Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Replica dura a Comisiei Europene in scandalul taxei de inmatriculare

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1369 replies to this topic

#37
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 _Smiley_, on Jan 25 2007, 09:52, said:

euro 2 ala din germania nu va inlocui rabla non-euro, ci i se va alatura :)
in loc sa ai o rabla care polueaza, vei avea o rabla care ocupa mereu un loc de parcare si inca o rabla care va polua mai putin, dar seara si noaptea va ocupa si ea inca un loc de parcare.  
ar fi o idee sa faca un soi de program Rabla pentru masini straine sh: cand aduci o masina sh in tara, fie platesti taxa de inmatriculare, fie casezi vechea rabla si prezinti bonul de la remat. in felul asta, s-ar realiza o innoire a parcului auto.
EXCELENTA IDEE :inlove:

#38
BONO

BONO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 10.06.2005

 romaximusro, on Jan 25 2007, 09:40, said:

tampita nu prea e, rablelor autohtone li se vor alatura rablelele europene de mica valoare

Sa inteleg ca oricum suntem "lada de gunoi" insa pe tine te deranjeaza ca de ce sa vina si rable europene?

Pai simplu : fiindca am vrut in Uniunea Europeana!

Romaximus, nu mi-o lua in nume de rau dar sincer nu pot intelege never ever un cetatean care se bucura de o taxa !!!!
Exceptie facand cei cu inclinatii S.M. De cand s-a inventat notiunea de taxa, lumea-poporul s-a revoltat - pe aici insa umbla niste indivizi care aplauda aceasta taxa. Exceptie facand throlli pe ceilalti ii bag la categoria aia cu biciul si bila'n gura.
No ofence man!

#39
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu ma bucur insa ma uit la polonia si vad acolo ce masini s-au adus (si da.. stiu ca polonia are granita cu germania).. am mai zis-o si o mai repet .. acolo valoarea medie a masinilor aduse e de 250-300 de euro. La noi probabil vor fi mai scumpe prin prisma costurilor de transport , la cei 250-300 de euro se vor adauga costurile de transport. Si te intreb : ce fel de masini crezi ca gasesti in acest pret? masini euro3 cum viseaza sandy? El viseaza ca toti vor mege in .de si vor aduce golf5 euro4 sau golf4 euro3.. ceea ce nu cred ca va fi cazul. Intr-o tara cu 200 de euro venit mediu grosul masinilor importate va fi reprezentat de rable vechi si poluante , adica ce gasesti in germania pentru 250-300 de euro.

#40
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 romaximusro, on Jan 25 2007, 21:06, said:

nu ma bucur insa ma uit la polonia si vad acolo ce masini s-au adus (si da.. stiu ca polonia are granita cu germania).. am mai zis-o si o mai repet .. acolo valoarea medie a masinilor aduse e de 250-300 de euro. La noi probabil vor fi mai scumpe prin prisma costurilor de transport , la cei 250-300 de euro se vor adauga costurile de transport. Si te intreb : ce fel de masini crezi ca gasesti in acest pret? masini euro3 cum viseaza sandy? El viseaza ca toti vor mege in .de si vor aduce golf5 euro4 sau golf4 euro3.. ceea ce nu cred ca va fi cazul. Intr-o tara cu 200 de euro venit mediu grosul masinilor importate va fi reprezentat de rable vechi si poluante , adica ce gasesti in germania pentru 250-300 de euro.
maximuse, tu ai fost in polonia?

eu am fost prin 2004 dupa aderare. daca alea erau harburi , loganul tau e pubela.

daca macar te uiti pe mobile.de ai sa vezi ca masinile de 500 de euro sunt putine. si cum drumul pana acolo+hotel +alte alea te mai cost 500 euro mai bine iti iei o masina de vreo 2000 de euro .

#41
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Am cautat si eu imagini pe youtube cu strazi din Polonia si mi se pare parcul auto super ok, ma asteptam sa vad doar rable si oameni impingand la ele...
Apoi, spunea cineva ieri la tv ca defapt masinile ieftine aduse in Polonia erau doar in tranzit spre rusia/ucraina, tranzit legal din care polonia a castigat bani buni la buget.

#42
Kareem

Kareem

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 21.11.2006

 romaximusro, on Jan 25 2007, 10:06, said:

nu ma bucur insa ma uit la polonia si vad acolo ce masini s-au adus (si da.. stiu ca polonia are granita cu germania).. am mai zis-o si o mai repet .. acolo valoarea medie a masinilor aduse e de 250-300 de euro. La noi probabil vor fi mai scumpe prin prisma costurilor de transport , la cei 250-300 de euro se vor adauga costurile de transport. Si te intreb : ce fel de masini crezi ca gasesti in acest pret? masini euro3 cum viseaza sandy? El viseaza ca toti vor mege in .de si vor aduce golf5 euro4 sau golf4 euro3.. ceea ce nu cred ca va fi cazul. Intr-o tara cu 200 de euro venit mediu grosul masinilor importate va fi reprezentat de rable vechi si poluante , adica ce gasesti in germania pentru 250-300 de euro.
Stimabile, inteleg teoria ta, dar practica, ai verificat-o? Ma gandesc ca ai fost prin polonia, ucraina, bulgaria, germania si ai vazut parcurile auto. Altfel, nu cred ca ai vorbi fara sa stii.

#43
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 Mig VWFan, on Jan 25 2007, 10:12, said:

Am cautat si eu imagini pe youtube cu strazi din Polonia si mi se pare parcul auto super ok, ma asteptam sa vad doar rable si oameni impingand la ele...
Apoi, spunea cineva ieri la tv ca defapt masinile ieftine aduse in Polonia erau doar in tranzit spre rusia/ucraina, tranzit legal din care polonia a castigat bani buni la buget.

acolo se spune de importuri.. nu ma pricep insa cred ca un import e diferit de un tranzit.. mai ales ca nu vad de ce ar importa cineva ceva (cu costurile aferente ) doar ca sa il exporte in rusia/ucraina cand la fel de bine putea sa il duca direct acolo

#44
bertone

bertone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 22.01.2007
Guvernantii spun ca incurajeaza masinile euro4 si euro3 mai mult .
sa facem un calcul simplu :
1.8 euro3 = 1500 eur taxa
1.8euro4 = 800 taxa
2.2 euro 3 = peste 2000 taxa
2.2 euro4 = 1500 eur taxa

pai in conditiile in care masina te costa 9000 acolo ( si ne gandim la un tdi ) aproape 2000 de eur reprezentand taxa de inmatriculare nu e mult ?
Eu inteleg ca nu incurajeaza nici poluarea si nici motoarele mari , insa majoritatea masinilor tdi ( pe care romanasii le prefera ) sunt de la 1.9 in sus . ca cica-s economice .
mi se pare o tampenie .

Edited by bertone, 25 January 2007 - 10:24.


#45
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
care majoritatea nene? 1.9-ele tdi iti zice ceva? 1.6 hdi iti zice ceva? dar 1.5 dci-ul? 2.0 tdi-ul mai nou cred ca are iarasi cilindree mai mica de 2.000 cm3. 2.2-ul ala nu e cumva cdti-ul honda? :lol: daca da fii sigur ca nu e asa de des cum zici tu

#46
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,681
  • Înscris: 30.01.2006
Bai ce o mai dau unii de gard, maximus, tind sa crezi ca te bucuri de raul nostru ca nu care cumva sa ne luam masini la acelasi pret cu Loganul dar mult mai bun. Pai cat oi trai eu in viatza asta nu o sa dau banii pe un Logan cand la banii aia pot sa-mi cumpar ceva de 10 ori mai bun, daca baga taxa sa o bage o sa-mi pastrez BMW-ul asta pana o sa-l ia dracu, dar Logan Renault, sau chiar BMW nou nu o sa-mi cumpar, atata timp cat un BMW SH costa mult mai putin, isi pierde valoarea mai greu, si ma tine 200 000 km fara probleme mari. CU actuala masina am facut 45 000 km, fara probleme mari, as putea spune ca in afara de Turbina, nu am avut nici o problema, si turbina m-a costat 3 mil sa o repar.
OK, la masinile non Euro daca ar baga o taxa de 6-700 EUro pe an, ar stopa importurile, un om care nu are bani de o masina Euro4 sau 3 nu-si permite sa plateasca 50% sau 100% din valoarea masinii an de an. Iar la masinile EUro 1 2 sa bage 4-500 EUro, iar la cele 3 si 4 ceva simbolic, mai nimic, si s-ar rezolva problema, dar nu, ei pun pentru non Euro 100000000 EUro, iar la cele care sunt E4 te costa inmatricularea 20% din val masinii.
Cel putin termenul de rable ma face sa arunc cu televizorul pe geam. EU vreau sa-mi iau un 320d E46 2002-2005 cu E4, dar nu pot trebuie sa o iau noua, in primul rand prefer E46-le, in al doilea rand nu-mi permit una noua, si nu in ultimul rand ambele au E4, de ce se face diferenta? EU propun o greva ceva, un meeting, o blocare a drumurilor, cum sa fac asa ceva? si nu doar pentru taxa asta, ci pentru multe altele care ma scot din sarite.

#47
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
tu te referi la un caz particular (al tau..ce ti-ai lua tu). Eu ma refer la tabloul mai mare cel in care cei mai multi si-ar lua masini foarte vechi. ghici care e mai relevant?

#48
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005
Oameni buni, aveți idee cât costă taxa de înmatriculare în Danemarca?
Ajunge până la 110% din valoarea mașinii.
Ce vă agitați atâta ca peștele pe uscat.
Se va reduce nițel, ne va permite să ne luăm mașini SH, dar bineînțeles că trebuie încurajați consumatorii să cupere mașini noi.

Eu vreau să nu le mai diferențieze după cilindree.
Nu e corect să fie mai mică taxa pentru un motor de 1,1 cmc care e turat ca dracu și scoate fum într-o veselie, iar pentru un motor de 3000 să fie uriașă.

#49
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 olteanul, on Jan 25 2007, 21:48, said:

Oameni buni, aveți idee cât costă taxa de înmatriculare în Danemarca?
Ajunge până la 110% din valoarea mașinii.
Ce vă agitați atâta ca peștele pe uscat.
taxa in danemarca este pt toate masinile care se circula pe teritoriul danez. taxa aia se aplica si in norvegia si in suedia .

un XC90 stiu ca ajungea la mirifica suma de 100 mii oiro , produs la suedezi constand fara taxe vreo 50 mii oiro. si nu e legata de vechimea masinii sau de norma euro ci doar de cilindree si de faptul ca exista o masina. noua, veche nu conteaza , taxa e aceiasi.

dar exista un mod f simplu de eludare a ei pe care scandinavii o practica : pt vehiculele comerciale , taxi, duba nu se aplica.

legea spune ca duba este orice masina care este brec si cu grilaj in spate intre portbagaj si bancheta. ghici cate sunt asa?  :naughty:

mai sunt si alte modalitati de eludare , dar nu are rost acum sa le enumeram.

#50
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
asta cu motorul mare care e mai putin poluant ca cel mic e cam sf in opinia mea. In primul rand pt ca motorul mare consuma mai mult deci in principiu polueaza mai mult decat un automobil de cilindree mica. Si in general motoarele de cilindree mica se gasesc pe masini de clasa mica si compacta , masini care nu numai la noi sunt incurajate sa fie cumparate , in timp ce motoarele de cilindree mai mare se gasesc pe masini ceva mai voluminoase, pe suv-uri etc.

#51
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

 turbo trabannt, on Jan 25 2007, 10:53, said:

taxa in danemarca este pt toate masinile care se circula pe teritoriul danez. taxa aia se aplica si in norvegia si in suedia .

un XC90 stiu ca ajungea la mirifica suma de 100 mii oiro , produs la suedezi constand fara taxe vreo 50 mii oiro. si nu e legata de vechimea masinii sau de norma euro ci doar de cilindree si de faptul ca exista o masina. noua, veche nu conteaza , taxa e aceiasi.

dar exista un mod f simplu de eludare a ei pe care scandinavii o practica : pt vehiculele comerciale , taxi, duba nu se aplica.

legea spune ca duba este orice masina care este brec si cu grilaj in spate intre portbagaj si bancheta. ghici cate sunt asa?  :naughty:

mai sunt si alte modalitati de eludare , dar nu are rost acum sa le enumeram.


si banui ca acolo de fiecare data cand reinmatriculezi masina (in urma unei vanzari) replatesti acea taxa

#52
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005

 romaximusro, on Jan 25 2007, 10:53, said:

asta cu motorul mare care e mai putin poluant ca cel mic e cam sf in opinia mea. In primul rand pt ca motorul mare consuma mai mult deci in principiu polueaza mai mult decat un automobil de cilindree mica. Si in general motoarele de cilindree mica se gasesc pe masini de clasa mica si compacta , masini care nu numai la noi sunt incurajate sa fie cumparate , in timp ce motoarele de cilindree mai mare se gasesc pe masini ceva mai voluminoase, pe suv-uri etc.

Păi să le diferențieze în funcție de clasă, nu după cilindree.
Ai urmărit vreodată ce iese pe țeava de eșapament a unui motor mic atunci când e turat ca să prindă și el ceva putere?
Motorul ăla e ridicat pe la 4000 de ture ca să poată să fie folosit corespunzător.
Un motor de 3000 nu are nevoie să ajungă la o asemenea turație.
La 1500 - 2000 ai suficientă putere.
Deci mai puține gaze arse.

#53
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005

 romaximusro, on Jan 25 2007, 10:55, said:

si banui ca acolo de fiecare data cand reinmatriculezi masina (in urma unei vanzari) replatesti acea taxa

Da, pentru că aia nu e taxă de primă înmatriculare.
E taxă DE înmatriculare.

#54
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

 romaximusro, on Jan 25 2007, 21:55, said:

si banui ca acolo de fiecare data cand reinmatriculezi masina (in urma unei vanzari) replatesti acea taxa
nu , se plateste o singura data.

cred ca ma insel , insa parca acolo au experimentat cu taxa pe emisiile de carbon asa cum vrea sa ue sa bage acum peste tot.

dar in danemarca pentru ei 50 mii euro nu e o problema. la un salariu de 70 mii euro pe an pentru un muncitor  :naughty:

plus ca banii nu se duc deampulea in buget ci pe chestii ecologice precise. insa toti injura taxa desi ei sunt corecti de felul lor.

fiind o tara mica, multi sunt stabiliti in germanica unde trec granita si la shopping si au si rezidenta acolo si masini inmatriculate la greu acolo.

asa ca taxa in danemarca e mai mult una teoretica. in norvegia e mai greu insa dar tot chestia cu duba tine.  :naughty:

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate