Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Replica dura a Comisiei Europene in scandalul taxei de inmatriculare

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1369 replies to this topic

#19
valiro

valiro

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 674
  • Înscris: 18.06.2005

View Postrolo, on Jan 24 2007, 15:31, said:

Era pe un alt topic prezentata varsta medie a masinilor din RO: 13,5 ani.
Deci, cred ca Romania va deveni parcul Europei dupa eliminarea taxei.

Salut eliminarea taxei.

Corect.
Se spunea in seara asta la RTV ca 70% din parcul auto al Romaniei este noneuro. In conditiile astea "rablele" euro 2 si euro 3 sunt binevenite la noi in tara.
Problema e ca primul importator de masini al tarii, dl. Motocicleanu, spunea tot in seara asta la TVR ca "de ce sa-si cumpere romanii masine SH cand pot sa-si cumpere masini noi din productia autohtona". Ce vrajeala ....  :lol:

Domnu' Razgandeanuuuuuu ......  :death:
Poate te razgandesti iar.  :naughty:

#20
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Asa cum se spunea si mai sus... suntem lada de gunoi a europei , pentru ca avem cel mai vechi si mai poluant parc auto din UE , asa ca orice import din afara , indiferent ca masinile sunt de 3 sau de 10 ani nu poate decat sa intinereasca parcul auto.

#21
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postvaliro, on Jan 24 2007, 22:21, said:

dl. Motocicleanu, spunea tot in seara asta la TVR ca "de ce sa-si cumpere romanii masine SH cand pot sa-si cumpere masini noi din productia autohtona". Ce vrajeala ....  :lol:
Eu nu cred ca a putut fi atat de cretin.Frate, da astia pe fata te fac,...sa vanda el stifturile alea de "CEURI"/Nu stie ca C-urile adevarate sunt Mercedes?Nu cred ca la Logane s-a gandit. El de ce nu merge cu Mobra? Sau cu Loganul? Ce nesimtire domne.
In afara de cota aia de 16% care si-au dat-o pentru ei in primul rand, puteau sa puna un calculator sa conduca tara, ca iesea de 100 de ori mai ieftin si mai bine.
Si chestia cu masini de acu 100 de ani nu e ok.Nu e nevoie de GUNOI aici.Dar cele EURO 4 ar trebui scutite de ORICE TAXA, indiferent de an sau motor.
Jegosii de la APIA s-ar duce la vale rau de tot daca ar intra masini de acum 3-4 ani in tara fara taxe.

Edited by sanddy1964, 24 January 2007 - 22:37.


#22
valiro

valiro

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 674
  • Înscris: 18.06.2005
Rectific.
A zis asa: "exista pe piata romaneasca masini accesibile, noi, care sunt comparabile cu orice masina de ocazie" .... si multe alte aberatii.

Sursa aici ... mai aproape de sfarsitul emisiunii.

#23
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postvaliro, on Jan 24 2007, 23:08, said:

Rectific.
A zis asa: "exista pe piata romaneasca masini accesibile, noi, care sunt comparabile cu orice masina de ocazie" .... si multe alte aberatii.

Sursa aici ... mai aproape de sfarsitul emisiunii.
SA ZICA CE MASINA E COMPARABILA CU UN c220 cdi din 2002 cu 105tk m la bord.pret 13000Euro.C4? FOCUS, ASTRA LOGAN?Sa fim seriosi ca rade lumea.Ala pierde bani daca nu vinde C-urile lui.Il doare in pix de poluare si de Logan.
Dar adresa reprezentantei Citroen si la misto Dacia Logan nu a dat-o?

Edited by sanddy1964, 24 January 2007 - 23:26.


#24
valiro

valiro

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 674
  • Înscris: 18.06.2005
O sa o lalaie asa pana cand se vor supara maharii de la UE si o sa face ce a facut cu Polonia, sa dea banii inapoi, plus o amenda, pe care ia ghiciti cine o sa o plateasca? .... prostii .... pardon, contribuabilii.  :deadtongue:
In acest timp domnu' Motocileanu isi vinde stocul de C-uri naspa. Nu-i corect.  :nonobad:

#25
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,317
  • Înscris: 06.08.2005
Exista si solutia din lumea civilizata - nu taxa de inmatriculare ci impozit anual in functie de clasa de poluare. La Euro2 cca 400€/an, mai rau-mai mult. Nici o comisie europeana nu avea ce sa mai zica, si ceva bani la buget, si practic piata sh numai de la E3 in sus. Si nici nu se mai punea problema de cimitir de masini in Ro. Da-i mai vota poporul din D1300? Si nici importicenii n-ar fi fost prea fericiti, ca euro3 se poate cumpara in Europa la preturi absolut decente si calitate mult peste Citroen & comp.

