Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum se conduce corect o masina !
Last Updated: Nov 27 2008 15:29, Started by
spdude
, Mar 21 2007 12:14
·
0
#343
Posted 23 August 2008 - 10:16
Tom_Cat, on Aug 23 2008, 10:01, said: !@#$%^&*( rar am folosit atacul la persoana. in rest, in cel mai rau caz m-am adaptat modului in care decurge "discutia". daca te crezi nevinovat (siiigur!) nu mai folosi persoana a 2a in posturile prea dure ca s-ar putea sa creezi confuzie. mai ales cand iti dai cu parerea despre ce scrie intr-un post anume (cu sau fara reply). oricum, oricine scrie, chiar si la fiecare 100 de banalitati pe care le stie toata lumea si le repeta cu fiecare ocazie, un post care sa prezinte interes are tot respectul meu si trec peste unele rautati din partea aceluia. despre restul care au doar pretentii, nu prea pot sa trec peste posturi tendentioase Edited by undercoverbrother, 23 August 2008 - 10:18. |
#344
Posted 23 August 2008 - 10:21
Ok, undercover, recunosc ca a sunat ca si cum ti-as fi raspuns tie personal, cu toate ca eu am inteles ca nici tu nu ii apreciezi pe cei care baga a 2-a la 120 si zic ca e frana de motor.
In alta ordine de idei, iarna e bine sa se lase cel putin un minut masina la relanti pentru ca fluidele din motor sa ajunga la o temperatura cat de cat constanta, altfel, in cazul in care se pleaca in sarcina sau se coboara direct in frana de motor uleiul din diferite parti alte motorului va avea vascozitati si temperaturi diferite, lucru care poate duce la defectari. |
#345
Posted 23 August 2008 - 20:10
Auzi, Tom_Cat, dar pe tine cine te-a suparat? A zis cineva de viteza a doua la 120km/h sau ce? Stii pe ce portiunea a cadranului turometrului ai eficienta maxima la frana de motor?
Frana de motor, dupa tine, se foloseste doar pentru a limita viteza masinii in panta? |
#346
Posted 23 August 2008 - 21:49
In general da, pentru a limita viteza masinii, acum depinde si de masina, in general eu la asta o folosesc.
|
#347
Posted 19 November 2008 - 23:45
o mica ( si necesara ) precizare:
"trip computer" nu comanda cata benzina sau cat aer sa intre la injectie sau mai stiu eu pe unde prin motor. trip computer - este doar acel amarat de afisaj care iti spune cati km ai facut azi (sau de la ultimul reset ), cati km mai faci cu benzina pe care o ai in rezervor, viteza medie s.a.m.d. cine nu crede - poate sa verifice trip computer wiki ECU se ocupa cu comanda injectiei si alte cele. off-topic: Inca o chestie: intr-o masina se pot gasi chiar si 80 de ECU-uri. Greu de crezut dar adevarat - la BMW de ex. (ex: fiecare geam e comandat de un ECU) si sunt ascunse peste tot unde se poate: in usi, in plafon etc lucrez la o firma mare ce face SW pt automotive. PS daca cineva a corectat anterior greseala .. asta e; inseamna ca nu am citit chiar tot. |
#348
Posted 27 November 2008 - 13:28
smardvice, on Nov 19 2008, 23:45, said: o mica ( si necesara ) precizare: "trip computer" nu comanda cata benzina sau cat aer sa intre la injectie sau mai stiu eu pe unde prin motor. trip computer - este doar acel amarat de afisaj care iti spune cati km ai facut azi (sau de la ultimul reset ), cati km mai faci cu benzina pe care o ai in rezervor, viteza medie s.a.m.d. cine nu crede - poate sa verifice trip computer wiki ECU se ocupa cu comanda injectiei si alte cele. off-topic: Inca o chestie: intr-o masina se pot gasi chiar si 80 de ECU-uri. Greu de crezut dar adevarat - la BMW de ex. (ex: fiecare geam e comandat de un ECU) si sunt ascunse peste tot unde se poate: in usi, in plafon etc lucrez la o firma mare ce face SW pt automotive. PS daca cineva a corectat anterior greseala .. asta e; inseamna ca nu am citit chiar tot. pe cat de senzationala chestia cu zecile de ecu dintr-o masina pe atat de inexacta. daca inca nu stiai, ECU inseamna unitatea de control a motorului si se ocupa doar cu managementul motorului si uneori a cutiei automate. ce zici tu sunt doar niste calculatoare si, intr-adevar, sunt mai multe si desi e posibil, zic ca e putin probabil sa fie 80 de calculatoare intr-o masina. |
#349
Posted 27 November 2008 - 14:38
De fapt, ca sa nu gresesti zici ECM (engine control module) si gata. Si nu inviati ce-a fost in urma (I checked, mi s-a ridicat parul in cap) ca dau cu warnuri in toate partile fara sa ma uit.
|
#350
Posted 27 November 2008 - 15:25
#351
Posted 27 November 2008 - 15:29
Sa facem un lucru clar, eu vorbeam de balacareala de pe paginile trecute, si de invierea de douaj de mii de ori a aceleiasi discutii de fiecare data cand s-a mai gasit cate unu' sa arunce cu piatra in balta. Eh, none of that, please.
S-au postat destule documente, cine vrea cauta si gaseste, cine nu, asta e, nu-s muieti posmacii. If anything, tot ce-i trebuie topicului astuia e o curatenie generala si o moderare mult mai stricta. Si nu-mi spune de ce s-au subtiat subiectele tehnice de pe SP ca stiu mai bine ca tine de ce plecasem. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users