Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Care este NUMELE LUI DUMNEZEU?
Last Updated: Apr 18 2018 11:49, Started by
ady_maris
, Feb 06 2007 16:24
·
0
#19
Posted 22 February 2007 - 15:38
Quote Cuvintul Dumnezeu este אֱלֹהִים,’elohim, care este plural masculin. este plural de atribute si insusiri dumnezeiesti(gen ,judeactor ,rascumparator,imparat,mijlocitor,legiuitor,creator ,etc!)..nici un caz de persoane (cum gresit o intepreteaza doctrina niceeana trinitara)........ramane valabil prima porunca;....shema ISRAEL;...ADONAI ELOHENU ,ADONAI ECHAD!! SI IATA CE INSEAMNA PERSOANA; PERSOÁNĂ, persoane, s.f. 1. Individ al speciei umane, om considerat prin totalitatea însușirilor sale fizice și psihice; ființă omenească, ins. ♢ În persoană = a) loc. adj. și adv. însuși, personal, singur (fără intermediul cuiva); loc. adj. întruchipat, în carne și oase, personificat, ♦ (Înv.) Personaj |
#20
Posted 23 February 2007 - 00:28
Sursa cea mai veche pe care o am eu acasa, este Septuaginta. Adica traducera a celor 70 de invatati greci sau evrei din Egipt.
Despre numele Lui Dumnezeu stim numai cum sa tradus in greaca antica, adica << εγω ειμι ο ων >> ceeace se traduce : EU sunt cel ce sunt. In restul Vechiului Testament numai avem alte denumiri specifice. Dar putem intelege mai bine acest lucru, daca facem legatura cu Apocalipsa, unde gasim din nou scris: << ο ην και ο ων και ο ερχόμενος. >>, Cel ce era, Cel ce este si Cel ce vine. Sfint , Sfint, Sfint, este Domnul Dumnezeu, Cel Atotputernic, care era, care este, care vine!" Deci Dumnezeu in Noul Testament este de trei ori Sfant ( Tatal , Fiul si Duhul Sfant ) si este acelasi cu Cel ce era, Cel ce este si Cel ce vine. Dumnezeu este necreat si pururea existent , nu are nevoie de un nume aparte sau deosebit, asa cum cred<< asa zisi Martori Lui Iahova >> |
#21
Posted 23 February 2007 - 11:27
"εγω ειμι " este folosit de 47 de ori in NT si coincide de fiecare data cu Hristos (de 2 ori si cu cei sfinti, care sunt mesagerii Sai).
Problema dumnezeirii nu este simpla. Noi suntem creati in imaginea Sa. In 1Tes 5 citim 23Dumnezeul păcii să vă sfințească El însuș pe deplin; și: duhul vostru, sufletul vostru și trupul vostru, să fie păzite întregi, fără prihană la venirea Domnului nostru Isus Hristos. Deci un om=duh, trup, suflet. Acum omul, sa-i spunem Gigi, nu poate fi niciodata (cit este in viata) separat de elementele constitutorii. Nu poti vorbi cu duhul cuiva fara trup si suflet, etc.. Sau cu trupul fara sa vorbesti si cu duhul si sufletul.... Toate trei sunt una, iar Gigi nu este trei persoane diferite. |
#22
Posted 23 February 2007 - 11:33
#23
Posted 23 February 2007 - 13:42
zexelica, on Feb 23 2007, 11:27, said: "εγω ειμι " este folosit de 47 de ori in NT si coincide de fiecare data cu Hristos (de 2 ori si cu cei sfinti, care sunt mesagerii Sai). Problema dumnezeirii nu este simpla. Noi suntem creati in imaginea Sa. In 1Tes 5 citim 23Dumnezeul păcii să vă sfințească El însuș pe deplin; și: duhul vostru, sufletul vostru și trupul vostru, să fie păzite întregi, fără prihană la venirea Domnului nostru Isus Hristos. Deci un om=duh, trup, suflet. Acum omul, sa-i spunem Gigi, nu poate fi niciodata (cit este in viata) separat de elementele constitutorii. Nu poti vorbi cu duhul cuiva fara trup si suflet, etc.. Sau cu trupul fara sa vorbesti si cu duhul si sufletul.... Toate trei sunt una, iar Gigi nu este trei persoane diferite. zexelica, Tu ma chinuiesti pe mine, mult de tot. Mai pus de am cautat in Noul Testament si intradevar am gasit ca existe de47 de ori scris << εγω ειμι >> dar nici o data nu e ste scris << εγω ειμι ο ων >>. Diferentα intre aceste doua este ca in primul caz < εγω ειμι> se traduce < eu sunt > iar in cazul expresiei < εγω ειμι ο ων > se traduce < eu sunt Cel ce (sunt)> Sunt asta in paranteza, pentru ca nu este exacat sunt, ci un fel de eu sunt Cel ce exist, sau Cel ce este viu si multe alte cuvinte romanesti se pot folosi, dar nici o data nu se va putea intelege exact sensul cuvantului << [b]ων[/b] >>. Cand o sa am timp, o sa-ti scriu mai detailat explicatia cuvantului < ων>, in limba Greaca Antica. Edited by Cristian 2, 23 February 2007 - 13:49. |
#24
Posted 23 February 2007 - 14:41
Cristian 2, on Feb 23 2007, 13:42, said: zexelica, Tu ma chinuiesti pe mine, mult de tot. Mai pus de am cautat in Noul Testament si intradevar am gasit ca existe de47 de ori scris << εγω ειμι >> dar nici o data nu e ste scris << εγω ειμι ο ων >>. Diferentα intre aceste doua este ca in primul caz < εγω ειμι> se traduce < eu sunt > iar in cazul expresiei < εγω ειμι ο ων > se traduce < eu sunt Cel ce (sunt)> Sunt asta in paranteza, pentru ca nu este exacat sunt, ci un fel de eu sunt Cel ce exist, sau Cel ce este viu si multe alte cuvinte romanesti se pot folosi, dar nici o data nu se va putea intelege exact sensul cuvantului << [b]ων[/b] >>. Cand o sa am timp, o sa-ti scriu mai detailat explicatia cuvantului < ων>, in limba Greaca Antica. Dumnezeu foloseste cuvinte omenesti pentru a schita o realitate spirituala. Dimensiunea spirituala este neaccesibila din plan fizic pt noi, asa ca El a creat evenimente istorice adevarate, minuni, viziuni, vise, miracole, etc., pt a le folosi ca EXEMPLE ("tupos"), ALEGORII (Gal4:24) in scopul instruirii noastre in cunoasterea Sfintului Dumnezeu. Foloseste numere, care sunt tot cuvinte. De ex. sunt 153 de pesti in Ioan 21. De ce nu 154 sau 160? Cum gasim defintia spirituala a nr. 153? Sau 276 din Fapte? Aceste lucruri ramin fara raspuns pt seminarii. Sau aduc raspunsuri inventate, schimbind domeniul de definitie, adica folosind surse de inspiratie afara din Biblie. |
#25
Posted 24 February 2007 - 01:45
zexelica, on Feb 23 2007, 14:41, said: Daca (,) chiar ai cautat, atunci ai observat ca eu imi fac temele si nu vorbesc fara proba biblica. Dumnezeu foloseste cuvinte omenesti pentru a schita o realitate spirituala. Dimensiunea spirituala este neaccesibila din plan fizic pt noi, asa ca El a creat evenimente istorice adevarate, minuni, viziuni, vise, miracole, etc., pt a le folosi ca EXEMPLE ("tupos"), ALEGORII (Gal4:24) in scopul instruirii noastre in cunoasterea Sfintului Dumnezeu. Foloseste numere, care sunt tot cuvinte. De ex. sunt 153 de pesti in Ioan 21. De ce nu 154 sau 160? Cum gasim defintia spirituala a nr. 153? Sau 276 din Fapte? Aceste lucruri ramin fara raspuns pt seminarii. Sau aduc raspunsuri inventate, schimbind domeniul de definitie, adica folosind surse de inspiratie afara din Biblie. Nu mi-ai raspuns. Ai inteles ca Iisus nu a zis nici o data Eu sunt Cel ce sunt? De fiecare data a zis Eu sunt. Numai Dumnezeu sa descoperit oamenilor cu numele de Cel ce sunt. Cat priveste numerele 153 ai altele de genul acesta, afla ca nu au nidci o inportanta. Biblia nu e Sudocu. |
#26
Posted 24 February 2007 - 11:47
Cristian 2, on Feb 24 2007, 01:45, said: Nu mi-ai raspuns. Ai inteles ca Iisus nu a zis nici o data Eu sunt Cel ce sunt? De fiecare data a zis Eu sunt. Numai Dumnezeu sa descoperit oamenilor cu numele de Cel ce sunt. Cat priveste numerele 153 ai altele de genul acesta, afla ca nu au nidci o inportanta. Biblia nu e Sudocu. Conform doctrinei tale exista ceva in Biblie care este neimportant? |
#27
Posted 25 February 2007 - 23:53
[quote name='ady_maris' date='Feb 6 2007, 16:24' post='2411290']
IAHWEH=IAHSUAH TRADUS DOMNUL =ISUS "yahve "evreiesc este tradus - Eu sunt cel ce sunt! , nu "Domnul" evreiesc "isus" inseamna "magar " aramaic "iisus =Mesia " A Grammar Of Biblical Aramaic - Torah Jewish Israel ;Hebrew - Jewish Aramaic Grammar " |
#28
Posted 27 February 2007 - 22:52
Dumnezeu practic nu are nume. Numele este pt noi, ca sa ne deosebim. El nu are nevoie.
