Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum se conduce corect o masina !
Last Updated: Nov 27 2008 15:29, Started by
spdude
, Mar 21 2007 12:14
·
0
#37
Posted 22 March 2007 - 18:05
exista si frana de mana fara cablu?
poate vroiai sa spui ca la cele cu tamburi nu e indicat sa tragi frana iarna, cand sunt multe grade cu minus (de la un minus 5 in sus) si la cele cu discuri, doar daca ai spalat-o seara ai putea avea probleme... in rest, trageti frana de mana si bagati in viteza cand parasiti masina... |
#39
Posted 22 March 2007 - 18:53
uko, on Mar 22 2007, 19:05, said: exista si frana de mana fara cablu? Am incercat o data la FALCON, pe Magheru sa opresc in rampa aia si sa pornesc apoi, cu viraj stanga, sa intru la ei, sa-mi regleze alarma.Ma mir ca nu am lovit masina dar oricum, a fost GREU.CRED CA DACA AVEAM CUTIE AUTOMATICA, NU REUSEAM .Asa, am tinut-o din ambreiaj. Dreaq i-a pus si pa aia sa inchida usa atelierului...da era frig afara ...decembrie... |
#41
Posted 22 March 2007 - 19:13
#42
Posted 22 March 2007 - 19:15
#43
Posted 22 March 2007 - 19:17
in rampa o a/t aplica atata putere rotilor cat e nevoie ca sa stea pe loc sau s-o ia usurel inainte. ca si pe drum drept. numai la vale nu prea stie sa franeze, asa ca vei cobori cu 1a in frana de motor (de care DA, stie sa faca).
|
#44
Posted 22 March 2007 - 20:07
E o placere sa bagi piciorul in masina si sa schimbe automata cand trebuie vitezele... Bineinteles, pe Sport...
Iar in panta e o placere, ce plecare cu frana de mana si alte porcarii... iei piciorul de pe frana si gata, pleaca masina nene... |
#45
Posted 22 March 2007 - 20:10
sebulbus, on Mar 22 2007, 20:17, said: in rampa o a/t aplica atata putere rotilor cat e nevoie ca sa stea pe loc sau s-o ia usurel inainte. ca si pe drum drept. numai la vale nu prea stie sa franeze, asa ca vei cobori cu 1a in frana de motor (de care DA, stie sa faca). |
#46
Posted 22 March 2007 - 20:22
din punctul meu de vedere, cutia automata e pentru mosi...
no offense... |
|
#47
Posted 22 March 2007 - 20:32
uko, on Mar 22 2007, 21:22, said: din punctul meu de vedere, cutia automata e pentru mosi... no offense... Nu cred pe nimeni. Ca si ele sunt facut epentru sosele cu oameni care circula dupa niste reguli.La noi daca le respecti 100%, te-ai curatat. |
#49
Posted 22 March 2007 - 20:55
primele masini aveau inca o maneta cu care reglai avansul in mers, pana la inventarea avansului vacuumatic.
simtiti vreunul dintre asa zisii soferi masculi lipsa acestei manete? uko, restul driverilor? similar si automata. un reglaj in minus. sandy, de ce nu-i combini pe astia de la VW la un test drive cu Touareg a/t? si te lamuresti cel mai bine ce si cum. |
#50
Posted 22 March 2007 - 22:23
Deci cand toata lumea zice ca vitezele sunt schimbate mai RAPID cu noile cutii automate unii stau ei putin, cugeta si o trantesc: e de mosh... wtf???
Ideea e sa te relaxezi in masina, nu sa muncesti ca la galere cu traficul asta fascinant cand te bucuri ca mergi cateodata cu a 4-a... |
#51
Posted 22 March 2007 - 22:50
sanddy1964, on Mar 22 2007, 13:22, said: pai cand franezi (cutie manuala) nu calci ambreiajul la 140km/h...il calci cand ai redus viteza si vrei sa schimbi treapta de viteza in cea potrivitav (inferioara) .La cutia automata debraierea se face instantaneu , practic cand incepi franarea. Eu zic ca e mai sigur sa debraiezi la sfarsit nu la inceput.Motorul actionand si el ca o frana.Asta ar fi cel mai mare inconvenient al cutiei automate.Zic ca se duce sanie pt ca motorul nu mai intra in actiune, sunt doar sistemele electronice care POATE mai ajuta ceva...asa se duce sanie orice masina daca pe jos e gheata sau ceva alunecos, nisip, etc. Plus ca daca esti in vit a 5 a la manuala, si ai franat violent, si pe urma trebuie sa bagi intr-a 3 a , la automata, nu stiu ce se intampla,...cred ca urla motorul ala de se sparge...sau stai sa te rogi de ea... IN REST E SUPER COMODA. pareri? eu franez in general cu apasarea imediata a abreiajului (e un reflex) si nu ma duc sanie deloc... mi-e greu sa spun care varianta de franare e optima pentru ca uneori franez in viteza fara sa decuplez, mai ales inainte de viraje, pentru a avea cuplu rapid la iesirea din viraj (asta la benzinare e super de incercat pentru ca zburzi prin viraje)... |
|
#52
Posted 22 March 2007 - 22:55
uko, on Mar 22 2007, 20:22, said: din punctul meu de vedere, cutia automata e pentru mosi... no offense... depinde cum privesti problema pentru ca dupa cum s-a mai spus automatele moderne schimba in cateva milisecunde si au si memorii pentru stilul fiecaruia... referindu-ne strict la masina cred ca e protejata mult mai bine cu o cutie automata decat cu una manuala... deci... la mine e haios ca uneori ma ia valul cu manuala si bag 1-2-4 pentru ca deja am 60 in a 2-a... |
#53
Posted 22 March 2007 - 23:26
asta cu frana si ambreiaj e un reflex gresit de la instructorii prea comozi. ideal ar fi sa invatati sa folositi frana de motor impreuna cu frana de mana, retrogradand progresiv pe masura ce e cazul.
cam asa functioneaza si automata. voi cu piciorul pe frana si ea da cu treptele in jos pe masura ce e cazul. pe autostrazi am facut si probe, pot ajunge de la 160 la 20/h fara sa ating frana. nu in cel mai scurt timp, e drept, dar economia de placute si discuri e evidenta, plus anumite ratiuni de siguranta ce tin de temperatura de fierbere a lichidului de frana. |
#54
Posted 23 March 2007 - 09:17
ideal ar fi sa invatati sa folositi frana de motor impreuna cu frana de mana, retrogradand progresiv pe masura ce e cazul.
mai scrie o data corect ce vroiai sa spui ca unii se vor apuca sa faca cum spui tu... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users