Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Dacia: Injumatatirea taxei auto ar reduce productia de Logan cu 33%

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
335 replies to this topic

#37
rius

rius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 05.04.2006
Povestea asta imi aduce aminte de mineri. Cand se punea intrebarea daca merita sa ingropi gramezi de bani in subteran numai pentru ca si ei sunt Romani, si trebuie sa traiasca? iar unii sustineau ca trebuie sa ne sacrificam ptr. asta! Asa e si acum sa spui ca industria noastra in orice stare este ea, trebuie sustinuta, mi se pare un pic deplasat. Ok, Loganul fiind romanesc, tu, guvern il protejezi dar cere-i sa fie la aceeasi bani o masina de top (orice ar insemna asta: poluare, siguranta, ce vreti voi) si atunci e problema lor sa fie eficienti, sa mareasca productivitatea sa gaseasca solutii. Nu mi se pare ok sa santajezi un guvern si sa manipulezi masele de oameni doar ca sa faci tu profit!

#38
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postave_caesar, on Feb 3 2007, 09:06, said:

5-6-7000, oricum sunt dotari de securitate pe care Logan nici macar nu le ofera la pret aproape dublu!
edit:
Sa zicem ca e 7000. Pe mine m-ar costa 2x7000=14.000 doua masini SIGURE pentru familia mea, daca n-ar fi taxele alea aberante pe Euro2.



ce dotari gasesti si nu gasesti? daca nu stii loganul are abs, 2x airbag frontal, airbaguri laterale etc.. si da lasa sa fie taxele alea aberante pe euro2. sa fie in corelatie cu cele pentru masinile noi, insa cele poluante sa fie taxate la greu. Taxa f simbolice pentru masini euro4 (indiferent ca sunt noi sau vechi) si cu cilindree normala (<=2000 cm3), taxa modice pt euro3 si cu cilindree mare, si taxe mari pt masinile cu euro2 , euro si fara euro.


View Posttkd29, on Feb 3 2007, 09:16, said:

Cat de idiot poti sa fi sa crezi ca Renault vrea binele romanilor?

Daca ei se bat cu caramida in piept si zic ca fac o masina ieftina si buna(my ass) de ce le este frica de masinile SH?
Romaxime poti sa raspunzi la intrebarea asta simpla? Daca nu ti-l dau eu , romanu prefera o masina uzata la acceasi bani in locul daciei, care este de 20 ori mai fiabila si mai buna ca dulapul.
Logan=9000 euro.. ce iti ofera in banii astia masina?
Golf 4= 9000 eur are rost sa zic diferenta intre el si Logan la accelasi pret? nu prea cred

Romaximus am imprsia ca pe tine pe plateste Renault sa le faci reclama si sa mori cu ei in dinti.


aha.. de aia sunt atatia idioti ce si-au luat sh. este topic dedicat logan vs sh :) cat despre mine, vad ca esti detectiv bun. Vad ca m-ai prins. din pacate din cauza asta o sa raman fara slujba, nu o sa am ce da la puradei de mancare, Dacia va da faliment caci nu voi mai putea face reclama si uniunea europeana se va destrama din cauza ca s-a descoperit un propagandist pe softpedia :lol:

#39
costaan

costaan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,683
  • Înscris: 04.01.2005

View PostBasarab, on Feb 3 2007, 07:38, said:

Caesar, tu sti ce exporta no. 1 Romania?

1. Piese auto, kituri auto MADE IN ROMANIA. De Logan si Matiz.

2. Masini intregi de la Pitesti si Craiova. Sute de mii.

De ce sa importam sa terminam economia proprie?

Ce mai exportam dupa aceea?

Cu respect.
Oho! ce de industrie!
Exportăm papa ecologic!
dar unde nu-i cap...

#40
ave_caesar

ave_caesar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 807
  • Înscris: 20.12.2006

View Postromaximusro, on Feb 3 2007, 09:57, said:

si taxe mari pt masinile cu euro2 ,
De ce? Daciile 1300 si Novele nu vor putea fi inlocuite decat cu asa ceva. Posesorii lor n-au bani de Logan. Iar Dacia 1300 si Nova sunt non Euro. De ce sa nu le inlocuiesti cu Euro2 ????
Edit:
De cand are mă Loganul airbag lateral????
edit2:
O masina nemteasca Euro2 pe gaz si rulata pana in 20.000km pe an polueaza mai mult decat Loganul care este Euro3 ????

Edited by ave_caesar, 03 February 2007 - 10:13.


#41
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postave_caesar, on Feb 3 2007, 10:10, said:

1)De ce? Daciile 1300 si Novele nu vor putea fi inlocuite decat cu asa ceva. Posesorii lor n-au bani de Logan. Iar Dacia 1300 si Nova sunt non Euro. De ce sa nu le inlocuiesti cu Euro2 ????
Edit:
2)De cand are mă Loganul airbag lateral????
edit2:
3)O masina nemteasca Euro2 pe gaz si rulata pana in 20.000km pe an polueaza mai mult decat Loganul care este Euro3 ????

1)din cate stiu ultimile dacii 1310 erau euro3. cel putin papucul era.
2)vezi ca nu stii? :naughty: da are, de vre-o 2 saptamani e optional si costa vre-o 200 de euro
3)eu zic ca da..

#42
ave_caesar

ave_caesar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 807
  • Înscris: 20.12.2006

View Postromaximusro, on Feb 3 2007, 10:31, said:

1)din cate stiu ultimile dacii 1310 erau euro3. cel putin papucul era.
2)vezi ca nu stii? :naughty: da are, de vre-o 2 saptamani e optional si costa vre-o 200 de euro
3)eu zic ca da..
1) Rahat! Cate Dacii 1310 Euro3 s-au fabricat? Putine! Si cate Dacii 1300 non Euro inca mai merg? MULTE!
2) Frumos.
3) Eu zic ca nu. GPL nu polueaza nici pe departe cat benzina sau motorina.
edit:
Vezi tu, la Euro2 se sparge buba si nu ne mai intelegem. Masinile Euro2 pana in 1600 cmc trebuie sa intre cu taxe mici. Cam 500 Euro. Restu' nu ma intereseaza. Sa bage 5000 Euro taxa pentru Euro2 peste 2000cmc, non Euro si Euro1.

Edited by ave_caesar, 03 February 2007 - 10:41.


#43
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006
Pentru cine zicea ca ar trebui sa protejam economia proprie cumparand produse proprii, si sa nu mai importam, am o singura intrebare: nu asta era situatia pe vremea comunismului? Tin minte ca mancam ciocolata cand imi aducea tata din afara, caci altfel aveam eugenii si ciocolatele cu rom. Pai deci ce facem, sa tindem din nou spre procedurile comuniste? (intreb, nu sunt retoric)

#44
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Eu zic ca daca vor sa mentina o astfel de taxa ar trebui sa faca numai si numai din considerente ecologice. Nu pt. ca premierul are o firma de import masini, nu pt. ca Loganul se fabrica in Romania si astfel de lucruri. Dar si asa trebuie sa fie luata in seama o multime de lucruri. Ca de pilda ce e mai bun, o Dacie de zeci de ani sau o masina Euro2 sau Euro3? E aberant sa spui ca o masina Euro2 polueaza mai mult decat o Dacie non-Euro, deci lasa pe lume sa ia o masina folosita mai buna, ca oricum nu are bani pentru masini noi. Si daca chiar vor o taxa, e aberant ca acesta sa fie mai mare decat valoare masinii.
Exemplu:

Audi A4 1.6 (C101CP) din 1995, rulaj 105.000km, emisie CO2 190g/km = pret 3700 euro, taxa de inmatriculare 2976.48 euro!!
Dacia Logan 1.6 (105CP), emisie CO2 170g/km = pret 10.000 Euro, taxa de inmatirculare 183 euro.

Mie mi se pare ca e aberant, si se vede ca nu ecologia sau starea autovehiculelor de pe drumurile noastre au fost luate in considerare ci interese financiare a unor grupuri...
O taxa de cateva sute (max. 500) e mai OK. Si sa nu-mi spune nimeni ca nu ar fi bine sa vedem pe drumuri Audi-uri in log de Dacii sau alte masini vechi. ;-) Si 4000 euro e mult mai usor sa obtii de la banca/salariu/leasing decat 6700 sau ... 10000!

Si daca cauti WV, Skoda (Octavia), Ford, etc. fii sigur ca pretul e si mai bun.

PS: Daca nu ma credeti in privinta preturilor, uitati la www.mobile.de . Sunt preturi si mai mici pentru masini cu rulaj mai mare.

Edited by amandigi, 03 February 2007 - 11:52.


#45
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
3) Reinnoirea parcului auto cu masini care derapeaza la 75km/h cand incerci sa eviti un obstacol??? Cu maxim doua airbaguri pe care platesti o caruta de bani?

____________

E O MINCIUNA tipic germana. Pana la urma s-a dovedit ca este o minciuna.

#46
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Nu decid pustanii viitorul Romaniei si a industrie sale. Ei vor decat binele personal. Sunt imaturi.

E vorba de industria auto Romanesca.

Produsele altora nu ne intereseaza. Cine le doreste sa platesca impozitele.

PUNCT.

#47
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Si piata economica comuna libera unde ramane? Oricum, veti vedea ca daca nu renunta la aceasta, Romania chiar va fi data in judecata de CE si va pierde. Cum a pierdut si Ungaria, de exemplu.

#48
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu prea cred eu. chiar daca va fi in judecata probabil va pierde din cauza sumelor si a discriminarii datorita acelui coeficient suplimentar pt sh-uri. Taxa insa va ramane

#49
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Pai va ramane, si vom plati nu numai taxa, dar si ratele la amezile ue. Asa DA respect pentru proprii cetateni.

#50
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostBasarab, on Feb 3 2007, 13:12, said:

Nu decid pustanii viitorul Romaniei si a industrie sale. Ei vor decat binele personal. Sunt imaturi.
Glumesti, pustanii cumpara anumite produse, produse de care guvernul ar trebuii sa fie interesat.
E vorba de industria auto Romanesca.
Industria ar trebui sa se bazeze pe cerere, si sa afere ce se cere.  
Produsele altora nu ne intereseaza. Cine le doreste sa platesca impozitele.
Nu te intereseaza pe tine, dar esti un caz singular, guvernul ar trebuii sa se gindeasca, si sa faca industria romaneasca sa produca cea ce se cere.      Punct.
PUNCT.


#51
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Ungaria a fost sanctioanta pentru doua motive:
- cerea cu 25% mai mult pentru masini care au fost imatriculate prima data in UE (comparativ cu cele imatriculate prima oara in Ungaria)
- nu au luat in calcul pierderea valorica a unei masini mai vechi.

La noi primul lucru nu e valabil, dar sunt probleme cu cel de al doilea. Ungaria a trebuit sa schimbe modul de calcul si sa returneze diferenta dintre modul de calcul actual si cel anterior tuturor cumparatorilor care au platit aceasta taxa.

Incearca un test pe http://www.mfinante.ro/taxa_auto.html, calculatorul oficial. Masina sa fie de 1600cmc, Euro2:
Pana la 1 an: 1591.2
1-2 ani: 2808
2-4 ani: 3253.12
4-6 ani: 2964
peste 6 ani: 2976.48

Prima data, chiar daca e o reducere pentru masini mai vechi, de ce valoarile cresc? O masina trebuie sa produca valorile de emisie din fabricatie chiar si dupa 6 ani, altfel pica la ITP,  nu? Atunci...

O alta anomalie este ca taxa e mai mare pentru masini de 2-4 ani decat pt. cele sub 2 sau peste 4 ani. Si asta nu numai pt. 1600cmc sau Euro2.

#52
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Repet. De ce isi inchide Germania piata muncii pt. romani?

Ce vor ei sa protejeze?

Nu este o bariera in calea liberei circulatii a fortei de munca?

Unde este concurenta aici?


#53
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai dreptatea nu e pentru catei :)) ai coltii mari si esti voinic, cam faci ce vrei, si iti impui mai usor vointa in fata cainelui nou schilod ce tocmai s-a propasit prin zona, lasandu-l totusi sa stea in arealul tau

#54
Dan55

Dan55

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 444
  • Înscris: 22.12.2003

View PostBasarab, on Feb 3 2007, 14:49, said:

Repet. De ce isi inchide Germania piata muncii pt. romani?

Ce vor ei sa protejeze?

Nu este o bariera in calea liberei circulatii a fortei de munca?

Unde este concurenta aici?


Tie ti-ar conveni cand te duci la serviciu sa gasesti 2 somalezi care negociaza cu sefu locul tau de munca pe un salariu de 3 ori mai mic?
Si cand cauti alt loc de munca sa te bati pe un salariu de nimic cu alti somalezi.

Nu ti se pare ca sunt diferente cam mari intre ce face Germania si Romania?
Germania isi protejeaza germani si Romania isi taxeaza ramanii.

Daca tot esti asa mare patriot nu pui si tu din salariu cate 10$ pe luna pentru Sidex, Petrom, Romtelecom, Dacia, Rafo, etc.

Daca Renault are grija de poluarea Romaniei de ce vindea in 2006 motoare cu 8 supape?
Daca ii pasa de roman de ce ia vandut zeci de mii de masini fara ABS si Airbag-uri?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate