Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia: Injumatatirea taxei auto ar reduce productia de Logan cu 33%
#19
Posted 03 February 2007 - 08:28
ave_caesar, on Feb 3 2007, 08:25, said: Tot ii dai cu exportul. Cat la suta valoric din exportul Romaniei realizeaza Renault, hm? Ia cauta! inmulteste vre-o 85.000 de masini cu vre-o 8.000 de euro valoare medie a unui autoturism (cam 680.000.000 de euro) adauga si colectiile ckd si obtii o suma frumusica. ca sa nu vb de furnizorii, pe care multi Dacia i-a ajutat.. |
#20
Posted 03 February 2007 - 08:31
romaximusro, on Feb 3 2007, 08:28, said: inmulteste vre-o 85.000 de masini cu vre-o 8.000 de euro valoare medie a unui autoturism (cam 680.000.000 de euro) adauga si colectiile ckd si obtii o suma frumusica. ca sa nu vb de furnizorii, pe care multi Dacia i-a ajutat.. Edited by ave_caesar, 03 February 2007 - 08:34. |
#21
Posted 03 February 2007 - 08:35
nene in caz ca nu stiai exista impozitul pe salarii, cas, fondul de somaj, tva-ul pe care il incaseaza statul si tot asa. adica bani din impozite. ca sa nu zic ca daca nu venea Renault in romania nu cred ca pupam noi o gramada de furnizori traditionali pt renault, care au venit odata cu ei ca sa produca local piese pt Logan (si nu numai , produc si pt alte masini).
deci somaj mai putin, export mai mare (se reduce deficitul), taxe incasate la buget, reinoirea parcului auto (o gramada si-au dat rablele vechi ca sa ia masina noua) , garantarea unui viitor pt industria auto romaneasca. Vezi ce se intampla la daewoo acuma care e singur si imagineaza-ti ce inseamna sa nu ai un grup auto puternic in spate PS. masina scumpa la 10.000 de euro? e chiar ieftina .. ca sa nu uiti ca totusi ca nu mai poti inmatricula de nou o masina euro2. Uita-te pe piata si vezi ca majoritatea masinilor vandute sunt pana in 13-15.000 de euro Edited by romaximusro, 03 February 2007 - 08:36. |
#22
Posted 03 February 2007 - 08:39
romaximusro, on Feb 3 2007, 08:35, said: nene in caz ca nu stiai exista impozitul pe salarii, cas, fondul de somaj, tva-ul pe care il incaseaza statul si tot asa. adica bani din impozite. ca sa nu zic ca daca nu venea Renault in romania nu cred ca pupam noi o gramada de furnizori traditionali pt renault, care au venit odata cu ei ca sa produca local piese pt Logan (si nu numai , produc si pt alte masini). deci somaj mai putin, export mai mare (se reduce deficitul), taxe incasate la buget, reinoirea parcului auto (o gramada si-au dat rablele vechi ca sa ia masina noua) , garantarea unui viitor pt industria auto romaneasca. Vezi ce se intampla la daewoo acuma care e singur si imagineaza-ti ce inseamna sa nu ai un grup auto puternic in spate 2) TVA-ul este din buzunarul romanilor, nu de-acasa de la tata lu' Renault. 3) Reinnoirea parcului auto cu masini care derapeaza la 75km/h cand incerci sa eviti un obstacol??? Cu maxim doua airbaguri pe care platesti o caruta de bani? 4) Daca nu venea Renault venea altcineva, chiar daca mai tarziu. Edited by ave_caesar, 03 February 2007 - 08:40. |
#23
Posted 03 February 2007 - 08:40
romaximusro, daca cei de la Renault au investit in Romania bazindu-se pe faptul ca vor fi aparati de o taxa protectionista da-mi voie sa ma indoiesc de judecata lor!
Un plan de afaceri se face pe baza cerintelor pietei, ale clientului, nu pe baza reglementarilor date de un guvern care mai poate sa fie si schimbat! Daca guvernul vrea sa protejeze industria auto locala ar trebui ca toate automobilele folosite de institutii ale statului sa fie Made in Romania! Dar politicienii nostri prefera Audi A6 de 60 000 de euro ca daca se dau jos din Logan le pica galoanele! Cu banii aia ar fi luat 6 loganuri! Banii aia sunt platiti de noi romaximusro! Daca noi nu putem impune alesilor nostri cu ce masini sa se doteze pe banii nostrii de ce consideri ca ei au dreptul sa ne impuna ce masini sa cumparam tot pe banii nostrii! Eu consider ca aceasta problema a taxei de prima inmatriculare este politica si nu economica, fiindca reflecta dispretul fata de cetatean a politicienilor nostrii! |
#24
Posted 03 February 2007 - 08:44
1) clar.. nu am cu cine discuta.. indiferent ce venit ar fi macar vine si nu trebuie sa dea statul din buzunar ca ajutor de somaj.. si sunt venituri care vin nu numai de la Dacia ci si de la industria orizontala care produce pt dacia
2)pai ce crezi ca Renault nu plateste tva? ca nu cumpara si el ceva pt a produce? 3)aberezi 4) si marmota.. daca vrei sa stii inainte de renault cei de la Hyundai au vrut sa vina la dacia. Ghici ce insa? a urmat criza economica din asia, si hyundai nu a mai putut face investitii in afara tarii.. oricum sunt pure speculatii, poate veneau chinezii de la cherry ai fi fost mai fericit cu o clona nereusita de matiz? |
#25
Posted 03 February 2007 - 08:45
romaximusro, on Feb 3 2007, 08:35, said: PS. masina scumpa la 10.000 de euro? e chiar ieftina .. Adica in Germania poti sa-ti iei o masina cu airbag, servodirectie si aer conditionat cu 5000 Euro dar in Romania nu? DE CE? Ca romanul este mai bogat decat neamtul (sau turcul din Germania, na!)???? |
#26
Posted 03 February 2007 - 08:46
nene ce masina NOUA cu abs si airbag poti sa iti iei in 5000 de euro in germania? de ce iti place sa aberezi?
|
#27
Posted 03 February 2007 - 08:48
romaximusro, on Feb 3 2007, 08:44, said: 3)aberezi romaximusro, on Feb 3 2007, 08:46, said: nene ce masina NOUA cu abs si airbag poti sa iti iei in 5000 de euro in germania? de ce iti place sa aberezi? Edited by ave_caesar, 03 February 2007 - 08:52. |
#28
Posted 03 February 2007 - 08:50
ai idee ce inseamna testul elanului? ai idee ca a iesit destul de bine din acest test? ai idee ca s-a descurcat onorabil pt pretul masinii? ai idee ca faptul ca nu se rastoarna ci doar derapeaza e un lucru bun in cazul testului elanului? am revista prin casa, daca nu ai idee, te luminez eu , imi gasesc eu timp sa scanez acele foi
|
|
#29
Posted 03 February 2007 - 08:51
ave_caesar, on Feb 3 2007, 08:48, said: Unde aberez, mai nebunule? A fost testul elanului facut de romani! Soferul a demonstrat ca masina nu se rastoarna, cum ziceau nemtii, ci DERAPEAZA (la viteze reduse la care alte masini n-o fac). Imi amintesc perfect ce declarase pilotul!!! Sunt 100% sigur. Euro2! N-am zis NOUA! eu ma refeream la masina noua si acolo e comparatie cinstita de facut. ca atunci cand spui ca e scumpa, trebuie sa o compari tot cu o masina noua. |
#30
Posted 03 February 2007 - 08:54
romaximusro, on Feb 3 2007, 08:51, said: eu ma refeream la masina noua si acolo e comparatie cinstita de facut. ca atunci cand spui ca e scumpa, trebuie sa o compari tot cu o masina noua. |
#31
Posted 03 February 2007 - 08:57
romaximusro, ideea e ca astfel de taxe, indiferent cum le-ai numi, limiteaza dreptul nostru la libera alegere.
Adica interesele marilor companii sunt mai importante decit drepturile si libertatile cetateanului! Vezi ca maine s-ar putea ca interesele unei mari companii sa iti afecteze in mod direct libertatea! |
#32
Posted 03 February 2007 - 08:58
Quote Eu vorbeam ca sunt fortati sa ia masina de 10.000 Euro aia care merg 10.000 km pe an. De ce? De ce neamtul sa poata lua ceva ieftin si bun iar romanul sa nu poata??? DE CE? RASPUNDE! cine te opreste sa iti iei matiz? e vre-o 5000 de euro. |
#33
Posted 03 February 2007 - 09:01
romaximusro, on Feb 3 2007, 08:58, said: cine te opreste sa iti iei matiz? e vre-o 5000 de euro. Edit: Si masinile alea fiind foarte putin rulate (facultate+cumparaturi), orice norma Euro ar avea se polueaza foarte putin. Edited by ave_caesar, 03 February 2007 - 09:04. |
|
#34
Posted 03 February 2007 - 09:03
cu airbag lateral? in 5000 de euro? in romania? nelovita?
|
#35
Posted 03 February 2007 - 09:06
romaximusro, on Feb 3 2007, 09:03, said: cu airbag lateral? in 5000 de euro? in romania? nelovita? edit: Sa zicem ca e 7000. Pe mine m-ar costa 2x7000=14.000 doua masini SIGURE pentru familia mea, daca n-ar fi taxele alea aberante pe Euro2. Edited by ave_caesar, 03 February 2007 - 09:09. |
#36
Posted 03 February 2007 - 09:16
Cat de idiot poti sa fi sa crezi ca Renault vrea binele romanilor?
Daca ei se bat cu caramida in piept si zic ca fac o masina ieftina si buna(my ass) de ce le este frica de masinile SH? Romaxime poti sa raspunzi la intrebarea asta simpla? Daca nu ti-l dau eu , romanu prefera o masina uzata la acceasi bani in locul daciei, care este de 20 ori mai fiabila si mai buna ca dulapul. Logan=9000 euro.. ce iti ofera in banii astia masina? Golf 4= 9000 eur are rost sa zic diferenta intre el si Logan la accelasi pret? nu prea cred Romaximus am imprsia ca pe tine pe plateste Renault sa le faci reclama si sa mori cu ei in dinti. Edited by tkd29, 03 February 2007 - 09:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users