mercedes 124 300D .... cum nu se mai fac
Last Updated: Jan 29 2024 07:50, Started by
mitre
, Feb 11 2007 18:59
·
1
#379
Posted 14 March 2015 - 23:00
Numa sa nu adormi ca Al Bundy la volan când faci milionul
|
#380
Posted 16 March 2015 - 18:48
Eu nu, dar mi-as dori ca tata sa prinda milionu cu masina asta, dar vezi tu ca anii vietii nu-i mai poti da inapoi...
Dar e bine ca avem preocupare, ne place sa mesterim, ne bucuram de utilajele din dotare, ne place volanu, iubim volanu Drumul continua |
#381
Posted 26 May 2016 - 21:00
Nu stiu rulaju, undeva la juma de milion, nu mananca ulei, nu scoate fum, toarce gros si dur ca un clasic dizal.
arcurile pe fata s-au schimbat, din pacate afecteaza foarte mult aerodinamica, stabilitatea, consumul si viteza maxima (nu se duce mai mult de 150/h) dar isi mentine tineretea ) Asta iarna tata ne-a dat exemplu la -15grC cum trebuie sa porneasca un dizal (vs Golf IV 1.9 si Audi A4 2.0, care se scutura la frig) . S-a schimbat pompa de apa, cam atat imi aduc aminte intr-un an... Urasc arcurile noi pe fata (cu alea vechi atingea cu baia orice denivelare, dar statea lipit pe asfalt) . Inainte cu 120/h era "ceas" la drum bun, acum inca de la 100/h simti cum sta botu in aer Attached Files |
#382
Posted 14 May 2017 - 17:33
Si am mai trecut un an, ce pot sa zic...merge si arata cel putin la fel de bine ca acum 1 an, 2 ani...masina de 25 ani.
Intr-un an (de cand n-am mai scris) s-a schimbat parbrizul (s-a crapat la baza) cost 300 lei, si aerosuflanta - 100 lei, bucsele duse, haraia (cea veche nu s-a aruncat). Merge frumos, nu scoate fum, nu consuma ulei, botul parca s-a mai lasat vreo 10 mm (dar tot cam sus e) . De cate ori o vad si conduc, imi da senzatia de "durabil" . Km la bord nu m-am uitat, undeva pe la 450-500000 km. LE: da, s-a schimbat si oglinda de la sofer (trebe vopsita) a reusit tata sa o intoarca pe dos in stalpu de la poarta (pe unde iese si intra de vreo 30 de ani.. nah... ) Attached FilesEdited by Octavian___, 14 May 2017 - 17:35. |
#383
Posted 02 July 2017 - 11:04
Desi vopseaua nu arata rau raportat la vechime, masina in momentul de fata se afla in service pt o vopsire completa.
Mesterul este unul tipicar, din pacate nu am posibilitatea sa fac poze (atelierul este acasa la 150 km departare) cert este ca a facut-o bucati, curatat de mizerie (a scos mult pamant din aripi )) ) , reparat (exemplu zona unde se baga cricul, a fost ruginita ) . Momentan nu se stie costul final, tata-meu negociaza de zici ca e patron de F1, bugetul nu e o problema...il intreb "cat o sa fie ? " "nu stiu tata, i-am dat 1000 avans si vedem la final" Cand e gata o sa vina la Arad pt o sedinta de pozne. |
#384
Posted 02 July 2017 - 14:41
Tancuri ,din noile mașini din 2017 peste 25 ani mai colegi doar praful +
|
#385
Posted 03 July 2017 - 19:37
#386
Posted 06 July 2017 - 12:09
Eu abia astept sa iesim la o plimbare cu vechiturile:
Attached Files |
#387
Posted 16 July 2017 - 14:11
Gata sesiunea de vopsire, din pacate pozele nu arata realitatea, ora din zi si locatia nu au fost cele mai bune (un soare beton...).
Lucrarea a iesit bine, luceste bine, pacat ca nu se vede in poze, a fost atent la detalii. Acum chiar e deosebita fata de restul vechiturilor, lumea se uita la masina Attached Files |
#390
Posted 15 June 2018 - 09:54
Sigur, masina mai este, merge si arata la fel de bine.
Nu stiu cati km are |
#391
Posted 15 June 2018 - 10:27
Imi poti spune cum este cu disponibilitatea pieselor? Ma mananca un W124 FL 2.0 benzina. FL doarece are codul motor M111 si nu M102 (cu Kjetronic).
Initial as lua-o ca masina de weekend si daca prind incredere in ea vand Focusul si o tin ca daily driver (casa-munca-casa). |
#393
Posted 16 June 2018 - 10:03
Dar la 2.3 pici la un impozit inuman. Si benziar...e tanc, dar si consuma ca un tanc.
De piese nu am avut probleme pana acum, pivoti, brate ( are o carca de brate pe spate) se gasesc de noi trw etc. Singura piesa dupa care am cautat a fost contactul, greu de gasit, si de nou costa o avere. Am gasit in Timisoara un mester batran care stie sa repare contacte de Mercedes si l-a facut brici, din pacate tre sa cauti, sunt rari asemenea mesteri si dupa ei nu mai vine nimic din tineret. |
|
#394
Posted 21 June 2018 - 19:24
De 2 zile tot citesc jurnalul asta printre alte treburi. Superb! E bine ca aveti rabdare si resurse pt o asemenea masina. Sa o tineti pana la 50 de ani (ai ei).
|
#395
Posted 17 September 2018 - 18:28
Km la bord neesentiali, consuma putina motorina si ulei deloc, nu scoate fum.
S-au facut ceva schimburi de piese mai importante ca sa fie mai bine. Caseta de directie nou nouta, daca am inteoes bine in jur de 2400-2500 lei fara manopera (cea veche avea oleaca de joc si scapa ulei) Arcurile fata + telescoapele (pt a doua oara) din pacate arcurile precedente (si alea noi) erau de 300d si statea botu in aer (cum am povestit in paginile anterioare) , mecanici destepti... Acum s-au pus arcuri de care trebuie + telescoape noi gaz-ulei (doar pe ulei nu s-a gasit) , sta "linie", e asezata frumos , nu prea jos, nici prea sus. Nu stiu exact pretul la arcuri si telescoape. S-a facut reparatie la instalatia electrica, a avut niste manifestari foarte ciudate ( dupa un timp de stationare totala se aprindeau din senin pozitiile) s-a remediat, plus spray de contacte pe unde s-a putut, unele beculete se pare ca de aia nu au mai mers. Ce sa mai zic, ar mai fi timoneria de pus la punct (am trasat sarcina la tata) nu mai e la fel de ferma ca acum 7-8 ani. Costul manoperei nu il stiu nici pe asta (piesele si manopera au fost decontate de firma unde inca mai activeaza batranu ) . In rest merge frumos, tata nu e un tip adormit, la drum lung 120-140 e normal pt el ) poate ca de aia merge bine motorul (in tr 3 in depasiri forja maxima ) Nu am facut poze pt ca nu era prea curata, dar sa ma credeti pe cuvant ca arata "tzipla" ) , tata a bagat la cap sa nu o mai bage la perii. |
#396
Posted 17 September 2018 - 22:57
De ce nu ii iei niste semnale de facelift si stopuri la fel? Ii schimba aspectul dramatic. Altfel, frumos. Am si eu un w124 300 ce 24, dar ii cam place benzina pe la 180 200 vezi cum scade acul de zici ca e defect. )
Si i-ar mai trebui niste jante retro la a ta, daca tot e diesel molcom, niste intra pe 15 ar fi faine, atata doar ca sunt scumpe si se gasesc greu. Mi se pare ca s-au pus pe sec-uri. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users