Edited by SIR, 25 January 2007 - 00:23.


#26
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Solutia perfecta, SIR. Insa e prea buna pt Romania si, asa cum bine ai zis, capitalul electoral e mai important decat logica sau bunul simt.

#27
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
''nu zau laugh.gif pai esti incurajat sa aduci masini cat mai putin poluante si cu motoare rezonabile.'' maximus

O taxa de 1500 euro pt un Focus 1 tdci EURO3 ti se pare inCURajare?

#28
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
1500 este putin, tinand cont ca nu are euro4 si este cam veche.

#29
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
basarab, ciocu mic. cu ce se deosebeste e3 de pe focus cu e3 de pe logan?

daca vreau si airbaguri laterale sau esp ce masina romaneasca imi recomanzi? dar clima automata?

cumva am impresia ca prostia suplineste ultranationalismul. dar nu arat spre nimeni.. heh.

#30
rolo

rolo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 24.02.2006

View Postromaximusro, on Jan 24 2007, 17:26, said:

a se observa dac-ul verde :) ce ecologic e. Ala o fi trecut itp-ul? :notangel:

Attachment Resize_o...2007_041.jpg

In Iasi la un astfel de trafic e nevoie de politie sa dirijeze circulatia?

ON TOPIC:

Masinile Euro 3-4 sunt mai putin poluante decat daciile prapadite care se târșâie pe șosele.

#31
BONO

BONO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 10.06.2005
Deja m-am saturat de subiectul asta. Facem exact ce suntem obisnuiti de atatia ani sa facem noi romanii: Ne invartim in jurul cozii.

Cititi bine ce a spus nea Simmons ca a spus clar totul:
“Libera circulatie a bunurilor este una din pietrele de temelie ale pietei interne a Uniunii Europene. Masinile second hand sunt si ele bunuri si nu trebuie sa existe discriminare fata de masinile importate”
Asta inseamna baza conceptului de UNIUNE ECONOMICA EUROPEANA si nu disparitia pasapoartelor sau plantarea de stegulete albastre cu stelute galbene pe toti stalpii si toate masinile!

Dar noi nu! Ca Euro 3 polueaza cu 0,00000002mg mai mult decat Euro 4 si chiar sunt unii pe aici care au impresia ca un rahat de catalizator euro 5 va face ca masina lor sa scoata oxigen de 99,9 puritate de o sa-si traga un furtun de la teava masinii direct in casa sa miroasa a primavara! Un catalizator este un rahat de filtru cu limite precise si parametrii de functionare intre anumite valori si care nu rezolva si nici nu va rezolva vreodata problema poluarii si a impactului asupra mediului inconjurator. Vreti un catalizator ultimul tip Euro 155? Luati un dop si bateti-l bine in teava de esapament, Garantat 100%! Sau go ride a bike!

Si ideia asta cu "lada de gunoi" e atat de tampita incat ma mir ca ar mai putea crede cineva in ea. Ridicarea nivelului de trai a populatiei majoritare (si aici ma refer la cei intradevar saraci - populatia aia majoritara- pleava) va rezolva problema asta. Iarasi se incearca punerea carutei in fata boilor, cand ei vor avea bani suficienti atunci vor cumpara si mijloace de transport decente. Dar nici nu poti interzice dreptul celui sarac de a detine un mijloc de locomotie doar ptr. faptul ca este sarac !!! Asta numai in Romania poti sa auzi!
Plus de asta, faptul ca apar atatea "jeguri" (masini second vechi, harburi sau cum le mai ziceti) este tot rezultatul vanzarilor de masini noi care au explodat si la noi in tara. Pai si propietarul unei masini noi ce face cu masina aia veche, o da la topit(remat?)? Ar fi ideal insa asta se intampla in procente extrem de mici si nesemnificative, majoritatea sunt aruncate din nou pe piata second hand si revandute. Este un cerc ce formeaza o piata ce da de munca la multi -- da mijloc de locomotie ieftin la aproape toti si distruge natura! Asta este,  acum ne-am gasit noi romanii sa reinventam roata si sa scapam lumea de masini vechi.

Sunt curios peste doi ani sa vad efectul acestor masuri protectioniste facute de actualul guvern cu aceasta taxa de prima inmatriculare cand in romania vor circula cele mai ecologice si noi masini nepoluante din Europa de vom ajunge pe prima pagina a ziarelor ca exemplu de proiect ecologic, iar madam Sulfinuta va primii premiul Nobel ptr. Ecologie ...
O zi buna.

Edited by BONO, 25 January 2007 - 09:36.


