti-am spus mai sus ca s-a stricat deja, ca habar nu avea ce sa faca (cu toate ca i le semnalasem la telefon cu 3 luni inaintea reviziei).De fapt si asteptarea pina sa intru in service a fost de 2 ore cu toate ca ma programasem cu o saptamina inainte, l-a anuntat ca vin in ziua cu pricina, da cind am ajuns dealerul era plecat, la service numai muncitori, asa ca am admirat natura si mi-am urat bafta.
In privinta pretului de achizitie, in perioada asta sunt destul de contrariat, ofertele actuale la modelul meu sunt la 17000euro( Sara, B&S Motors), iar eu am dat 19450 euro ( pret pe care vad ca-l practica atit dealerul de la Bacau cit si cel de la Tg.Mures).
Costul reviziilor nu imi dau seama daca e mare fata de alte marci, la revizia la 10000 a fost 6.5 mil - ulei si filtru ulei, s-ar putea sa difere si de la un dealer la altul.Cu piesele de schimb nu am nici o idee, cit am aflat e ca nu prea ajung in service Suzuki, mai ales motoarele lor sunt foarte bune, dar la o problema de Casco ar fi bine sa stim cam in cit timp ne pot repara masina.

In rest, daca vrei sa ma intrebi punctual  , cu placere, mai ales dupa ce faci drive testul cred ca vei fi mai lamurit.Succes.


Am si eu o intrebare pentru posesorii de SX4, parbrizul este atermic? Ca sa stiu unde trebuie sa pun detectorul de radar , ca am deja 6 pct si ratez concediul

Edited by MAK, 27 May 2007 - 19:17.


#28
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,646
  • Înscris: 23.04.2007

 alexpet, on May 13 2007, 19:53, said:

Eu am dat pe ea in decembrie 12900 de euro cu vopseaua metalizata inclusa, doua revizii gratuite (inclusiv consumabilele adica)

... treaba cu reviziile gratuite ti-au scris-o undeva (ceva de genul unui contract) sau doar verbal ai obtinut-o ?

#29
adyx3mbmx

adyx3mbmx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 30.04.2007

 alexpet, on May 14 2007, 08:57, said:

Poza este facuta in Slovenia la vre-o 2000 km de casa.
Poate ai scris ce model e da nu gasesc. Te rog spune-mi care e acesta, 1.5GLX cumva? poate faci si o poza la interior. S-a amanat excursia la Bucuresti pe saptamana viitoare. Toata ziua ma uit pe net dupa masinuta asta, daca ma vad astia de la lucru ma dau afara si numai pot sa-mi iau masina, da nu ma pot abtine. Taicamio zicea fa frate comnada o data si nu te mai du in Bucuresti sa o vezi, da nu pot.

#30
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

 maxutu, on May 14 2007, 22:27, said:

sal,
Dupa cum am mai spus , eu modelul 1.6 4WD GS 5 usi  din noiembrie 2006 ( trebuia sa o am din octombrie).E bine sa vezi ambele modele, exista mici diferente de inaltime la 1.5 GS ( h-1.56m, garda 17 am) fata de 1.6 4WD( h=1.62m, garda 19 cm), care dau alt aspect masini.Daca imi aduc bine aminte  ,in perioada cind cautam eu masina, la 1.5 GS difera ornamentele interioare - ale bordului- fata de 1.6 DS, de ex. a mea are pe bord niste ornamente cromate care dau  bine si aceste ornamente , parca nu le-am vazut la bordul (pe care l-am vazut eu) de  la 1,5.
Asta la capitolul aspect. In rest plusuri multe, da mai bine zic de minusuri:
Scartie din primii 500 km ceva la alternator, la pornire, cind este in sarcina .
Un ornament din dreapta la prag are doua elemente de prindere sarite
Scutul din plastic (de fapt un ornament) a cazut in primii km, era logic sa cada, sistemul de prindere este gindit prost, cu prindere in 2 suruburi intr-o parte si consola spre spate de aprox 50 de cm. iar cealalta parte (opusa) fiind prinsa cu un mastic.Asa ca de la vibratii a ajuns sa se tirie pe jos , singura solutie a fost prinderea cu inca 2 holsuruburi- dar nu este o solutie corecta.

Fantastic...parca vorbim de aceeasi masina
Cureaua de la alternator scartaie si la mine, dar numai rareori atunci cand este foarte umed afara si timp de cateva secunde. Am semnalat acest aspect la service (insa cand am fost era cald afara), au pornit toti consumatorii ca sa solicite electomotorul (daca nu ma insel) au dat la cheie si bineinteles ...nimic....la verificarea manuala cureaua era ok si nu au vrut sa o stranga mai mult.
Si la mine lipseau doua tinte de plastic care sustin dublura de plastic a aripii fata. Am presupus ca au cazut, au uitat sa le puna...sau avea cineva nevoie de ele...le-am inlocuit fara probleme cu altele din comert....la scut insa trebuie sa spun ca desi pare de plastic am reusit de cateva ori sa lovesc niste borduri, din astea noi nesimtine de 20 de cm inalatime, de a sarit masina in sus. Eram absolut sigur ca scutul a zurat dar cand am verificat nu am remarcat decat cateva zgarieturi si nimic mai mult. Oricum pe unde am facut varza scutul la Logan cu SX4 am trecut lejer.
Modelul este 1,5 GLX
Treaba cu reviziile gratuite a fost mentionata in carnetul de revizii. Am ramas masca cand mi-au inlocuit filtrul de aer, de ulei si mi-au pus Total Quartz sintetic (mi-au dat si litrul care ramasese in bidonul de 5 l) si mi-au urat drum bun. Intial am crezut ca doar manopera este gratis. Cand am vrut sa dau mecanicului 50 ron s-a uitat la mine stramb si mi-a spus ca Tg. Mures nu e Bucuresti. Am uitat sa spun ca la ridicarea masinii pe langa tot felul de agende, calendare, pixuri etc mi-au oferit presuri si culmea...o sticla de sampanie legata cu funda rosie. Impecabil
Modelul GLX are ornamente cromate pe bord
Parbrizul nu stiu daca este atermic dar detectorul merge foarte bine, nu am remarcat nici o modificare (am schimbat multe masini dar detectorul nu).
Pentru cei interesati de mai multe date http://www.suzukisx4.com

Edited by MAK, 27 May 2007 - 19:18.


#31
maxutu

maxutu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 05.11.2006

 alexpet, on May 15 2007, 23:22, said:

Fantastic...parca vorbim de aceeasi masina
Cureaua de la alternator scartaie si la mine, dar numai rareori atunci cand este foarte umed afara si timp de cateva secunde.


Si la mine cureaua pare bine stransa, si scirtiie la prima pornire sau dupa o pauza mai mare, in cazul asta s-ar putea sa avem probleme cu un rulment.Buna ideea cu tintele din comert , am sa caut si eu.
Referitor la scut, eu am avut probleme cu cel din spate, de fapt este un ornament.In fata este prins bine ornamentul similar si am mai vazut in fata si un scut din plastic , intradevar destul de rezistent, l-am "incercat si eu pe niste pietre :rolleyes:  .
Unde ai montat detectorul, pe bord sau sus la oglinda?

Edited by MAK, 27 May 2007 - 19:19.


#32
adyx3mbmx

adyx3mbmx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 30.04.2007
O intrebare nu despre masian. Daca stiti ceva banci cu credite mai avantajoase? Ma intereseaza solutii de finantare. A si cam cat ar fi Casco full pt. masina, asta de la cei care o au. :D

#33
adyx3mbmx

adyx3mbmx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 30.04.2007
Nu atzi spus nimic despre interior. Cum vi se pare plasticul, calitatea finisajelor. Fetele de usi? E un plastic dur sau... Astept raspuns pls. Seamana cu cel de la Swift?

#34
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
Detectorul este sus la oglinda.
Casco full ma costa la Generali in jur de 700 de euro/an. O oferta similara o au si cei de la Clal... mai ieftin nu am gasit!

#35
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
Uitasem ..da cureaua scartie numai in primele secunde dupa pornirea motorului dar asta numai pe vreme cu ceata deasa dimineata. Interiorul este ok ...adica de o calitate medie spre buna. Am sesizat cateva imbinari la chedere care lasa de dorit (lufturi 1-2 mm) dar in general nu sunt probleme . Nu stiu cum e interiorul la Swift dar sunt aproape sigur ca e cam la fel!

#36
adyx3mbmx

adyx3mbmx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 30.04.2007
Veste mare. Ma suna ieri de la Sara Motors ca dac ma mai intereseaza Suzuki SX4, nu de alta da cei din Ungaria leau dat 2 asa pe neasteptate, fara sa fie cerute, vin in 2 saptamani. :) (tipul care ma sunat, cica e foarte mare cererea pe ele, batai acolo cu relatii daca o vreau sa-i zic pe loc, pe mine aproape m-a convins cineva sa iau o Ibiza, nu radeti acum). Mai intrebi normal ca da. M-am scormonit de bani si azi fac plata, contractul. Deci sper sa o am in 2 saptamani cum au promis.
Ma intereseaza ceva daca aici sunt cunascatori de motoare. Cuplu maxim atins de masina asta este la 4100rpm si este de vreo 135Nm (nu-i diesel), parca undeva pe aici. La Seat Ibiza este atins la 1800 rpm, da nu stiu cat este. Deci na diferenta mare. Asta inseamna ca se da la benzina mai mult Suzuki? Io acum conduc o Dacie Sport (editie de aia limitata, nu o vand ca nu pot, imi place prea mult serios) asta la 1800  de ture are forta adica o simti  ca se infinge, motor de 1.4 :). La corsa (1.2 80 CP, benzina)am fost la un drive test si obisnuit cu masina mea zie tipu schimba undeva la 3500-4000 rpm viteza. Io dude vorbesti serios ce naiba, ca doar nu-i Ferrari :). Asa tragea fain la turatii mari, poate nu is io obisnuit sa vad acu' des la 4000 de ture. Eram in a 2-a cu Corsa la 1800rpm si parca nu putea sa-si traga fundu, era sa dea unu cu Dacia peste mine nu alta.  Ideea e ar trebui sa stiu ceva despre motoarele astea "turate", intreb si io. Si daca e cineva acolo care stie, sa faca un share de intelepciune (ma inclin).

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate