Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Super UPS !
Last Updated: Sep 16 2005 16:36, Started by
woodpecker
, Feb 12 2004 01:42
·
0
#1
Posted 12 February 2004 - 01:42
Vin si eu cu o intrebare:
imi poate spune si mie cineva ce ma poate impiedica sa montez o baterie de masina in locul acumulatorului din cadrul unui UPS ? va dati seama cata autonomie obtin ??? cu stima, woodpecker |
#2
Posted 12 February 2004 - 10:33
Quote Originally posted by woodpecker imi poate spune si mie cineva ce ma poate impiedica sa montez o baterie de masina in locul acumulatorului din cadrul unui UPS ? Daca sti da demontezi UPS-ul nu te impiedica nimic sa-i schimbi bateria. Dar unde o bagi pe asta de masina ? si poate ai nevoie de 2 bucati pentru ca sunt UPS cu baterie de 24V :rolleyes: |
#3
Posted 12 February 2004 - 10:42
Toate bune si frumoase....:D ....Dar bateria aia de masina cu ce o incarci?
Cu montajul UPSului? :D |
#4
Posted 12 February 2004 - 11:29
>370677271050152
e eevident ca nu o sa incerc sa bag bateria in UPS >aiwaman pai asta ere problema, daca merge sa incarc bateria de masina cu UPS-ul, chiar nu stiu cum sa aflu care sunt curentii de incarcare de la UPS. cu stima, woodpecker |
#7
Posted 12 February 2004 - 15:22
De ce?
Chiar ma batea gandul sa cumpar un UPS cu bateria dusa si sa-l adaptez pe masina, eventual sa-l folosesc si in casa (onor Electrica intrerupe cel putin odata curentul/luna in zona). |
#8
Posted 12 February 2004 - 20:17
AIWAMAN de ce nu o sa mearga ?
te simt putin ofticat, nu stiu de ce :) la sutele de mii de cd-uri pe care le tragi tu pe luna...banuiesc ca ai si tu pierderi din cauza RENEL-ului. cu stima, woodpecker |
#9
Posted 13 February 2004 - 02:04
Ufff :) nu sint ofticat! Toacmai a revenit lumina...noroc cu UPSul :D
De ce nu o sa mearga? Pai ce caracteristica are bateria din sursa si ce caracteristica are o baterie auto! Sa o luam un pic babeste...montajul ala din sursa e calibraty pentru un anumit consum....el stie ca primeste 12v sau 24v dupa model la un anumit nr de A....tu bagi poate la fel tensiune dar amperii nu sint la fel...Vezi si tu spui...autonomie da vei castiga....dar ....rezista electronica? acilo ridicatorul ala vreau sa spun ca se incalzeste naibii si ...dupa un timp ...sare din parametri. Sa spunem ca rezolvi partea de autonomie...ce fraci cu partea de incarcare? Crezi ca va face fata electronica sa incarce ditai bateria auto? Si atentie sint modele si modele de UPSuri ...si nu toate au acelai montaj electronic...sau chiar folosesc acelasi principiu! |
#10
Posted 15 February 2004 - 15:46
@AIWAMAN Eu nu inteleg, de spui tu ca nu ar rezista UPS-ul sa incarce acumulatorul auto? :confused: eu cred ca in cel mai rau caz se descarca acumulatorul, sau si mai grav se distruge repejor, fiindca eu stiu ca la Pb creste rezistenta interna atunci cind il folosesti sub 50% (ca nivel de incarcare). In rest daca-i curentul de incarcare mai mic si acumulatorul reuseste sa se incarce corect, totul-i minunat... NU?
|
|
#11
Posted 17 February 2004 - 02:28
Am asa ceva...modificat e un vechi patriot care din diveste motive nu vrea sa faca servici...a fost busit de 5-6 ori si a stat in service destul timp ca sa moara toata rabdarea mea! Asa ca cu ajutrorul unui amic am reconditionat toata electronica si am facut un fel de "tuning" in interior si am bagat o baterie de masinade aia mare de diesel(nu ma pricep sa le citesc codurile ca sa stiu exact cati A/h are) In prima parte am vacut destule teste si am vazut ca...dupa o pauza destul de mare(adica in momentul cind e solicitat) crapa electronica...am efectuat mai multe probe pina am modificat cam tot ce se putea modifica...inclusiv am bagat un ventilator sa raceasca fortat tot ce e acolo (face ceva galagie dar eu o tin pe balcon asa ca...nu e bai)si am reusit sa o aduc in parametri de functionare(are acusi 3 ani de cind tot asa merge). In schimb pe partea de incarcare...nu am reusit sa o calibrez si pace! Cam la 6 luni o bag la un amic ce are service auto pe aparatul lui de descarcare/incarcare
|
#13
Posted 19 February 2004 - 22:34
curentul de incarcare este aprox. 10% din capacitatea in Ah la acumulatorii de masina.
concret, un acumulator de 70Ah trebuie sa fie incarcat cu 7A. in concluzie, un acumulator mai mare nu va fi incarcat corespunzator. |
#14
Posted 19 February 2004 - 23:31
eu am "construit" acu` 3 ani un convertizor 12 cc - 230 cam la 70 W si merge beton si azi. Asa ca nu pot intelege de ce unul la o putere nitel mai mare ar fi asa instabil
|
#15
Posted 19 February 2004 - 23:35
poate ca circuitele invertorului sunt proiectate sa mearga o anumita durata la sarcina (10-20-30 de minute). daca tu ii pui un acumulator in spinare sa-l tina 2 ore, probabil este prea mult
|
|
#16
Posted 21 February 2004 - 10:56
in 10 min, poate. Dar la 30 poate si 20 ajunge usurel in temperatura de regim. Am inteles ideea, sunt impotriva subdimensionarilor facute din ratiuni economice. Sa nu fiu inteles gresit: daca doar schimbi acumulatorul si mai ai si pretenti "sa te tina" de la unul ietin... la culcare moshule, dar un invertor "adevarat" poate si trebuie sa tina 400W fara probleme.
Pentru amatorii de "senzatii tari", recomand un transformator in 50 Hz comandat in primar super simplu si cu primarul in 230V. (nu autotransformatoare si alte chithibushuri) chiar daca-i gabaritul mare, sunt, dupa parerea mea, cele mai trainice solutii. |
#18
Posted 21 February 2004 - 15:21
daca ai bateria de tractor :D, te intereseaza sa tina 2.5 h, parca nu mai conteaza
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users