Ce valoare stabiliti la RSSI la u...

Cum sa te feresti de tepele din anunturi

- - - - -
  • Please log in to reply
925 replies to this topic

r3fugiatu

r3fugiatu

• Grup: Members
Grija mare ca e plin de tepari!Voi posta niste mailuri primite astazi de la diversi "vanzatori"!

1).   Date: Sat, 23 Jun 2007 05:36:52 -0700 (PDT)
From:  "Makris Markovic" <[email protected]>  Add to Address Book  Add Mobile Alert
Yahoo! DomainKeys has confirmed that this message was sent by yahoo.com. Learn more
Subject: Re: Kaufinteressent von AutoScout24
To: [email protected]
    First of all I want to inform you that the car is registered in Germany , with German papers , but is located in England , Chelsea , and this is the reason that I want to sell it.This is Renault Laguna Grandtour 1.9 dCi Dynamique , 04/2002 ,with 20.000 km  fully equiped without leather.The price of 3.200 euro including the car transport to your location , and if you are still interested to buy it please let me know.The car is in excelent conditions , never damaged with low km. , and the steering wheel is on the left side like european models.
I will wait your e-mail as soon as possible if you are interested to buy my car.
Thank you and have a nice day!

P.S.:You can call me at this number:0040765221468 (i speak only english)

2). From: "B B" <[email protected]>  Add to Address Book  Add Mobile Alert  
Subject: RE: Kaufinteressent von AutoScout24
Date: Sun, 24 Jun 2007 06:49:07 -0400

Good evening,  
My name is Buciclen i have 45 years and i'm from Germany.I hope that you understand english and explain you my situation:
I'm from Germany but i have just moved in England (I have a new job my wife find a new job here,my son is student here) with my family. The car is originally from Germany and the car is register in Germany.The car is in excellent condition, 1'st hand,never in anny accidents, the engine works perfectley, it has the technical book and all papers, REAL km.I can keep the car because here in England i can't drive it ,it is a German made and it is hard to drive it.This is my last price and the car it's not in leasing so you have to pay onley this price and nothing more.I sale with this price because i whant to sell fast because i whant to buy another car for  driveing in England.I Whant to make a serious sale and I whant to be contactat by a serious buyer .The sale I wold like to be made by a prestigious company (AutoScout24).      
I aspect to contact me at my email adress.

Have a great day

3:.Date: Sun, 24 Jun 2007 05:27:48 -0700 (PDT)
From:  "Daniel Redzic" <[email protected]>  Add to Address Book  Add Mobile Alert
Yahoo! DomainKeys has confirmed that this message was sent by yahoo.com. Learn more
Subject: VW Golf 1.9 TDI LimousineEUR 3.012  
               Hi there ,
           About the car , i must tell you that it is in perfect condition , very well kept ( only in my garage ) , never involved in any accidents. Details: 58500 km, 96 kW, Diesel, Schaltgetriebe, Erstzulassung: 03/2002, 4/5 Türen, blau -metallic, ABS,  Stabilitätskontrolle, 6 GANGS, Front+Seiten+Kopfairbag, ESP - ASR - ABS/ Servolenk., el. Fenster(2)+Spiegel(beh.), Sportsitze+Lenkr., Sitzheizung/ Mittelarml., Leichtmetallfelgen 16 - Zoll, KLIMAAUTOMATIC, el. SCHIEBEDACH, ZV+Funk/ Alarmanl./WFS Bordcomp./ Tempomat 1 hand, real km, service book.
           Let me know if you are still interested ..... I'll wait for your email !

4).  Date: Sun, 24 Jun 2007 08:41:41 -0700 (PDT)
From:  "Daniel Redzic" <[email protected]>  Add to Address Book  Add Mobile Alert
Subject: Re: VW Golf 1.9 TDI LimousineEUR 3.012  
To: "r3fugiatu` r3fugiatu`" <[email protected]>

Hello again ,

First of all, i must apologize for the long email that i send you, but i could not explain you the procedure with less words. So please read carefully my proposal because i am sure that you'll find it a safe and fast way to close the deal.
     As you saw on mobile.de the car is located in Germany. A small problem is the fact that i am out of country, and i don't have nobody in Germany to show you the car. But that will not be a problem because i have a good proposal to finish the transaction in the best way for both of us. I will not ask you any money in advance (The transaction will be made face to face ), i just want to see that you are a serious buyer.
     For that we'll use a service named western union. You must find a local western union office ( click here ) and you'll ask a friend or a relative of yours to go there and put 3000 EUR on your name and the address where the car is. He just has to go there with cash money and tell to the western union agent that he wants a western union paper to send money to a friend or relative, for personal use. He completes the paper with his name and address , your name and the address i provide you and gives the cash to the agent in order to complete the payment. Fast Simple, and to the object. Your relative or your friend will be the sender and the receiver is you in Germany (your name with this address : Schwerinstr. 12, Düsseldorf/40477, Germany-because the car is located here) .  
      I must tell you from now that under no circumstances you don't have to tell to the western union agent that you send the money for an internet transaction. Western union is designed to send money between familly or friends .... so for the deals through internet they will charge you a comission of 20 % from the amount that you have to send. So tell them that you send the money to a friend or relative, in this way the comission is between 5-10 %
     After that you have to send me the scanned paper of the transfer. With the details of the transfer i can call or verify on the western union website if the transfer is valid, and in this way I'll be sure that you are a serious buyer. Also you have 100 % control on your money because the money will be available on your name and only you (the receiver) can pick up the money.
     As soon as western union confirms me that the transfer is available, I'll go and reserve the plane ticket for Germany. After that I'll scan it and send it to you, as a proof of my honesty. We will also agree on a meeting date and place so we can complete the transaction. As soon as we meet you can check the car at a mechanical garage, and a police office. As soon as you decide to buy it, and we make the papers, we'll both go to a local western union office so you pick up the money and give it to me.
     I know that western union is kind of expensive but is the only way that I can check you are for real and you have the money so you can deduct the taxes from the amount that you have to send.
     If you find something wrong with this car then i will give you back the money you spent on your trip , and you'll also go to the western union office and you'll take back the money sent on your name . Any way i am sure that you'll buy it because it is 100 % in perfect condition.
     As you can see from the proposal i made you, this transaction is secure for both of us, because you'll not send me any money in advance, and also i have the insurance that you are a serious buyer.
     If you want to convince me to meet without sending the paper as i told you, please don't lose your time and mine, because i am not going to accept any other transaction.
I wait for your reply.

Thank you!

P.S. If you promise me that you'll make the transaction as i told you, than I'll stop the transaction with the other buyers, and I'll keep the car for you. but please don't make me lose my time if you don't respect your word.

vladyroman

vladyroman

View Postr3fugiatu, on Jun 24 2007, 19:36, said:

Grija mare ca e plin de tepari!Voi posta niste mailuri primite astazi de la diversi "vanzatori"!
1).   Date: Sat, 23 Jun 2007 05:36:52 -0700 (PDT)
From:  "Makris Markovic" <[email protected]>  Add to Address Book  Add Mobile Alert
Subject: Re: Kaufinteressent von AutoScout24
    First of all I want to inform you that the car is registered in Germany , with German papers , but is located in England , Chelsea , and this is the reason that I want to sell it.This is Renault Laguna Grandtour 1.9 dCi Dynamique , 04/2002 ,with 20.000 km  fully equiped without leather.The price of 3.200 euro including the car transport to your location , and if you are still interested to buy it please let me know.The car is in excelent conditions , never damaged with low km. , and the steering wheel is on the left side like european models.
I will wait your e-mail as soon as possible if you are interested to buy my car.
Thank you and have a nice day!

P.S.:You can call me at this number:0040765221468 (i speak only english)

Asta chiar e prost :D

Da numar romanesc  :lol:

Ray Bz

Ray Bz

Eu din cate mailuri am trimis pe mobile.de nu am primit nici unul de forma asta .....din vreo 5 -6 care le-am trimis mi-au raspuns 2: unu zicea ca anuntul nu mai este valabil si unul mi-a zis ca ultimul pret e 4500 eur de la 4800 la un focus 2000; dar foarte simplu de genul : "Good day my last price is 4500 eur and yes I have the Ghia rims too. Alex."

AlexIP

AlexIP

marele licurici

• Grup: Senior Members

View Postr3fugiatu, on Jun 24 2007, 19:36, said:

2). From: "B B" <[email protected]>  Add to Address Book  Add Mobile Alert  
Subject: RE: Kaufinteressent von AutoScout24
Date: Sun, 24 Jun 2007 06:49:07 -0400

Good evening,  
My name is Buciclen

:roflmao: Bine mai, vrei sa cumperi de la Buciclen masini? :D

Edited by AlexIP, 25 June 2007 - 03:35.

r3fugiatu

r3fugiatu

Eh..eu(adica taica`meu)vreau masina dar nu am crezut preturile astea.Am dat mailuri ca sa vad ce raspunsuri primesc!Am mai primit azi dimineata inca doua.

1).Date: Mon, 25 Jun 2007 10:26:38 +0200 (CEST)
From:  "Arnold Stamm" <[email protected]>  Add to Address Book  Add Mobile Alert
Yahoo! DomainKeys has confirmed that this message was sent by yahoo.de. Learn more
Subject: Re: Skoda Octavia 1.9 TDI Ambiente
To: "r3fugiatu` r3fugiatu`" <[email protected]>
    Thanks for your message,

So, as i told you the total cost for the Skoda Octavia 1.9 TDI Ambiente is EUR 3.300 and i will pay for the all taxes for the transport when i will come with the car to you, when we will meet personal to make the transaction. In the first time i wass lied, a person from GERMANY told me: "please come to me with the car and i will pay you in cash right here to my house " , so i was there and that man no responded to calls and this is the reason that i want to be sure this is not any joke.
I want to be very sure that you have the money ready to pay for the car, i want to go and find a local agent nearest Western Union Poste Office and deposit all the money to Western Union Money Transfer to ITALY, in this way i'm in secure that you have that money ready to buy the car. You can send the money in this way because nobody from worldwide can take this money:

Example:

-SENDER"S NAME: your name (who send the money)
-RECEIVER"S NAME: your father's name, mother's name... (who receive the money in MODENA/ITALY)

Imediatly when you have sent the money to MODENA/ITALY, you must to provide me the copy of the Western Union recipient scanned paper, this is the serious reason that i can trust in you that you have the money ready to pay for the car, then i will buy the plane tickets to go in MODENA/ITALY to take the car to come to you, to your name and address, where you live to make the deal, we will test the car to an mechanic to confirm you the car is in perfect condition, ready to drive to it, we will go to an Police Office to confirm that the car was not stolen, we will make all the papers that we need.
If you like the car, if you want to keep it, we will go to an Western Union Office and you will take your money back and you will pay me in cash, you will keep the car and i keep the money.
Thank you very much and if you will agree with this transaction, please let me know an phone call or write me an message back as soon as you can.
Have a good day!

Mr. Arnold Stamm from MODENA/ITALY!

I will be waiting your call to discuss the details at: 00447031957565 , starting at 11 at morning-8 at night!!!---aceiasi poveste cu western union

2).Date: Mon, 25 Jun 2007 02:28:09 -0700 (PDT)
From: "e b" <[email protected]>  Add to Address Book  Add Mobile Alert  
Subject: Volkswagen Golf, 4/5-Türer, 04/2003 Schwarz, 139636 km, EUR 3000
    Hello,

The car is full operational,no scratches or other damages,never involved in any accidents before and it is in proper working conditions.The car comes with 30 Days Return Policy and in case won't meet your conditions or won't be like i described it full refund is accepted.
Here are a few details about the price,payment and shipping of the car:
The price as mentioned in the description will be 3000 EUR including shipping charges(i will support the shipping taxes and you will have to support the fees for sending the money).For a possible transaction bewteen us we will use an escrow company service wich is verry safe (you will be able to receive the car and test it before i receive the money but more details i will give you in a separate email after i will have the confirmation you are interested to purchase the car) .I guess  now i have to explain you why i am talking about shipping of the car and also a few details about why i am selling the car. I bought this car because 3 months ago i received a working contract in Germany. At that time i decided to buy a car from there because i was need it. Now the working contract has expired and i had to return home near my familly in the England. I am now obligated to sell the car due the fact the steering wheel is on the left side and here in the England i can only use a car with the steering wheel on the left side.So i can not keep any more the car and i am obligated to sell it. For this reason i decided to list the car on a german site because i bought the car from there and it is also registered in Germany.
The car in this moment it's in the custody of an escrow company who will handle the whole process.
If you are interested contact me about more details about the transaction and also for more details about the escrow shipping company.

