Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
mercedes 124 300D .... cum nu se mai fac
#19
Posted 30 July 2007 - 23:13
am numai niste poze cam slabe la indemana si nu prea reusesc sa le incarc. sa mai incerc odata.
Attached FilesEdited by mitre, 30 July 2007 - 23:39. |
#20
Posted 08 September 2007 - 11:40
mitre, on Jul 31 2007, 00:13, said: am numai niste poze cam slabe la indemana si nu prea reusesc sa le incarc. sa mai incerc odata. voi incerca sa pun si eu niste poze cu a mea. nu am lucrat prea mult la masina dar arata bine, am cumparat-o foarte ieftin desi are ABS, aer conditionat, trapa, geamuri electrice iar interiorul arata chiar bine. Apropo mi-am pus kit xenon pe ea, este scump dar merita toti bani. |
#21
Posted 14 September 2007 - 10:04
Va salut. Ieri tata-meu si-a achizitionat un 124 de 2000 cmc din '91. Masina are real la bord 270000, stare f buna, tinuta in garaj. Trebuie normal sa-i faca schimbu de ulei. Cati litri de ulei trebe si de care? Asta pt. cultura mea... Prima impresie: e puturos, ma rog, el la cat e de mare masina ar fi gandit ca e racheta. Am inteles ca are 76 cp.
Edited by Octavian___28, 14 September 2007 - 10:05. |
#22
Posted 16 September 2007 - 19:12
Va salut din nou..dar vad ca-i liniste... Vin cu niste poze cu noua achizitie. 124 2000 diesel. Masina e din '91. Dupa cum se vede in poze, e superb. Dar am o nelamurire, poate ma ajutati: de ce ''hacane'' cand accelerezi, are fluctuatii, inainte-inapoi, asa...hatza-hatza, cand urca un pic in turatii nu mai face, dar e putin deranjant. Per ansamblu, am ramas placut impresionat cum poate arata o masina de 16 ani...Cartea masinii e la zi, lucru foarte important.
Attached FilesEdited by Octavian___28, 16 September 2007 - 19:36. |
#23
Posted 18 September 2007 - 00:16
Superb Mertz-ul Tavi! Poate la urmatoarea intalnire, te prezinti cu el - scoti consum bun
Multi km fara probleme!!! |
#24
Posted 20 September 2007 - 15:21
Octavian___28, on Sep 14 2007, 11:04, said: Va salut. Ieri tata-meu si-a achizitionat un 124 de 2000 cmc din '91. Masina are real la bord 270000, stare f buna, tinuta in garaj. Trebuie normal sa-i faca schimbu de ulei. Cati litri de ulei trebe si de care? Asta pt. cultura mea... Prima impresie: e puturos, ma rog, el la cat e de mare masina ar fi gandit ca e racheta. Am inteles ca are 76 cp. Am o masina ca a ta si pot sa zic ca e super. La schimb iti intra 5-5.4 litri ulei. Cumpara 6 l si ce iti ramane folosesti pt completat. Motorul are 75 CP. Cu dozajul acceleratiei trebuie sa te obisnuiesti, o luna -2 de mers si nu o sa mai ai probleme. Cand "hacane" ridica piciorul de pe acceleratie si apasa-l la loc, cursiv si o sa vezi ca isi revine. Daca ti se pare suspect de puturos, verifica (schimba) filtrele de motorina si verifica si pe cel de aer |
#25
Posted 21 September 2007 - 21:13
Octavian___28, on Sep 16 2007, 20:12, said: Va salut din nou..dar vad ca-i liniste... Vin cu niste poze cu noua achizitie. 124 2000 diesel. Masina e din '91. Dupa cum se vede in poze, e superb. Dar am o nelamurire, poate ma ajutati: de ce ''hacane'' cand accelerezi, are fluctuatii, inainte-inapoi, asa...hatza-hatza, cand urca un pic in turatii nu mai face, dar e putin deranjant. Per ansamblu, am ramas placut impresionat cum poate arata o masina de 16 ani...Cartea masinii e la zi, lucru foarte important. |
#26
Posted 21 September 2007 - 22:25
Octavian___28, on Sep 14 2007, 11:04, said: Va salut. Ieri tata-meu si-a achizitionat un 124 de 2000 cmc din '91. Tu ai mers cu ea ? Ce parere ai ? Eu am mers cu una identica, dar proprietarul se lauda ca are motor de 2,5. Pornea la sfert si mergea bine, chiar m-a uimit cit de bine mergea. Pozitia la volan nu prea m-a incintat. Prin '99 am vrut sa cumpar si eu una, dar de 3.000 cmc. |
#27
Posted 22 September 2007 - 02:08
Octavian___28, on Sep 16 2007, 13:12, said: Va salut din nou..dar vad ca-i liniste... Vin cu niste poze cu noua achizitie. 124 2000 diesel. Masina e din '91. Dupa cum se vede in poze, e superb. Dar am o nelamurire, poate ma ajutati: de ce ''hacane'' cand accelerezi, are fluctuatii, inainte-inapoi, asa...hatza-hatza, cand urca un pic in turatii nu mai face, dar e putin deranjant. Per ansamblu, am ramas placut impresionat cum poate arata o masina de 16 ani...Cartea masinii e la zi, lucru foarte important. n-am stiut ca a existat Clasa E la care sa dai la manivela ca sa deschizi geamul. Oricum arata excelent masina si nu ma surprinde ca e di 91. Am vazut si mai vechi care aratau la fel de bine. W124 sunt niste modele de exceptie asa cum spune topicul "cum nu se mai fac". Era cat pe aci sa fiu si eu propietar de W124 acum 6 ani cand mi-am luat prima masina, am si testat cateva si am ramas f placut impresionat. Ma uitam la 300E, adica benzina 177cp si toate veneau cu totul electric(geamuri, oglinzi trapa etc), o piele super si memorii la ambele scaune din fata, si asta pe un model din 87 care arata ca nou (la tabla). N-a fost sa fie pana la urma, am luat altceva la fel de bun (sau mai bun in unele aspecte) dar oricum am ramas de atunci un mare fan al acestui model. |
#28
Posted 22 September 2007 - 15:58
Multam fain la toti pt urari si informatii. Deci chestia asta cu ''hacanitu'' au si altele. Exproprietaru' (e om de incredere) spune ca filtrele sunt schimbate (are cartea masinii la zi). Dar eu am impresia ca masina nu prea a fost ''intinsa'' demult la drum, mai ales ca in ultima vreme el nu prea a mai circulat cu ea - cred ca ar trebui ceva aditiv de motorina sa-i curat injectoarele. Sunt impresionat in continuare de finisaje, de cum se pot inchide usile de bine, dupa atatia ani , cat de fain te cara. si ca e mare...e maaare domle...
MAK: daa, primul lucru cand am ajuns acasa, a fost sa ''dau o tura''. Motorul e ok, toarce bine, porneste excelent. Un mic joc la directie , in rest nu troncane nimic. Si cum am spus, pare ''infundata''. Am vorbit cu ''batranu'' de un aditiv pt motorina, i-am explicat ce face si pare incantat de idee. Eu zic ca trebuie si asa ceva. Cu ''hacanitu'' am inteles ca asa se manifesta si la altele. Edited by Octavian___28, 22 September 2007 - 16:07. |
|
#29
Posted 22 September 2007 - 18:20
Hai sa-ti zic si ceva probleme ale acestui model, ca prea ti-e drag de ea: bride bara stabilizatoae fata se rup foarte usor, iti recomand sa cumperi din timp doua bucati, bieletele de directie se uzeaza destul de repejor, din acest motiv a si renuntat Mercedes si BMW la casetele de directie cu sector (FOARTE fiabile de altfel) pentru a trece la cele clasice, bara centrala de directie si cu bieletele costa cam multisor daca le iei originale; daca le iei facaturi sunt ieftine dar nu tin 20 000km, scaunul soferului este profilat cam nasol si se toceste foarte rau in dreptul cotului stang al soferului ,cablurile de kilometraj pica destul de des, cuplajele elastice de la cardan de asemeni (in comparatie cu BMW), pompa de vacuum (asta daca moare e nasol : W124 e sinonim cu cuvantul vacuum) si pompa servo mai pot face figuri, robinetul electric de recirculare apa de asemeni, contactul si yalele se mai defecteaza destul de des , o problema foarte nasoala deoarece costa mult. Partea buna e ca gasesti piese destule pe la dezmembrari.In rest, o masina excelenta cum, intr-adevar, nu se mai fac. Iti spun din experienta,cam astea sunt cele mai frecvente bube.
Edited by TrapJaw, 22 September 2007 - 18:23. |
#30
Posted 22 September 2007 - 19:01
Multam de informatii. Deci bara cetrala e dusa cred... Bieletele nu cred, ma rog, nu trancane. Cum ai spus, la dezmembrari se gasesc multe. Am in oras doua serviceuri care se ocupa preponderent cu Mertane. Multam inca o data.
|
#31
Posted 22 September 2007 - 23:11
TrapJaw, on Sep 22 2007, 19:20, said: Hai sa-ti zic si ceva probleme ale acestui model, ca prea ti-e drag de ea: bride bara stabilizatoae fata se rup foarte usor, iti recomand sa cumperi din timp doua bucati, bieletele de directie se uzeaza destul de repejor, din acest motiv a si renuntat Mercedes si BMW la casetele de directie cu sector (FOARTE fiabile de altfel) pentru a trece la cele clasice, bara centrala de directie si cu bieletele costa cam multisor daca le iei originale; daca le iei facaturi sunt ieftine dar nu tin 20 000km, scaunul soferului este profilat cam nasol si se toceste foarte rau in dreptul cotului stang al soferului ,cablurile de kilometraj pica destul de des, cuplajele elastice de la cardan de asemeni (in comparatie cu BMW), pompa de vacuum (asta daca moare e nasol : W124 e sinonim cu cuvantul vacuum) si pompa servo mai pot face figuri, robinetul electric de recirculare apa de asemeni, contactul si yalele se mai defecteaza destul de des , o problema foarte nasoala deoarece costa mult. Partea buna e ca gasesti piese destule pe la dezmembrari.In rest, o masina excelenta cum, intr-adevar, nu se mai fac. Iti spun din experienta,cam astea sunt cele mai frecvente bube. |
#32
Posted 25 September 2007 - 11:22
Ajutati-ma cu solutia. Huse noi, cum se demonteaza bancheta din spate la W 124?? Eu nu am ajuns acasa sa vad ce si cum, dar ai mei nu se descurca. Multam anticipat.
|
#33
Posted 26 September 2007 - 19:42
Octavian___28, on Sep 25 2007, 12:22, said: Ajutati-ma cu solutia. Huse noi, cum se demonteaza bancheta din spate la W 124?? Eu nu am ajuns acasa sa vad ce si cum, dar ai mei nu se descurca. Multam anticipat. acu daca ma puteti si pe mine ajuta?de curand am observat la o panta accelerez intr-a 3 si nu numai ,aproape la max. fara ca masina se ia viteza.multi mi-au spus ca s-ar putea din cauza discului de ambreaj.ce spuneti? Edited by MAK, 26 September 2007 - 20:22. |
|
#34
Posted 26 September 2007 - 20:26
Daca motorul se tureaza, iar masina nu prinde viteza, e clar, patineaza ambreiajul.
Nu stiu cum se face comanda catre ambreiaj, hidraulic sau prin cablu, vezi sa nu fie si acolo vreo problema. |
#35
Posted 26 September 2007 - 21:07
#36
Posted 27 September 2007 - 08:32
mircea_tdo, on Sep 26 2007, 20:42, said: poi bancheta de jos se scoate apasand cele 2 ''cleme'' rosii.le vezi.bancheta spatar se scoate prin ridicare.sa imi arati si mie poze cu w124 parintilor,asta deca e posibil si nu te deranjez. acu daca ma puteti si pe mine ajuta?de curand am observat la o panta accelerez intr-a 3 si nu numai ,aproape la max. fara ca masina se ia viteza.multi mi-au spus ca s-ar putea din cauza discului de ambreaj.ce spuneti? La problema ta e ambreajul. Stiu ca e hidraulic, deci sper sa n-ai probl. la partea hidraulica...ca at. e mai nasol. Stima. Edited by Octavian___28, 27 September 2007 - 08:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users