Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

intrebari fara raspuns - iGO 2006 / 2007

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
dragos-olt

dragos-olt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 19.07.2006
salut,

acestea sunt cateva dintre intrebarile la care nu exista un raspuns pana in acest moment:

1- este posibil un upgrade de la iGORomania2006 la iGOEuropa2006, si daca da care este costul acestui upgrade.
2- in cazul in care raspunsul la prima intrebare este negativ, o sa fie posibil acest lucru pentru noua versiune iGO2007?
3- cand se preconizeaza sa  apara versiunea iGO2007(bineinteles dupa Cebit) aprilie,mai?
4- care o sa fie preturile, macar ca ordin de marime?
5- in acest moment pretul pentru iGO2006 mi se pare cam mult prea mare cel putin pentru Romania; si este disproportionat in ce priveste diferenta dintre iGORomania si IGOEuropa. Cred ca ar trebui sa existe un raport intre pret si km de drum sau suprafata unei tari si pretul versiunii pentru acea tara. Cred ca este incorrect ca iGO care sa contina toata europa sa fie dublu ca pret fata de versiunea localizata, cand Romania reprezinta 3,7%din europa ca populatie, 23.64% ca suprafata, si are doar 198755 km….. fata de europa…..

Din acest punct de vedere cred ca pretul corect pentru iGORomania2006 trebuie sa fie de maxim 200-230RON.
In acest fel cred utilizatorii legali ar putea sa fie mult mai multi…

6- cred ca o optiune “OFFROAD” este mai mult decat utila, pentru ca sa poti sa vezi exact unde esti… nu unde se blocheaza cursorul (punctul care marcheaza pozitia fiind greu de vizualizat mai ales in offroad….)

Edited by dragos-olt, 03 March 2007 - 17:15.


#2
dragos-olt

dragos-olt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 19.07.2006
merita sa va uitati si aici

#3
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,077
  • Înscris: 22.05.2005

View Postdragos-olt, on Mar 3 2007, 17:07, said:

5- in acest moment pretul pentru iGO2006 mi se pare cam mult prea mare cel putin pentru Romania; si este disproportionat in ce priveste diferenta dintre iGORomania si IGOEuropa. Cred ca ar trebui sa existe un raport intre pret si km de drum sau suprafata unei tari si pretul versiunii pentru acea tara. Cred ca este incorrect ca iGO care sa contina toata europa sa fie dublu ca pret fata de versiunea localizata, cand Romania reprezinta 3,7%din europa ca populatie, 23.64% ca suprafata, si are doar 198755 km….. fata de europa…..

Din acest punct de vedere cred ca pretul corect pentru iGORomania2006 trebuie sa fie de maxim 200-230RON.
In acest fel cred utilizatorii legali ar putea sa fie mult mai multi…

Rationamentul asta (pret/suprafata) este gresit. Softul este acelasi la iGO Romania si la iGO Europa. Difera doar numarul de harti. Tu platesti programul (engine-ul)+ una sau mai multe harti. Exemplu ipotetic: softul propriu-zis este vandut cu 400 RON si o harta (pentru o tara de marime medie) cu 50 RON. Mai iei in calcul o reducere pentru cumpararea mai multor harti simultan si obtii raportul iGo Romania/iGo Europa de 450 RON / 965 RON.

#4
dragos-olt

dragos-olt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 19.07.2006

View PostSeb, on Mar 3 2007, 18:36, said:

Rationamentul asta (pret/suprafata) este gresit. Softul este acelasi la iGO Romania si la iGO Europa. Difera doar numarul de harti. Tu platesti programul (engine-ul)+ una sau mai multe harti. Exemplu ipotetic: softul propriu-zis este vandut cu 400 RON si o harta (pentru o tara de marime medie) cu 50 RON. Mai iei in calcul o reducere pentru cumpararea mai multor harti simultan si obtii raportul iGo Romania/iGo Europa de 450 RON / 965 RON.

salut,
- perfect de acord cu tine pana in momentul: softul este acelasi si pentru RO si pentru EU. de aici mai departe... nu poti sa compari ca si complexitate sistemul de drumuri din germania cu cel din romania sau bulgaria; nr de adrese postale, etc....
- si in plus cred ca ar trebui sa existe un discount de volum cand cumperi dreptul de utilizare a hartilor pentru "n" tari...

#5
bluehunt

bluehunt

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 957
  • Înscris: 22.03.2004

View Postdragos-olt, on Mar 3 2007, 17:07, said:

[...]
1- este posibil un upgrade de la iGORomania2006 la iGOEuropa2006, si daca da care este costul acestui upgrade.
2- in cazul in care raspunsul la prima intrebare este negativ, o sa fie posibil acest lucru pentru noua versiune iGO2007?
3- cand se preconizeaza sa  apara versiunea iGO2007(bineinteles dupa Cebit) aprilie,mai?
4- care o sa fie preturile, macar ca ordin de marime?
5- in acest moment pretul pentru iGO2006 mi se pare cam mult prea mare cel putin pentru Romania; si este disproportionat in ce priveste diferenta dintre iGORomania si IGOEuropa. Cred ca ar trebui sa existe un raport intre pret si km de drum sau suprafata unei tari si pretul versiunii pentru acea tara. Cred ca este incorrect ca iGO care sa contina toata europa sa fie dublu ca pret fata de versiunea localizata, cand Romania reprezinta 3,7%din europa ca populatie, 23.64% ca suprafata, si are doar 198755 km….. fata de europa…..
[...]
6- cred ca o optiune “OFFROAD” este mai mult decat utila, pentru ca sa poti sa vezi exact unde esti… nu unde se blocheaza cursorul (punctul care marcheaza pozitia fiind greu de vizualizat mai ales in offroad….)

1. presupun ca singurul mod in care se poate face asa ceva este sa vinzi tu i-go romania si sa-ti cumperi i-go europa.
2. nu cred.
3. anul trecut, i-go 2006 s-a lansat chiar in timpul Cebit-ului. de aparut pe piata, a aparut dupa aproximativ o luna.
4. preturile vor fi aproximativ aceleasi...poate cu 10-15% mai mari.
5. rationamentul tau e incorect. e ca si cum ai spune ca la benzinarie harta romaniei ar trebui sa coste de 5 ori mai putin decat harta europei pentru ca e tara mai mica, sau mai saraca, sau pentru ca are populatie mai putina. de asemenea ma intreb ce ai spune daca situatia ar fi invers. daca s-ar lua ca pret de baza pretul i-go romania, iar pretul i-go europa ar fi de 5-6-7 ori mai mare.
6. in settings/advanced/route options exista optiunea "keep position on road". debifeaz-o.

#6
dragos-olt

dragos-olt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 19.07.2006

View Postbluehunt, on Mar 3 2007, 19:00, said:

6. in settings/advanced/route options exista optiunea "keep position on road". debifeaz-o.

merci, e ok, imi arata cursorul in gradina.

View Postbluehunt, on Mar 3 2007, 19:00, said:

5. rationamentul tau e incorect. e ca si cum ai spune ca la benzinarie harta romaniei ar trebui sa coste de 5 ori mai putin decat harta europei pentru ca e tara mai mica, sau mai saraca, sau pentru ca are populatie mai putina. de asemenea ma intreb ce ai spune daca situatia ar fi invers. daca s-ar lua ca pret de baza pretul i-go romania, iar pretul i-go europa ar fi de 5-6-7 ori mai mare.

aici te contrazic un pic: cand cumperi o "harta de la benzinarie" pretul ei este in functie de cat de detaliata este.. la ce scara, etc.. in principiu sa zicem pretul este in functie de cata hartie consuma...

oricum sunt perfect de acord cu tine: pretul nu trebuie sa tina seama de venitul pe cap de loc., sau tara bogata/saraca... dar trebuie sa tina seama de complexitate

Edited by dragos-olt, 03 March 2007 - 19:27.


#7
dragos-olt

dragos-olt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 19.07.2006

View Postbluehunt, on Mar 3 2007, 19:00, said:

6. in settings/advanced/route options exista optiunea "keep position on road". debifeaz-o.

salut din nou,
problema este partial rezolvata in sensul ca:
1. cursorul indica pozitia exact - ok
2. mesajul de la iGO este: imposibil de calculat, punctul de destinatie este izolat. (nu merge nici ca pieton). (in alta ordine de idei punctul cu pricina este in "incinta semanatoarea")

m-am uitat si pe site-ul producatorului, si se pare ca inca nu exista o solutie pentru chestia asta. poate in iGO2007

#8
bluehunt

bluehunt

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 957
  • Înscris: 22.03.2004
am testat si eu acum.
1. daca am ca pornire sau destinatie un punct care nu se afla pe o strada, imi trage o linie de la acel punt pana la cea mai apropiata strada si apoi calculeaza ruta normal.
2. daca nici punctul de pornire nici cel de destinatie nu se afla pe o strada: am facut o ruta intre doua puncte aflate la 50 de m distanta si in loc sa traga linia dreapta intre puncte, a tras o linie de la punctul de pornire pana la cea mai apropiata strada, si de acolo o linie dreapta la punctul de destinatie. arata cam ciudat :))

Edited by bluehunt, 03 March 2007 - 20:24.


#9
dragos-olt

dragos-olt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 19.07.2006

View Postbluehunt, on Mar 3 2007, 20:20, said:

am testat si eu acum.
1. daca am ca pornire sau destinatie un punct care nu se afla pe o strada, imi trage o linie de la acel punt pana la cea mai apropiata strada si apoi calculeaza ruta normal.
2. daca nici punctul de pornire nici cel de destinatie nu se afla pe o strada: am facut o ruta intre doua puncte aflate la 50 de m distanta si in loc sa traga linia dreapta intre puncte, a tras o linie de la punctul de pornire pana la cea mai apropiata strada, si de acolo o linie dreapta la punctul de destinatie. arata cam ciudat :))

1. exact. dar cred ca in cazul tau chiar daca punctele erau in afara strazilor, exista o zona adiacenta fiecarei strazi, si el iti calculeaza traseul perpendicular din acel punct pe strada.
2. da.
3. daca te afli langa o strada - Splaiul Unirii (ex. concret - punctul cu coordonatele urmatoare: N44.4433457, E26.0477926 catalogat ca drum fara nume), si vrei sa-l folosesti ca start, ca destinatie, sau ca pct. intermediar ai eroarea despre care am povestit. Normal ar trebui ca sa-mi duca o linie perpendiculara de pe strada principala pana in pct-ul respectiv.
- problema este ca daca iti faci un traseu in care este inclus pct-ul corespondent la strada principala nu cel din realitate, cand treci prin acel loc traseul iti dispare de pe harta, si singura solutie ca sa poti sa continui, este sa te intorci la drumul principal, si sa reeditezi traseul...

#10
dragos-olt

dragos-olt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 19.07.2006

View Postdragos-olt, on Mar 3 2007, 21:31, said:

3. daca te afli langa o strada - Splaiul Unirii (ex. concret - punctul cu coordonatele urmatoare: N44.4433457, E26.0477926 catalogat ca drum fara nume), si vrei sa-l folosesti ca start, ca destinatie, sau ca pct. intermediar ai eroarea despre care am povestit. Normal ar trebui ca sa-mi duca o linie perpendiculara de pe strada principala pana in pct-ul respectiv.
- problema este ca daca iti faci un traseu in care este inclus pct-ul corespondent la strada principala nu cel din realitate, cand treci prin acel loc traseul iti dispare de pe harta, si singura solutie ca sa poti sa continui, este sa te intorci la drumul principal, si sa reeditezi traseul...

in acel loc se ajunge pe carosabil, este o eroare de harta sau asa ceva, pt ca nu este facuta legatura intre drumurile din incinta cu strada principala.... si problema este ca astfel de situatii sunt multe....

#11
bluehunt

bluehunt

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 957
  • Înscris: 22.03.2004

View Postdragos-olt, on Mar 3 2007, 21:31, said:

3. daca te afli langa o strada - Splaiul Unirii (ex. concret - punctul cu coordonatele urmatoare: N44.4433457, E26.0477926 catalogat ca drum fara nume), si vrei sa-l folosesti ca start, ca destinatie, sau ca pct. intermediar ai eroarea despre care am povestit. Normal ar trebui ca sa-mi duca o linie perpendiculara de pe strada principala pana in pct-ul respectiv.

am inteles ce vrei sa spui. el incearca sa faca traseul pana la cea mai apropiata strada si de acolo sa calculeze drumul normal, dar problema e ca cea mai apropiata strada nu e conectata cu nimic.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate