Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum sa te feresti de tepele din anunturi
Last Updated: Aug 11 2017 11:20, Started by
alley_cat
, Mar 21 2007 20:08
·
0
#37
Posted 26 July 2007 - 15:10
Hehehe, rad eu rad, dar si eu era sa iau o astfel de tzeapa. Am gasit un Bora din 2003, full options la...3700E. Incantat de oferta, ma pun si-i scriu respectivului domn, la care imi trimite un mail in care imi zice ca s-a mutat cu familia in UK si vrea sa scape de masina ca n-o poate conduce acolo. Apoi, i-am scris de pe o alta adresa de e-mail, la care mi-a raspuns cu acelasi pseudonim (Herbert Wackelnut), doar ca de data asta trebuie sa se mute in Olanda. In fine, cu cel de-al treilea e-mail, si de aceasta data de pe un alt cont, tipul mi-a scris ca e in proces de divort si ca trebuie sa imparta totul cu "bitch-ul" de nevasta-sa, motiv pt care vinde masina asa de ieftin, ca sa ii faca ei in ciuda si sa nu ia bani multi de pe el
In sfarsit, desi nu prea inventivi escrocii astia, totsusi se ghideaza dupa principiul "in fiecare zi mai apare cate un prost" Asta ca, mare grija! As recomanda achizitionarea unui autoturism NUMAI de la handleri (dealeri), nicidecum de la privati. |
#38
Posted 02 August 2007 - 21:28
am cautat si eu ceva masini pe siteurile acestea, am gasit ceva masini bune la preturi acceptabile, am sunat la dealeri dar,
dar nu reusesc sa descopar ceva...ce inseamna standard de emisie D4? am inteles de la dealeri si din cate am citit, aceasta norma de poluare are exact toate prescrierile si standardele ca si EURO4 doar ca D4 e un standard (doar) nemtesc care a fost aprobat inainte de aparitia lui EURO4(2005) ca sa ofere reduceri la taxe pentru cei care aveau masini cu normele astea, deci D4 ar fi ceva net superior, cu limitari de poluare mult mai aspre ca EURO3 dar nu e nici EURO4 caci acela s-a introdus mai tarziu din cate stiu.... ceea ce vreau sa stiu e, daca aduc o masina D4 in tara si il inmatriculez, cum il inmatriculez, ca si ce norma? cum ma taxeaza cu prima inmatriculare? ca EURO3? sau stiti voi alte informatii? astept reply-uri, idei,sugestii, informatii. |
#39
Posted 03 August 2007 - 05:22
lord of destrucion, on Aug 2 2007, 21:28, said: am cautat si eu ceva masini pe siteurile acestea, am gasit ceva masini bune la preturi acceptabile, am sunat la dealeri dar, dar nu reusesc sa descopar ceva...ce inseamna standard de emisie D4? am inteles de la dealeri si din cate am citit, aceasta norma de poluare are exact toate prescrierile si standardele ca si EURO4 doar ca D4 e un standard (doar) nemtesc care a fost aprobat inainte de aparitia lui EURO4(2005) ca sa ofere reduceri la taxe pentru cei care aveau masini cu normele astea, deci D4 ar fi ceva net superior, cu limitari de poluare mult mai aspre ca EURO3 dar nu e nici EURO4 caci acela s-a introdus mai tarziu din cate stiu.... ceea ce vreau sa stiu e, daca aduc o masina D4 in tara si il inmatriculez, cum il inmatriculez, ca si ce norma? cum ma taxeaza cu prima inmatriculare? ca EURO3? sau stiti voi alte informatii? astept reply-uri, idei,sugestii, informatii. |
#40
Posted 03 August 2007 - 05:40
ahasverosh, on Jul 26 2007, 15:10, said: Hehehe, rad eu rad, dar si eu era sa iau o astfel de tzeapa. Am gasit un Bora din 2003, full options la...3700E. Incantat de oferta, ma pun si-i scriu respectivului domn, la care imi trimite un mail in care imi zice ca s-a mutat cu familia in UK si vrea sa scape de masina ca n-o poate conduce acolo. Apoi, i-am scris de pe o alta adresa de e-mail, la care mi-a raspuns cu acelasi pseudonim (Herbert Wackelnut), doar ca de data asta trebuie sa se mute in Olanda. In fine, cu cel de-al treilea e-mail, si de aceasta data de pe un alt cont, tipul mi-a scris ca e in proces de divort si ca trebuie sa imparta totul cu "bitch-ul" de nevasta-sa, motiv pt care vinde masina asa de ieftin, ca sa ii faca ei in ciuda si sa nu ia bani multi de pe el In sfarsit, desi nu prea inventivi escrocii astia, totsusi se ghideaza dupa principiul "in fiecare zi mai apare cate un prost" Asta ca, mare grija! As recomanda achizitionarea unui autoturism NUMAI de la handleri (dealeri), nicidecum de la privati. |
#41
Posted 03 August 2007 - 13:56
autotop, on Aug 3 2007, 06:22, said: norma de inmatriculare pt. D4 ar fi 100% euro 3 in romania. Da cautare pe google SCHADSTOFFKLASSEN si acolo vei gasi toate normele cu numerele aferente. merci de informatii, chiar nu stiam ce sa cred......e buna treaba, deci...practic, nu e o norma mai severa decat euro 3? sau problema apare la echivalarea in tara noastra?....intra la categoria "taxe la greu" |
#42
Posted 07 August 2007 - 10:27
lord of destrucion, on Aug 3 2007, 14:56, said: merci de informatii, chiar nu stiam ce sa cred......e buna treaba, deci...practic, nu e o norma mai severa decat euro 3? sau problema apare la echivalarea in tara noastra?....intra la categoria "taxe la greu" Poti sa ai o surpriza frumoasa!! Masina sa fie D4/EURO2 si cred ca nu vrei sa vezi cat e taxa pt EURO2 !!! |
#43
Posted 10 August 2007 - 17:31
Oameni buni, sunt si eu unul din nustiu cati care doresc sa-i achizitionez un autoturism second-hand de peste hotare.
Si cautand pe tot felul de site-uri cu anunturi ( mobile.de, etc) am gasit pe un site romanesc (mai exact autovit), un anunt al unei firme din Germania. Era vb de un autoturism marca Opel la un pret bun si cu mentiunea ca in pret e inclusa livrarea si taxa de prima inmatriculare ceea ce facea sa fie un pret f bun deja. Am contactat pe mail firma respectiva ptr mai multe detalii, si dupa 2 zile am primit un raspuns cu pozele masinii, dar un lucru ce mie mi se pare suspect e ca cereau bani in avans mai exact 30% din valoarea autoturismului. Oricum eu unul nu as da nici un avans fara sa vad masina.Asta e clar. Va rog da-ti si voi cu parerea. Apropos firma asta are si site: www.schaumbergerauto.com in limba romana. Ce parere aveti? |
#44
Posted 11 August 2007 - 12:27
ceva e in neregula cu site-ul ala. in primul rand, pretul masinilor e cam mic, avand in vedere ca include si transportul si taxa de prima inmatriculare. in al doilea rand, site-ul ala e nou-nout, domeniul pentru el a fost inregistrat de curand, de catre cineva din usa: http://www.whois.net...u...uto&tld=com
LE: e tzeapa sigur! pozele de pe http://www.schaumbergerauto.com provin de fapt de pe site-ul http://www.autohaus-schaumberger.de uite aici un anunt de pe autovit: http://www.autovit.r.../4/0/610740.php uite aceeasi masina, la nemtii ceilalti: http://www.webmobil2..._...th=&dealer= la romanasi pretul e de 10.900 (cu tot cu taxe si transport), la ceilalti pretul e de 14.500, fara taxe sau transport. astia de la autovit au ceva adresa de contact, unde sa li se raporteze tentativele de inselaciune? Edited by _Smiley_, 11 August 2007 - 12:50. |
#45
Posted 12 August 2007 - 13:07
Nu activez pe acest forum dar deseori am mai citit si gasit lucruri interesant. Pe daciaclub a aparut asta:
http://www.daciaclub...uto-t83280.html si cred ca nu deranjez pe nimeni daca o postez aici. Si eu cred ca este o teapa si ca atare cu cat mai multa lume informata cu atat mai bine. Daca am postat gresit rog moderatorii sa ma scuze deoarece nu sunt familiarizat cu structura forumului. |
#46
Posted 12 August 2007 - 17:10
Salut! Vreau sa va intreb ceva. In cazul unei Astra din 2003, daca initial masina avea peste 100k dar a fost umblat la kilometraj si facuta undeva la 85500, in fata apare un 0? De ex. apare 085500?
|
|
#48
Posted 12 August 2007 - 18:42
#49
Posted 15 August 2007 - 21:56
danmih1979, on Aug 12 2007, 18:10, said: Salut! Vreau sa va intreb ceva. In cazul unei Astra din 2003, daca initial masina avea peste 100k dar a fost umblat la kilometraj si facuta undeva la 85500, in fata apare un 0? De ex. apare 085500? |
#50
Posted 15 August 2007 - 22:10
Sper sa nu-mi sara lumea in cap dar pe autovit sunt numai tzepe.
Lasati dracu intermediarii, daca vreti masina nemteasa duceti-va acolo (dar nu in berlin ca ie mai scumpe), stati o saptamana si studiati oferte din ziare. Luati numai masini care au facut reviziile la reprezentata si au tot istoricul si faceti un test pe stand si cereti confirmarea autenticitatii istoricului, mai bine pierdeti cateva sute de E decat sa luati o mare teapa (nu ca nu ar putea sa va pacaleasca reprezentata dar e mai putin probabil). |
#51
Posted 17 August 2007 - 18:58
radu_catalin Multumesc mult pentru informatie! Imi este de mare ajutor. O sa incerc sa vad si eu o Astra fara ZERO in fata.
|
|
#52
Posted 21 August 2007 - 10:37
Apropos de Western Union cei de pe Ebay interzic cu desavarsire astfel de plati deoarece probabilitatea sa fie tzeapa se apropie de 110%, un topic foarte folositor bravo, inainte sa cumparati ceva intrati pe forum intotdeauna!
|
#53
Posted 24 August 2007 - 10:10
Cred ca merita pus si aici postul lui 'Michtaux'
Michtaux, on Aug 24 2007, 10:39, said: Salutare si sanatate. Ma gandeam sa va relatez experienta mea de saptamana trecuta, poate invatati (din eventualele greseli). Asadar: Am cautat un Golf 5, diesel, pe mobile.de si pe autoscout24, si dupa 2 luni, am redus cercul suspectilor la 4 masini. Am sunat la fiecare sambata 11 august, sa ma asigur ca masina e acolo. Erau fiecare. Luat bilet avion, mers acolo (Stuttgart) duminica 12.08, inchiriat masina pe 1 saptamana, ca sa nu ma plimb cu S-Bahn, si luni am fost la primul dealer (de la care mi-al si luat, dealtfel, o masina). Faza naspa era ca pana la ora 13 cand am ajuns acolo, ala vanduse deja masina. Am facut circ, ca am batut atata drum degeaba, ca eu n-am pentru masina decat 15K EUR, si retul erau toate peste. Merita spus ca asta era dealer VW noi si SH, insa alea SH erau de +/- 1 an. Asa ca ala s-a dus la seful lui, si a venit la mine si zice uite, asta e 18.900, dar ti-o las la 15.500. Pai, zic, nu e bine, ca 15.500 nu-s 15.000. Eu mai mult pentru masina, n-am. Ala s-a dus a vb cu seful si a venit inapoi "bine, e bun 15K, dar iti platesti singur inmatricularea" (260 EURO/1 luna) Asa ca am semnat actele. Zic "am nevoi si de cauciucuri noi de iarna pe jante de tabla cu capace originale VW, noi. Ala "OK, 480 EUR" Bun, i-am dat banii, si vineri masina era gata de drum. Spalata, curatata, cu cauciucurile in portbagaj, hartiile in bord, numerele montate. Merita mentionat ca e vorba de un VW Golf 5, TDI, 105 CP, 5 usi, albastru-grafit perleffekt, cu aproape toate dotarile (n-are trapa si incalzire in scaun, in rest TOT). 25.003 km avea cand am luat-o, acum are 26.631. Mai trebuie mentionat ca nu sunt samsar de masini, asta am adus-o pentru mine, mai e in garantie 14 luni (oct. 2006-oct 2008) si m-am dus acolo si fiindca sunt mai ieftine, dar si fiindca am vrut sa ma plimb, sa-mi iau hane si sa-mi vad prietenii, deci economia de bani nu a fost un criteriu capital. Daca e cineva interesat, dealerul e in Reutlingen, langa Stuttgart, si de regula, la autohausuri mari, cam toti vorbesc cel puin si engleza. Alta regula, sunt de evitat turcii (TOTI, fara exceptie!), polonezii, si aia care fac reclama "Vorbim romaneste". Motivele ar fi suficiente. Stiu ce vor samsarii romani, de aia iau masini cu hibe, cu km dati inapoi, pe care le vand lor mai ieftin, aia le coafeaza si le vand de bune in RO. Naspa treaba. De aia, in Germania, ORICE masina, mai putin cele aflate in garantie, OBLIGATORIU se duc fie la Dekra, fie la un ADAC Prüfstelle (punct de verificare ADAC). Acolo se suie masina pe o rampa si aia iti spun TOT despre ea: cati cai putere mai are, ca parbrizul are mici ciobituri de la lovituri de pietre (pe care tu nu le vezi cu ochiul liber), ca placutele trebuie inlocuite, etc. De regula, costa +/-60 EUR, si primeti o diagnoza stampilata, care e bine de pastrat. Cu aia mergi inapoi la dealer si ii zici "uite ba, ce are asta: are aia, aia si aia. Mai lasa si tu din pret..." si in general aia lasa, ca acuma industria auto germana trece printr-o serioasa criza. Bun. Daca v-au ajutat cu ceva cele scrise, ma bucur. Pentru detalii suplimentare, lasati vorba la stolnic, ca va aduce-o la cunostinta mea. Respecte |
#54
Posted 24 August 2007 - 15:28
@ MAK Sa rosesc nu alta cand am vazut ca sunt citat precum un clasic in viata ) I
deea e sa mergeti la Händleri, ca aia dau garantie, si nici nu se streseaza cand iei masina in drive-test. Eu am plecat in drive-test cu masina, 5 ore am stat, i-am lasat dealerului passul, i-am dat nr meu de mobil, ca daca e ceva problema, sa ma sune, nici bip nu mi-a dat. N-au aia stress. Asa se vede ca-s oameni seriosi. Restul, nah, e fie norocul tau, fie norocul lui. Acuma, sa nu intelegeti gresit: nu-s nici expert in achiziii auto, nici super-negociator. Sunt doar chestii care tin de bunul simt. Si din nou, ala n-a avut nici o strabatere cand i-am zis ca vreau sa merg cu ea la Prüfstelle. Cica, "wie Sie wünschen, aber das Auto ist lückenlos" Adica, in traducere libera, cu banii tai faci ce vrei, da' masina e impecabila. Si asa a si fost. In fine, pentru cei care vor, vizitati maxmoritz.de Nu le fac reclama, ii recomand ca oameni cinstiti. Au Skoda, VW, Audi, si in principiu, preturile sunt super-negociabile. E in Reutlingen, la f'o 32 km de Stuttgart, unde puteti ajunge ca mine, 20 EUR bilet microbuz Cluj-Budapesta, 65 EUR Germanwings Budapesta-Stuttgart. Mega-ieftin. A fost mai scump sa aduc masina pe roti inapoi. Eh, daca o puteam declara la bagaje voluminoase, ieseam mai ieftin ) Acum serios, nu dati banii fara sa pipaiti masina, fara sa va suiti in ea, fara sa o conduceti. Altfel, e ca si cum ai zice "ia-mi banii ca-s prost." |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users