Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Relatia profesor (tanar) - studenta

- - - - -
  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#1
regina_noptii

regina_noptii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 20.01.2007
Sunt studenta la Limbi Straine si am incurcat-o: m-am indragostit de un profesor (tanar, bineinteles, cu doar vreo 5 ani mai mare decat mine...) Am mentinut legatura si dupa ce am terminat materia respectiva , cu intrebari pe partea profesionala (eseuri, chestii, se gaseste intotdeauna cate ceva :naughty: )...cred ca nici eu nu-i sunt indiferenta, din felul in care ma priveste, interactionam...

Am incercat sa-i sugerez sa incercam sa ne intalnim si in afara facultatii, dar el mi-a dat de inteles ca nu se poate din cauza asta...ca el e profesor si eu studenta...nu mi-a zis nimic clar, dar asa am inteles...E aiurea sa ne intalnim pe holuri dupa asta, sa-i cer carti si sa vorbim ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, cand mie mi se pare ca ma simpatizeaza in mod evident...e ceva, o complicitate, amandoi stim ceva dar nici unul nu spune...Mentionez ca nu e casatorit (nu are verigheta! :roflmaofast: ) dar nu am reusit sa aflu nimic despre viata lui personala pentru ca pe oricine as intreba, se va prinde si nu vreau sa se stie...:notangel:
Cum sa rezolv situtia asta? E un tip mai introvertit, isi ascunde emotiile... Nu pot sa-i mai spun nimic...a doua oara nu mai merge sa-l "invit" la plimbare...