|
|
#29
Posted 09 March 2007 - 08:16
Quote Nu mi-ai raspuns. Ai inteles ca Iisus nu a zis nici o data Eu sunt Cel ce sunt? De fiecare data a zis Eu sunt. Numai Dumnezeu sa descoperit oamenilor cu numele de Cel ce sunt. Mărturia personală referitoare la Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, are o importanță foarte mare pentru mîntuirea noastră! Dușmanul și împotrivitorul lui Dumnezeu a reușit și aici, încă o dată, să producă prin jumătăți de adevăruri mistificări întregi, pentru că el se folosește de aceeași formulare. Pentru aceasta vom prezenta doar trei texte din Scriptură în care dușmanul abuzează de Cuvînt. Din mulți îndrăciți au strigat duhurile și au depus mărturie: „și iată că au început să strige: ,Ce legătură este între noi și Tine, Isuse, Fiul lui Dumnezeu?‘“ (Mat. 8, 29). Evanghelistul Marcu relatează: „Duhurile necurate, cînd Îl vedeau, cădeau la pămînt înaintea Lui, și strigau: ,Tu ești Fiul lui Dumnezeu.‘“ (Mar. 3, 11). și Luca scrie: „… Ah! Ce avem noi a face cu Tine, Isus din Nazaret? Ai venit să ne prăpădești? Te știu cine ești: Sfîntul lui Dumnezeu … Din mulți ieșeau și draci, care strigau și ziceau: ,TU ești Hristosul, Fiul lui Dumnezeu.‘“ (Luca 4, 34+41). Un slujitor al lui Dumnezeu îi spune unui bolnav: „În Numele lui Isus Hristos din Nazaret, scoală-te și umblă!“ (Fap. 3, 6), și apoi se relatează că duhuri rele au rostit Numele lui Isus, folosind chiar denumirea corectă „Isus din Nazaret“ sau „Fiul lui Dumnezeu“. Dar fără o experiență personală cu Isus Hristos și fără o relație cu El, nu folosește nici o mărturisire formulată corect. Mai întîi trebuie să vină o descoperire din partea cerului. Mărturia și urmarea merg necondiționat împreună. Același lucru este valabil și pentru ascultare: „Cine crede în Fiul, are viața veșnică; dar cine nu crede în Fiul, nu va vedea viața, ci mînia lui Dumnezeu rămîne peste el“ (Ioan 3, 36). Credința din inimă trebuie să fie înaintea mărturiei: „,Cuvîntul este aproape de Tine: în gura ta și în inima ta.‘ și cuvîntul acesta este cuvîntul credinței, pe care-l propovăduim noi. Dacă mărturisești deci cu gura ta pe Isus ca Domn și dacă crezi în inima ta că Dumnezeu L-a înviat din morți, vei fi mîntuit“ (Rom. 10, 8-9). Pavel o exprimă astfel: „Am crezut, de aceea am vorbit!“ (2 Cor. 4, 13b). O mărturie care nu este exprimată prin credința în Isus Hristos, Domnul, și în Cuvîntul lui Dumnezeu este fără valoare. Apostolul Ioan scrie: „Cine este cel ce a biruit lumea, dacă nu cel ce crede că Isus este Fiul lui Dumnezeu!“ (1 Ioan 5, 5). La sfîrșitul relatării despre ispitirea lui Isus, Satana a zis, atunci cînd a stat lîngă Domnul, pe streașina templului: „Dacă ești Fiul lui Dumnezeu, aruncă-Te jos de aici!“ (Luca 4, 9). Mărturia pentru Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, o pot folosi toți, copiii lui Dumnezeu și copiii lui Satana, creștinii de toate convingerile, pînă și Antihristul. O mărturie este valabilă doar atunci cînd ea este legată, în fapt, de întreaga mărturie a Sfintei Scripturi și de credința și ascultarea personală față de Dumnezeu. Omul trebuie să primească în mod personal descoperirea despre Isus. Ceea ce este o problemă mare pentru exegeți se află în 1 Ioan 4: „Duhul lui Dumnezeu să-l cunoașteți după aceasta: Orice duh, care mărturisește că Isus Hristos (Mesia) a venit în trup, este de la Dumnezeu; și orice duh, care nu mărturisește pe Isus, nu este de la Dumnezeu, ci este duhul lui Antihrist“ (vers. 2-3). și aici este vorba despre mai mult decît se vede la prima vedere. Aici este vorba despre cunoștința adevărată, că Iahveh a venit în trup ca Iahshua – Iahveh – Salvator, ca Unsul lui Dumnezeu, ca Hristos, care este Domnul. O mărturie superficială cu buzele, o mărturie de credință învățată după alții trece pe lîngă miezul propriu-zis. Orice duh care nu mărturisește astfel pe Isus, explică apostolul Ioan, acela nu este din Dumnezeu. Acela este însă duhul Antihristului. Cine vestește un alt Isus dovedește că el nu are cunoștință de Dumnezeu, și această cunoștință constă în adevărul care spune că Iahveh al Vechiului Testament, este Isus al Noului Testament. Cine tăgăduiește acest adevăr află din Cuvîntul lui Dumnezeu, care are o autoritate divină, că el a căzut în cursa duhului anticreștin. În legătură cu venirea Sa în trup, deci cu faptul că El a devenit om, Pavel explică această temă mai adînc: „Dumnezeu a osîndit păcatul în firea pămîntească, trimițînd, din pricina păcatului, pe însuși Fiul Său într-o fire asemănătoare cu a păcatului, pentru ca porunca Legii să fie împlinită în noi, care trăim nu după îndemnurile firii pămîntești, ci după îndemnurile Duhului“ (Rom. 8, 3b-4). Pentru că omul a căzut în păcat în trupul acesta de carne, devenind astfel pradă morții, era necesar ca Răscumpărătorul să vină într-un trup de carne. Învățătura potrivit căreia Maria a fost fără păcat, este astfel anticreștină. Hristos era sfînt – fără păcat, nepătat (1 Pet. 1, 19). EL trebuia să vină însă în carne omenească păcătoasă, pentru a ridica, din starea păcătoasă, Creația decăzută. EL trebuia să împlinească cerința legii, și să ia asupra Sa blestemul, care ne-a lovit (Gal. 3, 13). Nu există nici o zămislire neîntinată a vreunei sfinte Maria, pentru că ea era o parte a Creației decăzute; există doar o Maria, care a fost folosită pentru a primi pe Cel fără păcat într-un trup păcătos. Este vorba deci despre un conținut sfînt divin, într-un vas nesfînt. Tot așa oamenii născuți păcătoși Îl acceptă și-L primesc pe Hristos. și ei poartă ca parte a Creațiunii decăzute, acest tezaur ceresc în vase pămîntești. Dar aici nu este vorba despre vas, ci despre conținutul scump. „Comoara aceasta o purtăm în niște vase de lut, pentru ca această putere nemaipomenită să fie de la Dumnezeu și nu de la noi.“ (2 Cor. 4, 7). Deci, cine spune numai superficial: „Isus este Fiul lui Dumnezeu“, crezînd și gîndind ce vrea, nu a înțeles de fapt despre ce este vorba. Tot așa și cel care spune doar ușuratic: „Eu cred că Isus a venit în trup“ este încă departe de a exprima ceea ce ne-a lăsat Sfînta Scriptură ca mărturie. EL însuși era fără greșeală, fără păcat; Satana nu avea nici un drept asupra Lui. EL trebuia să devină păcat pentru toți și să ispășească pedeapsa pentru păcate pe care o cerea dreptatea lui Dumnezeu. De aceea El a trebuit să moară pentru noi, pentru a ne răscumpăra și pentru a ne elibera de moarte. „Fiindcă plata păcatului este moartea: dar darul fără plată al lui Dumnezeu este viața veșnică în Isus Hristos, Domnul nostru“ (Rom. 6, 23). |
#32
Posted 22 April 2007 - 14:45
Indiferent care este numele lui Dumnezeu Yahwe YHWH sau altul ...importanrt este ca acesta nu a inspirat Biblia ci o alta scriptura apartinand altei religii !
Deci Biblia este un furt intelectual si nu "Cuvantul Domnului! |
#33
Posted 22 April 2007 - 14:50
|
#34
Posted 22 April 2007 - 14:53
#35
Posted 22 April 2007 - 14:55
Furtul intelectual consta in insusirea textului Tanahului si in folosirea lui pentru o religie care este alta decat cea pentru care a "inspirat.o" Yahwe!
|
#36
Posted 30 April 2007 - 14:44
Nu vreau sa fi off topic dar dupa declaratiile multor concetateni de-ai nostri din ultima vreme, numele lui dumnezeu se pare ca este basescu..
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users