Thank you for your time---eu nu inteleg de ce folosesc toti aceiasi poveste...chiar nu au pic de inspiratie...:)

_Smiley_

_Smiley_

Guru Member

pai ce mai astepti? fa rost de o foaie d'aia galbena de la Western Union, scaneaz-o, modific-o pe computer si pune-i pe drumuri :)

cred ca la WU poti scoate banii cunoscand codul dat celui ce trimite banii, nu trebuie neaparat sa fii destinatarul lor

tchoara

tchoara

sincer astia mi se par niste gainari care nu o sa reziste mult pe piata, din principiu nu furi prin intermediul western union, sucursale de banci, bancomate etc, orice are camere de supraveghere sau eventual necesita legitimare (ma indoiesc ca te prezinti la ghiseul Western Union cu fraza "vreau si eu niste bani, am codul asta", trebuie sa prezinti un act, ceva).

Catre enderedy - povestiri de genul "eu fac asta de 7-8 ani de zile cu cateva mii lejer la 2 zile" sunt pentru gura-casca, nu pleca urechea la ele. Erau probabil niste manelari frustrati ca vecinul lor si-a luat "SeLeu" cu banii stransi in italia sau spania si s-au gandit si ei sa se apuce de gainarii. Nu exista tepari laudarosi care sa ramana pe piata 7-8 ani, aia care raman in libertate mult sunt mult mai inteligenti, tac si le fac, si nu tepuiesc cu mult. Da, poate si-au luat masina si casa din banii aia, dar in niciun caz nu fac cateva mii la 2 zile, daca ar fi asa ar fi fost milionari in euro pana acum. Exista o explicatie simpla pentru ceea ce spun, anume ca, poate va ganditi ca in Romania (dupa cum ai spus si tu ca n-ai rezolvat nimic cu autoritatile), masurile impotriva crimei electronice sunt modeste.... insa in afara, nu. Si cand tepuiesti cetateni straini, sa fii sigur ca autoritatile lor te vor gasi, daca esti in Romania asta nu inseamna ca esti in siguranta si tragi tepe la nivel global. Urmaream mai demult un forum despre crima electronica si imi amintesc de valceanul care a luat 54 de ani de inchisoare pentru crimele electronice comise, a fost judecat in afara tarii pentru ca petentii erau straini. Repet, laudarosii astia cu "fraiere eu fac asta de 7-8 ani si am o gramada de bani" nu rezista mult, pe undeva tot rasufla scamatoria mai devreme sau mai tarziu. E important sa casti ochii, sa nu fii tu insuti prada celor 10-20 de tepe pe care apuca sa le traga, in rest, las-o pe seama altora sa aiba grija de ei, fiindca ulciorul nu merge de multe ori la apa... In special cu amatori care isi pastreaza pseudonimul de la teapa la teapa sau care isi dau numere de telefon de Romania.

Marius3k

Marius3k

Rechin de stepă, "United Gashka" member

View Postsanddy1964, on Apr 9 2007, 16:29, said:

Tzepele de genul masina de 15000 la pretz de 7000 sunt binemeritate si ma bucur realmente cand cineva isi trage pe capatzana o atare tzeapa.Prea era el smeker si ailalti prosti , sa plateasca dublu.
Vroiam sa scriu si eu ceva, dar a scris Sanddy destul!
Si acuma pe bune vorbind, oare lumea chiar crede ca face "afacerea vietii" cu o masina?

dsdev

dsdev

lasand la o parte prostia omului pune botu' la gainarii din astea, smecheria cu western union e urmatoarea: serviciul western union nu poate fi folosit la vedere pentru efectuarea de plati comerciale (ei te lasa, dar pe formular nu ai voie sa completezi "transfer in vederea platii bunului/serviciului x"). asta din cauza regimului non-bancar al western union.

ideea e urmatoarea: tu platesti prin western union, iei tzeapa si vrei sa faci scandal. in momentul in care tu zici "domne, i-am platit masina prin western union"... la revedere, recunosti ca ai comis o ilegalitate (fals in acte) pentru ca pe formularul de transfer e imposibil sa fi scris "plata masina"  - pur si simplu nu iti accepta astfel de plati. deci tu esti primul vinovat...

tchoara

tchoara

pai nu faci scandal serviciului Western Union si in niciun caz nu spui ca ai platit masina prin intermediul lor, spui doar ca ai fost inselat cu suma de cutare prin intermediul serviciului cutare - nu ceri despagubiri de la WU, n-ai nicio pretentie de la ei, doar sa participe la ancheta pentru determinarea infractorilor, ceea ce sincer nu e dupa ei, legea ii obliga sa coopereze.

dsdev

dsdev

pai, ca sa faci plangere (la politie sau unde vrei), trebuie sa dovedesti ca ai luat teapa, adica sa dovedesti ca ai platit niste bani pentru ceva ce nu ti-a fost livrat. cum dovedesti ca ai platit PENTRU MASINA AIA, daca tu platesti prin western union si acolo NU ai cum sa scri "transfer bani ptr masina"? cel care primeste banii poate sa trimita pe altcineva sa ridice banii ptr el (teoretic nu e voie, practic te mai lasa daca stii si nr de transfer) sau pur si simplu poate sustine ca i-ai platit o datorie mai veche inapoi.

ideea e ca tu n-ai cum sa dovedesti ca ai platit pentru masina. iar daca sustii asta, inseamna ca ai facut fals in acte in formularul de transfer de bani western union (deci esti si tu in culpa). in cel mai bun caz, poti dovedi ca ai trimis niste bani lui X, dar poate ai vrut sa ii faci cadou sau poate ai vrut sa cumperi un pix cu valoare sentimentala de 6000 de euro... atata timp cat nu sunt acte doveditoare, fiecare poate sustine orice.

daca plata s-ar fi facut prin transfer bancar, de la banca ti-ar fi cerut o factura sau contract, chestie care nu pica bine celui care trage tzeapa pentru ca ai avea la mana un act prin care el se obliga sa iti dea masina in schimbul banilor  ;)

Edited by dsdev, 26 June 2007 - 13:51.

tchoara

tchoara

Ai dreptate :)  Imi dau seama ca obtinerea banilor prin WU e o treaba destul de ok gandita, dar oricum raman la parerea mea ca restul e mult prea subred.

dsdev

dsdev

evident ca treaba e subreda rau de tot, dar sunt convins ca se gasesc clienti care pun botu' la "super-oferte" din astea... altfel n-ar mai fi atatia tzepari care folosesc metoda asta.

Edited by dsdev, 26 June 2007 - 20:53.

Ray Bz

Ray Bz

Citesc si nu-mi vine sa cred......si eu intentionez sa-mi iau masina si caut si caut de 2 luni tot caut pe tot felul de site-uri , dau si de super oferte (cine stie ce BMW cu 3 4 mii de E) dar nu concep sa dau banii pe acea masina prin transfer (adica vrabia din mana pe aia de pe gard) ...in primul rand tre sa vad masina....sa presupunem ca e omul serios si cand te duci acolo iti da masina respectiva numa ca e alba in loc de neagra si are 5 usi in loc de 3 ce te faci? (ai platit-o , e a ta :D ) spor la shopping prin DE dar sfatul meu: PANA NU VEDETI MASINA LIVE (in primul rand ca o inspectie personala asupra uzurii si etc) NICI SA NU VA GANDITI LA ALTE METODE DE CUMPARARE PRIN TRANSFER SAU ALTELE...

Ce ma "instiga" pe mine cel mai tare la site-urile si dealerii de afara e norma de poluare!!!!! Fratilor m-am saturat sa tot intreb de copie dupa Brief si alte nebuneli din care sa nu reiasa nimic.... acu iti zice ca e EURO 3 si e de fapt EURO 2 sau cum mi-a zis unu ca nu are norma EURO ci doar D :huh:

neamtzu

neamtzu

Adaug si eu datele de identificare ale autorului unui anunt fals, gasit pe autoscout24. Anuntul original e aici.

Received: from 217.146.189.30
Adresa email: [email protected]
Nume inventat: Tansu Temizel

Povestea inventata:

Dear sir,
I will tell you a few words about the car...the title is clear, it is not a salvage one and the car is like new,perfect conditions,no accidents or anything.
I am the second owner of this car. First owner was a realy nice lady.
The car is now in Italy as i lived there. Now i moved to London, UK becasue i found a better job.
I bought the car from Germany, and i didn`t had time to registered it in Italy.
Unfortunately i can`t take the car with me, because i can`t drive it here because of the stearring wheel.
Also I purchased a BMW 120 (it is Uk model) one month ago and I have to pay the rest of  GBP 2000 for the car and I need this money in allmoust 2 weeks to close the deal and pay the rest
for the BMW.
  So if you want to buy the car we will have to fix an appointment in Italy.
Wait for your reply.
Thank you

Ray Bz

Ray Bz

pai vad ca lumea liciteaza la ea si a ajuns la 26.000

walking^human

walking^human

http://www.mobile.de...t...1270237571

Daca e cineva atat de prost incat puna botul la masina sau altele similare asta merita toate tepele de pe lume

ahasverosh

ahasverosh

View Postalley_cat, on Mar 21 2007, 21:08, said:

Cautarea de masini second-hand prin intermediul site-urilor germane gen mobile.de sau autoscout24.de a devenit un lucru comun in RO, in ciuda taxei de prima inmatriculare. As dori sa atrag atentia celor interesati de deal-uri excelente (preturi mici, km putini, in stare foarte buna) asupra pericolului scam-urilor (adica incercari de a pacali eventualul cumparator sau vanzator, pe romaneste "tzepe").

