Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Pain - Party in my head

Si-a insonorizat cineva masina?

Grecia a digitalizat complet vanz...
 Saltele de la Mobexpert

Sonda temperatura exterioara - cu...

SAME laser

Utilizare silicon sanitar in exte...
 Modalitatea corecta de a fiscaliz...

Formular 230 Asociatii

Definitia termenului de "neom...

Ce banci folositi in UK?
 Nati Badea, nepotism la privat

5 GHz merge cu intermitențe

Depistat pozitiv COVID-19

Dilemele moderne ale femeilor...
 

Totul despre croaziere

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
932 replies to this topic

#19
andren15

andren15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 24.01.2007

View Postadrian1956, on Apr 21 2007, 16:06, said:

Am citit tot cu atentie. Si eu am intentia sa merg asa ca daca mai sunt informatii ar fi binevenite. Ma refer si la modul de viata pe vas.

Depinde pe ce vas mergi (sunt destule site-uri unde poti gasi clasificatiile diferitelor nave). In principal este o statiune pe apa (sunt unii care merg 1-2 saptamani in concediu si nu coboara de pe nava), cu baruri, teatru, restaurante, discoteca, jocuri electronice pentru copii, biserica, piscine, SPA, Photoshop, Casino, Duty Free Shop, Gradinita unde poti lasa copii cand mergi prin excursii, spital, Security, room Service Non stop, telefonie, Internet, televiziune, birou de excursii. In principal, nava merge noaptea si ziua sta intr-un port. Mai sunt si croaziere in care 1-2 zile sunt zile pe mare, in care se organizeaza activitati destule la bord.
PS: Adrian1956, esti dator cu reply la subiectul "Tari vizitate". Poate mai gasim persoane care au mai "bifat" ceva locuri din lumea asta mare.

Edited by andren15, 29 April 2007 - 19:14.


#20
iguana_albastra

iguana_albastra

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 09.03.2008
Am cautat un topic despre croaziere dar nu exista. A fost cineva intr-o croaziera? Cum a fost?
Pe mine m-ar interesa o croaziera pe Marea Baltica, din pacate nu gasesc nici una care sa ocoleasca Copenhaga si Stockholmul si sa aloce mai mult timp pentru Helsinki, St. Petersburg, Tallin si eventual Riga.
Orice informatii sunt insa binevenite, ruta nu-i batuta-n cui.

Edited by iguana_albastra, 17 March 2008 - 19:58.


#21
relu58

relu58

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 12.06.2007

View Postiguana_albastra, on Mar 17 2008, 19:57, said:

Am cautat un topic despre croaziere dar nu exista. A fost cineva intr-o croaziera? Cum a fost?
Pe mine m-ar interesa o croaziera pe Marea Baltica, din pacate nu gasesc nici una care sa ocoleasca Copenhaga si Stockholmul si sa aloce mai mult timp pentru Helsinki, St. Petersburg, Tallin si eventual Riga.
Orice informatii sunt insa binevenite, ruta nu-i batuta-n cui.
Interesant subiect, La noi se practica ff putin acest tip de turism, pe la altii este o intreaga industrie. Cred ca ai de unde sa cauti. Poti incepe de aici: http://www.cruisecritic.com/ sau de aici: http://www.croaziere.net/.
Si pe mine ma bate gandul la asa ceva, mai concret as fi incantat de o croaziera Mediterana 12 zile cu Emerald Princess, dar bugetul este cam "sus" pentru mine anul asta. Poate la anul...

#22
elbriga

elbriga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 04.07.2005

View Postiguana_albastra, on Mar 17 2008, 19:57, said:

Am cautat un topic despre croaziere dar nu exista. A fost cineva intr-o croaziera? Cum a fost?
Pe mine m-ar interesa o croaziera pe Marea Baltica, din pacate nu gasesc nici una care sa ocoleasca Copenhaga si Stockholmul si sa aloce mai mult timp pentru Helsinki, St. Petersburg, Tallin si eventual Riga.
Orice informatii sunt insa binevenite, ruta nu-i batuta-n cui.
Anul asta plec pentru a doua oara in croaziera .Eu am ales prima data Mediterana :Genova,Monte-Carlo,Valencia,Tunis,Malta(La Valetta),Civitavecchia(Roma).A fost super.Eram singurii pasageri romani din cei 1300.
Avantaje: 1.servire exemplara ,2. daca faci un calcul vezi ca atingi obiective intr-o singura vacanta  care ar trebui  in mod normal "abordate"distinct fiecare.Dezavantaje:timpul scurt petrecut in escalele din porturi.E necesar sa pregatesti in prealabil chiar minutios programul .Poti apela si la excursiile organizate de pe nava insa pretul e cam piparat iar,evident ghid doar in limbile de larga circulatie.Anul asta plec in ,mai ,pe traseul Savona,Barcelona,Alicante,Gibraltar,Lisabona,Cadiz,Malaga.Rezervarea am facut-o de aici http://www.smartcruiser.com/.
    Pentru orice alta informatie apeleaza -ma cu incredere ,mie mi-a fost dificil pentru ca nu am prea gasit informatii despre ..."domeniu"...

#23
relu58

relu58

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 12.06.2007

View Postelbriga, on Mar 19 2008, 20:50, said:

Anul asta plec pentru a doua oara in croaziera .Eu am ales prima data Mediterana :Genova,Monte-Carlo,Valencia,Tunis,Malta(La Valetta),Civitavecchia(Roma).A fost super.Eram singurii pasageri romani din cei 1300.
Avantaje: 1.servire exemplara ,2. daca faci un calcul vezi ca atingi obiective intr-o singura vacanta  care ar trebui  in mod normal "abordate"distinct fiecare.Dezavantaje:timpul scurt petrecut in escalele din porturi.E necesar sa pregatesti in prealabil chiar minutios programul .Poti apela si la excursiile organizate de pe nava insa pretul e cam piparat iar,evident ghid doar in limbile de larga circulatie.Anul asta plec in ,mai ,pe traseul Savona,Barcelona,Alicante,Gibraltar,Lisabona,Cadiz,Malaga.Rezervarea am facut-o de aici http://www.smartcruiser.com/.
    Pentru orice alta informatie apeleaza -ma cu incredere ,mie mi-a fost dificil pentru ca nu am prea gasit informatii despre ..."domeniu"...
Cu tot respectul, eu astept detalii. Ma bucur foarte mult ca este primul reply feed-back personal la un topic - parerea mea - ce urmeaza a fi foarte animat.
IDEEA in sine este super. Dezavantajele si avantajele vor fi cuantificate de toti cei care vor citi acest thread.
Personal, consider subiectul extrem de atragator, fac "sapaturi" de cateva saptamani, dar BUGETUL....

#24
elbriga

elbriga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 04.07.2005
Dupa cum s-a mai spus e o adevarata industrie si un raspuns succint nu poate fi dat de aceea am vrut sa vad cam in ce directii trebuie sa detaliez.
Capitolul ,BUGET,pare initial cel putin intimidant dar nu e chiar asa .Incerc sa spun in primul rind  cam ce am gasit eu interesindu-ma si apoi cum am procedat Conteaza ce vrei sa alegi : destinatie, tematica(sunt croaziere de lux ;luna de miere ;turism,etc)categorie (cabina de interior,cabina cu hublou,cabina cu balcon,)astea fiind principalele si un factor important ce determina bugetul : agentia de unde cumperi biletul.Se poate cumpara de la agentiile de turism din tara ,de pe net de la firme specializate din Europa sau SUA.Citeva adrese au fost date in posturile anterioare .Din Europa am impresia ca cele germane parca aveau preturi mai mici .Eu anul asta am facut rezervarea de pe un site specializat din SUA si am platit 1875 USD pret total pt doua persoane comparativ cu aceeasi oferta facuta din Europa care era la 1100 Euro de persoana (insa cred ca era aceasi categorie dar la o punte superioara...totusi...)Un alt aspect este modul cum care ajungi in portul de plecare ,care adauga o suma la pret.Pe timpul croazierei cheltuielile depind de fiecare .Anul trecut am zis ca 100 de Euro pe zi ar fi suficienti dar s-a dovedit ca nu era nevoie de asa ceva.Masa era foarte bogata si aveai de ales intre, restaurant cu autoservire , "a la carte"si room service.Citeva exemple din meniu:rata cu portocale,purcel de lapte ,cus cus,fructe de mare...noroc ca am stat la masa cu o familie de francezi draguti si-mi faceau traducerea.Ziua incepe cu mic dejun care se adreseaza specificului fiecaruia,puteai alege cit vroiai din preparate din lapte din carne ,oua fructe sucuri din fructe ceai cafea .Dupa ora zece era program de "ceai si prajituri"care putea sa insemne cafea ceai prajituri de toate felurile ,patiserie cofetarie,pizza,dupa care ,prinzul ,care era cu adevarat abundent si dupa amiaza iar "ceai si prajituri" iar cina era doar "a la carte" cu tot ce inseamna asta ,chelner ,menu sofisticat ...etc ! ...Unde am fost eu bauturile nu erau incluse si mi-a trebuit un timp sa inteleg cum se puteau "cumpara".La imbarcare ti-se face un card cu care deschizi cabina te legitimezi la imbarcari si debarcari iar pe vas cind vrei sa cumperi ceva dai doar cardul iar in fiecare seara gasesti in cabina un extras ce cuprinde cheltuielile facute pe ziua respectiva ,cheltuieli ce se insumeaza la sfirsit si se achita la receptie impreuna cu "bacsisul"(80de Euro pe sejur pe cabina)despre care daca e cazul pot detalia.
Pentru anul asta eu am estimat un buget necesar de aprox.2200 euro in care cuprinde ,cost bilet ,combustibil cu masina dus intors ,o cazare la Viena la dus si alta pe linga Salzburg la intors ,taxe autostrada ,plata parcare,pe opt zile si cheltuieli facute pe vas si in porturi.Daca as fi mers cu avionul ,low-cost, cred ca ieseam mai ieftin.Am ales cabina de interior deoarece cabina cu hublou si cea de interior este absolut identica iar din experienta anterioara am vazut ca nu se merita si nu e vorba de "struguri acri" pentru ca daca ai buget pentru o cabina cu balcon aia chiar merita banii...   Daca la capitolul buget mai trebuie dezvoltat vre-un aspect ...cu placere .Mai tirziu despre ..."viata la bord"precum si programul din porturi precum si orice alte subiecte care va intereseaza...!

#25
vartan

vartan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 19.08.2005
cele mai bune si mai ieftine sunt cele cumparate "last minute" dar trebuie sa fii bine pus la curent ca sa le poti prinde.am fost eu anul trecut Amsterdam-Hamburg-Sea day-Oslo 170 euro de persoana, si asta la Royal Caribbean.

#26
iguana_albastra

iguana_albastra

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 09.03.2008
Elbriga, multumesc de informatii, sunt foarte utile. De www.smartcruiser.com nu stiam, am dat cateva cautari si am comparat pretul unei anumite croaziere cu cel gasit de mine pe un alt site si intr-adevar pe smartcruiser oferta e cu aproape 200 euro mai ieftina.

Si mie mi se pare deranjant faptul ca nu ai prea mult timp la dispozitie cand ajungi intr-un anumit oras, cred ca cel mai potrivit e sa alegi un traseu care include si orasele mai mici in speranta ca in orasele importante ai mai mult timp de vizitat.  

In ce sens difera pretul in functie de port? Daca ruta e batuta in cui si vaporul merge de la A-D, pot sa ma urc in portul B si sa merg pe traseul B-C-D-A? Ca altfel nu-mi dau seama cum ar putea sa varieze pretul pentru aceeasi croaziera plecand din porturi diferite.

#27
elbriga

elbriga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 04.07.2005

View Postiguana_albastra, on Mar 20 2008, 20:16, said:

Elbriga, multumesc de informatii, sunt foarte utile. De www.smartcruiser.com nu stiam, am dat cateva cautari si am comparat pretul unei anumite croaziere cu cel gasit de mine pe un alt site si intr-adevar pe smartcruiser oferta e cu aproape 200 euro mai ieftina.

Si mie mi se pare deranjant faptul ca nu ai prea mult timp la dispozitie cand ajungi intr-un anumit oras, cred ca cel mai potrivit e sa alegi un traseu care include si orasele mai mici in speranta ca in orasele importante ai mai mult timp de vizitat.  

In ce sens difera pretul in functie de port? Daca ruta e batuta in cui si vaporul merge de la A-D, pot sa ma urc in portul B si sa merg pe traseul B-C-D-A? Ca altfel nu-mi dau seama cum ar putea sa varieze pretul pentru aceeasi croaziera plecand din porturi diferite.

Scuze cred ca m-am exprimat gresit.Eu ma refeream la cheltuielile personale ,pentru ca in rest pretul e acelasi.
In ceeace priveste timpul din escale pot da doua exemple care sa mai lamureasca putin problema .Primul in Valencia ,aveam planificat de acasa in primul rind sa vizitez acvariul si dupa aia centrul orasului.Cind acostam eram intr-un bar terasa pe nava si deja am identificat cladirea acvariului ca fiind aproape de port ,aveam si GPS-ul cu mine si-mi arata o distanta foarte mica si m-am bucurat pentru ca am zis ca daca termin vizita in citeva ore i-mi ramine mai mult timp pentru oras .Numai ca nu am stiut ca intre port si acvariu se interpunea o linie de cale ferata de mare viteza ce era protejata de un gard ,pentru a ajunge la un pasaj a trebuit sa fac un ocol suficient ca vizita in centru sa pice.Daca as fi stiut probabil ca gaseam un bus ce putea sa ma scuteasca de aceasta plimbare ,asa ca a trebuit ca trec Valencia la rubrica ...locuri unde trebuie sa revin. Al doi-lea exemplu e Roma .Vasul acosteaza in Civitavecchia cam la 80 km de Roma.De la vapor am plecat la gara care era cam la aproape doi km.parcursi in "pas vioi" am luat trenul pina la statia principala din Roma ,dupa care cu metroul am mers la Colosseum ,apoi  pas de turist pina la Columna parcurgind obiectivele de pe traseu apoi pe Corso am avut timp de-o inghetata,apoi Fontana di Trevi ,Treptele Spaniole si apoi cu metroul la Vatican,unde fiind o sarbatoare catolica importanta cam toate obiectivele erau inchise lumea era adunata in piata ,de acolo la gara si inapoi pe nava.Asa ca iata un exemplu in care poti atinge multe puncte pentru ca la o ulterioara vizita sa stii ce trebuie abordat mult mai serios si cam ce poate fi ..."sarit".Dar e clar in croaziera nu poti face turism de obiective ci doar de traseu si acesta bine planificat

#28
elbriga

elbriga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 04.07.2005
Acum am sa incerc sa povestesc despre viata pe vas:
   Programul este acoperit aproape 24 de ore din 24.Detalii despre programul de a doua zi gasesti in pliantele distribuite in fiecare cabina si editate in limbile de larga circulatie.La imbarcare specifici in ce limba doresti sa primesti informatiile si chiar arondarea la masa se face in sectorul unde predominanta este limba respectiva.Din pliant vei afla locul si ora unde se vor desfasura anumite activitati ,gen; diferite jocuri si concursuri ; o scurta trecere in revista a punctelor de interes din escala urmatoare; detalii despre excursiile organizate de pe nava ; sortimentele care vor fi la oferta in magazinele duty free .Pe timpul zilei ,cind se navigheaza ,activitatea principala e pe puntea unde se gasesc piscine (numar in functie de marimea navei) jacuzzi etc.De buna dispozitie se ocupa o echipa specializata in entertainment  iar muzica jocurile si dansul sunt la inaltime.Cei care nu agreaza plaja si agitatia au la dispozitie teren de minigolf;de escalada ;biblioteca sala de lectura ;sala de fitnes;baruri ,cofetarii ,terase.Dupa servirea cinei care este organizata pe doua serii fiecare serie are parte de un spectacol cam in genul revista-cabaret, in sala de spectacole cu adevarat impresionanta .Iar apoi fiecare se indreapta spre restaurantele barurile cu program artistic,cazinou ,magazine sau cei obositi la cabine.Nu am rezistat niciodata sa vad daca se inchide cu adevarat programul peste tot.In baruri consumatia nu e obligatorie dar esti mereu intrebat daca doresti sa comanzi ceva cind nu ai nimic  pe masa.Un coctail nealcoolic pleaca de pe la doi euro si cel cu alcool de pe la patru cinci euro.Atit in baruri cit si la masa la restaurant poti comanda doar un pahar de vin O sticla costa cam de la 10- 12 euro in sus.Plata dupa cum am spus se face cu cardul pe care-l primesti la imbarcare.Sunt toate sansele sa se gaseasca romani in echipaj, chelneri fotografi,personal de deservire de la cabina sau magazine.Cei cu care m-am intilnit au fost tare draguti si incintati sa dea peste conationali ca pasageri.Echipa ce deservea restaurantul s-a ingrijit sa am parte de-o servire exemplara...!Despre specificul vietii lor puteti sa va faceti o idee accesind www.barcagii.com
Experienta mea in domeniul vacantelor in strainatate a inceput -ca tot romanul-pe litoralul turcesc apoi pe cel grecesc dupa care trase cu masina prin Europa dar in croaziera am vazut ce inseamna un sejur organizt la nivel occidental pentru occidentali...

#29
relu58

relu58

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 12.06.2007

View Postelbriga, on Mar 24 2008, 15:17, said:

Acum am sa incerc sa povestesc ......
Experienta mea in domeniul vacantelor in strainatate a inceput -ca tot romanul-pe litoralul turcesc apoi pe cel grecesc dupa care trase cu masina prin Europa dar in croaziera am vazut ce inseamna un sejur organizt la nivel occidental pentru occidentali...
Deocamdata, eu nu am intrebari punctuale, astept sa mai scrii, e ff interesant....
Observ ca incerci sa eviti linia de croaziera / nava cu care ai fost / vei merge. Nu evita, NU ESTE PUBLICITATE. Asa cum despre un hotel din Tr / Gr sau din alta parte povesteste fiecare, nu e niciun deranj sa nominalizezi....
Sa incerc sa ghicesc eu.... avatarul este princess, iar anul trecut ai fost cu costa....

#30
elbriga

elbriga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 04.07.2005

View Postrelu58, on Mar 24 2008, 23:53, said:

Deocamdata, eu nu am intrebari punctuale, astept sa mai scrii, e ff interesant....
Observ ca incerci sa eviti linia de croaziera / nava cu care ai fost / vei merge. Nu evita, NU ESTE PUBLICITATE. Asa cum despre un hotel din Tr / Gr sau din alta parte povesteste fiecare, nu e niciun deranj sa nominalizezi....
Sa incerc sa ghicesc eu.... avatarul este princess, iar anul trecut ai fost cu costa....

Corect ,avatarul este princess .Anul trecut am fost cu Sinfonia de la MSC,iar pe 8 mai ,plec cu Costa Classica.Am evitat nominalizarile intrucit am observat ca in linii mari se desfasoara cam dupa acelasi ...tipic.Cu toate ca trebuie spus ca sunt companii care au standarde (si preturi) mult mai ridicate.Eu personal am fost interesat in primul rind de itinerar.Anul trecut ma incintat  faptul ca ajung sa vad Tunisul si Malta ,locuri in care cu masina poti ajunge...mai greu,iar pentru mine sa ajung de la mine din Nord pina in Bucuresti ...lasa masina...(unde?)avion iar la intoarcere obosit si sa conduc 500km ...mai bine lasa... Anul asta destinatii ca Gibraltar si Lisabona chiar m-au ispitit .
Trendul actual este ca sa se lanseze nave de capacitati foarte mari,insa concentrarea pe suprafata mica a unui mare numar de pasageri(in jur de 3000)plus echipaj cred ca e cam stresant de aceea cred ca decent ramin tot navele din categoria croaziera dar de capacitate mai mica.Si tangential cu reclama ,cind am ales anul asta tare am fost atras de faptul ca pe 25 mai se "lasa la apa"prima companie frantuzeasca specializata in croaziere iar traseul era acceptabil ,bauturile si bacsisul era inclus plus faptul ca participi la inaugurare cind totul este proaspat e de luat in calcul.Pretul cam de 825 de Euro cu plecare din Marsillia

#31
relu58

relu58

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 12.06.2007

View Postelbriga, on Mar 25 2008, 08:40, said:

Corect ,avatarul este princess .Anul trecut am fost cu Sinfonia de la MSC,iar pe 8 mai ,plec cu Costa Classica.Am evitat nominalizarile intrucit am observat ca in linii mari se desfasoara cam dupa acelasi ...tipic.Cu toate ca trebuie spus ca sunt companii care au standarde (si preturi) mult mai ridicate.Eu personal am fost interesat in primul rind de itinerar.Anul trecut ma incintat  faptul ca ajung sa vad Tunisul si Malta ,locuri in care cu masina poti ajunge...mai greu,iar pentru mine sa ajung de la mine din Nord pina in Bucuresti ...lasa masina...(unde?)avion iar la intoarcere obosit si sa conduc 500km ...mai bine lasa... Anul asta destinatii ca Gibraltar si Lisabona chiar m-au ispitit .
Trendul actual este ca sa se lanseze nave de capacitati foarte mari,insa concentrarea pe suprafata mica a unui mare numar de pasageri(in jur de 3000)plus echipaj cred ca e cam stresant de aceea cred ca decent ramin tot navele din categoria croaziera dar de capacitate mai mica.Si tangential cu reclama ,cind am ales anul asta tare am fost atras de faptul ca pe 25 mai se "lasa la apa"prima companie frantuzeasca specializata in croaziere iar traseul era acceptabil ,bauturile si bacsisul era inclus plus faptul ca participi la inaugurare cind totul este proaspat e de luat in calcul.Pretul cam de 825 de Euro cu plecare din Marsillia
Intr-adevar, am gresit pe jumatate, intrucat am confundat ceea ce ai expus despre anul trecut / unde pleci anul asta. Nu este greu de aflat, avand in vedere portul de imbarcare. Ceea ce afirma vartan (mai sus) este cat se poate de folositor pentru CEI HOTARATI, se pot obtine preturi ff bune.
Exemplul dat de tine cu plecarea pe 8 mai m-a lamurit cat se poate de clar ca POSIBILITATEA de a accesa o astfel de vacanta nu este nicidecum o himera, ex.:
http://www.vacations....cfm?deal=22632
In plus, in cazul in speta as avea avantajul ca fata mea de 12 ani are FREE. Din pacate, mai intai scoala.
Ar fi mute intrebari la care ma gandesc acum, dar ma opresc pentru inceput la formalitatile de imbarcare, daca poti detalia, oricum te pregatesti de plecare si te gandesti la asta... Thanks...

#32
CornelB

CornelB

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,484
  • Înscris: 23.06.2005

View Postrelu58, on Mar 25 2008, 23:03, said:

[...]
Exemplul dat de tine cu plecarea pe 8 mai m-a lamurit cat se poate de clar ca POSIBILITATEA de a accesa o astfel de vacanta nu este nicidecum o himera, ex.:
http://www.vacations....cfm?deal=22632
In plus, in cazul in speta as avea avantajul ca fata mea de 12 ani are FREE. Din pacate, mai intai scoala.
[...]

nu știu cum o să gândesc peste 8-9 ani [al meu e mult mai mic ], dar cel puțin în acest moment NU sunt de acord cu afirmația "înrorșită". 7-10-14 zile de școală SE POT recupera oricând. 7 zile de croazieră însă, mai ales la acea vârstă [o să-și aducă aminte TOATĂ VIAȚA de acestă experiență], mai greu, infinit mai greu...

[spre deosebire de tine, eu ȘTIU că nu te superi citind păreri diferite :) --  right?]

Edited by CornelB, 25 March 2008 - 23:21.


#33
relu58

relu58

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 12.06.2007

View PostCornelB, on Mar 25 2008, 23:19, said:

nu știu cum o să gândesc peste 8-9 ani [al meu e mult mai mic ], dar cel puțin în acest moment NU sunt de acord cu afirmația "înrorșită". 7-10-14 zile de școală SE POT recupera oricând. 7 zile de croazieră însă, mai ales la acea vârstă [o să-și aducă aminte TOATĂ VIAȚA de acestă experiență], mai greu, infinit mai greu...

[spre deosebire de tine, eu ȘTIU că nu te superi citind păreri diferite :) --  right?]
OK, OK, las-o cu supararea ca e clara.
DAR, THREAD-ul nu ti se pare CHIAR interesant ??? Este valabil si pentru tine. Poti vedea ca putine linii de croaziera (alea de 6*, și nici alea toate) , gen Seabourn NU AU facilitati speciale pentu copii mici.
Cu ”chestia inrosita” lasa ca vine vacanta si se impaca si capra si varza.
Eu anu asta nu stiu daca mai apuc sa merg in CROAZIERA, dar la anul sigur. Mai bine pune bani deoparrte si sa stam la ”impuscat iepurele”.
Am facut deja sapaturi ”nationale” cu privire la ce e pe piata, pot sa-ti spun ca se pare ca ”oferta autohtona” are un ”royalty” in jur de 20 %.
Deh, piata in formare  :P

#34
elbriga

elbriga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 04.07.2005
Pe vas erau numeroase familii cu copii de la cei care nu stiau inca sa mearga pina la grupuri de liceeni care calatoreau cu... gasca! Nu stiu despre facilitati create pentru ei dar am vazut ca era piscina pentru copii si de asemenea terasele cofetariilor nu erau niciodata pustii...Din Valencia a urcat un grup de persoane cu dizabilitati care  aveau fiecare insotitor si erau in carucioare,deci vasul face fata si unor astfel de cerinte...Mozaicul social era desavirsit de la oameni simpli(de ai lor) care se vedea clar ca era pentru prima data ca traiesc o astfel de experienta ,pina la personaje gen sacou cu papion ghiuluri pe degete si trabuc in coltul gurii(doamne ce am mai vrut sa-i fac o poza...!)  tip pe care  l-am vazut in fiecare zi doar la masa de la ruleta din cazinou,nu cred sa mai fi vazut si alta punte de pe nava...
Cit priveste biletele "last minute" e real ,in grupul "nostru" un tip a povestit ca a mers la agentul lui de turism si i-a zis ca are 600 de euro si vrea sa-i gaseasca o vacanta de banii astia, in care sa plece cu sotia, asa ca peste doua zile s-a imbarcat din Monte Carlo.El fiind din Gap care nu e chiar foarte departe.La navele care se deplaseaza pe acelasi circuit nu e obligatoriu ca toata lumea sa urce si sa coboare din acelasi port .Eu am urcat din Genova ca majoritatea dar au fost multi care au urcat din porturile de pe traseu ,mai putin cred din Tunis si La Valetta.Sa vad anul asta cum va fi pentru ca acum toata lumea urca din Savona si tot pe 8 mai pleaca  de acolo o nava Costa mult mai mare...Debarca patru mii de oameni cu bagajele lor dupa care imbarca patru mii de oameni cu bagaje ...o sa fie ceva agitatie...Insa e de admirat cum totul este organizat si cum toata lumea stie ce are de facut.Anul trecut aveam o geanta troler neagra cam ca 80% ca si celelalte  bagaje asa ca la debarcare am transpirat putin pina am gasit-o si am recuperat-o ,poate avea o logica asezarea lor dar eu eram deja cu gindul la masina pe care am lasat-o pe o stada in Genova dupa cum glumesc acum :...in centru' prima pe dreapta...dar am observat ca italienii prefera masinile lor si nu se prea dau in vint dupa masini nemtesti...
Formalitatile de imbarcare  au fost cam asa:am primit pe mail "biletul" cam cu doua saptamini inainte de plecare ,am facut un print cu care m-am prezentat in port .Prezinti "biletul" si documente de identitate ,ti se face o poza si se emite cardul pe care e scris numele nr. de cabina restaurantul si seria pentru cina ,puntea unde te prezinti in momentul cind se fac exercitiile de alarmare pt situatii deosebite.Se preda bagajul si esti insotit la cabina de un seward...unde cind ajungi deja bagajul e la usa...La fiecare coborire de pe vas si la urcare treci prin filtrul anti tero ti-se scaneaza cardul si apare poza ta pe monitorul agentului ce face controlul.Bagajul de asemenea trece prin razeX dar e mai mult formal sa dea impresia de control pt. ca era clar ca nu putea pricepe prea mult din imaginea de pe monitor...(deh Achile Lauro a provocat consecinte ce vor mai fi mult timp de actualitate)Si cam atit despre capitolul formalitati de imbarcare.
Anul asta vad ca deja am primit biletul de imbarcare dar le-am scris ca vreau sa fac un "upgrade" la categoria cabinei pentru ca e chiar pe "coada" ...Vad insa ca inca mai proceseaza raspunsul ca au trecut citeva zile si nici un semn dat mail-ului meu...daca nu ...sper in vreme buna ca sa nu fie nevoie sa apelez la "tratamente" pentru a compensa senzatiile provocate de balans...!

#35
elbriga

elbriga

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 369
  • Înscris: 04.07.2005

View Postiguana_albastra, on Mar 17 2008, 19:57, said:

Am cautat un topic despre croaziere dar nu exista. A fost cineva intr-o croaziera? Cum a fost?
Pe mine m-ar interesa o croaziera pe Marea Baltica, din pacate nu gasesc nici una care sa ocoleasca Copenhaga si Stockholmul si sa aloce mai mult timp pentru Helsinki, St. Petersburg, Tallin si eventual Riga.
Orice informatii sunt insa binevenite, ruta nu-i batuta-n cui.
Cred ca aici gasesti un itinerar care se apropie de cerinte :        http://www.expedia.c...ovr=-1294657289
Oricum pretul si nava sunt excelente ...!

#36
relu58

relu58

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 12.06.2007

View Postelbriga, on Mar 26 2008, 14:55, said:

Pe vas erau...
Rugaminte...scrie in conntinuare.... ce crezi...
Observa ca posturile tale sunt citite....
Excelent ca postezi fara intrebari directe!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate