Pareri despre CHEVROLET AVEO
Last Updated: Aug 14 2020 07:28, Started by
cosminster
, Feb 12 2007 02:19
·
0
#37
Posted 06 May 2007 - 13:45
Macar fata de Logan arata a masina, are putin stil si pare mai impunatoare.
Daca vrea sa o ia sa se gandeasca ca testul NCAP se face perfect perpendicular intrun anumit punct si 64 Km/h este aproape imposibil un astfel de accident. Daca impactul se face cu cativa centimetri mai in stanga sau mai in dreapta sau masina ar intra in impact cu un unghi de cateva grade diferit fata de test sau alta viteza rezultatele ar fi altele si nimeni nu le stie pentru ca impactul frontal la test se face decat perfect perpendicular si cu aceeasi viteza. Sau sa se gandeasca ca in realitate conteaza mai mult sa ai o masina care sa fie in stare sa evite un accident decat una care in aceeasi situatie limita ai parte de aventuri periculoase. Sa se gandeasca ca daca vrei sa faci o masina sa stea bine la un test si sti unde are loc impactul si viteza poti face carosera sa reziste bine numai la acel fel de impact si am impresia ca francezi sunt campioni la astfel de trucuri. Insa daca pentru el un test NCAP este biblie mai bine sa renunte la comanda decat sa conduca cativa ani cu frica si gandul la ce s-ar putea intampla. |
#38
Posted 06 May 2007 - 14:03
1. Testul NCAP se face la fel pentru toate masinile. Daca unele masini pot iesi bine si foarte bine la tesul ala, faptul ca masina asta a iesit catastrofal la acelasi test ar trebui sa-ti dea de gandit si sa nu incerci tu sa reinventezi gaura la macaroana acuma, ca nu are rost...
2. Ce te face sa crezi ca masina asta pote evita un accident mai bine decat un Logan, de exemplu, care a iesit mai bine la acest test?! Vreau sa spun ca nu ai absolut nici un indicator dupa care sa merite mai mult sa iti iei o asemenea masina. 3. Asta cu francezii care stiu sa faca masina rezistenta la un anumit tip de impact e izvorata din patologic... Adica tu crezi ca aia de la Euro NCAP is toti loviti in cap si principala ocupatie a francezilor e sa prosteasca lumea? C'mooon man... get real! Edited by MAK, 15 June 2007 - 17:29. |
#39
Posted 06 May 2007 - 22:30
Teste, teste si iar teste.
Aveo este mai sigur decit Dacia berlina ? ( Aveo cu ABS si airbaguri ) A mers cineva cu Aveo, sa ne spuna cum se comporta pe strada, ce frine are, cum sta in curbe ? Aveo este mai sigur decit Punto ? ( Punto, desi este mai scurta cu 50 cm, este mai grea cu 50 Kg ) Oricum, testele astea ar trebui sa ne dea de gindit. Nu stiu daca poate sa se razgindeasca, la comanda trebuie sa dai un avans pe care il pierzi daca te razgindesti, si am inteles ca a dat avans de 110.000.000 lei vechi, restul in rate. |
#40
Posted 06 May 2007 - 22:41
MAK, on May 4 2007, 17:02, said: Ce parere aveti de motor, suspensie, tabla, greierasi.... ? Salve MAK, Ca fost posesor de Chevrolet Kalos pot sa-ti zic ca a facut o alegere buna in privinta raportului pret/calitate. Un motor destul de elastic care se simte cel mai bine de la 3.500 de turatii cu problemele copilariei rezolvate la noul Aveo. Greierasi nu se vor simti cu adevarat decat de la 55k-60k km in sus (conduc la firma tot un Kalos). In afara de revizii eu nu am bagat altceva in el decat un bec , si asta spune multe in privinta fiabilitatii. Chiar si acuma cand Kalosul de la firma are 90k km si am fost la revizie cu el, baietii de acolo au zis ca nu e necesara schimbarea, niciunui cap de bara, planetara sau bucsa. Reviziile destul de scumpisoare totusi (cca. 6 mil) insa cel putin ai avantajul ca poti sta linga masina . Singura problema care am avut-o eu, a fost celebrul check engine aprins, insa chiar zilele trecute am vb cu noul proprietar si mi-a spus ca de 6 luni de cand alimenteaza cu efix la recomandarea mea, nu a reaparut problema. Personal, ce nu mi-a placut la masina a fost bordul care mi se parea unul destul de invechit ca design (nu e cazul la Aveo). Per total eu ii dau un 8 din 10 puncte. |
#41
Posted 07 May 2007 - 14:15
hyp3rion, on May 6 2007, 23:41, said: Per total eu ii dau un 8 din 10 puncte. Merci, nu stiam ce sa-i spun omului, toti ma stiu fan auto si ma intreaba de toate, dar uite ca se intimpla sa nu le stii pe toate, si tot timpul trebuie sa inveti, si nu inveti din reviste auto, ci de la proprietari. |
#42
Posted 07 May 2007 - 15:01
acel check engine e din cauza benzinei. la toate masinile la un moment dat va aparea acest lucru. stiu din toate marcile ca semnaleaza asa ceva.
mai ales daca sunt motoare de compresie mare si sunt alimentate cu benzine de asa zise CO95 de la noi in romania. acestea au real 91-92 si pot provoca dupa o folosire indelungata probleme la motor. lasand la o parte ca nu furnizeaza puterea motorului |
#43
Posted 07 May 2007 - 15:04
Fata de un Punto nu se comporta mai bine. Uneori greutatea e insa un dezavantaj,cu cat e masina mai grea cu atat se deformeaza mai mult,inertia mare,dar daca are structura de rezistenta suficient de puternica...atunci orice masina rezista. Bun,adevarul e la mijloc,testul euroncap a aratat un caz PARTICULAR de accident in care aveo te nenoroceste. Dar majoritatea accidentelor,ce`i drept,se petrec altfel. Doamne feri de accident perpendicular la viteza de 64+ km/h Insa...e o masina comuna,si relativ ieftina ptr ce ofera. Nu are omul de ce sa regrete, e clar UN PAS INAINTE fata de berlina. Poate data viitoare face doi pasi si isi cumpara un Ford focus (100% frontal,100%lateral )
Sa se bucure de ea si sa`i spui ca isi merita banutii. |
#44
Posted 20 May 2007 - 10:47
Uite aici un filmulet cu testul facut de americani unde a iesit bine in conditiile mai putin severe de la ei si unde a luat 5 stele la sofer si 4 la pasagerul din dreapta (55km/h impact frontal pe toata latimea masinii intr-un zid nedeformabil). La testele europenilor impactul se face la 65 km/h doar pe 40% din suprafata masinii intr-o structura deformabila.
impact frontal: http://www.safercar....7/07Aveo4-f.wmv impact lateral: http://www.safercar....07/07Aveo-s.wmv vedeti sa le deschideti cu media player Daca ar rezolva problema asta e o masina destul de buna. Eu am una full options si e ok, confortabila si placuta atat inauntru cat si afara. |
#45
Posted 21 May 2007 - 00:17
MAK, on May 4 2007, 17:02, said: Un prieten si-a comandat acum doua zile un Chevrolet Aveo 1,4 16 V 94 Cp. A ajuns la aceasta masina datorita pretului si timpul scurt de asteptare. Omul a avut o Dacie berlina 2004, a vindut-o si vroia o masina imediat. El nu stie nimic de nici un fel de masina, in afara de Dacie berlina. A dat comanda, si pe urma m-a intrebat ce parere am, problema este ca nici eu nu stiu nimic de Aveo. Ce parere aveti de motor, suspensie, tabla, greierasi.... ? am si eu o intrebare. masina prietenului tau e un aveo Platinium? (desi cred ca e singura varianta 1.4 16V, in afara de cea, cu , cutie automata) si as fi interesat sa-mi spui cat timp a asteptat la ea pt ca eu am sunat la un dealer chevy si mi s-a spus cel putin o luna jumate (la versiunea pe care o vreau eu, cea full), si la chevy.ro, mi s-a spus 3 saptamani. unde e adevarul? |
#46
Posted 21 May 2007 - 19:22
MAK, on May 6 2007, 23:30, said: Teste, teste si iar teste. Aveo este mai sigur decit Dacia berlina ? ( Aveo cu ABS si airbaguri ) A mers cineva cu Aveo, sa ne spuna cum se comporta pe strada, ce frine are, cum sta in curbe ? Aveo este mai sigur decit Punto ? ( Punto, desi este mai scurta cu 50 cm, este mai grea cu 50 Kg ) Oricum, testele astea ar trebui sa ne dea de gindit. Nu stiu daca poate sa se razgindeasca, la comanda trebuie sa dai un avans pe care il pierzi daca te razgindesti, si am inteles ca a dat avans de 110.000.000 lei vechi, restul in rate. Recunosc fiind masina dealer-ului am cam rupt-o in doua si am scos untul din ea, asa ca pot sa-ti dau o parere cat de cat avizata. Pe scurt. Masina, desi este inalta este destul de stabila in viraje, mult mai stabila decat un Logan. Suspensia avand amortizoare pe gaz e destul de rigida si cam zdruncina la trecerile peste liniile de tramvai. Ca design interior si ergonomie tinand cont de pretul ei i-as da un 9. Pur si simplu intinzi mana si ai acces la orice doresti. Vazuta din lateral, arata cam naspa. Rotile par cam mici pentru dimensiunea sasiului. Motorul de 1.4 16V e destul de nervos. Spunei prietenului tau sa nu mearga cu masina subturat, aka nu loganistic. Motorul are cuplu destul de sus si ca sa traga vrea talpa. Eu am simtit ca are vana cam de la 3800 rpm in sus. Eu sincer, i-am dat 160 la masinuta asta si am ramas placut impresionat de cum s-a comportat. Nu m-am simtit nicio secunda ca as fi in vreun pericol cu ea. Vezi ca in topicul Logan vs all cars am pus o poza cu un Aveo Sedan care avusese in accident frontal. Masina era muci pana la stalpii din fata. Nu am vazut niciun stalp indoit, rupt, etc. Pur si simplu s-a deformat uniform. Decat sa ai 3 stele pe hartie si airbag-uri doar daca sau uneori mai bine o stea jumate sa zicem reala. Pana sa ajungi sa testezi cate stele are masina e mult mai important sa reusesti sa opresti masina respectiva (si da are niste frane mai mult decat decente) si sa o tii pe strada in viraje, sa nu spui tatal nostru cand depasesti un tir la 140km/h pe autostrada daca bate vantul. Ce m-a deranjat la masina, desi era versiunea full. 1. Cotiera de kkt, nu am putut sa conduc cu ea si a trebuit sa o ridic. 2. Scrumiera nu e luminata. Destul de naspa pe timp de noapte. Consumul, la o masina condusa decent adica schimbat vitezele pe la un 3500 rpm, nu ar trebui sa sara de 10% pe Bucuresti. Asta a fost consumul pe care l-am scos eu cu aceasta masina iarna trecuta cu climatronicul (inclusiv AC) pornit. Cine zice ca-i consuma mult, merge cu ea subturat si mai mult ca sigur a depus calamina pe supape. Personal daca ar fi sa-mi iau un Aveo, mi-as lua versiunea hatch nu sedan. Arata mult mai bine. P.S. Cand am primit masina respectiva, era inca in rodaj cica. |
|
#47
Posted 21 May 2007 - 20:05
Night Elf, on May 21 2007, 20:22, said: Vezi ca in topicul Logan vs all cars am pus o poza cu un Aveo Sedan care avusese in accident frontal. Masina era muci pana la stalpii din fata. Nu am vazut niciun stalp indoit, rupt, etc. Pur si simplu s-a deformat uniform. Decat sa ai 3 stele pe hartie si airbag-uri doar daca sau uneori mai bine o stea jumate sa zicem reala. Pana sa ajungi sa testezi cate stele are masina e mult mai important sa reusesti sa opresti masina respectiva (si da are niste frane mai mult decat decente) si sa o tii pe strada in viraje, sa nu spui tatal nostru cand depasesti un tir la 140km/h pe autostrada daca bate vantul. Personal daca ar fi sa-mi iau un Aveo, mi-as lua versiunea hatch nu sedan. Arata mult mai bine. Pai Aveo hatch...nu numai ca arata mai bine dar are si mai multe stelute NCAP ...3 ...totusi gresesti....aveo sedan a stricat o masina buna care era aveo hatch ( kalos)...si nu mai are structura stabila... |
#48
Posted 21 May 2007 - 21:30
robert_11, on May 21 2007, 01:17, said: am si eu o intrebare. masina prietenului tau e un aveo Platinium? (desi cred ca e singura varianta 1.4 16V, in afara de cea, cu , cutie automata) si as fi interesat sa-mi spui cat timp a asteptat la ea pt ca eu am sunat la un dealer chevy si mi s-a spus cel putin o luna jumate (la versiunea pe care o vreau eu, cea full), si la chevy.ro, mi s-a spus 3 saptamani. unde e adevarul? Nu stiu de care este, are ABS, airbaguri, geamuri electrice ( parca decit fata ), RDC, AC, gume de 185/xx/14. |
#49
Posted 21 May 2007 - 23:46
MAK, on May 21 2007, 22:30, said: Sint niste excroci, i-au zis ca este vorba de maxim 10 zile, si acum spun ca undeva la sfirsitul lunii. Nu stiu de care este, are ABS, airbaguri, geamuri electrice ( parca decit fata ), RDC, AC, gume de 185/xx/14. inseamna ca nu e platinium. ca doar versiunea asta are clima. restul au AC |
#50
Posted 28 May 2007 - 16:20
Nu inteleg de ce majoritatea nu vor sa accepte ca Aveo sedan chiar are probleme la partea de siguranta. La ce te incalzeste ca masina lovita pe toata partea frontala de perete se comporta mai bine, cand la cele mai multe accidente nu intri perpendicular in obiectul din fata, ca doar incerci si tu ca omu sa eviti, si sa feresti cumva. Ca sa nu mai zic ca in momentul in care te busesti de copac si ajungi sa-l rupi eventual, daca nu e vre-un stejar secular, chiar poti considera ca e corp deformabil.
|
#51
Posted 07 June 2007 - 11:47
In ultima clipa m-am hotarat la un Chevrolet Aveo full-options valoare 11.620 Euro din care discount 800 euro iar fara TVA cu toate taxele platite plus CASCO pe 6 luni am ajuns la ~ 31000 ron (pe firma). Parca suna mai bine decat Loganul GPL care il doream pretul e asemanator motorizare 1,4 16v 94CP livrarea imediat, practic o am saptamana viitoare. Astept pana maine cateva sfaturi ma intereseaza eventualele neajunsuri, are garantie 3 ani si cam tot ce imi doresc, airbaguri sofer pasager laterale, radio CD mp3, aer conditionat automat, jante aliaj usor, computer de bord, abs etc. Consum 8,9/5,4/6,7.
|
|
#52
Posted 07 June 2007 - 13:31
Night Elf, on Jun 7 2007, 14:28, said: Bre, ca tot o dai tu in sus si in jos cu loganul de 3 stele, o fi primit AVEO o stea jumate (a fost depunctata ca s-a deformat ciudat caroseria) dar vezi ca a scos 21 de puncte la impact frontal in timp ce loganul de 3 stele a obtinut 19. La protectia copiilor a scos 39 de puncte, Loganul 31, la protectia pietonilor a scos 19, loganul a scos 5. Asta ca sa nu zic ca la Aveo airbag-urile functioneaza corect, pe cand la Logan doar daca si uneori. LOGAN: http://www.euroncap....n_2005/221.aspx AVEO: http://www.euroncap....o_2006/250.aspx |
#53
Posted 07 June 2007 - 13:37
MAK, ai uitat pozele ca sunt mai elocvente.
---------------------------- Scuze @MAK Attached FilesEdited by MAK, 07 June 2007 - 13:42. |
#54
Posted 07 June 2007 - 14:04
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users