Un Audi sau Volvo la 5500-7000 de euro, din 2003-2004, cu km putini suna intr-adevar tentant. Cumparatorul isi manifesta interesul prin intermediul site-ului respectiv, care trimite mail-ul vanzatorului. Acesta raspunde celui interesat intr-o modalitate politicoasa, asigurandu-l de integritatea masinii, de fapul ca sunt km reali, ca nu a fost implicata in nici un accident samd. Povestea este in mare ca proprietarul a lucrat in Germania si a trebuit sa plece cu servicul in Anglia sau Irlanda, unde evident nu va putea folosi masina, acaeasta avand volanul pe stanga si de aceea vrea sa o vanda cat ma repede. Sunt atasate fotografii tentante. Proprietarul ofera chiar transportul gratuit prinr-o firma specializata in orasul cumparatorului, impreuna cu actele necesare incheierii tranzactiei. In cazul in care cel interesat se ofera sa mearga el insusi in Germania sa vada masina, se inventeaza tot felul de pretexte pentru ca aceasta sa fie livrata prin firma respectiva, mergand chiar pana la a spune ca masina numai este de fapt in Germania, ci in UK. Dupa ce proprietarul a acceptat conditiile, i se promite livrarea in maxim 3-5 zile, in conditiile in care poate testa masina timp de 3-30 de zile si daca este nemultumit, sa o trimita inapoi. Conditia este ca proprietarul sa depuna o anumita suma de bani in contul firmei de transport, demonstrandu-si astfel seriozitatea. Astfel, odata ce banii ajung la proprietar, el isi va da acordul ca masina sa fie livrata. Evident, aceasta nu va ajunge niciodata la destinatie si cumparatorul va pierde suma respectiva, fara vreo posibilitate de recuperare, transferul fiind perfect valid.
Variantele pot fi multiple, mergandu-se chiar pana la transferuri prin Western Union, urmand a i se trimite vanzatorului chitanta scanata, ca semn ca banii exista.
De aceea, atentie la persoanele de contact din astfel de anunturi. Unele dintre pseudonimele folosite sunt: Thomas Gschwandter ([email protected]), Kjeld Lentz ([email protected]), Harry Geferson <[email protected], Hank Goete ([email protected]) sau Linda Shea.

Mai multe informatii despre modurile de operare puteti gasi la adresa: http://66381.homepag...em-Scammer.html (din pacate doar in limba germana, dar mail-urile sunt in engleza si va puteti da seama destul de usor despre ce e vorba). De asemenea, puteti vizita si site-ul specializat in incercarile de prevenire a fraudelor auto, la adresa: http://www.sicher-autokauf.de/

Site-urile de vanzari auto germane au pagini speciale prin care atrag atenta asupra posibilelor fraude. Atunci cand accesati un astfel de site, este bine sa citit cu atentie aceste informatii.

De asemena, este important sa verificati cu atentie credibilitatea oricarui vanzator, mai ales daca este vorba de persoane particulare. Este de preferat sa tratati numai cu firme specializate, care poti fi verificate in registrul comertului din Germania sau din tara respectiva, care au numere de contact valide si site-uri accesibile.
Nu plecati la drum fara un precontract sau un contract de vanzare-cumparare semnat de catre vanzator. Pe langa posibilitatea de a fi excrocat, exista intotodeauna sansa ca masina dorita sa fie deja vanduta cand ajungeti in Germania (se specifica de catre vanzator chiar pe site-ul unde este postat anuntul ca nu are obligativiatea de a trata cu un singur cumparator odata, deci poate vinde altcuiva masina intre timp).

Deci, atentie la oferta care suna"prea bine ca sa fie adevarate", pentru ca de multe ori pot fi tzepe majore!

Daca ati fost supusi unei incercari de frauda, este bina sa faceti acest lucru cunoscut, pentru ca o informare prealabila poate preveni pe urmatorul pacalit!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate