Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

ce facultate sa aleg...

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
razvan_xx

razvan_xx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 11.03.2007
sunt elev in clasa a 11 a..la profil real..la mate-fizica....si incep sa ma gandesc la ce facultate sa dau ....ma bate un gand sa dau la politehica...la telecomunicatii sau la transporturi... orice sfat este bine venit...multumesc anticipat....

#2
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,739
  • Înscris: 05.09.2005
Politehnica, daca crezi ca rezisti (telecomunicatii, electrotehnica). Oricum e fff greu. Eu am facut liceul la mate-fizica, am dat in poli la electrotehnica si am renuntat dupa 2 ani, nu era de mine. Pe de alta parte, daca crezi ca o sa iti placa...go for it. Daca reusesti sa o termini, iti gasesti de munca garantat la salariu cu mult peste medie.

#3
razvan_xx

razvan_xx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 11.03.2007
am mai auzit ca ar fi foarte greu..la politehnica...dar..totusi este un gand mic...care ma streseaza sa dau la transporturi..mai exact la autovehicole rutiere......sau ar mai fi o posibilitate..la ase...la finante.....

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.