Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Magazine IT online (sau nu)
Last Updated: Jul 24 2020 15:22, Started by
vlad2006
, Mar 25 2007 09:41
·
0
#1441
Posted 06 November 2015 - 07:35
-Emag sunt nitel defecti...cu aprovizionarea: "N-avem!, dar aducem"-dar seriosi cu garantia-cre`ca-s sabotati de angajatii lor de la garantie, care tin cu clientul(!).
- "PCGarage seriosi cu aprovizionarea, au tot ce vrei, locatia firmei tembela, o alta ruina , dupa cea din Str. Turturelelor, preturi bune, garantie cica naspa(zic unii). |
#1442
Posted 16 December 2015 - 14:52
Se pare ca plangerea la OPC a rezolvat problema.
Am primit un transfer cu titlul "Direfenta Plata Storno" si cu suma retinuta de ei. ClaudiuE, on 26 octombrie 2015 - 13:12, said:
EXPERIENTA FORIT.RO - NU RECOMAND. Am comandat de la ei componente pentru un PC in valoare totala de 4474Ron (Comanda #13074). In ziua care preceda primirea coletului am fost sunat sa fiu anuntat ca un produs din comanda nu este pe stoc (desi in momentul comenzii era pe stoc) si ca ar tb sa primesc pachetul peste inca 3 zile. Placa de baza din comanda nu avea nici un sigiliu si se vedeau clar urme de amprente pe cipuri. Momentan placa de baza functioneaza dar cu o eroare (nu am putut sa o returnez pentru ca nu pot ramane fara PC pana trimit ei alta - aceasta nu mai era pe stoc). Printre componente a fost si o placa video care nu functiona corect (temperaturi foarte ridicate si erori peste erori - practic bloca tot sistemul dupa cateva minute de folosire). Am sunat sa anunt ca doresc sa returnez placa si dupa ce un reprezentant forit.ro efectiv a urlat la mine in telefon am reusit sa optin informatiile pentru retur. Am ambalat placa exact cum am primit-o (fara nici un defect la ambalaj sau ceva lipsa) si am trimis-o inapoi prin curier pe banii mei. Dupa cateva saptamani si ceva insistente am primit banii in cont dar surpiza ..... cu 115 RON mai putin care cica ar fi o PENALIZARE aplicate de ei pentru ca am dezlipit sigiliul (acesta fiind o bucatica de scotch de cativa cm). Am sunat inapoi si am primit o replica ca "De unde stim ca nu ai stricat-o tu". Dupa explicatiile lor din banii aia o sa se aplice un sigiliu nou si o sa fie revanduta (desi nu functioneaza). Ulterior am mai gasit pe alte forumuri plangeri similare cu a mea. Comand de pe internet de la inceputurile e-mag-ului si asa ceva nu am auzit. Urmeaza o plangere la OPC si revin cu update-uri. Concluzia .. nu comandati de pe forit.ro .. daca un produs nu functioneaza si cumva .. telepatic .. nu va puteti da seama de acest lucru fara sa desfaceti "sigiliul" o sa fiti penalizati. |
#1443
Posted 19 January 2016 - 14:04
Vad ca la emag nu mai tin placi de baza Asrock.
Asrock nu mai apare la optiunea de alegere a producatorului, si nici printre produse... Are cineva idee care-i faza ? Daca Asrock sunt proaste ( si sunt ), ce ne facem ca celelalte sunt si mai proaste...??? Si inca o chestie, in RO multe componente au pret dublu fata de newegg sau alte magazine din state. Nu e o diferenta minora, ci chiar dubla, si uneori se adauga si alte reduceri care maresc diferenta si mai mult de atat ! Este ridicol ca o placa care in stare costa 99 USD, in RO sa coste 750-1000+ RON. Si daca il dau banii afara din casa, in general un om sanatos la cap nu cumpara din principiu cu preturi asa de umflate. Edited by loock, 19 January 2016 - 14:10. |
#1444
Posted 20 January 2016 - 11:31
loock, on 19 ianuarie 2016 - 14:04, said:
Vad ca la emag nu mai tin placi de baza Asrock. Asrock nu mai apare la optiunea de alegere a producatorului, si nici printre produse... Are cineva idee care-i faza ? Daca Asrock sunt proaste ( si sunt ), ce ne facem ca celelalte sunt si mai proaste...??? si asrock chiar nu mi se par proaste si ofera chiar mai mult in aceiasi bani decat gigibit sau msi sau azuz. |
#1445
Posted 12 May 2016 - 11:52
7 in 1:
azerty: copyright 2004-2016 corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010 capital 200 ron sediu Calea Cringasi 10 sector 6 Bucuresti RO65RZBR0000060012483220 marketonline: copyright 2004-2016 corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010 capital 200 ron sediu Calea Cringasi 10 sector 6 Bucuresti RO65RZBR0000060012483220 mediadot: copyright 2004-2016 corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010 capital 200 ron sediu Calea Cringasi 10 sector 6 Bucuresti RO65RZBR0000060012483220 dcshop: DC-Shop.ro copyright 2016 corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010 capital 200 ron sediu Calea Cringasi 10 sector 6 Bucuresti RO65RZBR0000060012483220 cel.ro: copyright 2004-2016 corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010 capital 200 ron sediu Calea Cringasi 10 sector 6 Bucuresti RO65RZBR0000060012483220 oktal.ro: OKTAL.ro - copyright 2016 corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010 capital 200 ron sediu Calea Cringasi 10 sector 6 Bucuresti RO65RZBR0000060012483220 ebackgammon.ro(asta cred ca e abandonat): copyright 2004-2013 corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010 capital 200 ron sediu Calea Cringasi 10 sector 6 Bucuresti RO65RZBR0000060012483220 LE: odata cu preluare minune mi-au disparut toate comenzile (25-30) si wishlisturile (50-100). o sa vad daca imi iau adio si de la garantii sau nu (cu toate ca nu mai am asa multe la ei). Edited by shmu, 12 May 2016 - 12:02. |
#1447
Posted 23 May 2016 - 08:57
nu chiar. am spus pe topicul celalalt ca s-ar putea sa fie asigurat de aia de la esc. http://www.esc-it.ro//
cel putin asa mi-au zis aia de la cel. |
#1448
Posted 12 April 2017 - 09:04
Ştie cineva dacă mediadot.ro sau cel.ro mai funcţionează ori au rămas doar nişte site-uri fantomă?
Am efectuat o comandă pe mediadot.ro, pentru un sistem desktop. După 3 zile de la comandă, încă nu m-a sunat nimeni, nici n-am primit vreun mail de confirmare care să-mi spună: ori e albă ori e neagră, în sensul că, dacă nu au/nu pot trimtie comanda, atunci să comand din altă parte.... Nimic, nimic! Am încercat să-i sunt de nenumărate ori, pe numărul de telefon afişat pe site (pe mediadot.ro, cu menţiunea "Comenzi telefonice": 0372.245.332)... NU RĂSPUNDE NIMENI, NICIODATĂ! Am sunat de m-am plictisit, în zile diferite, ore diferite ... nimic, nimic, nimic, nimeni nu răspunde vreodată la telefon!!!! Mi-am încercat "norocul" la cel.ro ... Aici, doar robotul. Am încercat prin formularul de chat online.... Nimeni, nimic, nimeni nu răspunde vreodată! Întreb: s-a întâmplat ceva cu aceste două site-ui şi nu ştiu eu? Au dat faliment sau ce naiba? Totuşi, mă gândesc că, hostingul trebuie plătit, telefonul ăla care sună dar la care nu răspunde nimeni are şi ăla un abonament care trebuie plătit, ori asta, teoretic, ar trebui să însemne că mai există activitate. Totuşi, faci comandă şi ABSOLUT NIMENI NU TE BĂGA ÎN SEAMĂ!?!? Edited by dan74mm, 12 April 2017 - 09:16. |
#1449
Posted 12 April 2017 - 13:01
Functioneaza in fosta APACA. Am cumparat acum doua saptamani un telefon de la mediadot.
Suna-i si vezi ce se intampla. Edited by Tatomir, 12 April 2017 - 13:02. |
#1450
Posted 12 April 2017 - 13:10
cel.ro adica firma corsar online srl au cumparat site-urile mediadot, azerty, marketonline si mai au si dcshop.ro.
da, firma functioneaza. nu stiu de unde ai luat numaru, dar suna direct la cel: http://www.cel.ro/contact Telefon - 0733.94.95.00 / 021.311.9308 |
|
#1451
Posted 12 April 2017 - 13:37
Mda, am reuşit în sfârşit să vorbesc cu cineva de la Cel.ro, la unul dintre numerele de telefon de pe Cel.ro ... Bine, asta după o jumătate de oră de aşteptat la telefon şi ascultat robotul ăla idiot.
Fantastic cât de greu se mişcă lucrurile la Cel.ro (legat de relaţia cu clientul) .... totul e cu încetinitorul, de zici că funcţionează în reluare toată activitatea. Când în schimb am vorbit cu o duduie la telefon, băăăi frate ... s-a apucat aia să turuie la telefon, mai ceva decât în reclamele de la medicamente. I-am zis s-o lase mai moale pentru că, mai ales că se auzea prost la telefon (probabil avea şi ceva hands-free), vorbea atât de repede de reuşeam să prind cam tot al 3-lea cuvânt! Wtf???? Mulţumesc tuturor pt. răspunsuri ... |
#1452
Posted 12 April 2017 - 14:00
cu placere.
ca idee, eu am comandat doar ce aveau in stoc cu ridicare din showroom si nu am avut probleme. si ca alta idee, next time comanda direct de pe cel.ro sunt aceleasi produse si aceleasi preturi. |
#1453
Posted 27 March 2018 - 20:42
Salutare,
Imi poate spune cineva daca a facut cumparaturi pe hiq24.de ? Totul ok? Ma tem sa nu dau banii pe componente si sa raman fara produse / sa ajunga deteriorate. |
#1454
Posted 20 April 2019 - 11:55
In afara de magazinele de mai jos , mai stiti si alte magazine de componente pc care sunt deschise si in week-end din Bucuresti
- Altex - Mediagalaxy - Emag - Evomag - Flanco Sincer am facut o comanda duminica trecuta ( 14.04.2019 ) pentru un kit de memorii DDR4 si cica erau in depozitul firmei/magazinului on-line ..... vineri ( 19.04.2019 ) au sosit la magazin si probabil luni ( 22.04.2019 ) voi intra in posesia lor Ma intreb oare - Depozitul firmei respective era cumva in SUA ? - de a durat 5 zile pana sa ajunga la magazin Apoi - Oare cu ce firma de curierat au contract ? - fiindca vineri la 12.30 m-au anuntat ca le-au livrat firmei de curierat si firma......nici pana la ora care va scriu nu a ajuns la mine Firma/magazinul on-line de unde am facut comanda acum o saptamana sunt tot din Bucuresti........daca eram din tara mai intelegeam Cred ca daca le cumparam de pe Ebay ajungeau mai repede la mine , decat daca le-am comandat din Bucuresti ( nu din tara ) Edited by wather, 20 April 2019 - 11:57. |
#1455
Posted 22 April 2019 - 09:42
din sua ajungeau mai greu
esti sigur ca le aveau in stoc / depozit? poate aveau stocul aiurea si a trebuit sa le ia de la furnizor, si in ultimii ani unii mai lucreaza cu furnizori in afara RO. |
|
#1456
Posted 14 July 2020 - 06:12
la evomag, cel putin, "in stoc" inseamna ca le-ar fi spus un furnizor ca le are. doar daca sunt marcate cu "in stoc magazin" inseamna ca le are efectiv magazinul.
un alt motiv pt intarziere este modul in care se face aprovizionarea. produsele circula dintr-un depozit in altul in cu camionul, deci daca furnizorul e mai mic trebuie sa astepti pana se strang suficiente produse pt a justifica un drum. |
#1457
Posted 23 July 2020 - 11:27
Aștept și eu de la Vexio o plăcuță de meorie ce apărea 'în stoc depozit'. Dar e în depozitul extern al furnizorului și ajunge în 5-7 zile...
Amuzant este că 'dincolo era mai ieftin' și se preciza clar termenul de aprovizionare, dar eu am zis 'să iau din stoc' Edited by nei-k, 23 July 2020 - 11:30. |
#1458
Posted 23 July 2020 - 11:44
_Smiley_, on 14 iulie 2020 - 06:12, said:
la evomag, cel putin, "in stoc" inseamna ca le-ar fi spus un furnizor ca le are. doar daca sunt marcate cu "in stoc magazin" inseamna ca le are efectiv magazinul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users