#32
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

Quote

Si ideia asta cu "lada de gunoi" e atat de tampita incat ma mir ca ar mai putea crede cineva in ea. Ridicarea nivelului de trai a populatiei majoritare (si aici ma refer la cei intradevar saraci - populatia aia majoritara- pleava) va rezolva problema asta. Iarasi se incearca punerea carutei in fata boilor, cand ei vor avea bani suficienti atunci vor cumpara si mijloace de transport decente. Dar nici nu poti interzice dreptul celui sarac de a detine un mijloc de locomotie doar ptr. faptul ca este sarac !!! Asta numai in Romania poti sa auzi!


tampita nu prea e, rablelor autohtone li se vor alatura rablelele europene de mica valoare

#33
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postrolo, on Jan 25 2007, 08:32, said:

In Iasi la un astfel de trafic e nevoie de politie sa dirijeze circulatia?

ON TOPIC:

Masinile Euro 3-4 sunt mai putin poluante decat daciile prapadite care se târșâie pe șosele.


aha.. si crezi ca masinile astea euro3-euro4 vor fi grosul importurilor?eu pariez pe rable de mica valoare (pana in 300-500 de euro) la origine :P am mai zis...asa se mint unii cum ca dupa ce se da liber la importuri tara se va umple numai de masini euro3 si euro4...

#34
Nicanor

Nicanor

    S t a l k e r

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,326
  • Înscris: 13.03.2003
...luati-o si asa: in romanica sunt o gramada de masini non-euro, de la daciile preistorice care au transformat jumatate din populatia romaniei in super-mesteri depanatori de motoare Renault pana la harburile care au intrat de-a valma dupa revolutie. ei bine multi dintre posesori nu isi permit nici macar un Logan, muncesc sa plateasca chiriile si sa asigure supravietuirea familiei.
legea cu taxele de prim inmatriculare este un pumn in gura dat in primul rand lor.
prefer un euro 2 din germania la 2000 de euro pentru ei in locul afumatoarelor mentionate mai sus...

EDIT ..este clar ca cine isi schimba masina, va lua una mai buna deci mai noua deci mai putin poluanta. cine nu isi permite una noua dar are nevoie de masina va avea ca alternativa doar o rabla locala, de doua trei ori maii poluanta decat ce si-ar putea lua de afara la aceeasi bani...

Edited by Nicanor, 25 January 2007 - 09:52.


#35
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postromaximusro, on Jan 25 2007, 09:40, said:

tampita nu prea e, rablelor autohtone li se vor alatura rablelele europene de mica valoare
tu ori te prefaci ca nu intelegi, ori e inutil sa-ti mai expuna omu orice argumente.Pai  daca nu citesti ce scrie, e normal sa nu fii de acord.
A spus BONO excelent TOT ce putea fi spus.De unde ai scos-o cu lada de gunoi?
Pai daca omul e sarac, lasa-l frate sa aibe si el acolo o masina Euro 3 de acum 4-5 ani fara sa-l obigi sa cumpere ceva ce VINZI TU SI CU ACOLITII TAI.Nu vrea nimeni sa se aduca toate porcariile in tara dar ti-am demonstrat ce masini sunt la banii oricarei masini NOI.Vorbim de masini pana in 1.6 ca pe urma creste pretul si la noi.Nu sunt pentru oameni obisnuiti care traiesc din salariu in Ro,masini de peste 25 de mii de euro.
EU CONSIDER RABLA SI UN Logan sau un Citroen C4 SAU O ASTRA H, DE EXEMPLU. DE CE SA NU I SE ALATURE SI O RABLA DE Mercedes C220 CDI DIN 2002 CU 100TKM? Care e mai rabla? Care va fi efectiv o rabla peste 4ani?Ce dreaq mai nene, vezi ce vrea lumea sa zica dar o dai cotita.Dai pariu ca-ti vinzi Loganul si iei o masina din 2003 cat de curand?  :naughty:
Poate mai dispar carutele, poate trecem din epoca medievala in ceva mai recent!

#36
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,032
  • Înscris: 24.02.2006
euro 2 ala din germania nu va inlocui rabla non-euro, ci i se va alatura :)
in loc sa ai o rabla care polueaza, vei avea o rabla care ocupa mereu un loc de parcare si inca o rabla care va polua mai putin, dar seara si noaptea va ocupa si ea inca un loc de parcare.  
ar fi o idee sa faca un soi de program Rabla pentru masini straine sh: cand aduci o masina sh in tara, fie platesti taxa de inmatriculare, fie casezi vechea rabla si prezinti bonul de la remat. in felul asta, s-ar realiza o innoire a parcului auto.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate